Zoals de halfbroer van Kim Jong, die Rus met de radioactieve thee..quote:Op donderdag 8 maart 2018 13:11 schreef Tingo het volgende:
http://www.bbc.com/news/uk-43326734
The attempted murder of ex-Russian spy Sergei Skripal and his daughter, Yulia, using a nerve agent was a "brazen and reckless attack", Amber Rudd has said.
…..
Lijkt me ook zo‘n onzin verhaaltje. Time-wasting bullshit written by a stupid James Bond fanboy.
If certain organisations really want someone out of way/dead, they can do it very efficiently and with much less fuss and publicity.
Je zou natuurlijk wat verder kunnen denken en tot de conclusie kunnen komen dat het juist de bedoeling was dat de moord publiekelijk werd opgemerkt. Maar dat zal wel weer te gecompliceerd zijn en niet in het straatje passen.quote:Op donderdag 8 maart 2018 13:11 schreef Tingo het volgende:
http://www.bbc.com/news/uk-43326734
The attempted murder of ex-Russian spy Sergei Skripal and his daughter, Yulia, using a nerve agent was a "brazen and reckless attack", Amber Rudd has said.
…..
Lijkt me ook zo‘n onzin verhaaltje. Time-wasting bullshit written by a stupid James Bond fanboy.
If certain organisations really want someone out of way/dead, they can do it very efficiently and with much less fuss and publicity.
Mooi dat je er weer bent, en aangezien je het over Tesla wil hebben, we wachten nog steeds op je super simpele alles debunkende bewijs van de moonhoaxquote:Op vrijdag 9 maart 2018 01:13 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Daar ben ik zeker van, maar dank voor het hernieuwde welkom.
Tesla-in-de-ruimte en David-CNN-Hogg waren toch wel de dieptepunten, of hoogtepunten zo je wil in de herkenning, van wat de verhalenvertellers ons willen doen geloven...
Dan kan je ons vast in het space fakery topic wel vertellen wat er allemaal zo nep aan de Tesla was?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 01:13 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Daar ben ik zeker van, maar dank voor het hernieuwde welkom.
Tesla-in-de-ruimte en David-CNN-Hogg waren toch wel de dieptepunten, of hoogtepunten zo je wil in de herkenning, van wat de verhalenvertellers ons willen doen geloven...
Knobbeleend.quote:Op vrijdag 9 maart 2018 03:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mooi dat je er weer bent, en aangezien je het over Tesla wil hebben, we wachten nog steeds op je super simpele alles debunkende bewijs van de moonhoax
Een met uitsterven bedreigde eendsoort .......................... maanlandingen zijn nep..quote:
Die eenden bestaan echt?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 18:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Een met uitsterven bedreigde eendsoort .......................... maanlandingen zijn nep..
Ik leg de link niet vertel
... het is uit de comfortzone halen he. Fonetisch en woordcorrectie is goedgenoeg. 😉quote:Op zondag 11 maart 2018 10:29 schreef ChrisCarter het volgende:
Arkangel is inderdaad wel een mooie doorgetrokken lijn van het PC klimaat van tegenwoordig.
Overigens vind ik het jammer dat er nogal wat spelfouten in dat artikel staan. Haalt voor mij persoonlijk de waarde wat onderuit
Combineer het met de ziekelijke social media behoefte in de maatschappij en je hebt een gevaarlijke mix.quote:Op zondag 11 maart 2018 16:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
... het is uit de comfortzone halen he. Fonetisch en woordcorrectie is goedgenoeg. 😉
Erger is dat de realiteit die richting opgaat zoals arkangel of nosedive. Ondertussen is elk willekeurig aparaat in huis een spy-device.
Hoesten is straks al voldoende voor premie verhoging
Zodra die Anderson Pooper in beeld verschijnt weet je al dat de poppenkast van start gaat.quote:Op zondag 11 maart 2018 15:56 schreef Tingo het volgende:
https://edition.cnn.com/v(...)dnt-feel-real-ac.cnn
"It doesn't seem real. It was like a movie"
"Bodies in pools of blood"
Dus zij was ook bij de "schietpartij" betrokken?quote:Op zondag 11 maart 2018 16:22 schreef Tingo het volgende:
Florida High School Shooting Active Shooter Drill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |