opgeruimd, schoongemaakt, stuk gelopen met mijn hond en met schema bezig voor sporten.quote:
wat voor hond heb je? Hulp nodig met je schema? Ben goed in ze te maken minder in uitvoeren :pquote:Op maandag 2 april 2018 18:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
opgeruimd, schoongemaakt, stuk gelopen met mijn hond en met schema bezig voor sporten.
zal zo even foto gooien, en nu bezig met Sheiko routine #30 in mijn eigen format te krijgen en wat aan te passen.quote:Op maandag 2 april 2018 19:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
wat voor hond heb je? Hulp nodig met je schema? Ben goed in ze te maken minder in uitvoeren :p
muslce gain?quote:Op maandag 2 april 2018 19:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zal zo even foto gooien, en nu bezig met Sheiko routine #30 in mijn eigen format te krijgen en wat aan te passen.![]()
Aardig wat werk omdat iedere training anders is en lang.
powerlft schemaquote:
een jack chihuahua? Hoopte op een Pool hond want die zijnquote:Op maandag 2 april 2018 19:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hondje 3 jaar terug.
Nee geen jack en ook zeker geen chihauhua.quote:Op maandag 2 april 2018 19:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
een jack chihuahua? Hoopte op een Pool hond want die zijn![]()
![]()
wat dan?quote:Op maandag 2 april 2018 19:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee geen jack en ook zeker geen chihauhua.
Kruising tussen een Engelse fox en een zeehond.quote:
nope zal ik maar youtuben?quote:Op donderdag 5 april 2018 05:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
deze reeks loopt niet echt lekker he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |