Dankje, en je hebt helemaal gelijk! Ja he, fantastische traditie toch om met je vader te hebbenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:09 schreef grazz het volgende:
Welkom MMF93 en trek je niks aan van wat anderen vinden over je liefde voor het songfestival. Leuk ook dat je al 5 jaar samen met je vader naar EIC gaat. Misschien zien we je dit jaar
Dankje! Hahaha, nou als je ooit zo ver bent om je hier nog voor te stellen zal ik hem met plezier lezenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Welkom MMF93Je bent een stuk sneller met voorstellen dan ik
Jij binnen twee dagen, ik heb het na twee maanden nog steeds niet gedaan in dit topic
En ook vandaag gaat dat niet gebeuren
Ach, ik post hier al veel langer en heb me ook nog niet voorgesteldquote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Welkom MMF93Je bent een stuk sneller met voorstellen dan ik
Jij binnen twee dagen, ik heb het na twee maanden nog steeds niet gedaan in dit topic
En ook vandaag gaat dat niet gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 18:29 schreef Momo... het volgende:
Welkom MMF93, fijn dat je al zo snel fijn voelt hier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op donderdag 31 januari 2019 18:29 schreef Momo... het volgende:
Welkom MMF93, fijn dat je al zo snel fijn voelt hier!Dankjewel!! Wat leuk dat je je ook voorstelt na al die tijd. Zit je al 11 jaar op FOK ja?! En vooral leuk dat je pinguïns leuk vindt, ik ben er ook fan vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:D.
Pinguïnsquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:57 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Dankjewel!! Wat leuk dat je je ook voorstelt na al die tijd. Zit je al 11 jaar op FOK ja?! En vooral leuk dat je pinguïns leuk vindt, ik ben er ook fan van:D.
Mijn account is ruim 16 jaar oud, wat betekent dat ik meer dan de helft van mijn leven een Fok-account hebquote:Op vrijdag 1 februari 2019 19:06 schreef Momo... het volgende:
[..]
Pinguïns![]()
Fok! bestaat al vanaf 1999 volgens, dus er zijn mensen die al 20 jaar hier zitten
soooo truequote:Op donderdag 31 januari 2019 21:02 schreef Momo... het volgende:
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: – Dat we maar een half jaar per jaar kunnen hyperen
Ik mag jou wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:40 schreef Meke het volgende:
Favo (Netflix)serie('s): - Younger, Drop dead diva, Friends, HIMYM, Riverdale, Grey's Anatomy, Gilmore Girls, RuPaul's Dragrace, etc etc etc
Ik mag jou ook welquote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:40 schreef Meke het volgende:
Ik word schijtchagrijnig van: - door de regen fietsen
Ik word erg gelukkig van: eten überhaupt, wakker worden en me realiseren dat ik me weer om kan draaien
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:43 schreef Greys het volgende:
Wat leuk dat er hier weer voorstelrondjes komen!Bedankt Meke, en eens met je favoriete gif!
quote:
quote:Op zondag 17 maart 2019 00:54 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik mag jou ook welen leuk dat je'm hebt ingevuld!
*high five*quote:Favo (Netflix)serie('s): - Heb er heeel veel. Maar o.a. Dexter, Orphan Black, Game of Thrones, Black Mirror, La Casa de Papel, The Sinner etc
zit hier gelijk 'Ne partez pas sans moi laissez-moi vous suivre... ' te zingenquote:[img]https://fokstatic.nl/
Kijkt het songfestival sinds: - Diggi-loo diggi-ley is m'n eerste herinnering aan het ESF, dus 1984
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: - onmogelijke keuze, "Rock 'n Roll Kids" en "What's another year" als je het me vandaag vraagt... of "Un Jour, Un Enfant" of toch "Ne partez pas sans moi"... oh nee.. 2 he...
[b]Ikdiaan.gif]afbeelding[/url] ]
TWO AND A HALF MENquote:
Allicht! De rest is kak!quote:Op donderdag 4 april 2019 14:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
TWO AND A HALF MEN
wel met Charlie dan
Welkom hier! Leuk!quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:31 schreef zonnetjeinhuis7 het volgende:
Hoi!
ik ben Silvia, 38 uit omgeving Leiden. Mijn eerste songfestival zag ik in 1986 (toen mocht ik er voor opblijven) altijd fan geweest,maar mede dankzij social media volg ik de laatste 8 a 10 jaar echt alles
Vandaag eindelijk eens bij dit forum aangemeld (beter laat dan nooit) 😅
Fijne dag allemaal! ☀️
quote:Op maandag 8 april 2019 14:07 schreef Ann-Lynn het volgende:
Kan je koken: - ik vind van wel, maar mijn gezinsleden zitten regelmatig te kokhalzen
quote:Op zondag 7 april 2019 06:29 schreef Andromache het volgende:
Eindelijk, eindelijk vul ik dan ook het lijstje in.
Favo film(s): All the president's men, heerlijke seventies politieke thriller.
Graag gedaanquote:Op donderdag 18 april 2019 15:19 schreef Greys het volgende:
Leuk Prego! En bedankt voor je lieve compliment!
Niks niks met de dingen waar je gelukkig van wordt. De wereld kan wel wat meer klefheid gebruiken.![]()
Leuk, Welkomquote:Op zaterdag 27 april 2019 18:13 schreef hjertesunn0907 het volgende:
Naam: Hjertesunn0907
Leeftijdscategorie: 35+
Regio: Noord-Holland
Kijkt het songfestival sinds: ik een klein meisje was. Mijn eerste herinnering is Maywood.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Oeh, dat is heel moeilijk. Maar dan toch What's another year van Johnny Logan en Paper van Svala.
Ik vind leuk aan ESF-forum: jullie humor en positiviteit
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Nog niets, ben blij dat ik eindelijk een plek heb gevonden waar andere mensen net zo blij/hysterisch/ zenuwachtig worden over het songfestival als ik.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Ja, vorig jaar bij de halve finale in Lissabon. Samen met mijn zusje. Was gewéldig.
Hoe lang ben je al op FOK!: sinds vorige week
Naast het Songfestival vind ik leuk: bakken, lezen, leuke dingen doen met mijn kinderen
Kan je koken: ja, maar vooral bakken (taart, koekjes, brownies)
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: hé
Ik word schijtchagrijnig van: negatieve, chagrijnige mensen en lauwe melk
Ik word erg gelukkig van: Ameland, mijn eerste kopje cappuchino in de ochtend, mijn gezin
Favo (Netflix)serie('s): The Walking Dead, Heel Holland Bakt, GoT, the Bridge
Favo film(s): Shawshank Redemption, Interstellar
Welkom en veel plezier in. ESF!quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:13 schreef hjertesunn0907 het volgende:
Kijkt het songfestival sinds: ik een klein meisje was. Mijn eerste herinnering is Maywood.
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: Oeh, dat is heel moeilijk. Maar dan toch What's another year van Johnny Logan en Paper van Svala.
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: Nog niets, ben blij dat ik eindelijk een plek heb gevonden waar andere mensen net zo blij/hysterisch/ zenuwachtig worden over het songfestival als ik.
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: Ja, vorig jaar bij de halve finale in Lissabon. Samen met mijn zusje. Was gewéldig.
Naast het Songfestival vind ik leuk: bakken, lezen, leuke dingen doen met mijn kinderen
Ik word erg gelukkig van: Ameland, mijn eerste kopje cappuchino in de ochtend, mijn gezin
Leuk dat je'm hebt ingevuld en voel je welkom!!quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:13 schreef hjertesunn0907 het volgende:
Ook welkom!quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:10 schreef Pluto1975 het volgende:
Naam: - Pluto1975
Leeftijdscategorie: -44
Regio: -Rotterdam
Kijkt het songfestival sinds: -1985
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: -Randajad (Estland)-Urban Symphony 2009 (weird, I know), Vrede-Ruth Jacott
Ik vind leuk aan ESF-forum: -de saamhorigheid (meestal dan)
Ik vind minder leuk aan ESF-forum: -ben zelf niet zo’n “poster”, maar geloof me: ik hou alles in de smiezen!
Ben je ooit live bij het Songfestival geweest: -helaas niet.
Hoe lang ben je al op FOK!: -eeeeh jaartje of 12 denk ik
Naast het Songfestival vind ik leuk: -honden, muziek (indie voornamelijk), festivals, concerten
Kan je koken: -zeker. Vind ik het leuk? Nee
Hé/hó/bi/iets anders namelijk: -ho
Ik word schijtchagrijnig van: -eetgeluiden
Ik word erg gelukkig van: -dieren, hapje/sapje en muziek; altijd en overal
Favo (Netflix)serie('s): -The Returned
Favo film(s): -Requiem for a Dream
Wat ik tot slot nog kwijt wil: -super leuke club mensen hier lijkt me! Ik verslind echt alles, ondanks dat ik zelf niet zo’n schrijver ben (in tegenstelling tot prater!)
Hoezo weird? Super mooi nummer. Je hebt smaakquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:10 schreef Pluto1975 het volgende:
Mijn twee favoriete ESF nummers ooit: -Randajad (Estland)-Urban Symphony 2009 (weird, I know),
Denk dat ik gewoon een strijkerfetisj heb, of had ik dat ook in het lijstje in moeten vullen?quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:36 schreef grazz het volgende:
Leuk Pluto1975!
[..]
Hoezo weird? Super mooi nummer. Je hebt smaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |