Het omnium is al omgegooid, Hansquote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:20 schreef heywoodu het volgende:
Wanneer wordt dat omnium eigenlijk omgegooid? Ik dacht altijd dat het bedoeld was als een soort allrounden, maar letterlijk alleen maar duuronderdelen maakt het wel een bijzonder loos iets op het programma. Doe gewoon een sprinttijdrit, sprint tegen elkaar, duurtijdrit (achtervolging dus), duuronderdeel tegen elkaar, en je hebt een evenwichtig omnium.
Weet ik, en dit is helemaal ruk. Niet eens één sprintonderdeel is toch je reinste onzin?quote:
Dat laatste ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:25 schreef ender_xenocide het volgende:
Ff een leken vraag over de puntenkoers.
Zag net dat iemand de groep een ronde had ingehaald.
Kaapt zij niet vanaf dat moment alle punten weg?
Of krijgt ze dan die 20 punten en zit ze weer in dezelfde ronde als de rest? (En fietst dus eigenlijk een ronde extra)
Ze hebben het toch juist zo gedaan zodat het in een klap alle duuronderdelen op de OS kon ondervangen?quote:Op vrijdag 2 maart 2018 21:20 schreef heywoodu het volgende:
Wanneer wordt dat omnium eigenlijk omgegooid? Ik dacht altijd dat het bedoeld was als een soort allrounden, maar letterlijk alleen maar duuronderdelen maakt het wel een bijzonder loos iets op het programma. Doe gewoon een sprinttijdrit, sprint tegen elkaar, duurtijdrit (achtervolging dus), duuronderdeel tegen elkaar, en je hebt een evenwichtig omnium.
Dion mocht niet op zijn snelle Sjaaiant rijden.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 16:48 schreef Max23 het volgende:
Beukeboom op de achtervolging voorlopig de 7e tijd met nog 6 man te gaan
#opschemavoorwerelduurrecord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |