abonnement Unibet Coolblue
pi_177758691
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 23:42 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Echt leuk. :D M'n kamergenoot had een kamer geboekt in het hotel waar de productie, de artiesten en de juryleden ook allemaal bleven. :D Zo apart, dat je aan het ontbijt zit met Jessika Andersson of tegelijk met Samir in een lift stapt. Of Margaret die in heel verlegen Engels vraagt hoe een deur met dubbele deurklink werkt. _O- Wat een lief meisje is zij trouwens, ik dacht dat zij arrogant zou zijn maar ze was een klein, verlegen Pools meisje in een glitter-glamour-glijmiddel-nooitgedachtland. O+

De show was leuk maar nadat Renaida voor de tweede keer mocht zat de flow eruit, vond ik. Daarna was het haasten om op tijd klaar te zijn. De zaal zat bomvol met kleine kinderen die bijna allemaal groot fan waren van Samir & Victor en de Shuffla heel god konden dansen. :s)
Met de winnaar had ik niet zoveel, het is meer productie dan lied. Maar het zal ongetwijfeld de top tien gemakkelijk halen in Lissabon.

Alleen jammer dat ik de meet moest missen, volgend jaar beter. :(
Wat tof om de artiesten van zo dichtbij te zien en te ontmoeten. Lijkt me ook heel tof om eens heen te gaan, staat al jaren op mn "ooit to do-lijstje" :')
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 11 maart 2018 @ 23:52:56 #77
163650 Greys
pi_177758753
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 23:42 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Echt leuk. :D M'n kamergenoot had een kamer geboekt in het hotel waar de productie, de artiesten en de juryleden ook allemaal bleven. :D Zo apart, dat je aan het ontbijt zit met Jessika Andersson of tegelijk met Samir in een lift stapt. Of Margaret die in heel verlegen Engels vraagt hoe een deur met dubbele deurklink werkt. _O- Wat een lief meisje is zij trouwens, ik dacht dat zij arrogant zou zijn maar ze was een klein, verlegen Pools meisje in een glitter-glamour-glijmiddel-nooitgedachtland. O+

De show was leuk maar nadat Renaida voor de tweede keer mocht zat de flow eruit, vond ik. Daarna was het haasten om op tijd klaar te zijn. De zaal zat bomvol met kleine kinderen die bijna allemaal groot fan waren van Samir & Victor en de Shuffla heel god konden dansen. :s)
Met de winnaar had ik niet zoveel, het is meer productie dan lied. Maar het zal ongetwijfeld de top tien gemakkelijk halen in Lissabon.

Alleen jammer dat ik de meet moest missen, volgend jaar beter. :(
Wat leuk!! Klinkt echt tof.

En er komt wel eerder weer een meet dan volgend jaar gok ik ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177758850
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 23:42 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Echt leuk. :D M'n kamergenoot had een kamer geboekt in het hotel waar de productie, de artiesten en de juryleden ook allemaal bleven. :D Zo apart, dat je aan het ontbijt zit met Jessika Andersson of tegelijk met Samir in een lift stapt. Of Margaret die in heel verlegen Engels vraagt hoe een deur met dubbele deurklink werkt. _O- Wat een lief meisje is zij trouwens, ik dacht dat zij arrogant zou zijn maar ze was een klein, verlegen Pools meisje in een glitter-glamour-glijmiddel-nooitgedachtland. O+

De show was leuk maar nadat Renaida voor de tweede keer mocht zat de flow eruit, vond ik. Daarna was het haasten om op tijd klaar te zijn. De zaal zat bomvol met kleine kinderen die bijna allemaal groot fan waren van Samir & Victor en de Shuffla heel god konden dansen. :s)
Met de winnaar had ik niet zoveel, het is meer productie dan lied. Maar het zal ongetwijfeld de top tien gemakkelijk halen in Lissabon.

Alleen jammer dat ik de meet moest missen, volgend jaar beter. :(
Wat ontzettend tof dat je daar geweest bent! En artiesten ineens 'real life' zien in zo'n hotel, dat lijkt me echt heel gek. :D Ook hoe artiesten ineens zo anders overkomen dan je verwacht.

En wat betreft de meet denk ik echt wel dat er binnen een jaar nog een komt hoor! Zou leuk zijn als je er dan bij kan zijn. :)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_177758885
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 23:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat leuk!! Klinkt echt tof.

En er komt wel eerder weer een meet dan volgend jaar gok ik ;)
We zitten nu al op de app te janken dat we elkaar allemaal zo missen, dus een jaar wachten zou ook echt een marteling zijn. :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 15 maart 2018 @ 09:25:36 #80
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_177832359
Even gegoogeld omdat ik dacht dat dit die gast van Swedish House Mafia was, maar het is hem niet. Wel familie overigens, een neefje om precies te zijn.

Nummer is wel aardig maar niet heel speciaal.

[ Bericht 15% gewijzigd door DecoAoreste op 15-03-2018 12:22:25 ]
  † In Memoriam † donderdag 15 maart 2018 @ 12:52:34 #81
368283 ato
pi_177836161
Volgens mij heeft hij net gewonnen van Victor & Samir en Felix Sandman.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 maart 2018 @ 12:55:20 #82
163650 Greys
pi_177836211
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 12:52 schreef ato het volgende:
Volgens mij heeft hij net gewonnen van Victor & Samir en Felix Sandman.
Ik las laatst ergens (zal nu even zoeken) dat ie juist ENORM had gewonnen. Een grotere winst was er nooit, zoiets was het. Moment...

[ Bericht 3% gewijzigd door Greys op 15-03-2018 13:00:35 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 maart 2018 @ 13:00:15 #83
163650 Greys
  † In Memoriam † donderdag 15 maart 2018 @ 13:04:37 #84
368283 ato
pi_177836392
70.000 stemmen meer dan Felix toch, in de finale?
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 15 maart 2018 @ 13:05:49 #85
368283 ato
pi_177836417
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 13:04 schreef ato het volgende:
70.000 stemmen meer dan Felix toch, in de finale?
Is natuurlijk veel, hij had 1.4 miljoen en nog wat. Maar volgens mij Felix 70.000 minder.
Is ook best veel.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 maart 2018 @ 13:57:55 #86
163650 Greys
pi_177837539
Zie Wiwi linkje hierboven ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 15 maart 2018 @ 14:47:19 #87
401368 yorrick69
Here hung those lips...
pi_177838374
Stiekem vind ik het liedje wel leuk. Natuurlijk, ik zou graag van mezelf willen beweren dat ik alleen ga voor kwaliteit en diepgang, maar deze knop heb ik ook en dit liedje drukt hem in. >:)

Maar de presentatie is claustrofobisch, en Ingrossssso neemt in de camera kijken wel heel erg serieus en letterlijk. Hij kijkt in de camera, en in de volgende camera, en in de volgende, maar niet naar de mensen thuis. Het komt geforceerd over. Schuif je led-tunnel de coulissen in en ga gewoon op dat podium staan en breng iets over.

Het valt ook niet mee als je zo weinig geluk hebt in de liefde. Vorig jaar (MF) ging het over zijn ex die hij uit zijn telefoon had gewist, maar niet los kon laten, en nu wil hij hem/haar (?) van de dansvloer afdansen. Deze jongen heeft isssuess. ~O>
Hey ho. Let's go!
pi_177842776
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 09:25 schreef DecoAoreste het volgende:
Even gegoogeld omdat ik dacht dat dit die gast van Swedish House Mafia was, maar het is hem niet. Wel familie overigens, een neefje om precies te zijn.

Nummer is wel aardig maar niet heel speciaal.
Hij zou ook wel wat jong geweest zijn voor de Swedish House Mafia :)
pi_177845151
Jahoorrrr zeker wel één van mijn favorieten. Al vind ik hem live gewoon bagger. Maar het liedje vind ik héérlijk :)
  † In Memoriam † zaterdag 17 maart 2018 @ 19:30:56 #90
368283 ato
pi_177890394
Het klinkt toch wel lekker hoor, zo'n slim en gerafineerd liedje.
Dit gaat toch wel hoog eindigen. Het is een mix van Bruno Mars en Justin Bieber.
Ik vind het zelf nog leuker klinken dan Tsjechië en ik vind het beter dan verleden jaar.
Ik geef het een 8.5
Life can be a bitch, so like it..
pi_177900700
Ik zou echt blij zijn als dit wint, zou gewoon verdiend zijn. Heerlijk nummer & de staging gaat ook gewoon killer zijn. *O*
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_177901839
Als ik het nummer in de studioversie luister klinkt het al beter, maar het liedje is echt zo ontzettend leeg en zielloos. Het mist gewoon de sexappeal dat zo'n nummer nodig heeft. Dan deed het vergelijkbare nummer van vorig jaar dat in ieder geval nog beter.
De lichttunnel zal vast mee gaan en dat alleen gaat er voor zorgen dat dit weer top 5 jury wordt, maar ik hoop echt dat het door de mand gaat vallen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator zondag 18 maart 2018 @ 11:01:07 #93
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177901954
Dit liedje is niet slecht, maar het voelt alsof je het al een paar keer eerder hebt gehoord. Ook vind ik het jammer dat Zweden zich qua staging niet wil houden aan het idee van Portugal voor een wat soberder eurovisiefeestje dit jaar. Ze nemen alweer een groot ledscherm/prop mee, wat ze dus al elk jaar doen vanaf 2012. (zover de orginaliteit en creativiteit, het is vooral smijten met geld). En dan moeten we het hele liedje naar de kopstem van de zanger luisteren, die dus echt niet overtuigend is, en gered moet worden door z'n achtergrondzangers.

Genoeg redenen om dit jaar niet op Zweden te stemmen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177902675
Inmiddels vaak gehoord, maar ik kan maar niet enthousiast worden van deze inzending. Liedje vind ik mwoah en Benjamin heeft, in mijn ogen dan, ook niet echt een sympathieke uitstraling
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Moderator zondag 18 maart 2018 @ 11:56:50 #95
375570 crew  Cyan9
pi_177903144
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 11:35 schreef Knutknuttsson het volgende:
Inmiddels vaak gehoord, maar ik kan maar niet enthousiast worden van deze inzending. Liedje vind ik mwoah en Benjamin heeft, in mijn ogen dan, ook niet echt een sympathieke uitstraling
Ik vind hem toch wel wat beter dan die gladjakker van vorig jaar. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_177903469
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 11:56 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik vind hem toch wel wat beter dan die gladjakker van vorig jaar. :P
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 11:56 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik vind hem toch wel wat beter dan die gladjakker van vorig jaar. :P
Het probleem met Zweden is dat bijna altijd alles gelikt is, Robin van vorig jaar en Benjamin van dit jaar zijn obviously mensen met gevoelens, maar ze lijken net robots. Te perfect en te gelikt.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_177903901
Wat ik vooral heel irritant vind aan deze act is dat je die Benjamin bijna hoort denken 'ok, nu doe ik een stapje die kant op, nu moet ik in die camera kijken, nu moet ik die beweging maken, enz.'. Zo fake allemaal.

De act van Mans bijv. was ook tot op de microseconde ingestudeerd, maar kwam op de een of andere manier toch nog wel redelijk spontaan over, alsof het daar ontstond. Bij Robin vorig jaar voelde het ook al op die manier geforceerd, maar die had dan nog echt de uitstraling van een gladjakker waardoor hij het nog wel een beetje kon verkopen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_177905568
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 11:35 schreef Knutknuttsson het volgende:
Inmiddels vaak gehoord, maar ik kan maar niet enthousiast worden van deze inzending. Liedje vind ik mwoah en Benjamin heeft, in mijn ogen dan, ook niet echt een sympathieke uitstraling
Ik heb hetzelfde, al denk ik dat de jury’s dit nog best in de Top 5 kunnen zetten.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_177964039
Hoe krijgt Zweden dat toch altijd voor elkaar om ieder jaar n nummer te sturen dat bij de bookies altijd zo hoog genoteerd staat ? :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_177964340
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 19:23 schreef TLC het volgende:
Hoe krijgt Zweden dat toch altijd voor elkaar om ieder jaar n nummer te sturen dat bij de bookies altijd zo hoog genoteerd staat ? :D
Heel simpel.

Gehypte jongen/meid sturen
Ongelofelijk goede visuals neerzetten

Bij elk interview zo hyper mogelijk en zo leuk mogelijk over te proberen komen
OF juist heel verlegen en schattig doen

Tadaa = Zweden hoog in de odds
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')