abonnement Unibet Coolblue
pi_177529101
Voor de mei vakantie ben ik op zoek naar 1 of meerdere bestemmingen waar ik evt. heen kan en waar de vluchten niet al te ver zijn en er daardoor veel tijd ingeleverd moet worden. Nu kan ik evt ook de donderdag voor koningsdag nog weg, maar dat feestje is altijd wel gezellig.

Als ideeën had ik; Curaçao, Griekenland, Bali/Vietnam (meer reizen), Costa Rica (reistijd te lang?)..

Ik wil graag een zonnig land, mag warm zijn. Ik wil graag veel van de wereld zien, andere kant is een weekje all-in ook lekker (dan kan ik wat vakantiedagen intrekken),

Iemand tips of opmerkingen?
It's nice to be important, but it's more important to be nice
  donderdag 1 maart 2018 @ 15:52:43 #2
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_177529601
Rond de mei vakantie zul je veel opties hebben (als lekker weer vrijwel de enige eis is?). Wat is je budget? Ik zou gaan voor een vakantie op een eiland, mits dat binnen je budget valt. Eiland met veel groen, maar ook een fijn strand als je even wil ontspannen. Tenerife kan je bijvoorbeeld overwegen. Thailand kan je in twee weken tijd ook wel aardig wat zien. Of wat dichter bij huis: kleine rondreis in Spanje of Portugal?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 1 maart 2018 @ 15:56:35 #3
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177529674
Corsica
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_177529930
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 15:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
Rond de mei vakantie zul je veel opties hebben (als lekker weer vrijwel de enige eis is?). Wat is je budget? Ik zou gaan voor een vakantie op een eiland, mits dat binnen je budget valt. Eiland met veel groen, maar ook een fijn strand als je even wil ontspannen. Tenerife kan je bijvoorbeeld overwegen. Thailand kan je in twee weken tijd ook wel aardig wat zien. Of wat dichter bij huis: kleine rondreis in Spanje of Portugal?
Thailand ben ik precies 1 jaar geleden naartoe vertrokken voor 24 dagen, ik zou inderdaad wel weer terug willen, echter de vrouw.. Zon is inderdaad een grote vereiste, verder mooie natuur en genoeg om te zien in de omgeving. Tenerife op vakantie geweest (stapgedeelte). Budget is deels afhankelijk van de bestemming. Voor een reis willen we wel wat meer meenemen dan voor een vakantie op 1 van de Spaanse eilanden. Maar het moet niet te gek worden, we moeten nog meubels kopen voor ons huis :').
It's nice to be important, but it's more important to be nice
  donderdag 1 maart 2018 @ 20:32:31 #5
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_177535836
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 15:33 schreef ebtravel het volgende:
Voor de mei vakantie ben ik op zoek naar 1 of meerdere bestemmingen waar ik evt. heen kan en waar de vluchten niet al te ver zijn en er daardoor veel tijd ingeleverd moet worden. Nu kan ik evt ook de donderdag voor koningsdag nog weg, maar dat feestje is altijd wel gezellig.

Als ideeën had ik; Curaçao, Griekenland, Bali/Vietnam (meer reizen), Costa Rica (reistijd te lang?)..

Ik wil graag een zonnig land, mag warm zijn. Ik wil graag veel van de wereld zien, andere kant is een weekje all-in ook lekker (dan kan ik wat vakantiedagen intrekken),

Iemand tips of opmerkingen?
Wat is jouw definitie van "niet al te ver"?

Curaçao, Bali, Vietnam en Costa Rica zijn elk 10+ vliegen. Voor de meeste mensen voldoet dat al niet meer "niet te ver".
So we just called him Fred
pi_177545146
quote:
7s.gif Op donderdag 1 maart 2018 20:32 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Wat is jouw definitie van "niet al te ver"?

Curaçao, Bali, Vietnam en Costa Rica zijn elk 10+ vliegen. Voor de meeste mensen voldoet dat al niet meer "niet te ver".
Ja ik zat eigenlijk al hetzelfde te bedenken..
Ik denk inderdaad +/- 10 uur als max aanhouden.
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_177552844
Rondreisje Griekenland? gewoon lekker autotje huren en rondreizen?

Is geen 10u vliegen alleen, maar er is wel veel te zien dus het voldoet aan 'Ik wil graag veel van de wereld zien'

Wat vind je trouwens zelf voooral interessant? Cultuur, of meer natuur? Of ben je vooral van het strandbakken? Dat zou ik zeker mee laten wegen in je keuze. Als ik kijk naar je keuzes dan denk ik dat je Costa Rica niet kan vergelijken met een Thailand of Griekenland. Costa Rica moet het vooral hebben van de natuur + outdoor, terwijl je voor griekenland en thailand ook heel goed je dosis cultuur kan ophalen ;)

Curacao vind ik trouwens een vreemde eend in de bijt in je lijstje, maar ik associeer het vooral alleen met strandvakanties en de anderen meer met rondreizen/ontdekken etc
Voor wat foto's, kijk hier
pi_177567695
Bali! :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')