abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 2 maart 2018 @ 16:02:44 #251
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_177552464
Soberso FP :')
Flesje bier
  vrijdag 2 maart 2018 @ 16:30:39 #252
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_177552913
Over 3 weken genot *O*
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  vrijdag 2 maart 2018 @ 17:03:33 #253
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177553686
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 15:10 schreef KingRadler het volgende:
ik zie Ric en Max elkaar nog tegen komen in de toekomst niet meer als team genoot en beide bij een ander team.
Ze doen aan dezelfde sport, dus die kans is inderdaad vrij groot.
pi_177554382
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 15:02 schreef opreis het volgende:

[..]

Nou idd, Vettel heeft wel vaak enorm sterke rijders naast hem gehad zoals een bejaarde webber en raikonen die door alonso compleet vernederd was maar naast vettel niet zo heel slecht meer leek
Als je nou zelf wat beter had opgelet had je kunnen constateren dat het gat tussen Vettel en Raikkonen heel groot was, veel groter dan tussen Hamilton en Bottas bijvoorbeeld.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_177554429
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 15:11 schreef Themeparktommy het volgende:
Zijn de plekken in de Ziggo studio nog niet vergeven of heb ik iets gemist?
http://publiek.ziggosporttotaal.nl/formule1

Staat nog niks op.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_177554920
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 17:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als je nou zelf wat beter had opgelet had je kunnen constateren dat het gat tussen Vettel en Raikkonen heel groot was, veel groter dan tussen Hamilton en Bottas bijvoorbeeld.
Dus?!
pi_177555032
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 18:09 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Dus?!
..is het onzin wat hij schrijft.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 2 maart 2018 @ 18:16:21 #258
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177555036
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 17:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als je nou zelf wat beter had opgelet had je kunnen constateren dat het gat tussen Vettel en Raikkonen heel groot was, veel groter dan tussen Hamilton en Bottas bijvoorbeeld.
Kun je nagaan hoe slecht die Raikkonen is. Die kan er echt helemaal geen kut van.
  vrijdag 2 maart 2018 @ 18:49:54 #259
279824 Mansjester
City>United
pi_177555816
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 18:16 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Kun je nagaan hoe slecht die Raikkonen is. Die kan er echt helemaal geen kut van.
Eens. Dramatische rijder en kut qua persoon. Had al drie jaar geleden moeten stoppen. Jammer dat dat soort figuren nog steeds een plekje hebben
pi_177559062
quote:
Zijn waarschijnlijk al vergeven. Studio zal dit jaar wel vol zitten met al die nieuwe f1 fans
  vrijdag 2 maart 2018 @ 20:40:48 #261
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_177559436
quote:
Das in een half uur weg
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 2 maart 2018 @ 20:41:18 #262
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_177559451
Nu wel op ziggo sport select en om 12 uur op kanaal 14 de wintertesten
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_177561621
23:30 toch?
pi_177562480
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 21:50 schreef ChilllayD het volgende:
23:30 toch?
ja 20 minuten inclusief reclameblok
pi_177562594
zou niet weten wat de lol is van het kijken naar F1 in de Ziggo studio. de presentatoren zitten in een apart hok tijdens de race. er is geen vergoeding voor de mensen in het publiek.
hoop dat men vaart maakt met het streamen van de onboard camera's. zet er een extra TV voor bij ;)
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 2 maart 2018 @ 23:29:38 #266
419923 glasshole
duckduckgo
pi_177564468
Ja leuk, eindelijk weer F1 nu @ Ziggo Sport *O*
  vrijdag 2 maart 2018 @ 23:30:21 #267
419923 glasshole
duckduckgo
pi_177564484
-dubbel-
pi_177566081
't was best leuk! 😀
pi_177566161
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 17:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als je nou zelf wat beter had opgelet had je kunnen constateren dat het gat tussen Vettel en Raikkonen heel groot was, veel groter dan tussen Hamilton en Bottas bijvoorbeeld.
Als je nou zelf war beter had gelezen dat ik zelf heb gezegd dat ik van Bottas minder verwacht dan van kimi. Nou is dat gat natuurlijk op meerdere manieren uit te leggen. Je zou Bottas en Kimi gelijk kunnen stellen en dan zou Vettel er inderdaad beter uit komen. Of je zou kunnen stellen dat hamilton en vettel redelijk gelijk zijn maar dat kimi minder is dan bottas, en dan gaat je stelling van een sterke rijder naast vettel al weer een stuk minder op. Tevens was het gat tussen Vettel en Raikonen in 2016 een stuk minder groot. En in alle 3 de jaren dat vettel en kimi samen rijden is het gat nooit zo groot geweest als het enkele jaar tussen kimi en alonso
  zaterdag 3 maart 2018 @ 11:19:28 #270
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_177571494
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 18:49 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Eens. Dramatische rijder en kut qua persoon. Had al drie jaar geleden moeten stoppen. Jammer dat dat soort figuren nog steeds een plekje hebben
Feyenoord!!! * Barça
pi_177572789
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 00:42 schreef opreis het volgende:

[..]

Als je nou zelf war beter had gelezen dat ik zelf heb gezegd dat ik van Bottas minder verwacht dan van kimi. Nou is dat gat natuurlijk op meerdere manieren uit te leggen. Je zou Bottas en Kimi gelijk kunnen stellen en dan zou Vettel er inderdaad beter uit komen. Of je zou kunnen stellen dat hamilton en vettel redelijk gelijk zijn maar dat kimi minder is dan bottas, en dan gaat je stelling van een sterke rijder naast vettel al weer een stuk minder op. Tevens was het gat tussen Vettel en Raikonen in 2016 een stuk minder groot. En in alle 3 de jaren dat vettel en kimi samen rijden is het gat nooit zo groot geweest als het enkele jaar tussen kimi en alonso
Het maakt elkaar niet zoveel, het verschil is vooral dat het bij Alonso altijd heet dat hij heel goed is in een slechte auto en bij Vettel het altijd aan de auto te danken is. Daar zit in zoverre wat in dat Alonso erom bekend staat dat hij relatief snel is in een slechte auto, terwijl Vettel heel slecht is in worstelen met een auto. Wat is goed? Ik denk dat ze alledrie op ongeveer hetzelfde niveau zitten, je zou Vettel qua snelheid een onetrickpony kunnen noemen, en Alonso een coureur met wie de auto eigenlijk nooit goed wordt.

Feit is dat Vettel alleen verslagen is in een seizoen dat hij met de auto worstelde en dat Hamilton is verslagen door Button, Rosberg en hij ook met Bottas regelmatig wat te stellen had. Terwijl STR nog moeten laten zien zonder Vettel in de buurt van een overwinning te kunnnen komen en RBR zich zonder Vettel nog niet als WK-kandidaat heeft weten te melden. Beetje raar om dan te doen alsof Raikkonen van een hard stampende wereldkampioen ineens een bejaarde is geworden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_177572818
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 17:13 schreef Bensel het volgende:

[..]

Alle kruit verschoten voor de races straks :)
Nou ik lach me kapot als die straks volle bak het gevecht met de Mclaren's aan gaan en nog heel blijven ook. Ik blijf denken dat een groot deel van de problemen bij de starre houding van Mclaren zelf lag als ik dit zo zie. Het zegt natuurlijk niks, maar toch.
pi_177573218
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 12:16 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het maakt elkaar niet zoveel, het verschil is vooral dat het bij Alonso altijd heet dat hij heel goed is in een slechte auto en bij Vettel het altijd aan de auto te danken is. Daar zit in zoverre wat in dat Alonso erom bekend staat dat hij relatief snel is in een slechte auto, terwijl Vettel heel slecht is in worstelen met een auto. Wat is goed? Ik denk dat ze alledrie op ongeveer hetzelfde niveau zitten, je zou Vettel qua snelheid een onetrickpony kunnen noemen, en Alonso een coureur met wie de auto eigenlijk nooit goed wordt.

Feit is dat Vettel alleen verslagen is in een seizoen dat hij met de auto worstelde en dat Hamilton is verslagen door Button, Rosberg en hij ook met Bottas regelmatig wat te stellen had. Terwijl STR nog moeten laten zien zonder Vettel in de buurt van een overwinning te kunnnen komen en RBR zich zonder Vettel nog niet als WK-kandidaat heeft weten te melden. Beetje raar om dan te doen alsof Raikkonen van een hard stampende wereldkampioen ineens een bejaarde is geworden.
Rosberg heeft Schumacher verslagen. En hoe verklaar je het verschil tussen alonso en kimi? Je hebt er een handje van om selectief te lezen en je resultaten te cherrypicken in het voordeel van Vettel.
Denk je echt dat Vettel de afgelopen 9(?) jaar in een TR een race had kunnen winnen? Na zn overstap naar ferrari is dat al lastig genoeg gebleken in superieure wagens.
Je kunt het ook RB moeilijk kwalijk nemen dat ze niet met een mercedes of ferrari motor hebben gereden in het V6 tijdperk. Of denk je dat de motor dan opeens minder vaak stuk was gegaan in de handen van vettel?
pi_177575198
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 12:36 schreef opreis het volgende:

[..]

Rosberg heeft Schumacher verslagen. En hoe verklaar je het verschil tussen alonso en kimi? Je hebt er een handje van om selectief te lezen en je resultaten te cherrypicken in het voordeel van Vettel.
Ik heb nooit meegedaan met het onzinnige idee dat Raikkonen zo snel zou zijn. Ik denk dat die Lotus gewoon een WK-kandidaat was geweest in handen van een van de grote drie. Dat hij minstens 0.3 achter zou liggen was te verwachten, sterker nog, dat had ik voorspeld. Als het dan een hork om te besturen is en Alonso in zijn element en Raikkonen doodongelukkig dan kan dat zomaar een halve seconde of meer worden. Ik hoef niet te cherrypicken in het voordeel van Vettel, hij heeft 4 keer een auto gehad die eventueel WK zou kunnen worden en is het 4 keer geworden. Beetje raar om dan te doen alsof Hamilton die veel betere auto's heeft gehad en meer dan eens is geevenaard of verslagen de betere coureur zou zijn.

quote:
Denk je echt dat Vettel de afgelopen 9(?) jaar in een TR een race had kunnen winnen? Na zn overstap naar ferrari is dat al lastig genoeg gebleken in superieure wagens.
De Ferrari is altijd inferieur aan de Mercedes geweest.
quote:
Je kunt het ook RB moeilijk kwalijk nemen dat ze niet met een mercedes of ferrari motor hebben gereden in het V6 tijdperk. Of denk je dat de motor dan opeens minder vaak stuk was gegaan in de handen van vettel?
Ik heb al eerder de vraag opgeworpen of RBR wel een echt topteam is, maar een coureur heeft natuurlijk weldegelijk invloed op hoe een auto zich gedurende het seizoen ontwikkelt. Daar zit bij Alonso niet zoveel schot in terwijl Vettel vaak steeds meer één met de auto lijkt te worden en steeds meer afstand van zijn teamgenoot neemt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_177575539
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:07 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik heb nooit meegedaan met het onzinnige idee dat Raikkonen zo snel zou zijn. Ik denk dat die Lotus gewoon een WK-kandidaat was geweest in handen van een van de grote drie. Dat hij minstens 0.3 achter zou liggen was te verwachten, sterker nog, dat had ik voorspeld. Als het dan een hork om te besturen is en Alonso in zijn element en Raikkonen doodongelukkig dan kan dat zomaar een halve seconde of meer worden. Ik hoef niet te cherrypicken in het voordeel van Vettel, hij heeft 4 keer een auto gehad die eventueel WK zou kunnen worden en is het 4 keer geworden. Beetje raar om dan te doen alsof Hamilton die veel betere auto's heeft gehad en meer dan eens is geevenaard of verslagen de betere coureur zou zijn.

[..]

De Ferrari is altijd inferieur aan de Mercedes geweest.

[..]

Ik heb al eerder de vraag opgeworpen of RBR wel een echt topteam is, maar een coureur heeft natuurlijk weldegelijk invloed op hoe een auto zich gedurende het seizoen ontwikkelt. Daar zit bij Alonso niet zoveel schot in terwijl Vettel vaak steeds meer één met de auto lijkt te worden en steeds meer afstand van zijn teamgenoot neemt.
Lekker discussieren dan, het ene moment plaats je raikonen in de schaal sterke coureur die naast vettel niet zo snel meer lijkt (wat alonso ook al had laten zien)
Vettel had afgelopen jaar de auto om kampioen te kunnen worden, 4 van de 5 dus.
Nergens stel ik dat hamilton de betere is tov vettel.
Horner stelde dat de Ferrari de betere auto was dan de merc het afgelopen jaar maar dat het aan de constistentere coureurs lag dat merc met beide titels aan de haal ging.
De afgelopen 2 jaar (zn eerste jaar bij ferrari kan ik me niet heldentenor voor de geest halen) begon ferrari met een voorsprong op red bull, beide jaren was de voorsprong aan het eind van het jaar zo goed als verdwenen. Hoe je er dan bij komt dat red bull geen top team is en dat vettel een auto goed ontwikkeld is mij duidelijk een raadsel. Of het verschil ook groter wordt zie ik ook niet 1,2,3
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')