abonnement Unibet Coolblue
pi_177502770
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:28 schreef Chai het volgende:

[..]

:') Hoezo dat nou weer? Wat maakt het geslacht van een persoon uit als hij/zij zijn/haar werk gewoon super doet?
Huh? Het geslacht heeft toch ook geen relatie met de kwaliteit van het werk. Hoe kom je daarbij?
Ik zou het alleen wel op prijs stellen als er bijv. ook mannen hier zo'n ondersteunend beroep zouden hebben. Waar ik werk zijn het altijd vrouwen.
Thats all.
Denk dat je er meer in las, dan ik schreef. :D
Definitely not CIA
pi_177502799
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij bedoelen jullie precies hetzelfde kinders :D
Ja. :)
Definitely not CIA
pi_177502922
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:40 schreef capricia het volgende:

[..]

Huh? Het geslacht heeft toch ook geen relatie met de kwaliteit van het werk. Hoe kom je daarbij?
Ik zou het alleen wel op prijs stellen als er bijv. ook mannen hier zo'n ondersteunend beroep zouden hebben. Waar ik werk zijn het altijd vrouwen.
Thats all.
Denk dat je er meer in las, dan ik schreef. :D
Vond het nogal irrelevant in deze context, dus vroeg me nou juist af of er bij jou niet meer achter zat. Maar niet dus, helder.
pi_177503029
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:46 schreef Chai het volgende:

[..]

Vond het nogal irrelevant in deze context, dus vroeg me nou juist af of er bij jou niet meer achter zat. Maar niet dus, helder.
Je las er dus meer in dan ik schreef...niet meer doen dus in het vervolg. Zo ontsporen topics.
Definitely not CIA
pi_177503045
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:50 schreef capricia het volgende:

[..]

Je las er dus meer in dan ik schreef...niet meer doen dus in het vervolg. Zo ontsporen topics.
Het riep een vraag bij me op ja en die heb ik gesteld.... En het is niet ten koste gegaan van de kwaliteit van het topic, dus niks ontsporen :)

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2018 13:52:30 ]
  woensdag 28 februari 2018 @ 13:53:35 #31
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_177503117
Oke genoeg.

Nu weer ontopic *O*
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_177503156
Nou in tegenstelling tot veel anderen hier, vind ik dat jij volkomen gelijk hebt!
Het werk van een secretaresse is tamelijk overbodig geworden. Door automatisering kunnen leidinggevenden het meeste gewoon makkelijker en efficiënter zelf. Bijvoorbeeld afspraken maken is heel simpel als iedereen haar agenda gewoon op haar telefoon heeft staan.
Post is een steeds minder voorkomend fenomeen, wie stuurt er nog brieven? Of facturen?
Zo af en toe zie je nog wel eens zo'n dinosaurus die al zijn mails laat uit printen door een secretaresse, bizar natuurlijk. Uitgebreide verslagen van vergaderingen worden steeds minder gemaakt, want wie gaat die in hemelsnaam lezen? Een afsprakenlijstje is meer dan voldoende en dat kan ter plekke even gemaakt worden op een laptop door de deelnemers.
Aangezien heel veel organisaties dat ook vinden, zie je dat de functie steeds minder ingezet wordt.
pi_177503806
Och, je kan het ook gewoon van een positieve kant bekijken. Dat jij de olie bent die het bedrijf soepel houdt. Dat je al die collega's op de werkvloer ontlast door al die "simpele" klusjes voor ze te doen. Dat het bedrijf aan chaos als een kaartenhuis in elkaar stort als jij weg zou gaan. Dat het toch voor blije gezichten en waardering zorgt als jij de post komt brengen en dat soort klusjes.

Of tsja als je echt zo diep zit in dat "al die bagger onzin doen ze maar lekker zelf" dan ben je waarschijnlijk toe aan de volgende fase in je leven!
Boe zei het spookje, terwijl het alleen maar gedag zei.
pi_177504213
Nou ja, de managers waar ik voor werk hebben doorgaans 35/40 uur afspraken in de agenda staan. Als die zelf moeten gaan kijken hoewatwaar zijn ze nooit zo productief, nog afgezien van het feit dat ze gewoon helemaal geen zin hebben met een inefficiënt programma als Outlook te worstelen.

Ik werk zelf graag voor mannen (sorry) die het belang van een goede secretaresse erkennen en dus gewoon netjes naar mij luisteren. Als ze dat niet doen moeten ze eigenlijk een andere secretaresse zoeken, want die moet je wel min of meer blind kunnen vertrouwen.

Het werk klinkt superbasic (en eerlijk is eerlijk, dat is het ook :D), beetje mails sorteren (wel relevant, niet relevant, wel lezen, niet lezen) bepalen of en wanneer meetings in de agenda komen. Maar ik vind het zelf dus wel superboeiend dat ik zo'n beetje alles weet wat er binnen onze organisatie speelt. Moet ook wel anders kan ik ook niet voorselecteren wat wel en niet de managers bereikt e.d.

Dus alle inside info, geen echte verantwoordelijkheid en een lekker salaris, voor mij stiekem de ideale baan dus :D

En als ik de tecnologische ontwikkelingen in ondersteunende programma's een beetje inschat kan ik hier wel tot mijn pensioen in door :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_177505066
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 13:55 schreef Chai het volgende:
Nou in tegenstelling tot veel anderen hier, vind ik dat jij volkomen gelijk hebt!
Het werk van een secretaresse is tamelijk overbodig geworden. Door automatisering kunnen leidinggevenden het meeste gewoon makkelijker en efficiënter zelf. Bijvoorbeeld afspraken maken is heel simpel als iedereen haar agenda gewoon op haar telefoon heeft staan.
Post is een steeds minder voorkomend fenomeen, wie stuurt er nog brieven? Of facturen?
Zo af en toe zie je nog wel eens zo'n dinosaurus die al zijn mails laat uit printen door een secretaresse, bizar natuurlijk. Uitgebreide verslagen van vergaderingen worden steeds minder gemaakt, want wie gaat die in hemelsnaam lezen? Een afsprakenlijstje is meer dan voldoende en dat kan ter plekke even gemaakt worden op een laptop door de deelnemers.
Aangezien heel veel organisaties dat ook vinden, zie je dat de functie steeds minder ingezet wordt.
*knip* Laat maar, Viva :')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2018 15:25:41 ]
pi_177510998
Misschien moet je lasser worden.
  woensdag 28 februari 2018 @ 20:29:05 #37
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_177512067
Als ze het allemaal zelf zouden doen dan zou jij geen baan meer hebben.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_177618278
Die collega zit me echt op de lip, constant zegge/vragen of ik dit of dat kan doen, als ik met iets bezig ben zegge me alvast nog een opdracht geven, als ik met iets bezig ben waarvan zij niks weet vragen waar ik mee bezig ben. Ongevraagd in m'n bureaula kijken
pi_177786256
Zo moet ik vandaag alle oude werknemers uit de toekomstige overleggen in de agenda's halen, dat vind ik dus onzin.
Alle oude accounts bestaan niet meer en pietje kan ook niet zien of Klaasje wel of niet is uitgenodigd, grote onzin dus
pi_177786363
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 10:00 schreef Garfield92 het volgende:
Zo moet ik vandaag alle oude werknemers uit de toekomstige overleggen in de agenda's halen, dat vind ik dus onzin.
Alle oude accounts bestaan niet meer en pietje kan ook niet zien of Klaasje wel of niet is uitgenodigd, grote onzin dus
Misschien krijg jij wel een beetje de onnozele taken, omdat jij ondersteunen onzin vindt en je daarin verder ook totaal niet proactief opstelt.
pi_177786403
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 12:12 schreef Garfield92 het volgende:
Die collega zit me echt op de lip, constant zegge/vragen of ik dit of dat kan doen, als ik met iets bezig ben zegge me alvast nog een opdracht geven, als ik met iets bezig ben waarvan zij niks weet vragen waar ik mee bezig ben. Ongevraagd in m'n bureaula kijken
Zij denkt dat je geen flikker uitvoert dus.
pi_177786680
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 10:07 schreef Chai het volgende:

[..]

Misschien krijg jij wel een beetje de onnozele taken, omdat jij ondersteunen onzin vindt en je daarin verder ook totaal niet proactief opstelt.
Ja, kom op zeg. Beetje onnodig om accounts die allang afgesloten zijn uit toekomstige teamoverleggen te halen.
pi_177790133
Lijkt me vrij zinnig juist :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_179172177
Gisteren een overleg gehad met mede secretaresse en coördinator, onderandere besproken wat ik zoals op kan pakken nu zij er minder is vanwege familieomstandigheden. Niet erg, ik leer graag nieuwe dingen.
Op een gegeven moment vroeg de coördinator of ik de zaken omtrent de adviesraad bij ons niet over kan nemen als zij weg is, haar antwoord was nee.
Reden? Het moet heel zorgvuldig gebeuren.

Ik heb geen idee wat hier allemaal bij komt kijken, maar we zijn allemaal mensen en maken allemaal weleens fouten. Als je werkzaamheden zoals dit niet probeert kun je het ook niet leren toch?
pi_179172249
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 11:13 schreef Garfield92 het volgende:
Gisteren een overleg gehad met mede secretaresse en coördinator, onderandere besproken wat ik zoals op kan pakken nu zij er minder is vanwege familieomstandigheden. Niet erg, ik leer graag nieuwe dingen.
Op een gegeven moment vroeg de coördinator of ik de zaken omtrent de adviesraad bij ons niet over kan nemen als zij weg is, haar antwoord was nee.
Reden? Het moet heel zorgvuldig gebeuren.

Ik heb geen idee wat hier allemaal bij komt kijken, maar we zijn allemaal mensen en maken allemaal weleens fouten. Als je werkzaamheden zoals dit niet probeert kun je het ook niet leren toch?
Ze vinden je duidelijk niet zo erg competent, en ze denken ook nog eens dat je niks uitvoert.
Goed bezig ts.
pi_179173540
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 11:13 schreef Garfield92 het volgende:
Gisteren een overleg gehad met mede secretaresse en coördinator, onderandere besproken wat ik zoals op kan pakken nu zij er minder is vanwege familieomstandigheden. Niet erg, ik leer graag nieuwe dingen.
Op een gegeven moment vroeg de coördinator of ik de zaken omtrent de adviesraad bij ons niet over kan nemen als zij weg is, haar antwoord was nee.
Reden? Het moet heel zorgvuldig gebeuren.

Ik heb geen idee wat hier allemaal bij komt kijken, maar we zijn allemaal mensen en maken allemaal weleens fouten. Als je werkzaamheden zoals dit niet probeert kun je het ook niet leren toch?
Heb je hen gevraagd waarom zij denken dat jij die taak niet kunt uitvoeren?
We kunnen hier wel allerlei redenen verzinnen, maar zij zien welk werk je doet en hoe je dat doet. Juist van hun commentaar kun je ook leren.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_179173619
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 11:13 schreef Garfield92 het volgende:
Op een gegeven moment vroeg de coördinator of ik de zaken omtrent de adviesraad bij ons niet over kan nemen als zij weg is, haar antwoord was nee.
Reden? Het moet heel zorgvuldig gebeuren.
Ik zou als de sodemieter op zoek gaan naar een nieuwe baan want je vindt het niet leuk en je bent er blijkbaar ook niet zo goed in.
pi_179174035
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 11:28 schreef de_boswachter het volgende:
En met je kontje gebukt over het bureau staan wanneer je ‘baas’ de ruimte betreed, vind je dat leuk?
:')
U MAD?
pi_179174166
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 10:39 schreef Garfield92 het volgende:
maar nu staat het me tegen
Ander werk zoeken dus.
Secretaresses zijn een zegen. Zij zorgen dat de boel draait. Dat wordt wel eens onderschat.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_179174251
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 11:13 schreef Garfield92 het volgende:
Gisteren een overleg gehad met mede secretaresse en coördinator, onderandere besproken wat ik zoals op kan pakken nu zij er minder is vanwege familieomstandigheden. Niet erg, ik leer graag nieuwe dingen.
Op een gegeven moment vroeg de coördinator of ik de zaken omtrent de adviesraad bij ons niet over kan nemen als zij weg is, haar antwoord was nee.
Reden? Het moet heel zorgvuldig gebeuren.

Ik heb geen idee wat hier allemaal bij komt kijken, maar we zijn allemaal mensen en maken allemaal weleens fouten. Als je werkzaamheden zoals dit niet probeert kun je het ook niet leren toch?
was jij niet diegene die van haar ouders elke dag haar haar moest wassen omdat het anders in haar zorgplan zou komen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')