Golfer, hoe kan het dat je niet ziet dat deze man slechts floreert in het bedenkelijke genre?quote:Op donderdag 11 april 2019 13:29 schreef golfer het volgende:
Wat heeft BvED jou ooit persoonlijk aangedaan dat je zo fel tegen hem bent zonder naar zijn programma's te kijken?
Omdat hij ook andere programma's maakt en heeft gemaakt.quote:Op donderdag 11 april 2019 14:14 schreef Za het volgende:
Golfer, hoe kan het dat je niet ziet dat deze man slechts floreert in het bedenkelijke genre?
Dat wendt ook nooit, volgens mij.quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:08 schreef golfer het volgende:
Dit is gewoon heel naar. Mensonterend, hoe je het ook went of keert.”
Jij zou jubelend roepen dat het goed gaat en je dat je snel weg wil?quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Hoe gaat het?
Slecht.
Oh... oh het gaat slecht...
Die homo is vooral bang om door zijn familie vermoord te worden. (tja dan kun je daar verhuizen natuurlijk) snap opzich best dat dat geen reden is voor een verblijfsvergunning.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:16 schreef ato het volgende:
[..]
Jij zou jubelend roepen dat het goed gaat en je dat je snel weg wil?
Ps Tuurlijk zitten er de minder urgente gevallen tussen en Tuurlijk zijn er de 'slachtoffers' bij die het uitbuiten.
Er zitten voor mij ook de vage gevallen tussen, bv de 'zieke homo' .
Daarom hoop ik op een strak maar eerlijk asiel beleid straks.
Hier in Nederland wordt je al verbannen en dat is natuurlijk ook afschuwelijk.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:22 schreef kree het volgende:
[..]
Die homo is vooral bang om door zijn familie vermoord te worden. (tja dan kun je daar verhuizen natuurlijk) snap opzich best dat dat geen reden is voor een verblijfsvergunning.
Hij geeft het tenminste eerlijk toe.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:05 schreef kree het volgende:
Wel weer zwak dat ie er dan tussen uit gaat knijpen als het hem te zwaar gaat worden?
Bedoel dat is dan niet echt inside....
Maar ben alsnog wel benieuwd, ik ga het vanavond kijken
yup respect daarvoor.quote:
Komt er toch nooit, blijft teveel hangen onderweg.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:47 schreef Rianne84 het volgende:
De postcode loterij mag wel wat meer geld sturen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |