abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 april 2019 @ 13:33:05 #201
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_186155492
Beau zit trouwens vanavond bij Jinek omdat hij de nieuwe latenight talkshow bij RTL gaat doen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_186156034
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 13:29 schreef golfer het volgende:

Wat heeft BvED jou ooit persoonlijk aangedaan dat je zo fel tegen hem bent zonder naar zijn programma's te kijken?
Golfer, hoe kan het dat je niet ziet dat deze man slechts floreert in het bedenkelijke genre?
Wanneer je voor emo-tainment purposes continu op zoek gaat naar uitsluitend mensen die zich in de meest zwakke positie in de samenleving bevinden; verbrande kinderen, stervenden in een hospice, daklozen, zwak begaafden, demente bejaarden, terminaal zieke kinderen etc. dan ontbeert het je aan elke vorm van ethiek.
Nogmaals, omdat al deze mensen niet kunnen bepalen of zij wel toegejankt wensen te worden door Beau en te figureren in een show waarin hij zijn oprechte betrokkenheid in close up de vrije loop laat :r
Alleen al om die reden ga je geen 3-5 jaar oude kinderen fimen en interviewen wiens terminaal zieke vader met spoed wordt afgevoerd in de ambulance, wat voor walgelijk individu ben je dan?

pi_186156112
Nu weten we het wel ja.. je houd er nogal 'vreemde' gedachtes op na wat mij betreft. :W
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 11 april 2019 @ 15:09:26 #204
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_186156878
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 14:14 schreef Za het volgende:

Golfer, hoe kan het dat je niet ziet dat deze man slechts floreert in het bedenkelijke genre?

Omdat hij ook andere programma's maakt en heeft gemaakt.
Maar jij schijnt een persoonlijk iets te hebben tegen BvED, maar je wilt ons niet vertellen wat hij jou ooit heeft aangedaan.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 13 april 2019 @ 22:23:18 #205
176766 zoem
zoemt
pi_186199374
Laten we die metadiscussie over Beau even parkeren :) De ethische discussie over het programma is verder prima.
  dinsdag 16 april 2019 @ 16:08:26 #206
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_186252599
Vanavond:

Beau van Erven Dorens logeert deze keer in een bed-bad-broodinstelling in Groningen. Uitgeprocedeerde asielzoekers krijgen hier minimale opvang. Er wonen ongeveer negentig mensen met verschillende nationaliteiten.

Hartverscheurend en uitzichtloos. Zo noemt Beau van Erven Dorens de situatie van de uitgeprocedeerde asielzoekers die hij ontmoet in Beau five days inside. De illegalen moeten terug naar hun land van herkomst, maar kunnen of willen dit niet. Gemeenten mogen hun dan minimale opvang aanbieden. Dit gebeurt in Groningen in een oud hotel.

Er wonen hier zo'n negentig mensen met verschillende nationaliteiten. Beau gaat er een paar dagen logeren, en dat valt hem niet mee. “Het zijn ontzettend zielige mensen die geen kant op kunnen. Van ruim vier euro per dag moeten ze alles kopen: eten, wasmiddel, kleren. Het gaat er niet om of je voor of tegen asielzoekers bent of voor welke partij. Dit is gewoon heel naar. Mensonterend, hoe je het ook went of keert.”
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 16 april 2019 @ 16:11:55 #207
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_186252660
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 april 2019 16:08 schreef golfer het volgende:
Dit is gewoon heel naar. Mensonterend, hoe je het ook went of keert.”
Dat wendt ook nooit, volgens mij.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_186257396
Even kijken maar weer :)
Do what you love, love what you do!
  † In Memoriam † dinsdag 16 april 2019 @ 20:44:46 #209
368283 ato
pi_186257611
Doet hij toch weer goed en ook goed te zien om een andere kant van zo'n asiel te zien.
Schrijnend.
Life can be a bitch, so like it..
pi_186257657
ja wat ik niet snap (en herinner me hier laatst nog het hele vraag wat je wil gebeuren van) dat als je dus dakloos ben dat je alleen in een nachtopvang terecht kan.
Dan is dit toch alweer beter
pi_186258137
Hoe gaat het?

Slecht.

Oh... oh het gaat slecht...

:')
No amount of money ever bought a second of time.
  † In Memoriam † dinsdag 16 april 2019 @ 21:16:15 #212
368283 ato
pi_186258728
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 21:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Hoe gaat het?

Slecht.

Oh... oh het gaat slecht...

:')
Jij zou jubelend roepen dat het goed gaat en je dat je snel weg wil?

Ps Tuurlijk zitten er de minder urgente gevallen tussen en Tuurlijk zijn er de 'slachtoffers' bij die het uitbuiten.
Er zitten voor mij ook de vage gevallen tussen, bv de 'zieke homo' .
Daarom hoop ik op een strak maar eerlijk asiel beleid straks.
pi_186258960
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2019 21:16 schreef ato het volgende:

[..]

Jij zou jubelend roepen dat het goed gaat en je dat je snel weg wil?

Ps Tuurlijk zitten er de minder urgente gevallen tussen en Tuurlijk zijn er de 'slachtoffers' bij die het uitbuiten.
Er zitten voor mij ook de vage gevallen tussen, bv de 'zieke homo' .
Daarom hoop ik op een strak maar eerlijk asiel beleid straks.
Die homo is vooral bang om door zijn familie vermoord te worden. (tja dan kun je daar verhuizen natuurlijk) snap opzich best dat dat geen reden is voor een verblijfsvergunning.
  † In Memoriam † dinsdag 16 april 2019 @ 21:25:21 #214
368283 ato
pi_186259062
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 21:22 schreef kree het volgende:

[..]

Die homo is vooral bang om door zijn familie vermoord te worden. (tja dan kun je daar verhuizen natuurlijk) snap opzich best dat dat geen reden is voor een verblijfsvergunning.
Hier in Nederland wordt je al verbannen en dat is natuurlijk ook afschuwelijk.
In Marokko wordt je niet gedood. Ik begrijp die man wel, laat ik maar alles uit de kast trekken.
Ik heb het idee dat hij er om liegt. Maar ik kan het ook mis hebben he.
Want voor zo'n cultuur valt het niet mee.
  dinsdag 16 april 2019 @ 22:00:07 #215
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_186260511
Beau: "Ik word steeds linkser. Straks eindig ik nog bij de SP. En dat voor een kakker " _O_
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 23 april 2019 @ 13:16:58 #216
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_186379023
Vanavond:

Beau van Erven Dorens verblijft in Kenia in een kliniek waar homomannen en sekswerkers met hiv terechtkunnen. Zij hebben te maken met discriminatie en geweld en durven daarom niet naar een regulier ziekenhuis.

In Kenia zijn 1,6 miljoen mensen besmet met hiv en daar komen elk jaar veel nieuwe infecties bij. Beau van Erven Dorens ziet in het Afrikaanse land hoe groot het probleem is. In Beau five days inside verblijft hij in een kliniek waar geïnfecteerde homomannen en sekswerkers terechtkunnen. Zij hebben te maken met discriminatie en geweld en durven daarom niet naar een regulier ziekenhuis.

In De Telegraaf onthulde Beau dat hij niet de volle vijf dagen is gebleven. “Het was verschrikkelijk, dat vond ik echt een nederlaag. Maar je moet beseffen dat ik met een mes onder mijn kussen sliep. En als ik naar de wc wilde, stond ik tot mijn sokken in de urine. Dat die mannen in omstandigheden leven die ik niet eens een dag aankan, maakt het des te schrijnender.”
Poef.....gone! ©golfer
pi_186381157
Wel weer zwak dat ie er dan tussen uit gaat knijpen als het hem te zwaar gaat worden?
Bedoel dat is dan niet echt inside....

Maar ben alsnog wel benieuwd, ik ga het vanavond kijken :)
  † In Memoriam † dinsdag 23 april 2019 @ 20:08:34 #218
368283 ato
pi_186385349
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 16:05 schreef kree het volgende:
Wel weer zwak dat ie er dan tussen uit gaat knijpen als het hem te zwaar gaat worden?
Bedoel dat is dan niet echt inside....

Maar ben alsnog wel benieuwd, ik ga het vanavond kijken :)
Hij geeft het tenminste eerlijk toe.
pi_186385528
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 20:08 schreef ato het volgende:

[..]

Hij geeft het tenminste eerlijk toe.
yup respect daarvoor.

Maar ok even de aflevering kijken zometeen :)
pi_186385711
Gaan we?

Game on!!!
pi_186386171
Big Beau _O_
No amount of money ever bought a second of time.
pi_186386202
Beau betekent pik _O-
Big Beau _O_
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_186386220
De postcode loterij mag wel wat meer geld sturen dan
pi_186386510
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 20:47 schreef Rianne84 het volgende:
De postcode loterij mag wel wat meer geld sturen dan
Komt er toch nooit, blijft teveel hangen onderweg.

Maargoed hij is mietig nu hoor. Alleen leuke tv maken als het totaal geen risico voor hem zelf is. Dat is geen journalistiek in de echte vorm?
pi_186386529
Reportage over homo's en dan zeggen dat je toch geen mietje bent :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')