De programmamakers en Beau is alles aan te rekenen. Zij wandelen overal maar naar binnen; bij terminaal zieke kinderen, demente bejaarden, gevangenen, het maakt ze niet uit, alles draait om het scoren.quote:Op donderdag 11 april 2019 08:05 schreef Patoshik het volgende:
Ik vond de aflevering zo ontzettend slecht en totaal niet in de echte verhouding met de werkelijkheid.
Het gescheld, dat is écht niet standaard. Maar wat wil je als je met draaiende camera een afdeling of werkzaal op gaat? Echt niet iedereen wil gefilmd worden. Geef het eerst aan, zodat de mensen die niet in beeld willen weg kunnen gaan.
En zomaar een cel in lopen waar iemand voor een extra beveiligd vervoer wordt klaargemaakt? Not done.
Her gevangeniswezen mag zich, vind ik, wel schamen voor deze aflevering. Ze werden niet goed op de kaart gezet.
nou dat kun je over bijna alle programma's zeggen dan?quote:Op donderdag 11 april 2019 09:16 schreef Za het volgende:
[..]
De programmamakers en Beau is alles aan te rekenen. Zij wandelen overal maar naar binnen; bij terminaal zieke kinderen, demente bejaarden, gevangenen, het maakt ze niet uit, alles draait om het scoren.
Walgelijk programma, volkomen onethisch.
Welke programma's zijn er nog meer waarin mensen die echt in een hele zwakke positie zitten, omdat ze én ziek én kind danwel bejaard zijn, op geen enkele manier in staat zijn te kunnen beslissen of ze mee willen doen aan een emo-tainment programma, worden uitgebuit?quote:Op donderdag 11 april 2019 09:18 schreef kree het volgende:
nou dat kun je over bijna alle programma's zeggen dan?
Nee, Beau is een effectbejach mannetje gemoufleerd met wat koket taalgebruik.quote:Beau is nog aardig ethisch ?
Wat heeft hij daar te zoeken?quote:Op donderdag 11 april 2019 09:20 schreef kree het volgende:
Vorige seizoen, terminale patienten die zeg maar dus dood gaan binnen een week.
Denk niet dat Beau die emotie gespeeld heeft toen.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het ook niet zo weet met Beau. Misschien ben ik heel zuur en heb ik het heel erg verkeerd, maar ik vond zijn emoties in het Pardoeshuis gewoon nep overkomen. Met droge ogen je verhaal doen voor de camera en een seconde later je rug keren naar de camera omdat je het niet trekt. Het blijft uiteindelijk wel RTL hè.quote:Op donderdag 11 april 2019 09:37 schreef kree het volgende:
jemig
Tis tv jongens????? natuurlijk zit er een model achter.
Maar als je daar afstand van wil nemen dan kun je je tv in de kliko tyfen want dan is er geen 1 programma
Ik vind beau aardig integer hoor
quote:Op donderdag 11 april 2019 09:16 schreef Za het volgende:
[..]
De programmamakers en Beau is alles aan te rekenen. Zij wandelen overal maar naar binnen; bij terminaal zieke kinderen, demente bejaarden, gevangenen, het maakt ze niet uit, alles draait om het scoren.
Walgelijk programma, volkomen onethisch.
Ik kijk die shit niet, maar de trailers ervan werden en worden telkens uitgezonden tussen hun gangbare programmering.quote:
Overigens, stel jouw vader of kind is terminaal ziek, zou je BvED binnenlaten opdat hij wat oprechte emoties tentoon kan spreiden of zeg je dat hij kan oprotten?quote:
tja dat is altijd beetje de vraag natuurlijk. er zit regie bij etc.quote:Op donderdag 11 april 2019 09:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het ook niet zo weet met Beau. Misschien ben ik heel zuur en heb ik het heel erg verkeerd, maar ik vond zijn emoties in het Pardoeshuis gewoon nep overkomen. Met droge ogen je verhaal doen voor de camera en een seconde later je rug keren naar de camera omdat je het niet trekt. Het blijft uiteindelijk wel RTL hè.
Wel vind ik het goed dat sommige onderwerpen onder de aandacht gebracht worden in zijn programma. Al vind ik RTL niet de zender voor dit programma. Het zou beter passen op NPO.
Dan moet je - pardon my French - gewoon je muil houden over dit programma en Beau. Zo'n trailer doet geen recht aan een volledige aflevering.quote:Op donderdag 11 april 2019 10:18 schreef Za het volgende:
[..]
Ik kijk die shit niet, maar de trailers ervan werden en worden telkens uitgezonden tussen hun gangbare programmering.
Ja ik zou hem toelaten, want ik denk dat veel families dit juist als kans aangrijpen om meer aandacht te genereren voor de ziekte zelf en het onbegrepen verhaal achter (langdurig) ziek zijn. Bij Villa Pardoes kreeg je als kijker een heel mooi beeld hoe verschillend de werelden zijn van de ouders en het zieke kind. Sommige mensen vergeten dat Beau gewoon een vader is van 4 kinderen..quote:Op donderdag 11 april 2019 10:20 schreef Za het volgende:
[..]
Overigens, stel jouw vader of kind is terminaal ziek, zou je BvED binnenlaten opdat hij wat oprechte emoties tentoon kan spreiden of zeg je dat hij kan oprotten?
Het raakt je nogal?quote:Op donderdag 11 april 2019 11:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Dan moet je - pardon my French - gewoon je muil houden over dit programma en Beau. Zo'n trailer doet geen recht aan een volledige aflevering.
Kijk daar ga je de mist al in, het is niet aan jou namelijk.quote:Ja ik zou hem toelaten, want ik denk dat veel families dit juist
Is dat een vrijbrief om je onbetamelijk te gedragen?quote:Sommige mensen vergeten dat Beau gewoon een vader is van 4 kinderen..
Ik denk dat je het heel goed zit.quote:Op donderdag 11 april 2019 09:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het ook niet zo weet met Beau. Misschien ben ik heel zuur en heb ik het heel erg verkeerd, maar ik vond zijn emoties in het Pardoeshuis gewoon nep overkomen. Met droge ogen je verhaal doen voor de camera en een seconde later je rug keren naar de camera omdat je het niet trekt. Het blijft uiteindelijk wel RTL hè.
Wel vind ik het goed dat sommige onderwerpen onder de aandacht gebracht worden in zijn programma. Al vind ik RTL niet de zender voor dit programma. Het zou beter passen op NPO.
quote:Op donderdag 11 april 2019 12:06 schreef golfer het volgende:
Walgelijk op effectbejag uitzijnde aandachttrekkend mannetje die John Williams.![]()
Niet dat ik daar ooit naar kijk, maar toch heb ik er een mening over.
Sneue opmerkingen gebaseerd op trailers van een programma dat je nog nooit hebt gezien. Je gaat zelf nogal de mist in.quote:Op donderdag 11 april 2019 11:52 schreef Za het volgende:
[..]
Het raakt je nogal?
[..]
Kijk daar ga je de mist al in, het is niet aan jou namelijk.
[..]
Is dat een vrijbrief om je onbetamelijk te gedragen?
JW bewaakt altijd de waardigheid van een ieder die meedoet aan zijn shows, zal nooit goedkoop scoren elementen als ziekte, invaliditeit, dood, misbruik of bv onvruchtbaarheid uitbuiten om mensen te laten breken er er vervolgens in close up tranen uit te persen, zoals Beau vED wel doet.quote:Op donderdag 11 april 2019 13:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als iemand met sensatiebeluste televisie bezig is, is het John Williams welMet zijn zogenaamde hulpprogramma's... echt laat me niet lachen.
Die programma's hebben als doel mensen thuis lekker te laten meegenieten van andermans sores. Het tweede doel is pas het helpende aspect (voor zover die er is). Als je daar aan meewerkt als presentator (lees je geld verdienen over iemand zijn rug), dan ben je voor mij geen haar beter.quote:Op donderdag 11 april 2019 13:11 schreef Za het volgende:
[..]
JW bewaakt altijd de waardigheid van een ieder die meedoet aan zijn shows, zal nooit goedkoop scoren elementen als ziekte, invaliditeit, dood, misbruik of bv onvruchtbaarheid uitbuiten om mensen te laten breken er er vervolgens in close up tranen uit te persen, zoals Beau vED wel doet.
Indien je niet in staat bent onderscheid te maken tussen welke mensen op tv ethisch handelen, en welke goedkoop scoren ten koste van anderen, is dat jouw probleem en lach je maar een eind weg.
Lekker simpel.
Ten eerste zijn alle deelnemers wilsbekwaam, dat is al het grote verschil met de "deelnemers" van Beau.quote:Op donderdag 11 april 2019 13:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die programma's hebben als doel mensen thuis lekker te laten meegenieten van andermans sores. Het tweede doel is pas het helpende aspect (voor zover die er is). Als je daar aan meewerkt als presentator (lees je geld verdienen over iemand zijn rug), dan ben je voor mij geen haar beter.
Wat heeft BvED jou ooit persoonlijk aangedaan dat je zo fel tegen hem bent zonder naar zijn programma's te kijken?quote:
Wat een mensenkennis zegquote:Op donderdag 11 april 2019 13:23 schreef Za het volgende:
[..]
JW is zuiver, ten alle tijden BvED echter is een smeerlap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |