Dat daklozenproject ook niet?quote:Op donderdag 28 maart 2019 04:37 schreef Za het volgende:
Geen enkel programma van Beau vED spreekt mij aan.
Wat ben jij een zielig ventje zeg als je zo tegen dit soort programma's aankijkt..quote:Op woensdag 27 maart 2019 05:23 schreef Za het volgende:
En weer een nieuwe reeks van deze bedenkelijke manier van tv maken.
Is het werkelijk acceptabel het leed van kinderen te exploiteren voor je programma, kinderen die te jong en te ziek zijn om te kunnen beoordelen of ze wel een rol willen spelen in deze egotripperij van BvED?
Ach, iedereen zijn mening toch?quote:Op dinsdag 2 april 2019 11:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat ben jij een zielig ventje zeg als je zo tegen dit soort programma's aankijkt..
Beau van Erven Dorens neemt zijn intrek in de penitentiaire inrichting in Krimpen aan den IJssel.quote:Op zaterdag 6 april 2019 10:22 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik heb dezs aflevering overgeslagen omdat ik echt niks met die doelgroep heb en het onderwerp me ook niet echt aansprak.
Waar gaat het volgende week over?
Thnx, dat vind ik wel interessantquote:Op zaterdag 6 april 2019 12:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Beau van Erven Dorens neemt zijn intrek in de penitentiaire inrichting in Krimpen aan den IJssel.
Ja ik ook, die vrouw heeft daar niet naar de zin . Denk ik hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:46 schreef ato het volgende:
Ik vond het wel een mooie aflevering, Caroline Kaart vond ik wel triest.
Ik heb hem al vooruit gekeken en ik vond dat echt weer een toffe aflevering.quote:Op zaterdag 6 april 2019 12:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Beau van Erven Dorens neemt zijn intrek in de penitentiaire inrichting in Krimpen aan den IJssel.
In de gevangenis is iedereen onschuldig, wist je dat niet?quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:45 schreef Rianne84 het volgende:
Nogal relaxed voor iemand die 2 jaar onschuldig vastzit
Alleen als het om fysiek geweld of zedenzaken gaat.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:45 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
In de gevangenis is iedereen onschuldig, wist je dat niet?
Daar moet je in Nederland goed je best voor doenquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:57 schreef kree het volgende:
Die man die 9,5 jaar kreeg.
Hmmms dat is dan niet een heel simpel incident ook natuurlijk
het doet me beetje denken aan de shawshank redemptionquote:Op dinsdag 9 april 2019 20:57 schreef WcPot het volgende:
[..]
Daar moet je in Nederland goed je best voor doen
quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:00 schreef kree het volgende:
owh wow sekskamer? Wist ff niet dat ze dat ook echt hadden
idd jahquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:01 schreef MissJ het volgende:
Lachend zeggen dat je al bijna je hele leven in de bak hebt gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |