Idd, heftig hoorquote:
Niet voor te stellen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Lijkt me wel echt verschrikkelijk om te weten dat je kind nog maar maanden te leven heeft, en je dat niet kan vertellen terwijl dat kindje nog de volle overtuiging heeft om beter te worden
Dat kun je je idd niet voorstellen nee, lijkt me ook verschrikkelijkquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Lijkt me wel echt verschrikkelijk om te weten dat je kind nog maar maanden te leven heeft, en je dat niet kan vertellen terwijl dat kindje nog de volle overtuiging heeft om beter te worden
Dat zal misschien bij de aftiteling wel gezegd worden, zou heel goed kunnen iddquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als ik het zo zie is het vorig jaar zomer opgenomen. Misschien is Aaron al overleden...
In België wordt dit niet uitgezonden lijkt me.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:23 schreef Ivo1985 het volgende:
Dit moet inderdaad ergens afgelopen zomer al opgenomen zijn. Ik vroeg me al af: hoe gaan ze die boodschap voor Aaron geheim houden en dit uitzenden...
Hijzelf zal het willen zijn als het uitgezonden wordt en ouders van klasgenootjes/vriendjes en buren etc gaan dit ook zien.
Dan zal jou de komende uitzending over het Rosa Spierhuis wel aanspreken. Of is dat exploitatie van bejaarde kunstenaars?quote:Op woensdag 27 maart 2019 05:23 schreef Za het volgende:
En weer een nieuwe reeks van deze bedenkelijke manier van tv maken.
Is het werkelijk acceptabel het leed van kinderen te exploiteren voor je programma, kinderen die te jong en te ziek zijn om te kunnen beoordelen of ze wel een rol willen spelen in deze egotripperij van BvED?
quote:Beau van Erven Dorens zet punt achter Five Days Inside
Beau van Erven Dorens heeft zich ook voor het tweede seizoen van Beau Five Days Inside laten opsluiten in instellingen die normaal voor mensen gesloten blijven. En het ging hem niet in de koude kleren zitten, waardoor hij besloten heeft dat het voor hem nu klaar is.
Volledige artikel
Geen enkel programma van Beau vED spreekt mij aan.quote:Op woensdag 27 maart 2019 15:07 schreef golfer het volgende:
Dan zal jou de komende uitzending over het Rosa Spierhuis wel aanspreken. Of is dat exploitatie van bejaarde kunstenaars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |