abonnement Unibet Coolblue
pi_177656254
Klopt, bij beide stellen die geslaagd zijn, zag je het meteen in die eerste seconde.
Toch die spreekwoordelijke vonk.
Als die er niet is, wordt het ook niks. Dan gaat de ratio te veel werken en gaan ze zich ergeren aan de ander op al die punten die wij als kijker ook meteen zien.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_177656424
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 08:40 schreef verbijstering het volgende:
Ik zat mij bij dit stel af te vragen of, toen ze de match maakte, hij al door zijn rug gegaan was en hij misschien nog werkte? Want dan snap ik het. Anders is het gewoon kansloos. Een kind die ze moet aankleden heeft ze al..

Bij de ontmoeting thuis zei hij dat hij een zorgzame vrouw zocht. Presentator: ze moet voor jou zorgen? _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177656433
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 08:45 schreef Injetta het volgende:
Klopt, bij beide stellen die geslaagd zijn, zag je het meteen in die eerste seconde.
Toch die spreekwoordelijke vonk.
Als die er niet is, wordt het ook niks. Dan gaat de ratio te veel werken en gaan ze zich ergeren aan de ander op al die punten die wij als kijker ook meteen zien.
Nu wil ik eigenlijk die momenten van de twee geslaagde stellen wel weer terug zien.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 7 maart 2018 @ 09:23:25 #104
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_177656698
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 09:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nu wil ik eigenlijk die momenten van de twee geslaagde stellen wel weer terug zien.

En:

Vooral van die laatste word ik erg blij, maar dat is ook echt een leuk stel :D O+.
KuikenGuppy
pi_177656786
Ik ga helemaal glunderen van Bram & Patty :D Vooral nu je weet dat ze inmiddels zijn gaan samenwonen. En je ziet het inderdaad :Y Dat klikt direct. De familie/vrienden denken ook direct dat het goed komt!

En ook bij Nicolai en Chantal direct als eerste gedachte: leuk! Dus dat 'love at first sight' moet misschien wel echt first sight zijn. En ook de blikken naar elkaar zijn glunderend en lief. Leuk stel, dat ja. Allebei zijn het leuke stellen die gewoon direct goed bij elkaar lijken te passen.

Dus als wij denken: dit wordt niks. Dan wordt het ook niks 8-)

Nog bedankt, Burdie ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177656870
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 08:37 schreef Injetta het volgende:
Ik snap deze keuze echt niet. Zelfstandige mooie vrouw met kind en dan een man die niet werkt en bij zijn ouders woont, stuk jonger is.
Het lijkt wel of die wetenschappers de normale details die voor mensen belangrijk zijn, steeds totaal over het hoofd zien.
Ze maken elk jaar een paar van die matches die je met gezond verstand niet zou maken.
Blijkbaar staat gezond verstand ver af van wetenschappelijke onderzoeken. Daarbij komt het gezond verstand vaker bij goede uitresultaat uitkomt dat het wetenschappelijke, dat zegt iets over het niveau van de wetenschap.

En daarbij heb ik het idee dat er ook er gekeken wordt naar kijkcijfers trekken door moeilijke matches in beeld te brengen(heeft uiteraard niets met wetenschap te maken).
  woensdag 7 maart 2018 @ 09:46:50 #107
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_177657011
Ik vind die Rob echt autistisch :')
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  woensdag 7 maart 2018 @ 10:48:54 #108
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_177658152
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 08:45 schreef Injetta het volgende:
Klopt, bij beide stellen die geslaagd zijn, zag je het meteen in die eerste seconde.
Toch die spreekwoordelijke vonk.
Als die er niet is, wordt het ook niks. Dan gaat de ratio te veel werken en gaan ze zich ergeren aan de ander op al die punten die wij als kijker ook meteen zien.
Nou het kan wel groeien bij mensen, maar niet op deze manier, meteen getrouwd, meteen op huwelijksreis, meteen cameras erop. Dan moet je toch wel heel snel een goede fundering hebben!
  woensdag 7 maart 2018 @ 11:23:37 #109
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_177658852
Ik denk dat het tussen die twee oudere volwassen, die vrouw uit Rotterdam en die man uit het noorden wel klikt. Alleen allebei vreselijk dominant volgens mij
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  woensdag 7 maart 2018 @ 12:06:05 #110
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_177659753
Wat ik dan helemaal bedroevend vind is als een van die professionals uit het programma die de stellen bij elkaar zoekt zegt "ja inmiddels weten we dat de eerste indruk heel erg belangrijk is".
Ik denk dan echt, weet je dat nu pas dan? Had je daar twee seizoenen voor nodig? :')

quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 11:23 schreef zeefje het volgende:
Ik denk dat het tussen die twee oudere volwassen, die vrouw uit Rotterdam en die man uit het noorden wel klikt. Alleen allebei vreselijk dominant volgens mij
Ik vond hem juist vrij vriendelijk en volgzaam overkomen.
  woensdag 7 maart 2018 @ 12:12:50 #111
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_177659906
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 12:06 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Ik vond hem juist vrij vriendelijk en volgzaam overkomen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 7 maart 2018 @ 12:15:09 #112
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_177659962
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 12:12 schreef Marrije het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komende aflevering spoiler?
  woensdag 7 maart 2018 @ 12:30:43 #113
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_177660279
Ja
pi_177660826
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 08:37 schreef Injetta het volgende:
Ik snap deze keuze echt niet. Zelfstandige mooie vrouw met kind en dan een man die niet werkt en bij zijn ouders woont, stuk jonger is.
Het lijkt wel of die wetenschappers de normale details die voor mensen belangrijk zijn, steeds totaal over het hoofd zien.
Ze maken elk jaar een paar van die matches die je met gezond verstand niet zou maken.
Het zijn helemaal geen wetenschappers imo.
  woensdag 7 maart 2018 @ 13:28:23 #115
403253 Meke
after all this time? always.
pi_177661266
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 13:01 schreef Za het volgende:

[..]

Het zijn helemaal geen wetenschappers imo.
Dit is de enige naam die ik me kan herinneren, en hij heeft toch echt biologie gestudeerd ;) : https://www.linkedin.com/in/patrick-van-veen-42a0058/
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_177662463
quote:
17s.gif Op woensdag 7 maart 2018 13:28 schreef Meke het volgende:

Dit is de enige naam die ik me kan herinneren, en hij heeft toch echt biologie gestudeerd ;) : https://www.linkedin.com/in/patrick-van-veen-42a0058/
Maar kun je dan claimen een wetenschapper te zijn op het gebied van mensen aan elkaar matchen?
pi_177666969
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 14:27 schreef Za het volgende:

[..]

Maar kun je dan claimen een wetenschapper te zijn op het gebied van mensen aan elkaar matchen?
Het is meer dat ze hun kennis proberen in te zetten om te kijken of je op grond van onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek mensen kunt matchen.
Door het programma doen ze ook weer nieuwe kennis op.
Maar... ik vind hun aanpak en redenaties gewoon matig.

Nu zouden ze juist meer gelet hebben op fysieke aantrekkingskracht. Maar dat lijkt dat eerste stel juist ook niet echt te kloppen. Wanneer is iemand knap of aantrekkelijk voor een ander? Het is heel lastig te objectiveren.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_177667584
Die Elisa had zich vorig jaar opgegeven als kandidaat voor expeditie Robinson. Vond ik toen ik Google gebruikte.

https://www.suksawat.nl/negen-leeuwarders-willen-robinson/
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_177667767
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:12 schreef Lief17 het volgende:
Die Elisa had zich vorig jaar opgegeven als kandidaat voor expeditie Robinson. Vond ik toen ik Google gebruikte.

https://www.suksawat.nl/negen-leeuwarders-willen-robinson/
Is het dan erg dat ik meteen denk dat deze dame gewoon graag op tv komt en zich dus voor élk programma op wil geven?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177667820
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 18:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Is het dan erg dat ik meteen denk dat deze dame gewoon graag op tv komt en zich dus voor élk programma op wil geven?
Nee hoor! Ik snap je wel.
Forever yours, forever mine, forever ours...
  woensdag 7 maart 2018 @ 19:48:02 #121
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_177670383
Och, haar man is ook acteur.
KuikenGuppy
pi_177671349
quote:
1s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:49 schreef Injetta het volgende:

[..]

Het is meer dat ze hun kennis proberen in te zetten om te kijken of je op grond van onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek mensen kunt matchen.
Zoiets, want er bestaat er helemaal niet zoiets als wetenschappelijk onderzoek op het gebied van mensen matchen, dus op grond van geur, zaken als "ik ben een dominante man en houdt wel van iemand met een eigen mening", en wie zich uberhaupt aanmeldt, meer is het eigenlijk niet.

Er wordt bv niet gekeken naar de familie, terwijl dat een maak of breekpunt kan zijn, daarbij kan iedereen wel zien of iemand een 5 of een 7 is qua uiterlijk, gewoon heel realistisch gezien (los van charisma) dus enige gelijkwaardigheid mag er wel zijn.

En dan met al hun "wetenschappelijke kennis" een hele sportieve onafhankelijke vrouw matchen aan een man die bij zijn moeder woont vanwege zijn 5 hernia's, welke wetenschappelijke kennis zouden ze hier op los gelaten hebben.

quote:
Maar... ik vind hun aanpak en redenaties gewoon matig.
Ja.

quote:
Nu zouden ze juist meer gelet hebben op fysieke aantrekkingskracht. Maar dat lijkt dat eerste stel juist ook niet echt te kloppen. Wanneer is iemand knap of aantrekkelijk voor een ander? Het is heel lastig te objectiveren.
Dat is ook zo, maar je zou mensen beelden kunnen laten zien van een man/vrouw en hersenactiviteit meten, dan kom je al een eindje in de richting.

De vorige keer die Spaanse dame met die match van haar, dat zag je toch van kilometers afstand dat dat niks zou worden, maar ja, het is maar entertainment, waar een beetje gewichtig over wordt gedaan.
pi_177677506
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 08:37 schreef Injetta het volgende:
een man die niet werkt en bij zijn ouders woont
Dit had die mevrouw bij de huwelijksceremonie beter even achterwege kunnen laten, het is al heftig genoeg ja te zeggen tegen een onbekende.

Ik zou echt door de grond zakken van zo'n verhaal.
٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 8 maart 2018 @ 06:11:59 #124
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_177678702
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 01:32 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Dit had die mevrouw bij de huwelijksceremonie beter even achterwege kunnen laten, het is al heftig genoeg ja te zeggen tegen een onbekende.

Ik zou echt door de grond zakken van zo'n verhaal.
dat had ze beter niet achterwegekunnen laten, dame in kwestie had daarop nee kunnen zeggen...? Sociaal niet gewenst maar had gekund.
  donderdag 8 maart 2018 @ 06:27:29 #125
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_177678725
quote:
1s.gif Op donderdag 8 maart 2018 06:11 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat had ze beter niet achterwegekunnen laten, dame in kwestie had daarop nee kunnen zeggen...? Sociaal niet gewenst maar had gekund.
Vind ik ook :Y maar vraag me af hoeveel je verwerkt op dat moment
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')