quote:Op zaterdag 3 maart 2018 12:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als ik het een beetje juist volg is alles samen op die tien vooraan na.
Ik snap wel waarom Bananito liever in Colombia blijft.quote:
Hij staat scherp voor de tijd van het jaar. Hij gaat de Tour winnen.quote:
Moeilijk verstaanbaar ook voor iedereen boven de Moerdijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 12:57 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind dat accent van de co-commentator echt vreselijk.
Wie is de man van Movistar?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 12:59 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Latour en Jauregui zijn er ook bij.
op komst voor p2 natuurlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:01 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Verschil wel al een minuut, dat wordt lastig.
Lekker op haar West-Vlaams alle g's inslikken.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 12:57 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind dat accent van de co-commentator echt vreselijk.
Spraakgebrekquote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom zeggen alle Belgen Kwiatowski?
Heeft Kasia een beetje smaak?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom zeggen alle Belgen Kwiatowski?
Die act van Phinney lijkt me na een paar uur al dodelijk vermoeiend te worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:04 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Heeft Kasia een beetje smaak?
https://www.instagram.com/taylorphinney/
Eerder met pensioen... Hogere uitkeringenquote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die Italiaantjes gaan binnenkort ook weer allemaal op Berlusconi stemmen, hahaha. Het blijft een achtstewereldland.
En fascisme is er ook weer helemaal in, dat is ook lekker hoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die Italiaantjes gaan binnenkort ook weer allemaal op Berlusconi stemmen, hahaha. Het blijft een achtstewereldland.
Stijntjequote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En fascisme is er ook weer helemaal in, dat is ook lekker hoor.
Reken er maar niet op, daar gaan we de laatste kilometers ook niet van zien.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk straks wel beeld bij de mannenkoers.
Lianne Lippert, dan denk je toch eerder aan brrrrrrrrr maar dan anders.....quote:Op zaterdag 3 maart 2018 12:32 schreef DeeBee het volgende:
Liane Lippert...is dat de vrouwelijke Wouter Wippert?
Ensing kon altijd al goed fietsen, maar deed dat er steeds maar wat bij en gaf de voorkeur aan het schaatsen. Nu is dat andersom en dat zie je direct terug. Niet heel verbazingwekkend.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:25 schreef IbanMayo het volgende:
Die Ensing is ook wel lachwekkend trouwens
twitter:quickstepteam twitterde op zaterdag 03-03-2018 om 13:32:04Peloton is pushing hard behind the riders up front, who advantage has dropped to 1:20 as they approach the San Martino in Grania sector.#StradeBianche reageer retweet
Alleen jammer dat er amper beelden warenquote:
België heeft gewoon beelden hoor. Alleen kunnen Italianen geen goede beelden aanleveren.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
waarom wordt dit niet uitgezonden?
die laten gewoon nog beelden van de vrouwen zien.quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
België heeft gewoon beelden hoor. Alleen kunnen Italianen geen goede beelden aanleveren.
Dan mag ik hopen dat ze het deel van 8km tot 500m van de streep overslaan zoquote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:39 schreef Koffieplanter het volgende:
De feed is er pas vanaf 13:50, zo moeilijk is het toch allemaal niet?
dat zijn toch ook beelden?quote:Op zaterdag 3 maart 2018 13:36 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
die laten gewoon nog beelden van de vrouwen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |