abonnement Unibet Coolblue
pi_177517200
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 22:58 schreef Satesaus het volgende:
Hoe kan ik meer zelfvertrouwen daarin krijgen? Ik heb nooit echt geflirt met iemand omdat ik daar te onzeker over ben. Ik klap altijd dicht.
Heel simpel, door schijt te hebben aan je onzekerheid en het gewoon te doen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177517229
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 22:58 schreef Satesaus het volgende:
Ik heb nooit echt geflirt met iemand omdat ik daar te onzeker over ben. Ik klap altijd dicht.
Je hoeft niet te flirten, je moet even weten wat die doet, hoe oud die is, en wat zijn nummer is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177517259
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 23:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Heel simpel, door schijt te hebben aan je onzekerheid en het gewoon te doen.
Dit, zo erg dit!
Al zegt hij de eerste keer "Euhm, nee sorry, lief aangeboden (want erger wordt die afwijzing niet)", dan nog heb je jezelf overwonnen. En eerlijk, de kans dat hij nee zegt is niet zo heel groot. De meeste kerels zien een keer wat drinken als niet zo'n big deal.
pi_177517331
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 23:03 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Dit, zo erg dit!
Al zegt hij de eerste keer "Euhm, nee sorry, lief aangeboden (want erger wordt die afwijzing niet)", dan nog heb je jezelf overwonnen. En eerlijk, de kans dat hij nee zegt is niet zo heel groot. De meeste kerels zien een keer wat drinken als niet zo'n big deal.
Inderdaad mannen vinden het leuk om met een leuk meisje wat te drinken!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177517390
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 23:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Inderdaad mannen vinden het leuk om met een leuk meisje wat te drinken!
Ik zag hem ;) Maar inderdaad, over het algemeen vinden de meeste mannen het wel leuk om iets te gaan drinken met een dame. Je hebt natuurlijk altijd uitzonderingen mocht hij bezet/homo/jij niet zijn type zijn... Maar verder, niet geschoten is altijd mis in ieder geval.
pi_177517469
Als vrouw kun je ook gewoon "hai" zeggen en leuk lachen.... Dan raakt een man ook al helemaal in de war.

Dat effect heb ik als man niet op vrouwen kan ik je vertellen. Die rennen weg en roepen om politie als ik dat doe.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177517572
Ik weet alleen dat zijn 2e naam Daniel is en dat hij 1 maand jonger is. Wat nou als hij een vriendin heeft. Hoe moet ik dat achterhalen?
pi_177517605
Ah, jij gluiperd
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177517651
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 23:16 schreef Satesaus het volgende:
Ik weet alleen dat zijn 2e naam Daniel is en dat hij 1 maand jonger is. Wat nou als hij een vriendin heeft. Hoe moet ik dat achterhalen?
Ik zou gewoon even alles vergeten en niet zo eng stalkerig dingen over hem te weten komen zonder dat je hem ooit gesproken hebt. Beter heb je interesse in hem en toon je dat met echt sociaal contact. Want dat neppe wat jij nu in je hoofd hebt zitten brengt je nergens.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177517707
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 23:11 schreef ludovico het volgende:
Als vrouw kun je ook gewoon "hai" zeggen en leuk lachen.... Dan raakt een man ook al helemaal in de war.

Dat effect heb ik als man niet op vrouwen kan ik je vertellen. Die rennen weg en roepen om politie als ik dat doe.
Raap me op :')
pi_177517726
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 23:21 schreef Satesaus het volgende:

[..]

Raap me op :')
Ja nee blijf maar liggen. :(
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177517744
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 23:11 schreef ludovico het volgende:
Als vrouw kun je ook gewoon "hai" zeggen en leuk lachen.... Dan raakt een man ook al helemaal in de war.

Dat effect heb ik als man niet op vrouwen kan ik je vertellen. Die rennen weg en roepen om politie als ik dat doe.
Heb nog nooit een topic gezien van een vrouw met de vraag 'vindt hij me leuk?'.. oh wacht.. toch wel al minimaal zo'n 1000x :') _O-
pi_177517747
quote:
8s.gif Op woensdag 28 februari 2018 23:18 schreef ludovico het volgende:
Ah, jij gluiperd
Was ik even blij dat hij alcohol kocht.
pi_177517868
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 23:23 schreef Satesaus het volgende:

[..]

Was ik even blij dat hij alcohol kocht.
Waarom? Is dat jouw afdeling? :+ Moet je hem dan helpen bij het zelfscanapparaat? ~O>
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177517913
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 23:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom? Is dat jouw afdeling? :+ Moet je hem dan helpen bij het zelfscanapparaat? ~O>
Wij hebben gelukkig geen zelfscan apparaten. Als hij iets van de slijterij of tabak zou willen moet hij toch echt langs mij moeten gaan.
pi_177517967
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 23:29 schreef Satesaus het volgende:

[..]

Wij hebben gelukkig geen zelfscan apparaten. Als hij iets van de slijterij of tabak zou willen moet hij toch echt langs mij moeten gaan.
Ah dus je had hem helemaal voor jezelf? c_/
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177518017
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 23:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ah dus je had hem helemaal voor jezelf? c_/
Ja, alleen ik moest weer heel erg blozen en stotteren :/
pi_177518026
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 23:34 schreef Satesaus het volgende:

[..]

Ja, alleen ik moest weer heel erg blozen en stotteren :/
Sexy :@
Nog wat vragen gesteld? :o / iets gedaan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177518106
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 23:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Sexy :@
Nog wat vragen gesteld? :o / iets gedaan.
Nog net de bon. Meer ging het echt niet meer worden.
pi_177518130
quote:
11s.gif Op woensdag 28 februari 2018 23:37 schreef Satesaus het volgende:

[..]

Nog net de bon. Meer ging het echt niet meer worden. [ link | afbeelding ]
_O- moet toch een keertje je NR bij dus. *O*
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177518258
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 23:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

_O- moet toch een keertje je NR bij dus. *O*
Hij wilt nooit de bon dus ik ben dan weer bang dat hij die per ongeluk weggooit met de bon en dan kom ik er nooit achter :')
pi_177518327
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 23:43 schreef Satesaus het volgende:

[..]

Hij wilt nooit de bon dus ik ben dan weer bang dat hij die per ongeluk weggooit met de bon en dan kom ik er nooit achter :')
Gewoon dwingend zijn.

Zeg gewoon dat je een belangrijk nummer op het bonnetje hebt geschreven en geef het aan hem met een knipoog. Vraag eerst zijn naam trouwens.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177518458
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 23:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Gewoon dwingend zijn.

Zeg gewoon dat je een belangrijk nummer op het bonnetje hebt geschreven en geef het aan hem met een knipoog. Vraag eerst zijn naam trouwens.
Ik beeld mij dit dan in:

Goedemiddag, (terwijl ik zijn boodschappen scan) hoe heet jij. (V.b jantje) nou jantje dan wordt het 6.70. Ik doe er voor de zekerheid de bon voor je erbij want die moet je goed controleren ;) fijne avond!.

Dat is toch raar als je zomaar iemands naam gaat vragen?
pi_177518474
quote:
1s.gif Op woensdag 28 februari 2018 23:53 schreef Satesaus het volgende:

[..]

Ik beeld mij dit dan in:

Goedemiddag, (terwijl ik zijn boodschappen scan) hoe heet jij. (V.b jantje) nou jantje dan wordt het 6.70. Ik doe er voor de zekerheid de bon voor je erbij want die moet je goed controleren ;) fijne avond!.

Dat is toch raar als je zomaar iemands naam gaat vragen?
Hoe heet jij eigenlijk?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177518552
quote:
0s.gif Op woensdag 28 februari 2018 23:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoe heet jij eigenlijk?
Wat nou als hij gaat vragen hoezo? Omdat ik denk dat je een leuke jongen bent?

Ik ben te autistisch voor dit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')