AmberGodinquote:Op maandag 26 februari 2018 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu die meid uit de UI van Slobeend
Genottelijk zeg kolere
Ze heeft wel lang in de make-upstoel gezeten.quote:
Allemaal even lachenquote:Op maandag 26 februari 2018 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Amber doet het nieuwsbulletin bij Nieuwsuur en moet voorlezen over een Amber Alert (lol).
* zulfquote:Op maandag 26 februari 2018 22:10 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nou dan duik ik m zelf* wul** op.
Goede kleding heeft ze aanquote:
quote:Op maandag 26 februari 2018 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Amber doet het nieuwsbulletin bij Nieuwsuur en moet voorlezen over een Amber Alert (lol).
Jullie hebben wel een leuke dag.quote:
Alleen de beste kenne bijven.quote:
Om 18:00 zat ik aan de eettafel.quote:Op maandag 26 februari 2018 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben wel een leuke dag.
Ik kan onthullen dat ze dit bij het zesuurjournaal ook al deed.
en ze heeft ook de Amberlance gebeld xdquote:Op maandag 26 februari 2018 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
En de rest flikker ik dr uitquote:
Rondjes 34.3quote:Op maandag 26 februari 2018 22:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En de rest flikker ik dr uit
#Fortunasittardgod
Misschien nog even een aanrader op terug te kijken op uitzending uitgesteld.quote:Op maandag 26 februari 2018 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om 18:00 zat ik aan de eettafel.
Orlando hedde die schoffels? Da's fredsje.quote:Op maandag 26 februari 2018 22:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En de rest flikker ik dr uit
#Fortunasittardgod
quote:
Mijn Zipportal-imitatie laat nog te wensen over.quote:
Doos Snickers voor je.quote:Op maandag 26 februari 2018 22:14 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Mijn Zipportal-imitatie laat nog te wensen over.
Loting in de Kuip.
Toen ik deze TT zag dacht ik meteen aan Zipquote:Op maandag 26 februari 2018 22:14 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Loting in de Kuip.
Ik moest wel lachen.quote:Op maandag 26 februari 2018 22:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
en ze heeft ook de Amberlance gebeld xd
(dit is niet leuk)
Dat was ook de bedoeling.quote:Op maandag 26 februari 2018 22:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Toen ik deze TT zag dacht ik meteen aan Zip
toen bleek jij het te zijn
Oh, dan gaat dit niet op.quote:
Barney aan het accuzuur.quote:Op maandag 26 februari 2018 22:14 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Loting in de Kuip.
Jeetje.quote:Op maandag 26 februari 2018 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon random dingen zeggen.
Ikweethetookniet imitaties zijn een stuk makkelijker![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik praat alleen over ovens, zo'n airfryer heb ik niet eens in huis.quote:
quote:Op maandag 26 februari 2018 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon random dingen zeggen.
Ikweethetookniet imitaties zijn een stuk makkelijker![]()
![]()
![]()
![]()
Caland moet nu lachenquote:Op maandag 26 februari 2018 22:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik praat alleen over ovens, zo'n airfryer heb ik niet eens in huis.
Orlando de airfryer oven in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop