Snapdragon 845. Niet echt heel exotisch.quote:Op maandag 28 mei 2018 11:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je toestel moet we een compatibel SoC hebben
En het moet geen Xiaomi zijnquote:Op maandag 28 mei 2018 13:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Snapdragon 845. Niet echt heel exotisch.
Welke heb je? Volgens mij heeft iedere 'slimme' meter haar eigen app/website beschikbaar.quote:Op donderdag 5 juli 2018 14:13 schreef Parafernalia het volgende:
Wat is de beste app voor slimme meter?
Kaifa en Itron?quote:Op donderdag 5 juli 2018 14:36 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Welke heb je? Volgens mij heeft iedere 'slimme' meter haar eigen app/website beschikbaar.
Even heel stom misschien, maar beschik je over de handleiding? Wellicht staat daar een verwijzing in?quote:Op donderdag 5 juli 2018 14:38 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Kaifa en Itron?![]()
Ik zit bij BudgetEnergie maar die hebben zo te zien geen app
neequote:Op donderdag 5 juli 2018 14:39 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Even heel stom misschien, maar beschik je over de handleiding? Wellicht staat daar een verwijzing in?
och jaquote:Op donderdag 5 juli 2018 15:05 schreef DevFreak het volgende:
[..]
...Even een digitale versie downloaden dan?
kan niks vinden...maar er moeten ook apps zijn van energiemaatschappijen...iemand?quote:Op donderdag 5 juli 2018 15:05 schreef DevFreak het volgende:
[..]
...Even een digitale versie downloaden dan?
Wat zei de wederdienstverlener waar je bij bent aangesloten?quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:13 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
kan niks vinden...maar er moeten ook apps zijn van energiemaatschappijen...iemand?
die hebben geen appquote:Op donderdag 5 juli 2018 17:24 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Wat zei de wederdienstverlener waar je bij bent aangesloten?
vaak werkt je wifi ook slechter door je bluetooth vanwege dezelfde frequentie (2,4ghz).quote:Op zondag 27 mei 2018 00:42 schreef oheng het volgende:
Mocht iemand ooit problemen met de wifi op een mobiel met een Mediatek CPU hebben gehad.... Schakel de bluetooth eens uit. Weet niet echt waar ik met dit soort vondsten naartoe moet, maar heb dit al bij een aantal toestellen gezien.
Dat is volgens mij het Dual Messenger-icoon.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 17:39 schreef Gezicht het volgende:
Vandaag m'n nieuwe Galaxy S9 gekregen, prachtig toestel. Ik loop echter wel tegen het volgende aan: bij sommige apps staat een rood/oranje symbool in de rechter hoek onderaan. Geen idee wat dit symbool betekent en hoe ik het wegkrijg. Het betreft uiteraard niet het standaard notificatie-symbool.
Weet iemand wat het betekent en hoe weg te krijgen?
Pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah dat was het ja, opgelost en bedankt.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 19:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is volgens mij het Dual Messenger-icoon.
https://www.androidplanet(...)messenger-insteller/
Ja.quote:
Nee. En dan heb ik nog wel een Pixel 2.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:36 schreef iBenny het volgende:
Heeft iemand van jullie de Google Assistent al?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |