abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177465492
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 18:14 schreef Lospedrosa het volgende:

Inderdaad een eigen mainnet met daarop werkende hardware
Een klant is een betalende klant die een bestaande product afneemt.
en dat hebben ze dus allemaal !!!

hebben jullie het event en de AMA''s niet gezien ?!?

ik vind het prima dat jullie kritiek hebben maar oordelen zonder enige kennis kan natuurlijk ook niet
pi_177465842
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 18:16 schreef Predator38 het volgende:

[..]

en dat hebben ze dus allemaal !!!

hebben jullie het event en de AMA''s niet gezien ?!?

ik vind het prima dat jullie kritiek hebben maar oordelen zonder enige kennis kan natuurlijk ook niet
Ik heb geen kritiek: ik stel vragen.
pi_177465854
Toch blijf ik teleurgesteld. Proef dit ook op Twitter. Het had vuurwerk moeten worden qua koers, maar voorlopig druipt het rood.
pi_177465867
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 18:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik heb geen kritiek: ik stel vragen.
de antwoorden zijn gegeven....beetje veel om de AMA's hier neer te gaan zetten is best heel uitgebreid
pi_177465879
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 18:34 schreef Manzonderschouders het volgende:
Toch blijf ik teleurgesteld. Proef dit ook op Twitter. Het had vuurwerk moeten worden qua koers, maar voorlopig druipt het rood.
vuurwerk ?
complete onzin .....er is nog nooit vuurwerk geweest na een event/rebrand
  maandag 26 februari 2018 @ 18:40:17 #56
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_177466007
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 18:35 schreef Predator38 het volgende:

[..]

vuurwerk ?
complete onzin .....er is nog nooit vuurwerk geweest na een event/rebrand
Het is prima dat je pro VEN bent, maar je kan het ook overdrijven.

Er worden terechte vragen gesteld en het lijkt er op dat jij niet over de kennis beschikt om die vragen te beantwoorden.
pi_177466073
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 18:35 schreef Predator38 het volgende:

[..]

vuurwerk ?
complete onzin .....er is nog nooit vuurwerk geweest na een event/rebrand
Zeker wel. Maar dan voor het event. Hopelijk bij VEN daarna.

Maar vrees dat de verwachtingen te hoog waren. Lees overal dat het event wat als pover is ervaren. BMW moest de rumour zijn, maar was al teveel feit om het nog echt News te maken. Had ook liever de CEO van BMW op het podium gezien bijvoorbeeld. Gewoon als bewijs dat dit ook vanuit BMw gezien een serieus genomen partnership is. En geen verkapt sponsorship waar BMW zo weer overstapt op een andere partner met een betere solution wanneer de kans zich aan dient
  maandag 26 februari 2018 @ 18:45:23 #58
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177466151
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 18:42 schreef Manzonderschouders het volgende:

[..]

Zeker wel. Maar dan voor het event. Hopelijk bij VEN daarna.

Maar vrees dat de verwachtingen te hoog waren. Lees overal dat het event wat als pover is ervaren. BMW moest de rumour zijn, maar was al teveel feit om het nog echt News te maken. Had ook liever de CEO van BMW op het podium gezien bijvoorbeeld. Gewoon als bewijs dat dit ook vanuit BMw gezien een serieus genomen partnership is. En geen verkapt sponsorship waar BMW zo weer overstapt op een andere partner met betere solution wanneer de kans zich aanbiedt.
Als een bedrijf een keuze maakt om hun complete supplychainketen via een bepaald systeem te gaan laten lopen denk je dat ze een jaar later weer overstappen op de volgende, en het jaar daarna weer? Beetje zoals je kunt overstappen van je energieleverancier zeg maar?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_177466159
Long term gewoon mooi nieuws. Komt wel goed!
pi_177466219
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 18:45 schreef fathank het volgende:

[..]

Als een bedrijf een keuze maakt om hun complete supplychainketen via een bepaald systeem te gaan laten lopen denk je dat ze een jaar later weer overstappen op de volgende, en het jaar daarna weer? Beetje zoals je kunt overstappen van je energieleverancier zeg maar?
multinationals hebben allemaal een Fok mod als directeur.....ik denk het wel _O-
pi_177466246
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 18:40 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Het is prima dat je pro VEN bent, maar je kan het ook overdrijven.

Er worden terechte vragen gesteld en het lijkt er op dat jij niet over de kennis beschikt om die vragen te beantwoorden.
dan niet ^O^ ^O^ ^O^ ^O^
  maandag 26 februari 2018 @ 18:49:54 #62
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_177466284
Ah ik denk dat we vooral over 2 dagen fatsoenlijk terug kunnen blikken wat dit event nou gedaan heeft. Zo'n koers blijft nu flink door stuiteren en daar valt nu nog weinig over te zeggen. Teveel mensen die nu nog heen en weer aan het swingen zijn.

Al met al eigenlijk wel wat ik ervan verwacht had qua event, maar als iedereen elkaar op gaat hypen zijn er teveel valse verwachtingen. Qua koers was het mooi geweest als het flink omhoog was geschoten maar was eerder bezorgd of het niet gigantisch in elkaar zou donderen zoals bij andere recente events.
pi_177466331
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 17:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik zal met je meedoen, misschien dat je dan een antwoord kunt geven. Negeer anders mijn vraag gewoon. :)

Waarom ik een mercedes koop ipv een mini? Omdat een Mercedes er dikker uit ziet en meer vermogen heeft.
Waarom ik een Mini koop ipv een Mercedes? Omdat dat beter binnen mijn budget en levensstijl past.
Waarom koop ik een Xbox ipv een PS4? Omdat ik Microsoft leuk vind.
Waarom koop ik een PS4? Omdat ik de exclusieve games leuker vind.
Hier komt ie:
Waarom wil ik mijn product op de (toekomstige) VEN chain laten draaien ipv op die van een NEO, ETH, Waltonchain e.d.?
Het bestaat bij mij uit twee gedeeltes, ik leg je uit waarom ik vechain zou kiezen. Al volg ik Walton niet echt. Dus kan daar moeilijk mee vergelijken.

Technisch

- de hardware. Ik ben zelf hardware engineer. De antwoorden die vrij kwamen afgelopen week gaven mijn vertrouwen. Ze gebruiken mooie nieuwe technologieën. Als vechain daadwerkelijk op de markt brengt wat ze beloven, ben ik daar enthousiast over. Tevens hebben ze een enorm groot aanbod aan sensoren in verschillende disciplines. Nogmaals ik weet niet hoever Walton hier mee is.
- De 2 token strategie spreekt mij opzich wel aan. Het is aanlokkelijk om je tokens te stallen en daar rendement uit te halen. Ik verwacht geen mega rendement uit Thor. Maar hoop toch op een procent van de waarde van totaal aantal ven op jaarbasis. Slapend rendement op doen is natuurlijk mooi meegepakt.

Educatie, marketing en uitstraling
- educatie. Ik merk dat vechain onderwijs,onderzoek en analyse een belangrijk aspect vindt. Ze laten onderwijs instellingen meedenken over de invulling van de nieuwe ontwikkelingen. De toekomst van de blockchain engineers begint net aan de opleiding op Oxford. Als de samenwerking met vechain op school hebben gezien, groeien ze hopelijk door binnen vechain. Onderwijs is de sleutel tot succes.
- De uitstraling van vechain is oké. De presentaties zijn professioneel genoeg en hebben niks weg van een zolderkamer interview. Sunny lu heeft een goede uitstraling. Lisk uitstraling is bijvoorbeeld ook goed. Zoals zovelen.
- PoA. Ik denk dat dit in de toekomst zorgt voor een goede basis met betrekking tot toe.
- Het denken in use cases spreekt mij erg aan. Je kan nog zo moois iets maken, als niemand het gebruikt heb je er niks aan. Ik verwacht dat BCC, classic, verge in de toekomst verdwijnen.

- ze zijn al gebackt door grote spelers in de industrie. Als dnv straks eist dat iedereen zo'n vechain chip moet gebruiken , moeten veel bedrijven daar in mee.

Samengevat: Ik weet niet of de technische kant van vechain beter / slechter is dan de rest. Ik denk dat het er momenteel nog niet echt toe doet. De winnaars komen pas over meer dan een jaar uit de strijd. Wel heb ik door bovenstaande punten een goed gevoel over vechain. Het heeft een goede basis om verder te groeien. Maar ik zou niet weten waarom Walton dan slecht zou zijn. Beide zijn mijn even lief.
pi_177466397
Ik hoop met jullie mee, maar heb nog meer twijfels over een naderende moon dan ik al had voor het event.

Om de een of andere reden drukt de prijs op iets. Het is ook net even te gelikt en positief allemaal bij VEN. De bekende wij van wc eend...zegmaar
pi_177466556
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 18:40 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Het is prima dat je pro VEN bent, maar je kan het ook overdrijven.

Er worden terechte vragen gesteld en het lijkt er op dat jij niet over de kennis beschikt om die vragen te beantwoorden.
De man geeft toch antwoord? Jullie verwachten dat hij het even voor jullie in Jip en Janneke taal gaat uitleggen?
Je mag ook best zelf wat werk verrichten hoor, beetje hem "aanvallen " omdat jullie zelf te lui zijn...
  maandag 26 februari 2018 @ 19:03:15 #66
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_177466731
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 18:57 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

De man geeft toch antwoord? Jullie verwachten dat hij het even voor jullie in Jip en Janneke taal gaat uitleggen?
Je mag ook best zelf wat werk verrichten hoor, beetje hem "aanvallen " omdat jullie zelf te lui zijn...
Ik heb VEN en ik weet wat VEN is.
pi_177466916
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 19:03 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ik heb VEN en ik weet wat VEN is.
Beweer ik ergens van niet? Dat staat helemaal los van de discussie maar goed wat jij wilt.
  maandag 26 februari 2018 @ 19:12:48 #68
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_177467011
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 18:57 schreef noobcrypto het volgende:
Jullie verwachten dat hij het even voor jullie in Jip en Janneke taal gaat uitleggen?
Je mag ook best zelf wat werk verrichten hoor, beetje hem "aanvallen " omdat jullie zelf te lui zijn..
Hiermee insinueer je dat ik het antwoord niet weet op de gestelde vragen.

Ik moet immers zelf werk verrichten omdat ik te lui ben.
pi_177467030
Ja, staat allemaal in de AMA.
Vakman pur sang
  maandag 26 februari 2018 @ 19:21:00 #70
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_177467292
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 17:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik zal met je meedoen, misschien dat je dan een antwoord kunt geven. Negeer anders mijn vraag gewoon. :)

Waarom ik een mercedes koop ipv een mini? Omdat een Mercedes er dikker uit ziet en meer vermogen heeft.
Waarom ik een Mini koop ipv een Mercedes? Omdat dat beter binnen mijn budget en levensstijl past.
Waarom koop ik een Xbox ipv een PS4? Omdat ik Microsoft leuk vind.
Waarom koop ik een PS4? Omdat ik de exclusieve games leuker vind.
Hier komt ie:
Waarom wil ik mijn product op de (toekomstige) VEN chain laten draaien ipv op die van een NEO, ETH, Waltonchain e.d.?
Niet verdiept in NEO, maar doet die ook supply chain?
  maandag 26 februari 2018 @ 19:42:36 #71
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177467919
Vechain heeft met PWC een goede partner voor het legal framework. Het is voor grote bedrijven belangrijk om alles volgens het boekje te doen, zeker als je in nieuwe technologie als blockchain duikt.

Hier onderscheiden vechain en bijvoorbeeld waves zich op dit moment in. Focus op een product wat volgens alle regels en wetten zo toepasbaar gemaakt kan worden voor echte bedrijven.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_177467927
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 17:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik zal met je meedoen, misschien dat je dan een antwoord kunt geven. Negeer anders mijn vraag gewoon. :)

Waarom ik een mercedes koop ipv een mini? Omdat een Mercedes er dikker uit ziet en meer vermogen heeft.
Waarom ik een Mini koop ipv een Mercedes? Omdat dat beter binnen mijn budget en levensstijl past.
Waarom koop ik een Xbox ipv een PS4? Omdat ik Microsoft leuk vind.
Waarom koop ik een PS4? Omdat ik de exclusieve games leuker vind.
Hier komt ie:
Waarom wil ik mijn product op de (toekomstige) VEN chain laten draaien ipv op die van een NEO, ETH, Waltonchain e.d.?
10k tps
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 februari 2018 @ 19:44:26 #73
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177467977
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 17:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

Leg dan eens uit waarom je voor VEN zou kiezen? Dat is gewoon een normale vraag, hoef je niet zo raar te reageren. Als je dat niet uit kunt leggen is dat ook prima, maar je hoeft dan niet elke keer te reageren.
Voor mij persoonlijk geldt dat ik bij VeChain gewoon een paar dingen zie die ik bij andere projecten / coins niet zie. Dit geeft mij vertrouwen. Even een paar uit mijn hoofd:

- Heel veel projecten / coins en de bijbehorende teams zijn simpelweg niet professioneel genoeg. Dit is mijn mening. Hier kan je mee eens zijn, hier kan je mee oneens zijn. De meeste teams hebben knappe koppen als teamleden, maar echt professioneel zijn ze vaak niet. Schelden op Twitter, geen communicatie met je users / investors / fans (hoe je ze ook maar wil noemen). Streams vanaf zolderkamers met een telefoon, slechte interviews etc. Ik heb al vaker gezegd dat ik veel projecten leuke hobbyclubs vind, terwijl ik bij VeChain echt het idee heb naar een bedrijf te kijken.

- VeChain gaat uit van een use case eerst aanpak en ook dit spreekt mij weer aan. In plaats van eerst een product te bouwen en daarna wanhopig te zoeken naar use cases doet VeChain het andersom. Ze zeggen "geef mij je use case" en ik ga kijken of ik iets voor je kan betekenen". De reden dat ze zoveel klanten aantrekken is volgens mij vooral ook hierdoor. Ze hebben een kant en klaar product voor een bestaand probleem / knelpunt.

- Ze zijn aan het snoepen uit een mega markt waar ruimte is voor vele spelers. Daarnaast zijn ze niet afhankelijk van één klein gedeelte van een markt, zoals bijvoorbeeld Modum en CarVertical etc. dat wel zijn.

- Ze hebben een kant en klaar product wat al in gebruik is genomen. WTC bijvoorbeeld belooft heel veel moois met hun eigen chips, maar die zijn nog niet eens in de maakt. VeChain gebruikt bestaande fabrikanten voor RFID-chips, maar maakt daarnaast ook gebruik NFC en QR. Weer een brede inzet en een use case first approach. Er zijn al bedrijven die gebruiken maken van VeChain blockchain. Luca (CEO van DNV GL Business Assurance) zei het vandaag weer. De projecten die nu al op de blockchain draaien zijn geen kleine pilot projecten, maar gewoon complete toepassingen. Er zijn weinig coins die een werkend product hebben, laat staan een werkend product wat daadwerkelijk gebruikt wordt.

- Partnerships. Er wordt hier altijd lacherig gedaan over partnerships. Ik snap eigenlijk ook wel waarom aangezien 99% van alle partnerships in de cryptowereld niks voorstellen. Het is dan makkelijk om aan te nemen dat het bij VeChain ook zo zal zijn. Partnership met DNV GL wordt onderschat. Luca volgt VeChain echt niet voor Jan lul over de hele wereld en ze zitten bijna bij elk belangrijk event met z'n tweeën. DNV GL is geen kleine jonge, maar een gigant in hun vakgebied en geeft VeChain toegang tot duizenden bedrijven. Mooiste is dat VeChain daar niet eens heel veel moeite voor moet doen. Als DNV GL zegt dat het op een bepaalde manier moet gebeuren dan moeten de aangesloten bedrijven daar in meegaan.

Paar weken geleden zaten ze nog samen een event te houden in Noorwegen, nu zaten ze samen bij rebranding event, volgende week weer samen in Tokio voor een ander event. Als dit geen serieuze samenwerking is dan weet ik het ook niet meer :)

Waarom kiezen bedrijven voor VeChain en niet voor WTC of een ander bedrijf? Geen idee, ik kan niet voor al die bedrijven spreken, maar als ik mag kiezen dus WTC wat nog niet eens een werkend chip heeft of VeChain met een werkend product (eigen blockchain + bedrijven die er al gebruik van maken), use case first approach en DNV GL + PWC backing dan is het niet al te moeilijkom een keuze te maken, toch?

Partnerships zoals BMW, Renault, al die vage Chinese markten en bedrijven zijn leuk voor de prijs. Vooral nu het nog niet echt duidelijk is wat ze precies gaan doen qua samenwerking. Hier ben ik het met de meeste kritische mensen ook echt wel mee eens. Echter blijf ik er bij dat DNV GL onderschat wordt.

Edit: Deze discussie komt hele tijd terug, dus ik ga mijn post maar bookmarken ofzo en copy/pasten volgende keer :D Nu hopen dat jullie het wel lezen en niet denken wat een lap tekst :D
pi_177467984
quote:
99s.gif Op maandag 26 februari 2018 17:42 schreef Typisch het volgende:
Of waarom niet bij Waltonchain je nieuwe wijn laten volgen?
Misschien omdat D.I.G.de vechain blockhain al in gebruik heeft?



[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2018 19:58:39 ]
pi_177468070
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 17:53 schreef Typisch het volgende:
Waarom wil ik mijn product op de (toekomstige) VEN chain laten draaien ipv op die van een NEO, ETH, Waltonchain e.d.?
Vechain heeft governments contracts binnengesleept waar NEO is voor afgewezen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')