abonnement Unibet Coolblue
pi_178359452
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 09:45 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Het zal wel weer te maken hebben met het navolgen van allerlei sociale normen. Er wordt toch van je verwacht dat je meedoet met de maatschappij.
Ik vind het altijd maar raar dat van je verwacht om mee te doen met iets waar je helemaal niet om gevraagd hebt. Maar ja, dat is mijn mening.
ROBODEMONS..................|:(
pi_178359498
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 april 2018 01:47 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik vind het altijd maar raar dat van je verwacht om mee te doen met iets waar je helemaal niet om gevraagd hebt. Maar ja, dat is mijn mening.
Eens helaas gaat het wel zo
Do what you love, love what you do!
pi_178359515
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 02:00 schreef kree het volgende:

[..]

Eens helaas gaat het wel zo
Het klinkt misschien simpel, maar jij bent de 'maatschappij' niks schuldig. Zelfs niet als je een uitkering ontvangt. De 'maatschappij' creëert de normen, dus die moet niet gaan huilen als mensen niet meer kunnen komen met haar eisen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_178359689
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 02:06 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Het klinkt misschien simpel, maar jij bent de 'maatschappij' niks schuldig. Zelfs niet als je een uitkering ontvangt. De 'maatschappij' creëert de normen, dus die moet niet gaan huilen als mensen niet meer kunnen komen met haar eisen.
ik krijg niet eens wat, is allemaaal mijn eigen zuur verdiende geld wat nu opgaat.
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 7 april 2018 @ 10:00:54 #255
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_178360967
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 april 2018 01:47 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik vind het altijd maar raar dat van je verwacht om mee te doen met iets waar je helemaal niet om gevraagd hebt. Maar ja, dat is mijn mening.
Mee eens. Ik vind het ook vreselijk, maar helaas hebben weinigen van ons daar een keuze in.
soooo, da's mooi!
  zaterdag 7 april 2018 @ 10:03:07 #256
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_178360994
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 02:06 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Het klinkt misschien simpel, maar jij bent de 'maatschappij' niks schuldig. Zelfs niet als je een uitkering ontvangt. De 'maatschappij' creëert de normen, dus die moet niet gaan huilen als mensen niet meer kunnen komen met haar eisen.
Klopt, maar men wil nu eenmaal wat terug verwachten. Ik wil dit, dus moet ik zo. De mensen aan de top zouden maar eens wat weggeven zonder een tegenprestatie, dat kan natuurlijk niet! :P
soooo, da's mooi!
pi_178363986
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 10:00 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Mee eens. Ik vind het ook vreselijk, maar helaas hebben weinigen van ons daar een keuze in.
Klopt en dat maakt het ook zo moeilijk. Het leven had een groot feest kunnen zijn, maar blijkbaar vindt niet iedereen dat wenselijk. Zeker als je kijkt naar de ellende de mens zichzelf aandoet. Dan wil het liefst mezelf verstoppen in 'the middle of nowhere' en voor mezelf maar de slingers ophangen.

Nog even nog een tekening. Hopelijk kan ik de creativiteit een beetje volhouden. Ik heb tenslotte niet voor niks kunstacademie gedaan.



Ben wel opzoek naar een beter tekenprogramma voor de computer.
ROBODEMONS..................|:(
pi_178364033
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 april 2018 13:53 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Klopt en dat maakt het ook zo moeilijk. Het leven had een groot feest kunnen zijn, maar blijkbaar vindt niet iedereen dat wenselijk. Zeker als je kijkt naar de ellende de mens zichzelf aandoet. Dan wil het liefst mezelf verstoppen in 'the middle of nowhere' en voor mezelf maar de slingers ophangen.

Nog even nog een tekening. Hopelijk kan ik de creativiteit een beetje volhouden. Ik heb tenslotte niet voor niks kunstacademie gedaan.

[ afbeelding ]

Ben wel opzoek naar een beter tekenprogramma voor de computer.
Toffe tekeningen
pi_178366759
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 april 2018 13:53 schreef Morrigan het volgende:
Nog even nog een tekening. Hopelijk kan ik de creativiteit een beetje volhouden. Ik heb tenslotte niet voor niks kunstacademie gedaan.
Straalt een zeer goede sfeer uit. Goede kleuren ook. Ik vind het mooi i.i.g.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  zaterdag 7 april 2018 @ 18:46:55 #260
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_178369734
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 april 2018 13:53 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Klopt en dat maakt het ook zo moeilijk. Het leven had een groot feest kunnen zijn, maar blijkbaar vindt niet iedereen dat wenselijk. Zeker als je kijkt naar de ellende de mens zichzelf aandoet. Dan wil het liefst mezelf verstoppen in 'the middle of nowhere' en voor mezelf maar de slingers ophangen.

Nog even nog een tekening. Hopelijk kan ik de creativiteit een beetje volhouden. Ik heb tenslotte niet voor niks kunstacademie gedaan.

[ afbeelding ]

Ben wel opzoek naar een beter tekenprogramma voor de computer.
De meeste mensen durven zichzelf toch niet te zijn. Ze gaan voor zekerheid en nemen alles wat er bij komt kijken. Vaak durven ze ook niet voor hun mening uit te komen, want stel dat hun geliefden, familie, vrienden etc daar anders over denken! Huichelaars zijn het.

Gave tekening! Hoelang ben je daar mee bezig geweest?
soooo, da's mooi!
pi_178380998
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2018 11:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mooi.
Bedankt!

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 13:29 schreef kree het volgende:

[..]

Ik snap je wel hoor, werd er ook effe gek van iedereen die het maar beter voor me wilde weten ook.
Maar heb net ff met de huisarts gebeld en was nog wel een ok gesprekje,
Hoppa weer aan de chloordiazepoxide hahaha.
Succes.

Voel je je al beter?

Ik heb dinsdag een afspraak met mijn psycholoog en dan begint het riedeltje opnieuw.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2018 20:09 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Je komt er weer bovenop, Somb! :)
Ik geef nooit op. O-)
pi_178381004
Enorm toffe tekeningen, Morrigan!
pi_178381068
Ik ga vanmiddag familie uit Amerika zien (tante en neef). Een aantal familieleden van moederskant zijn vlak na de oorlog naar Amerika gegaan. Ik heb ze nooit ontmoet dus heb er best wel zin in.

De zoon van mijn tante schijnt gek te zijn van Duitsland dus dat is sowieso tof. Ik ga hem een paar Duitse munten geven uit 1940.
  zondag 8 april 2018 @ 10:53:37 #264
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_178381935
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 09:53 schreef Somberling het volgende:

[..]

Ik geef nooit op. O-)
Heel goed! ^O^

quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 09:57 schreef Somberling het volgende:
Ik ga vanmiddag familie uit Amerika zien (tante en neef). Een aantal familieleden van moederskant zijn vlak na de oorlog naar Amerika gegaan. Ik heb ze nooit ontmoet dus heb er best wel zin in.

De zoon van mijn tante schijnt gek te zijn van Duitsland dus dat is sowieso tof. Ik ga hem een paar Duitse munten geven uit 1940.
Leuk man. :) Geniet van je dag!
soooo, da's mooi!
pi_178384504
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 09:53 schreef Somberling het volgende:

[..]

Bedankt!

[..]

Succes.

Voel je je al beter?

Ik heb dinsdag een afspraak met mijn psycholoog en dan begint het riedeltje opnieuw.

[..]

Ik geef nooit op. O-)
thx enne dat laatste wat je zegt is denk altijd het belanrijkste ook.
En zowat mijn motto, wan als je het opgeeft dan is het einde zoek ook gelijk.
En hoe kut of verlaten je je ook voelt, ik ben er van overtuigd dat er voor iedereen wel een doel nut is.zo En die zie je niet zo snel gelijk zelf, dat ,maakt het juist zo lastig.
Do what you love, love what you do!
pi_178384619
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 09:57 schreef Somberling het volgende:
Ik ga vanmiddag familie uit Amerika zien (tante en neef). Een aantal familieleden van moederskant zijn vlak na de oorlog naar Amerika gegaan. Ik heb ze nooit ontmoet dus heb er best wel zin in.

De zoon van mijn tante schijnt gek te zijn van Duitsland dus dat is sowieso tof. Ik ga hem een paar Duitse munten geven uit 1940.
veel plezier en onthou, morgen kappen we samen weer met alcohol he :P
Do what you love, love what you do!
pi_178386569
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 18:46 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

De meeste mensen durven zichzelf toch niet te zijn. Ze gaan voor zekerheid en nemen alles wat er bij komt kijken. Vaak durven ze ook niet voor hun mening uit te komen, want stel dat hun geliefden, familie, vrienden etc daar anders over denken! Huichelaars zijn het.

Gave tekening! Hoelang ben je daar mee bezig geweest?
Per tekening gemiddeld een uur.
ROBODEMONS..................|:(
pi_178386645
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 09:57 schreef Somberling het volgende:
Ik ga vanmiddag familie uit Amerika zien (tante en neef). Een aantal familieleden van moederskant zijn vlak na de oorlog naar Amerika gegaan. Ik heb ze nooit ontmoet dus heb er best wel zin in.

De zoon van mijn tante schijnt gek te zijn van Duitsland dus dat is sowieso tof. Ik ga hem een paar Duitse munten geven uit 1940.
Ik ben benieuwd of je ook een leuke klik had met je neef.
ROBODEMONS..................|:(
  zondag 8 april 2018 @ 16:32:25 #269
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_178388847
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 14:49 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Per tekening gemiddeld een uur.
Niet slecht. Wat leerde je zoal op de kunstacademie?
soooo, da's mooi!
pi_178393989
Ik heb mijn neef een Duitse munt gegeven uit 1940 + een cd van Richard Wagner. Misschien vind hij me een foute kerel maar dat maakt niet uit. Mijn tante uit Amerika moest huilen omdat ze voor het eerst haar familieleden zag. Prachtige dag.

Kree, ik nok er na vandaag ook mee. Mijn familie zei vandaag dat ik er uitzonderlijk goed uitzag (kwa kleur in gezicht). Dus het gaat goedkomen.
pi_178396947
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 20:11 schreef Somberling het volgende:
Ik heb mijn neef een Duitse munt gegeven uit 1940 + een cd van Richard Wagner. Misschien vind hij me een foute kerel maar dat maakt niet uit. Mijn tante uit Amerika moest huilen omdat ze voor het eerst haar familieleden zag. Prachtige dag.

Kree, ik nok er na vandaag ook mee. Mijn familie zei vandaag dat ik er uitzonderlijk goed uitzag (kwa kleur in gezicht). Dus het gaat goedkomen.
tuurlijk het komt wel goed voor ons beide :)
Je hebt mijn nr, dus ok altijd ff whatsapp kletse ofzo kan, ik moet morgen medicijnen ophalen want ok dat is de eerste kans pas weer na 2 mislukte pogingen gehehe en ik kan er dan nl wel weer mee stoppen.

Maar je moet het echt stapje voor stapje bekijken. maar wij kunnen beide denk gewoon wel eerst stoppen met alcohol
Do what you love, love what you do!
pi_178398769
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 16:32 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Niet slecht. Wat leerde je zoal op de kunstacademie?
Het is weer een tijdje geleden, maar ik kreeg de basisvakken tekenen, schilderen, grafiek, fotografie, beeldhouwen, intermedia en digitale media. Daarin begon je met technieken leren en daarna krijg je de vrijheid om e maken wat je wilde. Vanaf de derde liet je ook een paar vakken vallen, zodat je je kon focussen op je eigen ding. Uiteindelijk studeer je af in één van deze vakken.

Qua technieken leerde je, als ik me goed kan herinneren, het meeste tijdens tekenen. Perspectief, omgaan met verschillende materialen en stilleven (zowel objecten als naaktmodellen). Later krijg je ook schilderen en ga je deze technieken toepassen. Je leert dan ook hoe met kleuren om te gaan. Op het begin gebruik je acrylverf, want dat droogt snel. Andere soorten verf moet je zelf maar later uitproberen. Grafiek is vooral technisch zoal lino snijden. Van beeldhouwen weet ik niet veel meer, aangezien ik het een vutvak vond. Fotografie is leren omgaan met een camera (analoog en digitaal), ontwikkelen in de doka en wat is een goede foto. Je gaar er niet al te diep op in, omdat het, in hun ogen, geen fotografie-opleiding is. Intermedia is niet meer dan verschillende media door elkaar gebruiken. Vaak gaat het hierbij om installaties. Van digitale media weet ik niet zoveel meer qua lesstof. Voor de kunstacademie heb ik multimedia design gedaan en behoorlijk veel geleerd.

Uiteraard krijg je ook kunstgeschiedenis en er was nog een vak wat vooral ging over praktische zaken als kunstenaar zijn. Zoals hoe je het beste aan opdrachten komt en waar je rekening mee moet houden als je je werk via een galerie gaat verkopen. Ook het bewust worden waarvoor je het werk maakt. Bijvoorbeeld kunst in open ruimte moet aan allerlei eisen voldoen. Geen gevaarlijke hoeken of punten. Als het buiten staat, moet het een storm kunnen overleven. Het moet hufterproef zijn.

Natuurlijk zal het per kunstacademie verschillend zijn. Zo had ik ik bij mijn opleiding de luxe dat de school een apart gebouw had met allemaal kleine ateliers erin. In het derde en vierde jaar kreeg je daar dan les. Nou ja, 3 keer per week theorie en voor de rest zelfstandig werken. Als je met een docent over je werk wilde praten, kon je je daarvoor inschrijven en dan kwam de docent je op een bepaald tijdstip opzoeken. Het gebouw was van 9 uur 's ochtend tot 10 uur 's avonds door de weeks open (op vrijdag tot 5 uur geloof ik). Vanwege veiligheid was het gebouw niet open en kreeg je een sleutel om erin te komen. Er was ook geen kantine, dus je moest zelf voor eten zorgen. Wel was er een keuken aanwezig, maar ik vond die zelf best wel smerig.

Hoewel ik het een leuke tijd vond, waren er genoeg stressmomenten. Voornamelijk tijdens de beoordelingen. In de eerste 2 jaar werd je per vak beoordeeld en daarna ook nog voor het geheel. Cijfers kreeg je niet. Het was voldoende of niet. Alleen het laatste half jaar van het afstuderen had je te maken met cijfers. Gelukkig telde alleen de 3 hoogste van de 5.

Ik hoop dat dit genoeg info is. :)
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 9 april 2018 @ 09:37:34 #273
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_178401581
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 00:15 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Het is weer een tijdje geleden, maar ik kreeg de basisvakken tekenen, schilderen, grafiek, fotografie, beeldhouwen, intermedia en digitale media. Daarin begon je met technieken leren en daarna krijg je de vrijheid om e maken wat je wilde. Vanaf de derde liet je ook een paar vakken vallen, zodat je je kon focussen op je eigen ding. Uiteindelijk studeer je af in één van deze vakken.

Qua technieken leerde je, als ik me goed kan herinneren, het meeste tijdens tekenen. Perspectief, omgaan met verschillende materialen en stilleven (zowel objecten als naaktmodellen). Later krijg je ook schilderen en ga je deze technieken toepassen. Je leert dan ook hoe met kleuren om te gaan. Op het begin gebruik je acrylverf, want dat droogt snel. Andere soorten verf moet je zelf maar later uitproberen. Grafiek is vooral technisch zoal lino snijden. Van beeldhouwen weet ik niet veel meer, aangezien ik het een vutvak vond. Fotografie is leren omgaan met een camera (analoog en digitaal), ontwikkelen in de doka en wat is een goede foto. Je gaar er niet al te diep op in, omdat het, in hun ogen, geen fotografie-opleiding is. Intermedia is niet meer dan verschillende media door elkaar gebruiken. Vaak gaat het hierbij om installaties. Van digitale media weet ik niet zoveel meer qua lesstof. Voor de kunstacademie heb ik multimedia design gedaan en behoorlijk veel geleerd.

Uiteraard krijg je ook kunstgeschiedenis en er was nog een vak wat vooral ging over praktische zaken als kunstenaar zijn. Zoals hoe je het beste aan opdrachten komt en waar je rekening mee moet houden als je je werk via een galerie gaat verkopen. Ook het bewust worden waarvoor je het werk maakt. Bijvoorbeeld kunst in open ruimte moet aan allerlei eisen voldoen. Geen gevaarlijke hoeken of punten. Als het buiten staat, moet het een storm kunnen overleven. Het moet hufterproef zijn.

Natuurlijk zal het per kunstacademie verschillend zijn. Zo had ik ik bij mijn opleiding de luxe dat de school een apart gebouw had met allemaal kleine ateliers erin. In het derde en vierde jaar kreeg je daar dan les. Nou ja, 3 keer per week theorie en voor de rest zelfstandig werken. Als je met een docent over je werk wilde praten, kon je je daarvoor inschrijven en dan kwam de docent je op een bepaald tijdstip opzoeken. Het gebouw was van 9 uur 's ochtend tot 10 uur 's avonds door de weeks open (op vrijdag tot 5 uur geloof ik). Vanwege veiligheid was het gebouw niet open en kreeg je een sleutel om erin te komen. Er was ook geen kantine, dus je moest zelf voor eten zorgen. Wel was er een keuken aanwezig, maar ik vond die zelf best wel smerig.

Hoewel ik het een leuke tijd vond, waren er genoeg stressmomenten. Voornamelijk tijdens de beoordelingen. In de eerste 2 jaar werd je per vak beoordeeld en daarna ook nog voor het geheel. Cijfers kreeg je niet. Het was voldoende of niet. Alleen het laatste half jaar van het afstuderen had je te maken met cijfers. Gelukkig telde alleen de 3 hoogste van de 5.

Ik hoop dat dit genoeg info is. :)
Ha, genoeg info is het zeker! Interessant hoor. :) Ben je in het dagelijks leven ook kunstenaar of doe je iets anders?
soooo, da's mooi!
  maandag 9 april 2018 @ 09:38:39 #274
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_178401590
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 20:11 schreef Somberling het volgende:
Ik heb mijn neef een Duitse munt gegeven uit 1940.

Je weet de grenzen wel weer op te zoeken hé? :P
soooo, da's mooi!
pi_178405004
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 22:22 schreef kree het volgende:

[..]

tuurlijk het komt wel goed voor ons beide :)
Je hebt mijn nr, dus ok altijd ff whatsapp kletse ofzo kan, ik moet morgen medicijnen ophalen want ok dat is de eerste kans pas weer na 2 mislukte pogingen gehehe en ik kan er dan nl wel weer mee stoppen.

Maar je moet het echt stapje voor stapje bekijken. maar wij kunnen beide denk gewoon wel eerst stoppen met alcohol
Ja, we doen het samen! Idd stap voor stap. Ik zal zo proberen om je toe te voegen op de app.
pi_178405105
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 09:38 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Je weet de grenzen wel weer op te zoeken hé? :P
:P
Het is een Reichspfennig en er staat op Deutsches Reich met hakenkruis en adelaar.

Was echt enorm gave dag gister. B:)B
pi_178405243

Dit lied van ABBA heb ik deze week pas ontdekt. Dacht dat ik alles al kende van ABBA.
pi_178405929
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 12:38 schreef Somberling het volgende:

[..]

Ja, we doen het samen! Idd stap voor stap. Ik zal zo proberen om je toe te voegen op de app.
tot nu toch is het voor mij best beetje nog ruk. ik zit het uit te stellen enzo.
Moet nl naar het dorp lopen en die medicatie ophalen bij apotheek, maarja ik zit al weer te denken ellende. Maar we doen dit samen kappen ook echt dus ik loop er straks wel even heen

[ Bericht 1% gewijzigd door kree op 09-04-2018 13:30:39 ]
Do what you love, love what you do!
  maandag 9 april 2018 @ 15:23:49 #279
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_178407853
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 12:43 schreef Somberling het volgende:

[..]

:P
Het is een Reichspfennig en er staat op Deutsches Reich met hakenkruis en adelaar.

Was echt enorm gave dag gister. B:)B
Is dat een koperen muntje? Zo ja, dan heb ik die ook gehad. Destijds gekocht voor een kwartje en gegeven aan een jochie die helemaal in de ban was van de oorlog. Hij blij, ik ergens ook.
soooo, da's mooi!
pi_178418711
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 15:23 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Is dat een koperen muntje? Zo ja, dan heb ik die ook gehad. Destijds gekocht voor een kwartje en gegeven aan een jochie die helemaal in de ban was van de oorlog. Hij blij, ik ergens ook.
Kwam dat jochie uit Den Haag :0?
  dinsdag 10 april 2018 @ 09:36:30 #281
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_178421412
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 00:46 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Kwam dat jochie uit Den Haag :0?
Nee, gewoon een kwajong uut Drenthe. ;)
soooo, da's mooi!
pi_178422724
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 13:24 schreef kree het volgende:

[..]

tot nu toch is het voor mij best beetje nog ruk. ik zit het uit te stellen enzo.
Moet nl naar het dorp lopen en die medicatie ophalen bij apotheek, maarja ik zit al weer te denken ellende. Maar we doen dit samen kappen ook echt dus ik loop er straks wel even heen
Ik heb vannacht de hele nacht naar het plafond zitten staren terwijl ik in bed lag. Zonder alcohol slaap ik niet. Ben nu ook te moe om vanmiddag naar de hulpverlener te gaan.. Vandaag ga ik het niet voor elkaar krijgen.
pi_178422732
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 15:23 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Is dat een koperen muntje? Zo ja, dan heb ik die ook gehad. Destijds gekocht voor een kwartje en gegeven aan een jochie die helemaal in de ban was van de oorlog. Hij blij, ik ergens ook.
Ik maak straks wel effe een foto van mijn munten.
pi_178422746
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 00:46 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Kwam dat jochie uit Den Haag :0?
:P

Hoe gaat het met jou, Duveldrinker? Ik ben iets minder actief op Facebook afgelopen tijd.
pi_178423172
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 april 2018 13:53 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ben wel opzoek naar een beter tekenprogramma voor de computer.
Waar teken je nu mee?
Juist.
pi_178426007
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 11:04 schreef Somberling het volgende:

[..]

:P

Hoe gaat het met jou, Duveldrinker? Ik ben iets minder actief op Facebook afgelopen tijd.
Ik ook, ik mis de winter en kou. Deze overgang naar warm weer is te veel voor mij.
  dinsdag 10 april 2018 @ 14:15:10 #287
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_178426045
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 14:12 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ik ook, ik mis de winter en kou. Deze overgang naar warm weer is te veel voor mij.
Ik ben dus niet de enige die het niks vind _O_
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_178427872
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 09:37 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ha, genoeg info is het zeker! Interessant hoor. :) Ben je in het dagelijks leven ook kunstenaar of doe je iets anders?
Op dit moment alleen als hobby, omdat ik er dan meer van kan genieten dan wanneer ik het voor werk moet doen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 11:30 schreef Emisys het volgende:

[..]

Waar teken je nu mee?
Op dit moment Microsoft Paint en Krita
ROBODEMONS..................|:(
pi_178430110
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2018 15:46 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Op dit moment alleen als hobby, omdat ik er dan meer van kan genieten dan wanneer ik het voor werk moet doen.

[..]

Op dit moment Microsoft Paint en Krita
Probeer eens Painttool Sai, Open Canvas of Art Weaver. Zelf gebruik ik Photoshop, maar deze worden ook veel aangeraden.
Juist.
  dinsdag 10 april 2018 @ 18:40:37 #290
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_178430973
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2018 15:46 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Op dit moment alleen als hobby, omdat ik er dan meer van kan genieten dan wanneer ik het voor werk moet doen.

[..]

Op dit moment Microsoft Paint en Krita
Leuk hoor. Ik kijk uit naar je volgende tekening.
soooo, da's mooi!
  donderdag 12 april 2018 @ 18:40:34 #291
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_178473403
Lekkere song om bij te tekeningen. :)

soooo, da's mooi!
pi_178484637
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 18:40 schreef LordofLeaves het volgende:
Lekkere song om bij te tekeningen. :)

Ja, lekkere muziek!

Ik luister nu Siegfried van Richard Wagner.
pi_178484648
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 14:12 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ik ook, ik mis de winter en kou. Deze overgang naar warm weer is te veel voor mij.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik gister enorm genoten heb van een wandeling met dit weer. Graad of 20, vond het wel relaxt.

Ben helemaal uit de put geklommen en voel me sinds een paar dagen enorm goed. Komen ook weer tekeningen aan de komende dagen.
pi_178484654
@Kree

Ik ga je nu echt toevoegen op de app. Desnoods vraag ik iemand anders om het voor me te doen want ik snap nog steeds de ballen van mijn smartphone.
pi_178484707




Zoals beloofd.
pi_178484859


Deze tekening gemaakt in 2004 toen ik me verveelde in de les. Ik tekende altijd mijn schriften vol tot ergernis van de leraren.
  vrijdag 13 april 2018 @ 09:35:22 #297
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_178485080
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 08:57 schreef Somberling het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zoals beloofd.
Leuk om deze te zien. Ik had er 1 uit 1936 met ome Adolf op de achterkant. De mijne was er één van 1 cent. Ik wil hem terug! :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 09:14 schreef Somberling het volgende:
[ afbeelding ]

Deze tekening gemaakt in 2004 toen ik me verveelde in de les. Ik tekende altijd mijn schriften vol tot ergernis van de leraren.
Mooi. :) De stijl is niet echt veranderd, haha.
soooo, da's mooi!
pi_178501600
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 12:38 schreef Somberling het volgende:

[..]

Ja, we doen het samen! Idd stap voor stap. Ik zal zo proberen om je toe te voegen op de app.
Nou het was heel voor stuk bij mij ook hoor weer.
En geloof me, je moet die dingen moet je even dag voor dag vol houden.
Ik ken de fysike ellende, maar er is hulp bij wel met medicijnenen een weekje ofzo.
Duurt echt maar 3 dagen en het ergste is wel weer voor bij ook.
Do what you love, love what you do!
pi_178501694
En nog en zomniet ontopic, Weet niet wat jou huisarts zegt?

Maa ik mocht dus echt niet meer stoppen ermee zonder wat jij mij dm’d.

Ik ga dat niet vertellen hier, mag je zelf doen als je wil.

Mijn waarschuwing was doe dat nooit, van huisarts dus. Tis gevaarlijk enzo
Do what you love, love what you do!
pi_178501735
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 00:51 schreef kree het volgende:
En nog en zomniet ontopic, Weet niet wat jou huisarts zegt?

Maa ik mocht dus echt niet meer stoppen ermee zonder wat jij mij dm’d.

Ik ga dat niet vertellen hier, mag je zelf doen als je wil.

Mijn waarschuwing was doe dat nooit, van huisarts dus. Tis gevaarlijk enzo
Alles goed ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')