abonnement Unibet Coolblue
pi_177445453
Ik krijg een nieuwe eetkamer tafel en de oude wou ik naar de stort gaan maar misschien heeft iemand hier er nog wat aan.

Tafel komt oorspronkelijk van de Ikea en is gebruikt. Dus op het tafelblad zitten putjes, krasjes en leefsporen. Dus verwacht geen supergaaf blad.
De stoelen die erbij staan mogen ook weg, echter worden mijn nieuwe stoelen later geleverd dus nu kunnen er meteen 3 stoelen weg, en de andere 3 als de nieuwe zijn geleverd.

Afmetingen van de tafel zijn 190x80x75 cm en hij staat momenteel in Rosmalen. En hij kan gratis afgehaald worden.

en hierbij ook wat foto's van het geheel.



pi_177447555
Zonde om naar het stort te brengen. Als er geen fokker is die het wil gewoon even de kringloop bellen. Hoef je er ook niet mee te slepen.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_177447780
Even Gemini bellen. Halen ze zo op :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_177453380
Het allerlaatste plan is naar de stort en daarvoor probeer ik echt wel iemand te vinden die dit nog wel kan gebruiken. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')