abonnement Unibet Coolblue
pi_177443729
Hallo!

Op dit moment voer ik een afstudeeronderzoek uit op het gebied van het online beslissingsgedrag onder reizigers/kampeerders. De resultaten van dit onderzoek dienen vervolgens als richtlijnen voor een prototype van een online communicatieplan. Voor dit onderzoek zoek ik reis/kampeerliefhebbers die online informatie inwinnen over hun volgende reisplannen.

Heel erg bedankt alvast en geef vooral een gil als je hier vragen over hebt. :)

https://www.thesistoolspro.com/survey/s9swr5a82ebfcf1cda
pi_177443914
Eerst gebruik je "camping on private property" als algemene term; daarna geef je er een eigen definitie aan. Dat wordt onduidelijk in hoe de vragen beantwoord moeten worden.
"Camping on private property" is geen "new concept". Je kan al sinds jaar en dag bij iemand aankloppen en vragen of je je tentje in zijn achtertuin neer mag zetten.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_177444233
Ik loop vast bij
If you decide to book a camping trip, which online channels do you use to gather information? (Choose a maximum of 2

Want ik zou die niet gebruiken maar je moet iets invullen
pi_177444247
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 18:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Eerst gebruik je "camping on private property" als algemene term; daarna geef je er een eigen definitie aan. Dat wordt onduidelijk in hoe de vragen beantwoord moeten worden.
"Camping on private property" is geen "new concept". Je kan al sinds jaar en dag bij iemand aankloppen en vragen of je je tentje in zijn achtertuin neer mag zetten.
en dit
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 25 februari 2018 @ 19:17:29 #5
78918 SeLang
Black swans matter
pi_177444668
Lastig invullen hoor.

"Book a camping trip". Ik boek normaal gesproken nooit iets dus ik heb maar aangenomen dat daarmee wordt bedoeld inplannen wanneer je ongeveer gaat.

Enige uitzonderingen zijn hele specifieke gevallen en dan contacteer ik de beheerder/ eigenaar direct.

Dan ranking van social media etc. Ik gebruik geen enkele uit die lijstjes. Ik heb dus ook niets kunnen ranken dus heb ze in default volgorde gelaten, maar dat is dus onzinnige informatie die je enquete vervuilt.

Ik werd ook gedwongen om dingen aan te kruizen in "channels" die ik helemaal niet gebruik, anders kon ik niet verder.

Ik vrees dus dat mijn bijdrage alleen maar ruis heeft gegenereerd in je enquete.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_177445506
Dan ranking van social media etc. Ik gebruik geen enkele uit die lijstjes. Ik heb dus ook niets kunnen ranken dus heb ze in default volgorde gelaten, maar dat is dus onzinnige informatie die je enquete vervuilt.

Ik werd ook gedwongen om dingen aan te kruizen in "channels" die ik helemaal niet gebruik, anders kon ik niet verder.

Ik vrees dus dat mijn bijdrage alleen maar ruis heeft gegenereerd in je enquete.
pi_177445706
Even nog meer ruis injecteren.

"If you decide to book a camping trip, which online channels do you use to gather information? (Choose a maximum of 2)"

Hier moet ik bij ieder channel iets invullen, ook al gebruik ik dat channel niet. Raaaight...

Succes met je studie vrijetijdskunde 524197.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_177447096
Iedereen heel erg bedankt voor de heldere en kritieke feedback. Ik ben ermee aan de slag gegaan en heb dit gelijk aangepast! Ik hoop dat het in dit geval wat duidelijker is.
pi_177447452
Wat is het verschil tussen een High Scale camping en een Low Scale camping?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_177447787
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 21:08 schreef Het_Bokje het volgende:
Wat is het verschil tussen een High Scale camping en een Low Scale camping?
Low scale: kleinschalige camping tot en met 60 plaatsen
High scale: grootschalige camping meer dan 60 plaatsen

Bovengenoemde cijfer is een indicatie (ANWB).
pi_177447858
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 21:25 schreef Ser90 het volgende:

[..]

Low scale: kleinschalige camping tot en met 60 plaatsen
High scale: grootschalige camping meer dan 60 plaatsen

Bovengenoemde cijfer is een indicatie (ANWB).
Ik ga enkel naar very low exclusive scale campings maar kan dit helaas niet aangeven in de enquête.
pi_177448816
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 21:28 schreef autoknutselaar het volgende:

[..]

Ik ga enkel naar very low exclusive scale campings maar kan dit helaas niet aangeven in de enquête.
Als je daarmee vraag 11 bedoelt, dan kan je bij de laatste optie (F) een ander motief invullen.
pi_177448838
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 22:10 schreef Ser90 het volgende:

[..]

Als je daarmee vraag 11 bedoelt, dan kan je bij de laatste optie (F) een ander motief invullen.
Dat is teveel moeite.
pi_177448901
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 22:10 schreef autoknutselaar het volgende:

[..]

Dat is teveel moeite.
Maar een klaagpost maken is niet teveel moeite?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_177450331
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 18:29 schreef Ser90 het volgende:
online informatie inwinnen over hun volgende reisplannen.

Licht er maar net aan wat er in de aanbieding is bij Wizzair en Ryanair natuurlijk.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177836854
quote:
0s.gif Op zondag 25 februari 2018 22:13 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Maar een klaagpost maken is niet teveel moeite?
Hij bedoelt waarschijnlijk dat dat voor de respondent te veel moeite is en de kans wordt vergroot dat hij de enquête niet zal afmaken.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  zaterdag 24 maart 2018 @ 23:35:20 #17
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_178067412
Ingevuld
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 2 april 2018 @ 15:42:34 #18
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_178258303
TS is al 2 week niet online geweest.

slotje
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')