abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_177483212
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 15:24 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Niet ieder toptalent kan direct mee in de PL. Daar is de ED heel geschikt voor.
Hoe een speler presteert in de eredivisie zegt niks over het al dan niet geschikt zijn voor de Premier League.

Je kunt hier de sterren van de hemel spelen, 35 doelpunten maken en in Engeland compleet mislukken.
blablablabla
pi_177483413
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 15:12 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Dat laatste, maar dan voor de werknemers.

Ik heb in Boston mogen werken, en wij konden bijvoorbeeld met flinke kortingen kaartjes voor de Red Sox krijgen. Betekent niet dat je dan als werkgever ook een club moet gaan sponsoren, maar ik kan me voorstellen dat de mogelijkheid om CL wedstrijden bij te wonen wel iets is waar je een duur betaalde expat een plezier mee doet.
Ze zijn ook wel (financieel) betrokken. Alleen op een andere manier. Klein 'nadeeltje' van al die B2B bedrijven in onze regio ;)

In Amerika gaat dat sowieso iets anders met al die kortingen. Hier is het vooral een kwestie van de juiste mensen kennen. Niet bij het juiste bedrijf werken :+
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_177483471
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 21:45 schreef Scarface88 het volgende:
Johan heeft nooit iets positiefs over PSV te vertellen.
Johan heeft vrijwel over geen enkele club ooit iets positiefs te zeggen, met uitzonderingen als een ploegje het goed doet zoals AZ of Heracles o.i.d.
pi_177484111
PSV is altijd een kleine regio geweest 'in vergelijking met'. Maar wel het uithangbord van een van de belangrijkste economische centra van land en continent. Dat wordt ook in sponsorgelden uitgedrukt, Feyenoord kan nu honderd miljoenmiljard in Feyenoord City gaan stoppen, maar wanneer dat is afbetaald en er echt geprofiteerd gaat worden ben ik u vanuit eem bejaardentehuis aan het berichten. PSV blijft niet alleen een club van het Eindhovense Volk maar ook van de Eindhovense bedrijven. Zal Feyenoord nog genoeg tijd kosten om een vergelijkbare identiteit re verkrijgen en ten koste van wat?
pi_177484120
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 15:39 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Johan heeft vrijwel over geen enkele club ooit iets positiefs te zeggen, met uitzonderingen als een ploegje het goed doet zoals AZ of Heracles o.i.d.
Soms ia ie extra negatief.
pi_177484492
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 15:39 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Hij kan ook wel positief over PSV zijn hoor, ik stoor me in ieder geval niet aan hem. Wij oreren hier vaak net zo...
pi_177484638
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 16:29 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Hij kan ook wel positief over PSV zijn hoor, ik stoor me in ieder geval niet aan hem. Wij oreren hier vaak net zo...
Hij valt tegenwoordig wel altijd in herhaling zeg, zou je denken dat ie Groenendijk een beetje een zeurpiet vind?
pi_177484853
quote:

[..]

Dan zijn dat ineens 'hele goede ploegen' :') . Nee jongens, ook al doen ze het relatief goed, het is nog steeds allemaal ver onder de maat, zoals alles in de ED :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177485645
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 16:37 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Hij valt tegenwoordig wel altijd in herhaling zeg, zou je denken dat ie Groenendijk een beetje een zeurpiet vind?
Eens hoor. De ene is een engnek met gladde praatjes en de ander een saaie lul. De ene trainer presteert goed maar heeft materiaal waar iedereen het goed mee zou doen en weer een ander is niet sterk voor de camera. Het is natuurlijk nooit goed. Grappig toch.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 17:47:05 #260
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177485744
Het grappige is dat hij Derksen eigenlijk best positief was over PSV maar de complotgekkies hier direct op de achterste pootjes staan omdat hij wat kritiek had op het toneelspel van een speler.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177485764
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 17:47 schreef Caland het volgende:
Het grappige is dat hij Derksen eigenlijk best positief was over PSV maar de complotgekkies hier direct op de achterste pootjes staan omdat hij wat kritiek had op het toneelspel van een speler.
Je moet hem niet serieus nemen, dan is het gewoon topvermaak. Aan het begin van het seizoen vond hij Haps een geweldige aankoop, een paar weken geleden zei hij dat het een belachelijke aankoop was omdat Feyenoord Malacia al heeft en gister was Malacia er nog lang niet aan toe. Iedere week wat anders dus.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 17:49:38 #262
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177485774
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 17:48 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Je moet hem niet serieus nemen, dan is het gewoon topvermaak. Aan het begin van het seizoen vond hij Haps een geweldige aankoop, een paar weken geleden zei hij dat het een belachelijke aankoop was omdat Feyenoord Malacia al heeft en gister was Malacia er nog lang niet aan toe.
Ja no shit. Je zou bijna denken dat ze bij dat soort programma’s een beetje opportunistisch zijn. Mind = blown.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177485849
quote:
Had 'ie gewoon met Sjaak, de NOS, Fox en Henk Hoijtink afgesproken om de prestatie van PSV even lekker flink te downgraden en nog een onderzoek te laten starten, zodat we nog meer personele problemen zouden krijgen in de laatste paar wedstrijden! Geef nou maar gewoon toe.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_177485866
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 15:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Hoe een speler presteert in de eredivisie zegt niks over het al dan niet geschikt zijn voor de Premier League.

Je kunt hier de sterren van de hemel spelen, 35 doelpunten maken en in Engeland compleet mislukken.
We noemen een Siem de Jong en een Davy Klaassen. Toptalenten uit de Ajax jeugdopleiding die de wereld gingen bestormen. Oh wat waren ze dominant, wat hadden ze een klasse.
(lol)
U MAD?
pi_177486785
Ik schaam me de laatste tijd voor PSV en dan doel ik niet op het spel maar gedrag..

Ff normaal doen hoor
pi_177486832
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 14:00 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Je zou denken dat er met VDL en ASML twee bedrijven in de regio zijn die wel wat meer geld in de club zouden willen steken.
Waarom?
pi_177486947
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 18:53 schreef Doublepain het volgende:
Ik schaam me de laatste tijd voor PSV en dan doel ik niet op het spel maar gedrag..

Waarom?
pi_177489326
quote:
Het grappige is dat hij Derksen eigenlijk best positief was over PSV
_O- _O- _O-
pi_177489368
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 19:01 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Waarom?
Dat gehuil om die rode kaart, walgelijk
pi_177489464
Brands ook zondag, tsjonge jonge niet BEST ALLEMAAL

Toon topvoetbal gebrands nergens te bekennen

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2018 20:42:04 ]
pi_177490670

Peppie en kokkie zijn depressief na zondag _O-
pi_177490693
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:38 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dat gehuil om die rode kaart, walgelijk
Welke rode kaart?
pi_177491123
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 21:15 schreef PSVCL het volgende:

Peppie en kokkie zijn depressief na zondag _O-
Die twee zijn echt een karikatuur van zichzelf.
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 21:34:15 #274
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177491234
Aldus scarface88.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177492103
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 21:34 schreef Caland het volgende:
Aldus scarface88.