Hoe een speler presteert in de eredivisie zegt niks over het al dan niet geschikt zijn voor de Premier League.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 15:24 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Niet ieder toptalent kan direct mee in de PL. Daar is de ED heel geschikt voor.
Ze zijn ook wel (financieel) betrokken. Alleen op een andere manier. Klein 'nadeeltje' van al die B2B bedrijven in onze regioquote:Op dinsdag 27 februari 2018 15:12 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Dat laatste, maar dan voor de werknemers.
Ik heb in Boston mogen werken, en wij konden bijvoorbeeld met flinke kortingen kaartjes voor de Red Sox krijgen. Betekent niet dat je dan als werkgever ook een club moet gaan sponsoren, maar ik kan me voorstellen dat de mogelijkheid om CL wedstrijden bij te wonen wel iets is waar je een duur betaalde expat een plezier mee doet.
Johan heeft vrijwel over geen enkele club ooit iets positiefs te zeggen, met uitzonderingen als een ploegje het goed doet zoals AZ of Heracles o.i.d.quote:Op maandag 26 februari 2018 21:45 schreef Scarface88 het volgende:
Johan heeft nooit iets positiefs over PSV te vertellen.
Soms ia ie extra negatief.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 15:39 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Johan heeft vrijwel over geen enkele club ooit iets positiefs te zeggen, met uitzonderingen als een ploegje het goed doet zoals AZ of Heracles o.i.d.
Hij kan ook wel positief over PSV zijn hoor, ik stoor me in ieder geval niet aan hem. Wij oreren hier vaak net zo...quote:Op dinsdag 27 februari 2018 15:39 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Johan heeft vrijwel over geen enkele club ooit iets positiefs te zeggen, met uitzonderingen als een ploegje het goed doet zoals AZ of Heracles o.i.d.
Hij valt tegenwoordig wel altijd in herhaling zeg, zou je denken dat ie Groenendijk een beetje een zeurpiet vind?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 16:29 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Hij kan ook wel positief over PSV zijn hoor, ik stoor me in ieder geval niet aan hem. Wij oreren hier vaak net zo...
Dan zijn dat ineens 'hele goede ploegen'quote:Op dinsdag 27 februari 2018 15:39 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Eens hoor. De ene is een engnek met gladde praatjes en de ander een saaie lul. De ene trainer presteert goed maar heeft materiaal waar iedereen het goed mee zou doen en weer een ander is niet sterk voor de camera. Het is natuurlijk nooit goed. Grappig toch.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 16:37 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Hij valt tegenwoordig wel altijd in herhaling zeg, zou je denken dat ie Groenendijk een beetje een zeurpiet vind?
Je moet hem niet serieus nemen, dan is het gewoon topvermaak. Aan het begin van het seizoen vond hij Haps een geweldige aankoop, een paar weken geleden zei hij dat het een belachelijke aankoop was omdat Feyenoord Malacia al heeft en gister was Malacia er nog lang niet aan toe. Iedere week wat anders dus.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 17:47 schreef Caland het volgende:
Het grappige is dat hij Derksen eigenlijk best positief was over PSV maar de complotgekkies hier direct op de achterste pootjes staan omdat hij wat kritiek had op het toneelspel van een speler.
Ja no shit. Je zou bijna denken dat ze bij dat soort programma’s een beetje opportunistisch zijn. Mind = blown.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 17:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je moet hem niet serieus nemen, dan is het gewoon topvermaak. Aan het begin van het seizoen vond hij Haps een geweldige aankoop, een paar weken geleden zei hij dat het een belachelijke aankoop was omdat Feyenoord Malacia al heeft en gister was Malacia er nog lang niet aan toe.
Had 'ie gewoon met Sjaak, de NOS, Fox en Henk Hoijtink afgesproken om de prestatie van PSV even lekker flink te downgraden en nog een onderzoek te laten starten, zodat we nog meer personele problemen zouden krijgen in de laatste paar wedstrijden! Geef nou maar gewoon toe.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 17:47 schreef Caland het volgende:
Het grappige is dat hij Derksen eigenlijk best positief was over PSV maar de complotgekkies hier direct op de achterste pootjes staan omdat hij wat kritiek had op het toneelspel van een speler.
We noemen een Siem de Jong en een Davy Klaassen. Toptalenten uit de Ajax jeugdopleiding die de wereld gingen bestormen. Oh wat waren ze dominant, wat hadden ze een klasse.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 15:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe een speler presteert in de eredivisie zegt niks over het al dan niet geschikt zijn voor de Premier League.
Je kunt hier de sterren van de hemel spelen, 35 doelpunten maken en in Engeland compleet mislukken.
Waarom?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 14:00 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Je zou denken dat er met VDL en ASML twee bedrijven in de regio zijn die wel wat meer geld in de club zouden willen steken.
Waarom?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 18:53 schreef Doublepain het volgende:
Ik schaam me de laatste tijd voor PSV en dan doel ik niet op het spel maar gedrag..
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 17:47 schreef Caland het volgende:
Het grappige is dat hij Derksen eigenlijk best positief was over PSV
Welke rode kaart?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 20:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat gehuil om die rode kaart, walgelijk
Die twee zijn echt een karikatuur van zichzelf.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 21:15 schreef PSVCL het volgende:
Peppie en kokkie zijn depressief na zondag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |