Ga jij maar weer huilen in R&P achterlijke incelquote:Op zondag 25 februari 2018 15:00 schreef Sadcopter het volgende:
Mee eens. Rijt die vieze blanke sletjes open en dump ze. Beter dat je verstandig doet als je ouder bent geworden en ga dan halal. En laat die vieze blanke Kechs voor wat ze zijn. Uitgewoond, oud afgeragd en ondergpiest door honderden Antillianen en broeders van andere moeders.
quote:Op zondag 25 februari 2018 15:00 schreef Sadcopter het volgende:
Mee eens. Rijt die vieze blanke sletjes open en dump ze. Beter dat je verstandig doet als je ouder bent geworden en ga dan halal. En laat die vieze blanke Kechs voor wat ze zijn. Uitgewoond, oud afgeragd en ondergpiest door honderden Antillianen en broeders van andere moeders.
Daar heb ik een ban. Zij kunnen daar niet tegen de realiteit. Liever doen ze politiek correct. Geloven in drogredenen smoesjes van het zogenaamde zielige vrouwelijke geslacht en maar blijven wegkijken.quote:Op zondag 25 februari 2018 15:07 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ga jij maar weer huilen in R&P achterlijke incel
Maar ze moet ook rijk zijn.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:51 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ben jij Turkse jongen?
Jullie worden toch gekoppeld door familie?
Na 1 date is het al een feestzaal uitzoeken voor de bruiloft 1 jaar later. En na een maand is je vrouw al zwanger. Zo zie ik het altijd gebeuren bij Turkse medemens.
Kebab-business is life man wat weet jij nou.quote:Op zondag 25 februari 2018 15:12 schreef Mr.Worldwide het volgende:
[..]is de kebabzaak van je neef failliet ofzo dat je zo geftrustreerd bent
Klets verhaal waar eerder de zieligheid en je onvrouwvriendelijke gedrag jegens EU vrouwen vanaf straalt. Jouw soort is het slag wat ook respectloos is naar de NL vrouw en diens cultuur alsof de Turkse cultuur zoveel ontwikkelender is. Niet dus.quote:Op zondag 25 februari 2018 14:49 schreef Atak het volgende:
Geen probleem om Nederlandse chicks te vinden via school, werk en uitgaan maar ik vind het langzaam tijd om iets vast te zoeken en om te settelen.
Met een Nederlandse chick een lange term relatie en een familie beginnen (in de toekomst) zie ik zo niet zitten. Ik vind niet dat mijn kinderen niet zoals de moeder wordt: neuken voor het huwelijk, etc. Daarnaast heb je ook te maken met gierigheid en feminisme. Als je een keer vreemd gaat dan sta je al voor de deur en steelt ze alles van je exclusief je onderbroek. En dan stel ik het heel erg extreem maar statistisch gezien falen 2/3 huwelijken in Nederland en dat is niet de schuld van de man! Meeste Nederlandse huwelijke falen vanwege de Nederlandse feministische vrouw. Ze weet gewoon dat ze je bij de ballen heeft op het moment dat je getrouwd bent. De wet staat aan haar kant maar ja genoeg naïeve mannen die een Nederlandse vrouw nemen. Beter gewoon met een buitenlandse chick gaan die wel Nederlands spreekt maar niet de Nederlandse cultuur heeft meegekregen maar ja die zijn er niet veel. Op het moment gewoon Nederlandse chicks als side chicks gebruiken om beetje af te rossen en stoom af te blazen totdat ik een Turkse chick heb gevonden.
Welke realiteit joh? Die van een gefrustreerde niet neukende kerel? Waarom een fijne realiteit inruilen voor dat wat jij als waarheid propagandeerd?quote:Op zondag 25 februari 2018 15:10 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Daar heb ik een ban. Zij kunnen daar niet tegen de realiteit. Liever doen ze politiek correct. Geloven in drogredenen smoesjes van het zogenaamde zielige vrouwelijke geslacht en maar blijven wegkijken.
Denk dat TS beter daar naartoe kan vertrekken om een chick te scoren en een mooie toekomst op te bouwen.quote:
Als ik succes zou hebben met vrouwen was er ook geen noodzaak om te klagen inderdaad. Dan zou ik naar alle waarschijnlijkheid ook alles door een roze bril zien en vrouwen naar de mond praten. En niet verder hoeven of willen kijken dan de facade van smoezen en leugens die de meeste vrouwen verkopen.quote:Op zondag 25 februari 2018 16:57 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Welke realiteit joh? Die van een gefrustreerde niet neukende kerel? Waarom een fijne realiteit inruilen voor dat wat jij als waarheid propagandeerd?
je kan beter naar jezelf kijken sneue mongool.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:11 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Als ik succes zou hebben met vrouwen was er ook geen noodzaak om te klagen inderdaad. Dan zou ik nar alle waarschijnlijkheid ook alles door een roze bril zien en vrouwen naar de mond praten. En niet verder hoeven of willen kijken dan de facade van smoezen en leugens die de meeste vrouwen verkopen.
Ja hou maar op met dat gezwam van jequote:Op zondag 25 februari 2018 17:11 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Als ik succes zou hebben met vrouwen was er ook geen noodzaak om te klagen inderdaad. Dan zou ik nar alle waarschijnlijkheid ook alles door een roze bril zien en vrouwen naar de mond praten. En niet verder hoeven of willen kijken dan de facade van smoezen en leugens die de meeste vrouwen verkopen.
Oké hier kom ik op terug, naar jou kijken is ook geen succes, sorry.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
je kan beter naar jezelf kijken sneue mongool.
Alles wat jouw realiteit aantast is gezwam toch.quote:Op zondag 25 februari 2018 17:13 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja hou maar op met dat gezwam van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |