abonnement Unibet Coolblue
pi_177979411
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 10:44 schreef Nathvi het volgende:
https://www.facebook.com/(...)7¬if_t=live_video

Tim Immers keert terug als Mark de Moor. En Lidewij Mahler speelt Marieke de Moor, het zusje van Janine.
Weer twee oud-personages die deze flutschrijvers nu grandioos kunnen gaan verpesten :{
En wtf, sinds wanneer is Mark kunstenaar? Dat was Stan, stelletje prutsers _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_177979490
Leuk dat ze terugkomen! Alleen hadden ze beter een iets oudere actrice kunnen casten voor Marieke. Deze is pas 37..
pi_177979543
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 10:59 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Weer twee oud-personages die deze flutschrijvers nu grandioos kunnen gaan verpesten :{
En wtf, sinds wanneer is Mark kunstenaar? Dat was Stan, stelletje prutsers _O-
Haha! Misschien is dat een recente of off screen ontwikkeling. Zou wel heel erg slecht zijn.
pi_177979642
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 11:04 schreef Thatsmelv het volgende:

[..]

Haha! Misschien is dat een recente of off screen ontwikkeling. Zou wel heel erg slecht zijn.
Blijkbaar hebben Janine en Marieke al die jaren contact gehouden en kent ook Ludo haar en Mark. Een off screen ontwikkeling dus :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_177979907
Gelukkig komt de oude Marieke niet terug.
Dat grietje acteerde zo hysterisch slecht.
pi_177980007
quote:
Tim Immers maakt comeback in GTST
Twee bekende personages maken binnenkort hun terugkeer in GTST! Het gaat om Mark en Marieke de Moor, waarbij de rol van Mark, net als 23 jaar geleden, wordt gespeeld door Tim Immers. Actrice Lidewij Mahler vertolkt de rol van Marieke, de zus van Janine Elschot in de serie.

De twee oude bekenden zijn in seizoen vijf (1995) van ‘GTST’ als stel geëmigreerd naar Italië, maar inmiddels vinden ze het tijd de Toscaanse zon weer in te ruilen voor een plek in het vertrouwde Meerdijk. Ze willen daar een nieuw bestaan opbouwen, nadat ze alles zijn kwijtgeraakt. Het is iets dat het stel koste wat kost geheim wil houden en daarom houden ze de schone schijn op. Mark is door de jaren heen kunstenaar geworden en gaat samenwerken met Ludo en Bing. Mark en Marieke zijn ook nog steeds gelukkig getrouwd, maar ook daarbij is niet alles wat het lijkt en heeft Mark veel met Marieke te stellen. Vanaf maandag 17 mei (10 mei bij Videoland) is de familie de Moor weer te zien in de serie. Het is inmiddels 23 jaar geleden dat Tim voor het laatst op de set van Meerdijk stond, maar zijn comeback voelt vertrouwd: "Ik vond het ongelofelijk spannend om weer voor het eerst op de set te staan na al die jaren. Gelukkig was het als vanouds en voelde het direct als een warm bad met bekende en nieuwe collega's. Ik ben ontzettend blij dat ik weer deel uitmaak van de club."

Lidewij heeft dan niet die bambi-ogen die Nathalie Mourits had, maar verder kan ze wel door voor Marieke.

Maarre...

quote:
Ze willen daar (in Meerdijk) een nieuw bestaan opbouwen, nadat ze alles zijn kwijtgeraakt. Het is iets dat het stel koste wat kost geheim wil houden en daarom houden ze de schone schijn op.
... is dat niet exact hetzelfde wat Linda deed toen ze een jaar of twee geleden terugkeerde? Wat een originaliteit weer zeg :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_177980534
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 10:59 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Weer twee oud-personages die deze flutschrijvers nu grandioos kunnen gaan verpesten :{
En wtf, sinds wanneer is Mark kunstenaar? Dat was Stan, stelletje prutsers _O-
Er staat toch dat hij kunstenaar is geworden nadat ze alles zijn kwijtgeraakt!
speak only if it improves the silence.
  woensdag 21 maart 2018 @ 11:53:59 #133
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_177980546
Verrassend... Maar wordt toch weer een flop.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_177980612
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 11:28 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Lidewij heeft dan niet die bambi-ogen die Nathalie Mourits had, maar verder kan ze wel door voor Marieke.

Maarre...

[..]

... is dat niet exact hetzelfde wat Linda deed toen ze een jaar of twee geleden terugkeerde? Wat een originaliteit weer zeg :')
Ik word zo moe van deze schrijvers... hopelijk slaat het, in tegenstelling tot bij Linda, nu wel ergens op.

Dat Mark kunstenaar is, is natuurlijk helemaal geen faal. Alsof hij 25 jaar in het zwembad gelegen zou hebben. Iedereen heeft toch een carrière move gemaakt.

Zie ik nou goed dat Janine en Ludo in het oude huis van Maxime en Janine gaan wonen? Wat was daar mee? Weet niet eens meer wie daar als laatste woonde, zo nietszeggend was het allemaal.
pi_177980675
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 11:57 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

Ik word zo moe van deze schrijvers... hopelijk slaat het, in tegenstelling tot bij Linda, nu wel ergens op.

Dat Mark kunstenaar is, is natuurlijk helemaal geen faal. Alsof hij 25 jaar in het zwembad gelegen zou hebben. Iedereen heeft toch een carrière move gemaakt.

Zie ik nou goed dat Janine en Ludo in het oude huis van Maxime en Janine gaan wonen? Wat was daar mee? Weet niet eens meer wie daar als laatste woonde, zo nietszeggend was het allemaal.
Mark heeft toch een ongeluk gehad waardoor zijn zwemcarriere naar de vaantjes was, daarom is hij de eerste keer naar het buitenland vertrokken om als fotomodel te werken.

Je kunt niet eeuwig als fotomodel werken dus de switch naar kunstenaar vindt ik wel logisch.
speak only if it improves the silence.
pi_177980768
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 11:53 schreef Frey het volgende:
Verrassend... Maar wordt toch weer een flop.
En dat is dan weer verre van verrassend :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_177980847
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 11:57 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

Ik word zo moe van deze schrijvers... hopelijk slaat het, in tegenstelling tot bij Linda, nu wel ergens op.
Waarschijnlijk niet. Het zou mij zelfs niet verbazen als de terugkeer van Mark maar tijdelijk is, ik zie Tim Immers deze rol niet nog eens jaren spelen.

quote:
Dat Mark kunstenaar is, is natuurlijk helemaal geen faal. Alsof hij 25 jaar in het zwembad gelegen zou hebben. Iedereen heeft toch een carrière move gemaakt.
Nee oké, maar op deze manier lijkt het meer een move te zijn zodat Ludo weer een verhaallijn rond de kunstwereld krijgt. Mark had evengoed als sportcoach of desnoods modellenscout aan de slag kunnen gaan, dat had ook meer in de lijn van vroeger gelegen.

quote:
Zie ik nou goed dat Janine en Ludo in het oude huis van Maxime en Janine gaan wonen? Wat was daar mee? Weet niet eens meer wie daar als laatste woonde, zo nietszeggend was het allemaal.
Yep, dacht dat ze dat decor eindelijk vaarwel hadden gezegd maar helaas :') Laatste bewoner was Thijs volgens mij.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_177980936
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 12:09 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet. Het zou mij zelfs niet verbazen als de terugkeer van Mark maar tijdelijk is, ik zie Tim Immers deze rol niet nog eens jaren spelen.

[..]

Nee oké, maar op deze manier lijkt het meer een move te zijn zodat Ludo weer een verhaallijn rond de kunstwereld krijgt. Mark had evengoed als sportcoach of desnoods modellenscout aan de slag kunnen gaan, dat had ook meer in de lijn van vroeger gelegen.

[..]

Yep, dacht dat ze dat decor eindelijk vaarwel hadden gezegd maar helaas :') Laatste bewoner was Thijs volgens mij.
Mark heeft in seizoen 5 ofzo al besloten om als model aan de slag te gaan omdat zijn sportcarriere niks meer werd. Dus een zwemcarriere of sportcoach zou niet mogelijk zijn, logisch dat ze dan het een aan het ander koppelen.
speak only if it improves the silence.
pi_177981142
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 12:14 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Mark heeft in seizoen 5 ofzo al besloten om als model aan de slag te gaan omdat zijn sportcarriere niks meer werd. Dus een zwemcarriere of sportcoach zou niet mogelijk zijn, logisch dat ze dan het een aan het ander koppelen.
Jij noemt het logisch, ik noem het eerder gemakzucht van de schrijvers. Op deze manier hadden ze net zo goed een heel nieuw personage kunnen introduceren. Kijk maar naar Linda nu: het was enkel de nostalgische waarde waarom ze haar hebben teruggehaald, want van het personage van toen is niks meer over.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 21 maart 2018 @ 12:27:01 #140
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177981193
Tim Immers serieus :')
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177981619
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 12:24 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Jij noemt het logisch, ik noem het eerder gemakzucht van de schrijvers. Op deze manier hadden ze net zo goed een heel nieuw personage kunnen introduceren. Kijk maar naar Linda nu: het was enkel de nostalgische waarde waarom ze haar hebben teruggehaald, want van het personage van toen is niks meer over.
Welk alternatief hebben ze?
speak only if it improves the silence.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 21 maart 2018 @ 12:54:54 #142
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177981665
Kwam Zoe trouwens niet de serie in met een geheim dat iets met Janine te maken had?
Ze lijkt me te oud om de dochter van deze mensen te spelen zullen ze dat verhaal gedropt hebben ?

Met Jan-Jaap hebben ze in nieuwe tijden iets vergelijkbaars gedaan eerst hinten dat Jan-Jaap een connectie zou hebben met Rutger Goedhart nu is Jan-Jaap weg en blijkt Fleur (Nieuw personage) de kleindochter van Rutger te zijn.

twee Retcons in een jaar?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177981755
Hoe dan ook. Ik vind het wel leuk om oude bekenden weer terug te zien.
Over Linda gesproken.. ik kijk toevallig nu seizoen 7 en het valt mij behalve dat er van de huidige Linda niets meer over is ook op dat Babette van Veen vroeger veeel beter acteerde dan dat ze nu doet. Iemand anders die dit ook ervaarde?
pi_177981905
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 12:59 schreef Thatsmelv het volgende:
Hoe dan ook. Ik vind het wel leuk om oude bekenden weer terug te zien.
Over Linda gesproken.. ik kijk toevallig nu seizoen 7 en het valt mij behalve dat er van de huidige Linda niets meer over is ook op dat Babette van Veen vroeger veeel beter acteerde dan dat ze nu doet. Iemand anders die dit ook ervaarde?
Nee vroeger viel het gewoon minder op, nu kan ze nauwelijks haar hoofd boven water houden.
speak only if it improves the silence.
pi_177981950
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tim Immers serieus :')
Ik vind het ook een aparte keuze.. van alle opties die je kan hebben.
Heb het bij Tim best jammerlijk gevonden dat hij zo merkbaar uitgerangeerd is. Zelf bij TV Woonmagazine mocht bij wieberen.

Het zou met de historie van GTST best gaaf moeten zijn als je terug kan en mag komen.. toch slagen ze er niet in dat imago waar te maken en vindt heel Nederland het vooral triest als iemand weer terugkomt. In mijn ogen zou dat onterecht moeten zijn. Maar met karige comebacks, Henk en 'Ingrid' Linda en uitgerangeerde Tim maken ze het er niet echt beter op
pi_177982016
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 12:59 schreef Thatsmelv het volgende:
Hoe dan ook. Ik vind het wel leuk om oude bekenden weer terug te zien.
Over Linda gesproken.. ik kijk toevallig nu seizoen 7 en het valt mij behalve dat er van de huidige Linda niets meer over is ook op dat Babette van Veen vroeger veeel beter acteerde dan dat ze nu doet. Iemand anders die dit ook ervaarde?
Haha cool, ik begon dit weekend aan seizoen 8 en kijk Linda's laatste verhaal. Ik was echt zo gek op haar toen :P

Ludo noemde Linda toen ze aankondigde te gaan emigreren met haar nieuwe man een hele talentvolle en ambitieuze meid, wat gaat zij in Brazilië doen?
Dat is echt een lachertje als je naar zwakbegaafde huisvrouw Linda van nu kijkt...
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 21 maart 2018 @ 13:17:21 #147
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177982047
Het beste aan de comeback van Linda was Bill Norris en die moest er helaas uit omdat de acteur van Rover er mee ging kappen.

ik had Bill graag als vaste rol gezien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177982086
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 13:15 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

Haha cool, ik begon dit weekend aan seizoen 8 en kijk Linda's laatste verhaal. Ik was echt zo gek op haar toen :P

Ludo noemde Linda toen ze aankondigde te gaan emigreren met haar nieuwe man een hele talentvolle en ambitieuze meid, wat gaat zij in Brazilië doen?
Dat is echt een lachertje als je naar zwakbegaafde huisvrouw Linda van nu kijkt...
Is dat niet bij heel veel vrouwen zo?
speak only if it improves the silence.
pi_177982709
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 13:12 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

Het zou met de historie van GTST best gaaf moeten zijn als je terug kan en mag komen.. toch slagen ze er niet in dat imago waar te maken en vindt heel Nederland het vooral triest als iemand weer terugkomt. In mijn ogen zou dat onterecht moeten zijn. Maar met karige comebacks, Henk en 'Ingrid' Linda en uitgerangeerde Tim maken ze het er niet echt beter op
Dat imago heeft denk ik ook te maken met de karige comebacks die de makers ons al jaren voorschotelen. Bij de eerste comeback van Inge Ipenburg in 2003 was de buzz groot en zeker toen het een sterke comeback bleek positief. Echter, bij de latere comebacks zoals die van Casper van Bohemen en (de eerste van) Babette gingen ze zoals bekend grandioos de fout in. Dan verspeel je krediet als makers. Zeker ook nu recentere comebacks van bijvoorbeeld Inge Ipenburg, of Bas Muijs en Babette in min- of meerdere mate inhoudelijk geen succes bleken. Heb ik maar niet over de eeuwige comeback-kid Ferri Somogyi :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_177983145
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 11:57 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

Ik word zo moe van deze schrijvers... hopelijk slaat het, in tegenstelling tot bij Linda, nu wel ergens op.

Dat Mark kunstenaar is, is natuurlijk helemaal geen faal. Alsof hij 25 jaar in het zwembad gelegen zou hebben. Iedereen heeft toch een carrière move gemaakt.

Zie ik nou goed dat Janine en Ludo in het oude huis van Maxime en Janine gaan wonen? Wat was daar mee? Weet niet eens meer wie daar als laatste woonde, zo nietszeggend was het allemaal.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, ik volg de serie dan weliswaar niet meer, maar ik heb wel gelezen dat Ludo dankzij Martine alles is kwijt geraakt. Ook het huis aan de Michael Angelolaan en dat Linda en Bill daar zijn gaan wonen. Is dat décor daarna met de stille trom verdwenen?
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')