Iets. RB staat er beter voor dan vorig jaar. Verder is er nog heel weinig van te zeggen. De Williams van Lowe is toch iets ingewikkelder dan het eerst leek maar een coureur nodig om de auto te ontwikkelen. De Sauber is ook wel een bijzondere auto maar dat hoeft geen voordeel te zijn bij zo'n klein team. En het lijkt erop dat die kutspanjaard bij McLaren weer de verkeerde keuze heeft gemaakt en dit keer het team meesleurt in zijn val. Met Honda hadden ze met nog een beetje geduld groot succes kunnen hebben, ben ik van overtuigd. Bij Renault zullen ze altijd op het tweede plan staan.quote:Op maandag 26 februari 2018 23:57 schreef Recce het volgende:
Heb je nog wel iets van het F1 testen gevolgd?
Ik las een tweet van iemand die er verstand van leek te hebben dat de Mercedes er nog niet helemaal lekker uitzag in de bochten. RB heeft een goede dag gehad, mooie afstand afgelegd. Die kutspanjaard kon natuurlijk aan dat wiel niet zoveel doen, maar nu lijkt Honda inderdaad opeens wél in orde. Dat is lekker balen dan.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iets. RB staat er beter voor dan vorig jaar. Verder is er nog heel weinig van te zeggen. De Williams van Lowe is toch iets ingewikkelder dan het eerst leek maar een coureur nodig om de auto te ontwikkelen. De Sauber is ook wel een bijzondere auto maar dat hoeft geen voordeel te zijn bij zo'n klein team. En het lijkt erop dat die kutspanjaard bij McLaren weer de verkeerde keuze heeft gemaakt en dit keer het team meesleurt in zijn val. Met Honda hadden ze met nog een beetje geduld groot succes kunnen hebben, ben ik van overtuigd. Bij Renault zullen ze altijd op het tweede plan staan.
Met Mercedes komt het wel goed, het was ook ongewoon koud voor F1. Dat Honda er nu wel staat, kon je aan het eind van vorig seizoen wel aan zien komen, toen waren ze al flink sneller.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 00:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik las een tweet van iemand die er verstand van leek te hebben dat de Mercedes er nog niet helemaal lekker uitzag in de bochten. RB heeft een goede dag gehad, mooie afstand afgelegd. Die kutspanjaard kon natuurlijk aan dat wiel niet zoveel doen, maar nu lijkt Honda inderdaad opeens wél in orde. Dat is lekker balen dan.
Mercedes zat er wat tijd betreft ook niet slecht bij, al zegt dat niet zoveel. De Renaultmotoren schijnen flink teruggeschroefd te zijn, las ik. Die worden bij een volgende test wel opengeschroefd. Motor 2 heeft vermogensupdates, maar die komt dus pas na een paar races.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met Mercedes komt het wel goed, het was ook ongewoon koud voor F1. Dat Honda er nu wel staat, kon je aan het eind van vorig seizoen wel aan zien komen, toen waren ze al flink sneller.
Ja, daar is allemaal nog niet zoveel over te zeggen. Nu al toneelstukjes van de teambazen ook. Zou me voor kunnen stellen dat ze vooral bij McLaren graag de motor ietsje verder zouden willen opendraaien want die hebben nog een flinke sponsor nodig op de auto.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 00:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Mercedes zat er wat tijd betreft ook niet slecht bij, al zegt dat niet zoveel. De Renaultmotoren schijnen flink teruggeschroefd te zijn, las ik. Die worden bij een volgende test wel opengeschroefd. Motor 2 heeft vermogensupdates, maar die komt dus pas na een paar races.
Tja, is dat geen kwestie van even hypersofts eronder leggen en de snelste tijd van de dag laten zien? Iedereen weet dat het nergens over gaat, maar je bent dan wel even in de aandacht en het helpt misschien bij sponsoronderhandelingen?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, daar is allemaal nog niet zoveel over te zeggen. Nu al toneelstukjes van de teambazen ook. Zou me voor kunnen stellen dat ze vooral bij McLaren graag de motor ietsje verder zouden willen opendraaien want die hebben nog een flinke sponsor nodig op de auto.
Nah, sponsors kijken wel verder dan de tijd van dat rondje op een zachte band. Teams in nood rijden/reden vaak met een te lichte auto tijdens wintertests om sponsors over te halen.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 00:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, is dat geen kwestie van even hypersofts eronder leggen en de snelste tijd van de dag laten zien? Iedereen weet dat het nergens over gaat, maar je bent dan wel even in de aandacht en het helpt misschien bij sponsoronderhandelingen?
Ah, dat wist ik niet. De auto's hoeven dus niet legaal te zijn tijdens het testen?quote:Op dinsdag 27 februari 2018 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, sponsors kijken wel verder dan de tijd van dat rondje op een zachte band. Teams in nood rijden/reden vaak met een te lichte auto tijdens wintertests om sponsors over te halen.
Er is geen competitie, dus nee.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 00:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet. De auto's hoeven dus niet legaal te zijn tijdens het testen?
Sommige onderdelen zullen wel goed bevonden moeten zijn voor de veiligheid, maar dat is natuurlijk maar een subset van de regels.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is geen competitie, dus nee.
Ja, je mag ook gerust met een te brede auto rondrijden. Niemand van de FIA die het controleert tot aan de raceweekends.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Sommige onderdelen zullen wel goed bevonden moeten zijn voor de veiligheid, maar dat is natuurlijk maar een subset van de regels.
Kijk je Ted's Notebook wel eens? Ik lees daar altijd wel goede dingen over, maar ben zelf meestal te onrustig om het helemaal te kijken.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, je mag ook gerust met een te brede auto rondrijden. Niemand van de FIA die het controleert tot aan de raceweekends.
Ja soms. Ik sla bij zijn beschouwingen wel vaak stukken over. Je kunt in de zoeker van YT al gauw zien wat je kunt skippen.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 01:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk je Ted's Notebook wel eens? Ik lees daar altijd wel goede dingen over, maar ben zelf meestal te onrustig om het helemaal te kijken.
Dat is wel handig. Ik lees meestal het F1-topic op tweakers. Dat is iets serieuzer dan het FOK!-topic.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja soms. Ik sla bij zijn beschouwingen wel vaak stukken over. Je kunt in de zoeker van YT al gauw zien wat je kunt skippen.
FOK! F1quote:Op dinsdag 27 februari 2018 01:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel handig. Ik lees meestal het F1-topic op tweakers. Dat is iets serieuzer dan het FOK!-topic.
Niet zo'n fan van Hulkenberg. Die gaat het nog lastig krijgen met (de familie) Sainz.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 01:10 schreef Recce het volgende:
Oh ja, Renault zelf deed het trouwens behoorlijk goed met onze Nederlands sprekende Duitser.
Slaap wel! Hopelijk knapt je humeur daar iets van op.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga slapen.
Geen zin om een plaatje te zoeken.
Trusten
ahhh dit is echt super mooiquote:Op maandag 26 februari 2018 22:28 schreef Recce het volgende:
En hier een timelapse van Jupiter, gemaakt door Juno. In het echt duurde de video vier uur. Juno kwam tot op een afstand van 3500 km boven de wolkentoppen van Jupiter. Je ziet de schaduw af en toe verspringen. Dat komt doordat de video een animatie is die gemaakt is van stilstaande beelden.
quote:Op dinsdag 27 februari 2018 10:21 schreef Prisha het volgende:
brrrr. Koud. GillyB zal blij zijn![]()
Wél zonnig.
Oh eindelijk iets van duidelijkheid.quote:Op dinsdag 27 februari 2018 14:35 schreef TillyB het volgende:
[..]Zeker blij, en net goed nieuws gehad uit het ziekenhuis. Of nja, niet per se goed, maar eindelijk een antwoord op 9 maanden vage klachten. Heb blijkbaar zuurstoftekort tijdens m'n slaap. Maar het is geen apneu.
Anyway we zien wel, maar eindelijk iets gevonden.
Ja eindelijkquote:Op dinsdag 27 februari 2018 14:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh eindelijk iets van duidelijkheid.
Yepquote:Op dinsdag 27 februari 2018 15:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja eindelijk![]()
Is er nog tekenen vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |