Hopelijk houdt Mario je nu ook per DM op de hoogte van de situatie in Brazilië!quote:Op zaterdag 24 februari 2018 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor alles moet een eerste keer zijn.
Mensen die heel dronken zijn en bewusteloos zijn, moet je op de zij leggen en niet op de rug. Als ze op hun rug liggen en moeten kotsen, dan stikken ze.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 20:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
haar op haar zij versteh ik niet? wwat bedoel je?
ach dat heb je bedoelt, ja hij heeft haar moeten straks in de zenderkamer bringenquote:Op zaterdag 24 februari 2018 20:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mensen die heel dronken zijn en bewusteloos zijn, moet je op de zij leggen en niet op de rug. Als ze op hun rug liggen en moeten kotsen, dan stikken ze.
Gecondoleerd Prisha. Het is slechts schrale troost, het gemis blijft maar de pijn erom zal uiteindelijk minder worden.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 20:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heel krap ja maar het moet te zien zijn. Ik ga het proberen als het helder is.
Hier heb ik het moeilijk. Mijn moeder is maandag overleden. Ze heeft eindelijk geen pijn meer. En ze was niet alleen, we waren bij haar. Dat geeft wat troost. Ik mis haar
Gecondoleerd. Uit je vorige berichten was het al duidelijk dat je moeder zou overlijden. Fijn dat jullie bij haar waren. Sterke met het verwerken en het missen.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 20:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heel krap ja maar het moet te zien zijn. Ik ga het proberen als het helder is.
Hier heb ik het moeilijk. Mijn moeder is maandag overleden. Ze heeft eindelijk geen pijn meer. En ze was niet alleen, we waren bij haar. Dat geeft wat troost. Ik mis haar
M'n broer had die een paar geprobeerd zegt ie. Fireworks Galaxy. Hij is zo vaag dat het heel moeilijk is. Ik kan me die foto herinneren. Het zag er uit als een vage blob. Vond ie niet leuk toen ik dat zei.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 20:49 schreef Recce het volgende:
Sterrenstelsel NGC 6946:
[ afbeelding ]
In een sterrenstelsel zitten al snel zo'n 100.000.000.000 sterren en waarschijnlijk nog heel veel meer planeten. Er zijn trouwens ook ongeveer 100.000.000.000 sterrenstelsels in het waarneembare heelal.
Vanavond is het hier op het sciencepark sterrenkijkavond, las ik ergens. Is er iets speciaals te zien momenteel?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 20:56 schreef Recce het volgende:
Ik moet eerst maar eens even oefenen de komende dagen waar ik goed uitzicht heb om Venus te spotten.
Ja, hoe herkende je hem? Omdat-ie op "Astronomy Picture of the Day" stond? Ik las dat-ie door stof van de melkweg versluierd wordt. Misschien hebben ze een bepaalde bewerking kunnen uitvoeren om dat er een beetje uit te filteren?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 20:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
M'n broer had die een paar geprobeerd zegt ie. Fireworks Galaxy. Hij is zo vaag dat het heel moeilijk is. Ik kan me die foto herinneren. Het zag er uit als een vage blob. Vond ie niet leuk toen ik dat zei.
Klopt. Het zijn de nationale sterrenkijkdagen, 23 - 25 februari. Vorig jaar was bewolkt. Nu goed helder.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vanavond is het hier op het sciencepark sterrenkijkavond, las ik ergens. Is er iets speciaals te zien momenteel?
nee aan de naam, de 6946 Je moet je galaxies kennen hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2018 20:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, hoe herkende je hem? Omdat-ie op "Astronomy Picture of the Day" stond? Ik las dat-ie door stof van de melkweg versluierd wordt. Misschien hebben ze een bepaalde bewerking kunnen uitvoeren om dat er een beetje uit te filteren?
Ja, daar hebben ze geen klagen om dit jaar. Beetje koud, dat wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 20:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Klopt. Het zijn de nationale sterrenkijkdagen, 23 - 25 februari. Vorig jaar was bewolkt. Nu goed helder.
Ik heb geen internet.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:01 schreef mario390 het volgende:
Scrutinizer:: hier de Stream opcion 1 klicken
http://m.tudotv.tv/assist(...)r-brasil-2018-em-hd/
Echt? Dat is wel erg.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee aan de naam, de 6946 Je moet je galaxies kennen hoor
ach nou jaquote:
Mootie heeft FOK! voor mij gedownload en het staat nu op mijn harde schijf.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
je verarsch me wieder,jebent toch op Foik
Ja, die zijn wat overzichtelijker.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
ach nou ja![]()
![]()
Ik heb liever de Messier nummers. Dat zijn er maar 110. Daar ken je vast wel wat van. M42 zie je nu elke nacht aan de hemel.
Zonder telescoop is dat ook niet echt te doen. Toch maar n keertje door zo'n ding koekeloeren, ik heb het vaker gezegdquote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die zijn wat overzichtelijker.M42 ken ik wel inderdaad, maar dat is ook z'n beetje de enige. Ik weet erg weinig van dingen van buiten ons zonnestelsel.
Ja, ik ben wel koppig! Vanavond was het open dag bij de sterrenwacht hier.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zonder telescoop is dat ook niet echt te doen. Toch maar n keertje door zo'n ding koekeloeren, ik heb het vaker gezegd
ja dat zeg ik net tegen Scrut. Het zijn weer de nationale sterrenkijkdagen. 23-25 februari. Goed helder dit jaar. Vorig jaar was prut.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 21:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel koppig! Vanavond was het open dag bij de sterrenwacht hier.
Donnie bemoeit zich weer eens met de rechterlijke macht.twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 24-02-2018 om 21:16:32Democrat judges have totally redrawn election lines in the great State of Pennsylvania. @FoxNews. This is very unfair to Republicans and to our country as a whole. Must be appealed to the United States Supreme Court ASAP! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |