abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177421584
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:19 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Hoe zou jij het vinden als je op een dag wakker wordt en je hele gezicht is anders?
Grappig dat je het vraagt, ik heb zoiets dus meegemaakt.
Dagelijks pijn, operatie nodig, na de operatie uiterlijke verandering aan een oog. En dat zie je nu nog.

Boeie, ik had geen pijn meer *O* O+

En daarom kan ik er met mijn hoofd niet bij dat jij twijfelt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_177421669
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Grappig dat je het vraagt, ik heb zoiets dus meegemaakt.
Dagelijks pijn, operatie nodig, na de operatie uiterlijke verandering aan een oog. En dat zie je nu nog.

Boeie, ik had geen pijn meer *O* O+

En daarom kan ik er met mijn hoofd niet bij dat jij twijfelt.
Natuurlijk, de pijn is vrij heftig, ik kan nooit eten zonder pijn en ik heb letterlijk steken in mijn kaak en kan soms niet slapen van de pijn. Ik moet gewoon wennen aan het idee dat mijn gezicht opeens anders is. Misschien komt het wel omdat ik mijn hele leven single ben en nog altijd een beetje (onterecht) hoop blijf behouden dat het nog goed komt en dus blijft het uiterlijk belangrijk. Wat als ik nog lelijker word dan ik nu al ben :P aan de andere kant hoef ik me dan ook nooit meer zorgen te maken of het nog goed komt.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 24 februari 2018 @ 19:29:45 #53
442397 UitStraling
pi_177421778
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:24 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Natuurlijk, de pijn is vrij heftig, ik kan nooit eten zonder pijn en ik heb letterlijk steken in mijn kaak en kan soms niet slapen van de pijn. Ik moet gewoon wennen aan het idee dat mijn gezicht opeens anders is. Misschien komt het wel omdat ik mijn hele leven single ben en nog altijd een beetje (onterecht) hoop blijf behouden dat het nog goed komt en dus blijft het uiterlijk belangrijk. Wat als ik nog lelijker word dan ik nu al ben :P aan de andere kant hoef ik me dan ook nooit meer zorgen te maken of het nog goed komt.
Straks met je nieuwe neus moet je de vrouwen van je lul wegslaan, zul je zien, altijd van het positieve uitgaan jongen en zonder pijn leven lijkt me toch net wat belangrijker dan een kutje
pi_177421866
Even van mijn doomscenarios is dat ik wakker word met een snuit of zo...

Anderzijds ben ik enorm bang voor de pijn, omdat de zenuw sowieso beschadigd gaat worden kan het een jaar duren voordat het gevoel in mijn gezicht is teruggekeerd en kunnen er zelfs plekken blijven bestaan waar geen gevoel meer aanwezig is.

Tevens voor een lange tijd blijven je hersenen "denken" dat je gezicht er nog hetzelfde uitziet als voor de operatie en kan je pijn ervaren vergelijkbaar met "fantoompijn"
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_177421942
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 18:47 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Het probleem is ook niet dat de neus groter wordt. Het probleem is dat het gezicht kleiner wordt door de minder prominente kin, waardoor de verhoudingen veranderen.
Neuzen op die plaatjes zijn duidelijk groter geworden.
pi_177421953
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:33 schreef -Deluzion- het volgende:
Even van mijn doomscenarios is dat ik wakker word met een snuit of zo...

Anderzijds ben ik enorm bang voor de pijn, omdat de zenuw sowieso beschadigd gaat worden kan het een jaar duren voordat het gevoel in mijn gezicht is teruggekeerd en kunnen er zelfs plekken blijven bestaan waar geen gevoel meer aanwezig is.

Tevens voor een lange tijd blijven je hersenen "denken" dat je gezicht er nog hetzelfde uitziet als voor de operatie en kan je pijn ervaren vergelijkbaar met "fantoompijn"
Dan heb je toch lekker een snuit? Boeiend.
pi_177422232
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:36 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Neuzen op die plaatjes zijn duidelijk groter geworden.
Lengte blijft hetzelfde, neusgaten worden wijder en het puntje gaat omhoog staan.

Nu heb ik begrepen dat veel mensen kiezen voor een neuscorrectie na de operatie alleen wordt dit uiteraard (terecht) niet vergoed.

De conclusie is duidelijk dat als je een smalle neus hebt de verandering minder impact heeft of zelfs een verbetering is dan als je neus al breed was voor de ingreep.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_177422453
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:48 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Lengte blijft hetzelfde, neusgaten worden wijder en het puntje gaat omhoog staan.

Nu heb ik begrepen dat veel mensen kiezen voor een neuscorrectie na de operatie alleen wordt dit uiteraard (terecht) niet vergoed.

De conclusie is duidelijk dat als je een smalle neus hebt de verandering minder impact heeft of zelfs een verbetering is dan als je neus al breed was voor de ingreep.
OK, en nu?

Wat wil je van ons horen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_177422768
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:55 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

OK, en nu?

Wat wil je van ons horen?
Nothing ma'am.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_177423184
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:36 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Neuzen op die plaatjes zijn duidelijk groter geworden.
De verhouding tussen de breedte van de neus en de breedte van de mond blijft gelijk.

Het gezicht is korter geworden en daardoor lijkt alles breder. Komt ook omdat de foto van iets dichterbij genomen lijkt te zijn en het gezicht daardoor ook breder is.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 20:26:05 #61
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_177423238
Die ene dude lijkt wel een breder voorhoofd te hebben gekregen, daar zou ik mij meer zorgen over maken.
And so is the past
pi_177474568
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 20:26 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Die ene dude lijkt wel een breder voorhoofd te hebben gekregen, daar zou ik mij meer zorgen over maken.
Yup, foto van dichterbij gemaakt.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_177474597
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 19:36 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Dan heb je toch lekker een snuit? Boeiend.
Nah ja

Misschien dat als de ingreep gebeurd is en ik weer naar mijn werk ga dat ik mij weer opnieuw moet voorstellen.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_177474608
De chirurg vertelde mij vandaag dat mijn neus er van de zijkant beter gaat uitzien omdat ik een haviksneus heb (niet haar letterlijke woorden) maar er zitten flinke kromming in.

Van de zijkant gezien heb ik een haviksneus en een centenbak die zullen beide als het goed is verminderen of verdwijnen.

Eerlijk boeit het me ook niet zoveel meer... op mijn leeftijd is het uiterlijk al zo'n beetje vergaan.
Lijntjes, rimpels , huid die glans verliest, de zwaartekracht heeft zijn sporen nagelaten en de collageen productie is duidelijk minder geworden in mijn gezicht. De haarlijn die als een achterlijke terugtrekt. Ik word minder snel kwaad vanwege een afname van het testosteron.
Ik heb in een jaartje tijd de overgang van jongeman naar middelbare man gemaakt. Opeens ben je aan de beurt. Voor vrouwen ben ik nu officieel onzichtbaar. Vroeger was ik dat niet altijd maar ja ik wilde het niet geloven :') Als je een ouwe lul bent ga je je jongere versie adoreren en zie je opeens in dat het allemaal zo slecht nog niet was.

Ik ben nu wel aan het idee gewend en ga sowieso door met de operatie in het voorjaar.

De operatie zal 3 uur in beslag nemen, mijn bovenkaak wordt naar voren geplaatst waardoor mijn neus omhoog gaat staan en de neusgaten wijder worden, De lengte blijft hetzelfde.

Mijn onderkaak wordt gebroken en geroteerd in een symmetrische positie.

Mijn kin wordt gebroken om de kinpunt in de juiste positie te plaatsen, tevens wordt er overtollige botgroei weggeschuurd.

De volgende dag kan ik mij opnieuw voorstellen aan mijn collega's.

[ Bericht 42% gewijzigd door -Deluzion- op 27-02-2018 00:07:41 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_177693765
Het wordt er vast beter op
pi_177705550
Als zogenaamd niemand je meer ziet staan, waarom dan opereren? Dat het voor je kaak noodzakelijk is oke. maar waarom dan die neus verbouwen?
pi_177708519
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2018 14:03 schreef DoubleDip het volgende:
Als zogenaamd niemand je meer ziet staan, waarom dan opereren? Dat het voor je kaak noodzakelijk is oke. maar waarom dan die neus verbouwen?
Hij laat zijn neus niet verbouwen. Zijn neus verandert door de operatie aan zijn kaak.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 08:00:40 #68
471466 LUV
Legendary Unicorn Varkje
pi_177718122
Sommige mensen hier kunnen echt niet lezen _O- .

OT: op die voor en na foto's vind ik t verschil tussen de neuzen echt minimaal.
Zeker niet t verschil tussen wel of niet herkend worden. Onzin dus dat je je op t werk opnieuw zou moeten voorstellen.
(Maar TS: je bent duidelijk niet heel realistisch als één van je angsten een 'snuit' is... Kom op...)

Het verschil in de kaken is op elke foto een hele verbetering! En al helemaal als je bedenkt dat die mensen straks geen pijn/klachten meer hebben.

TS laat je hier je eigen voor en na foto nog zien? (Vast niet, maar toch even vragen, want nieuwsgierig.)
Modderfokkin' awesome
pi_177718272
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 17:47 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ik vind ze behoorlijk breder

Die laatste gast kijkt trouwens nog steeds alsof hij wat mensen overhoop wil schieten
:D
pi_177718746
Ik zie nu pas dat de laatste twee setjes van dezelfde persoon zijn :o
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_177718917
Gezondheid staat boven alles.
Waarschijnlijk ben jij de enige die daadwerkelijk het verschil van je neus gaat zien.
Het is echt niet zo dat iemand jou niet zou willen daten omdat je neusgaten straks iets breder zijn.

Dat je nog zoekende bent ligt er waarschijnlijk grotendeels aan omdat je zoveel bezig bent met je uiterlijk.
Nu denk je, vroeger zag ik er beter uit etc. Maar over een paar jaar extra denk je damn, waarom heb ik zoveel tijd verspilt met denken aan hoe ik er uit zou moeten zien en wat er beter kan.

Als je nou naast dat je straks geen pijn meer hebt na je operatie, aan je onzekerheden gaat werken.
Word je vast en zeker een stuk relaxter = aantrekkelijker.

Veel succes met alles TS!
pi_177751690
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 10:00 schreef Aalscholver het volgende:
Gezondheid staat boven alles.
Waarschijnlijk ben jij de enige die daadwerkelijk het verschil van je neus gaat zien.
Het is echt niet zo dat iemand jou niet zou willen daten omdat je neusgaten straks iets breder zijn.

Dat je nog zoekende bent ligt er waarschijnlijk grotendeels aan omdat je zoveel bezig bent met je uiterlijk.
Nu denk je, vroeger zag ik er beter uit etc. Maar over een paar jaar extra denk je damn, waarom heb ik zoveel tijd verspilt met denken aan hoe ik er uit zou moeten zien en wat er beter kan.

Als je nou naast dat je straks geen pijn meer hebt na je operatie, aan je onzekerheden gaat werken.
Word je vast en zeker een stuk relaxter = aantrekkelijker.

Veel succes met alles TS!
Nou, ik ben 35 jaar en ik heb nooit een date gehad in mijn leven dus eigenlijk boeit het niet zoveel als mijn neus in een snuit zou veranderen. Laat mijn neus nu net het enige kenmerk in mijn gezicht zijn dat niet volledig onaantrekkelijk is.

Eerlijk gezegd boeit uiterlijk mij steeds minder omdat ik toch het gevoel heb alsof mijn middelbare leeftijdsfase van start is gegaan. Dit komt ook deels door de twintigers die mij tegenwoordig met meneer of u aanspreken en deels omdat ik daadwerkelijk begin te verouderen in een man van middelbare leeftijd.

Het enige pijnlijke is dat ik terugkijk op een periode waarin eenzaamheid centraal staat en geen fysieke aantrekkingskracht had op wie dan ook. Ik heb mijn halve jeugd overgeslagen omdat ik zo onaantrekkelijk was dat er nooit iets boeiends in mijn leven gebeurde.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_177754112
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 17:53 schreef -Deluzion- het volgende:
Nou, ik ben 35 jaar en ik heb nooit een date gehad in mijn leven dus eigenlijk boeit het niet zoveel als mijn neus in een snuit zou veranderen. Laat mijn neus nu net het enige kenmerk in mijn gezicht zijn dat niet volledig onaantrekkelijk is.

Eerlijk gezegd boeit uiterlijk mij steeds minder omdat ik toch het gevoel heb alsof mijn middelbare leeftijdsfase van start is gegaan. Dit komt ook deels door de twintigers die mij tegenwoordig met meneer of u aanspreken en deels omdat ik daadwerkelijk begin te verouderen in een man van middelbare leeftijd.

Het enige pijnlijke is dat ik terugkijk op een periode waarin eenzaamheid centraal staat en geen fysieke aantrekkingskracht had op wie dan ook. Ik heb mijn halve jeugd overgeslagen omdat ik zo onaantrekkelijk was dat er nooit iets boeiends in mijn leven gebeurde.
Vind het vrij normaal om iemand van boven de 30 met 'meneer' en 'u' aan te spreken. Puur uit beleefdheid. Wil niet meteen zeggen dat je er oud uitziet.

Ik geloof echt niet dat jij nooit een date hebt gehad omdat je er zo onaantrekkelijk uit zou zien.

Mijn eerste date was ook vrij laat. Naast dat ik mezelf ook zeker niet de knapste vind, kwam het ook omdat ik mensen in het algemeen gewoon... niet zo leuk vind. Dus gesloten houding etc.

Heb je overigens zelf wel eens echt gevoelens gehad voor iemand? Misschien voel jij je ook gewoon niet genoeg op je gemak om mensen de kans te geven wie jij in werkelijkheid bent.

Het is lastig om de juiste persoon tegen te komen. Geef het gewoon wat tijd en denk er niet te veel over na. 35 is echt niet oud.
pi_177818352
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 19:44 schreef Aalscholver het volgende:

[..]

Vind het vrij normaal om iemand van boven de 30 met 'meneer' en 'u' aan te spreken. Puur uit beleefdheid. Wil niet meteen zeggen dat je er oud uitziet.

Ik geloof echt niet dat jij nooit een date hebt gehad omdat je er zo onaantrekkelijk uit zou zien.

Mijn eerste date was ook vrij laat. Naast dat ik mezelf ook zeker niet de knapste vind, kwam het ook omdat ik mensen in het algemeen gewoon... niet zo leuk vind. Dus gesloten houding etc.

Heb je overigens zelf wel eens echt gevoelens gehad voor iemand? Misschien voel jij je ook gewoon niet genoeg op je gemak om mensen de kans te geven wie jij in werkelijkheid bent.

Het is lastig om de juiste persoon tegen te komen. Geef het gewoon wat tijd en denk er niet te veel over na. 35 is echt niet oud.
Je hebt natuurlijk niet geheel ongelijk. Voorbeelden o.a Stephen Hawking, Jan Jaap vd Wal, Lyle Lovett, maar ik acht de kans extreem klein om nog iemand te ontmoet als ik gewoon realistisch ben. Het is iig. lastig als je echt fysiek onaantrekkelijk bent. Dus dat je het niet alleen denkt en voelt maar het ook objectief echt bent.

Op mijn werk ontmoet ik ontzettend veel vrouwelijke cliënten, zoals ook vandaag weer, ik was bijna direct verliefd of zo. Viel direct voor haar looks, bewegingen, uitstraling etc. Natuurlijk volledig out of my league en veel te jong dat besef ik ook wel. Het is alleen soms echt fokking frustrerend dat er niemand bestaat die mij ooit een kans wil geven. Dat ik een fullblown ginger ben in zonlicht maar donkerharig indoors met teruggetrokken haarlijn wil ook niet bepaald meehelpen.
Een ander issue in mijn gezicht is dat werkelijk alles A symmetrisch is. Een scheve neus, scheve mond, scheve kaak, scheve kin daardoor zie ik er altijd misvormd uit op foto's omdat de lichtval alles exposed.
Het is ook altijd zo dat ik niet interessant ben of zo. Altijd als ik met iemand samen ben en we ontmoeten onbekende vrouwelijke personen dan kijken ze altijd mijn collega aan :') Dit is mijn gehele leven al zo geweest in welke situatie dan ook. Alsof ik niet besta.

Kwa ogen en wenkbrouwen (100% overeenkomst) ,vorm gezicht, huidstructuur, haarkleur,grote vangezichtskenmerken, uitstraling en leeftijd lijk ik bijzonder veel op deze games personage:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al is zijn neus wel een aanzienlijk verschil. En dit is ook wat ik een "semi"ginger noem, bruinachtig met een rode tint.

Ik kom nooit iemand tegen inderdaad, ik word altijd al op voorhand afgewezen voordat ik uberhaupt een move kan maken :') zelfs de" friendzone" blijft voor mij een droom.

Al mijn contacten zijn altijd mannelijk geweest. De vrouwen moeten mij gewoon niet, het is niet fijn maar wel de realiteit. En het is heel lastig om daar elke dag mee om te gaan. Er bestaat geen handleiding voor en hulpverleners kunnen er ook niks aan doen behalve dat ze zeggen dat ik het moet accepteren :/

Ik ben gewoon compleet onzichtbaar. Compleet average waardoor ik nooit zal opvallen.
Dan ben ik liever echt lelijk met nog een beetje uitstraling zoals Lyle Lovett.

Waarbij de meeste mensen op hun 35ste al getrouwd zijn en kinderen hebben heb ik nog niet eens een eerste zoen of knuffel mogen ervaren :') zo kansloos is de situatie.

Ik ben hard op weg om oud, eenzaam en verbitterd te raken als ik dit al niet ben inmiddels.

[ Bericht 3% gewijzigd door -Deluzion- op 14-03-2018 16:15:07 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  woensdag 14 maart 2018 @ 19:33:06 #75
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177822289
Het lijkt me vrij normaal om als werknemer geen dates of relatie te krijgen met een cliënt.

Verder klink je idd verbitterd,want die kerel op dat plaatje ziet er gewoon normaal uit.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177833391
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2018 15:49 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Dan ben ik liever echt lelijk met nog een beetje uitstraling zoals Lyle Lovett.
;) Dat zijn gedachten die ik ook vaak heb haha. Ben zelf een grijze muis, maar vind het zelf dan ook niet erg dat ik niet opval oid. Misschien moet je dat zelf ook maar accepteren. De gemiddelde mens is zo!

Waar je altijd nog aan kan werken is inderdaad je houding. Je komt net als Molo zei vrij verbitterd over. Misschien straal je dat ook uit.
Wat ook zou kunnen is dat je wanhopig overkomt? Ik ken genoeg mensen die heel snel verliefd zijn en mensen bijna gaan stalken omdat ze zo graag een relatie willen. Dat is al genoeg om afstand van iemand te nemen.

Mogelijk heeft het zin om wat nieuwe (vrolijkere) kleding te kopen waar je je goed in voelt?
Een mooi colbertje en nette schoenen doen al wonderen, maar kies net even iets anders dan de rest wat jou uniek kan maken.
Als jij je prettiger voelt in bepaalde kleding wordt je houding vaak ook beter. En misschien valt het anderen op en gaan ze daar weer iet over zeggen, heb je gelijk een gespreksonderwerp.
pi_177836669
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 10:27 schreef Aalscholver het volgende:

[..]

;) Dat zijn gedachten die ik ook vaak heb haha. Ben zelf een grijze muis, maar vind het zelf dan ook niet erg dat ik niet opval oid. Misschien moet je dat zelf ook maar accepteren. De gemiddelde mens is zo!

Waar je altijd nog aan kan werken is inderdaad je houding. Je komt net als Molo zei vrij verbitterd over. Misschien straal je dat ook uit.
Wat ook zou kunnen is dat je wanhopig overkomt? Ik ken genoeg mensen die heel snel verliefd zijn en mensen bijna gaan stalken omdat ze zo graag een relatie willen. Dat is al genoeg om afstand van iemand te nemen.

Mogelijk heeft het zin om wat nieuwe (vrolijkere) kleding te kopen waar je je goed in voelt?
Een mooi colbertje en nette schoenen doen al wonderen, maar kies net even iets anders dan de rest wat jou uniek kan maken.
Als jij je prettiger voelt in bepaalde kleding wordt je houding vaak ook beter. En misschien valt het anderen op en gaan ze daar weer iet over zeggen, heb je gelijk een gespreksonderwerp.
Ik vind het ook niet erg dat ik niet opval, maar dat ik nooit bij geen enkele vrouw opval dat vind ik wel een issue.

Ik weet niet zeker of dit ook geldt voor de stad Utrecht waar ik werk omdat 95% van de vrouwen die ik zie lopen aantrekkelijk vind (of zou dit aan mij liggen?) . En dan is het maar wat lastig als je outnumbered bent maar nog steeds geen schijn van kans maakt :')

https://indebuurt.nl/utre(...)jonge-vrouwen~40696/

Ja ik ben verbitterd maar volgens mij ben ik in staat om normaal over te komen door alles te faken.

Nee ik kom niet wanhopig over, ik cijfer mezelf juist compleet weg.

Ik ben ook nog nooit verliefd geweest omdat ik nooit in zo'n situatie terecht ben gekomen. Gisteren was toevallig een ander verhaal, dat heb ik ook nog nooit eerder meegemaakt dat ik iemand meteen leuk vond -.-

Volgens mij is het vooral mijn gezicht dat het grote probleem is. Niet mijn lichaam. Kleding kan beter idd.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_177836871
quote:
1s.gif Op woensdag 14 maart 2018 19:33 schreef Molo het volgende:
Het lijkt me vrij normaal om als werknemer geen dates of relatie te krijgen met een cliënt.

Verder klink je idd verbitterd,want die kerel op dat plaatje ziet er gewoon normaal uit.
Dat was mijn punt ook niet. Het is gewoon pijnlijk dat ik er elke keer mee geconfronteerd wordt. Elke keer als ik een vrouw zie lopen, krijg ik zelfdestructief gedrag. Dat is ontstaan uit het verleden omdat ik heel erg ben gepest door meisjes. ja ik heb echt complete zelf walging.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  donderdag 15 maart 2018 @ 13:32:44 #79
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177836938
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 13:30 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Dat was mijn punt ook niet. Het is gewoon pijnlijk dat ik er elke keer mee geconfronteerd wordt. Elke keer als ik een vrouw zie lopen, krijg ik zelfdestructief gedrag. Dat is ontstaan uit het verleden omdat ik heel erg ben gepest door meisjes. ja ik heb echt complete zelf walging.
Loop je daarvoor ook bij een psychiater?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177837163
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 13:30 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Dat was mijn punt ook niet. Het is gewoon pijnlijk dat ik er elke keer mee geconfronteerd wordt. Elke keer als ik een vrouw zie lopen, krijg ik zelfdestructief gedrag. Dat is ontstaan uit het verleden omdat ik heel erg ben gepest door meisjes. ja ik heb echt complete zelf walging.
Zoals je al in tig topics hebt gemeld. En dat is heel naar voor je.
Maar wat levert het keer op keer op keer openen van topics over je lichaam je op?
Het is telkens hetzelfde liedje: jij vindt jezelf lelijk, daarom geen relatie en ongelukkig. Users vinden je er doodnormaal uitzien en proberen je ervan te overtuigen dat het in je hersenpan zit.
Iets wat jij onmogelijk zo kunt zien dus het einde van het liedje is dat zo’n topic doodbloedt en eigenlijk niks voor je heeft opgeleverd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_177837715
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 13:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zoals je al in tig topics hebt gemeld. En dat is heel naar voor je.
Maar wat levert het keer op keer op keer openen van topics over je lichaam je op?
Het is telkens hetzelfde liedje: jij vindt jezelf lelijk, daarom geen relatie en ongelukkig. Users vinden je er doodnormaal uitzien en proberen je ervan te overtuigen dat het in je hersenpan zit.
Iets wat jij onmogelijk zo kunt zien dus het einde van het liedje is dat zo’n topic doodbloedt en eigenlijk niks voor je heeft opgeleverd.
Nou, zo vaak open ik geen topics hoor. Het is niet zozeer dat het me iets oplevert . Het is meer dat ik me genoodzaakt voel om mensen te overtuigen dat het echt zo is.

Ik voel me als een jood die door de straten loopt van Nazi-Duitsland. Ik voel me totaal ongewenst.
Ik ben ongelukkig omdat ik het haat hoe ik eruit zie (extreme haat waardoor ik ook heel agressief kan worden naar mezelf toe), niet omdat het onmogelijk is om een relatie te kunnen krijgen. Ik ben er altijd zelfbewust van dat ik er niet uit zie, het liefst zal ik een vat zuur over mijn kop gooien zodat ik overal van af ben, dan heb ik ook niks meer te klagen. Ik ben vooral kwaad op de natuur die een wanproduct heeft gemaakt van mij.
Ik ben in een omgeving opgegroeid waarbij er geen sprake was van armoede en er dus "luxe"problemen ontstonden.
Ik weet ook dat ik er niet mee kan dealen met deze problematiek maar het wel kan volhouden tot de eindstreep en dat er geen oplossing is en dat ik allerlei scenario's bedenk om het leven vol te houden.
Nu ben ik bezig met rouwen, niet omdat ik geen relatie kan krijgen daar heb ik al om gerouwd maar nu vooral omdat ik zelf geen gezin kan stichten omdat er geen vrouw bestaat op aarde die mij iets vind en daar kan ik ze geen ongelijk in geven.

Eigenlijk heb ik geen recht om te leven, slechte genen moeten gefilterd worden om de evolutie zo optimaal mogelijk te laten presteren.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_177837949
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 14:06 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nou, zo vaak open ik geen topics hoor. Het is niet zozeer dat het me iets oplevert . Het is meer dat ik me genoodzaakt voel om mensen te overtuigen dat het echt zo is.

Ik voel me als een jood die door de straten loopt van Nazi-Duitsland. Ik voel me totaal ongewenst.
Ik ben ongelukkig omdat ik het haat hoe ik eruit zie (extreme haat waardoor ik ook heel agressief kan worden naar mezelf toe), niet omdat het onmogelijk is om een relatie te kunnen krijgen. Ik ben er altijd zelfbewust van dat ik er niet uit zie, het liefst zal ik een vat zuur over mijn kop gooien zodat ik overal van af ben, dan heb ik ook niks meer te klagen. Ik ben vooral kwaad op de natuur die een wanproduct heeft gemaakt van mij.
Ik ben in een omgeving opgegroeid waarbij er geen sprake was van armoede en er dus "luxe"problemen ontstonden.
Ik weet ook dat ik er niet mee kan dealen met deze problematiek maar het wel kan volhouden tot de eindstreep en dat er geen oplossing is en dat ik allerlei scenario's bedenk om het leven vol te houden.
Nu ben ik bezig met rouwen, niet omdat ik geen relatie kan krijgen daar heb ik al om gerouwd maar nu vooral omdat ik zelf geen gezin kan stichten omdat er geen vrouw bestaat op aarde die mij iets vind en daar kan ik ze geen ongelijk in geven.

Eigenlijk heb ik geen recht om te leven, slechte genen moeten gefilterd worden om de evolutie zo optimaal mogelijk te laten presteren.
Je slaat door.
Is je wereld altijd zo zwart-wit?

En je vergelijking met nazi Duitsland vind ik erg ongepast.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_177837959
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 13:32 schreef Molo het volgende:

[..]

Loop je daarvoor ook bij een psychiater?
Ja al jaren. Maar die staat ook machteloos, we zijn nu op een punt aanbeland waarbij gedachtes die voor mij helpend zijn (maar voor andere mensen onbegrijpelijk zijn en niet van deze realiteit) toe te laten. Voor mij voelt het bijvoorbeeld fijn om me mezelf als een niet menselijk wezen te voelen. Of door te denken dat hoe langer ik dit leven volhoud des te beter mijn volgend leven gaat worden. Ook heb ik een Hitler adoratie. Niet omdat hij zoveel mensen heeft gedood maar omdat hij een persoon was die boven de mensheid stond. In mijn eigen belevenis probeer ik ook zo'n personage te creëren. Deze gedachten voelen voor mij fijn, ik leef liever in een fantasie wereld dan in mijn eigen realiteit.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_177838093
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 14:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je slaat door.
Is je wereld altijd zo zwart-wit?

En je vergelijking met nazi Duitsland vind ik erg ongepast.
Lees dit: Dit is waarom ik zo geworden ben: Het vetgedrukte is compleet op mij van toepassing.

"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door -Deluzion- op 15-03-2018 14:31:28 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_177838128
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 14:25 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Lees dit: Dit is waarom ik zo geworden ben: Het vetgedrukte is compleet op mij van toepassing.

"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft mijn vraag staan: waarom je topics?
Want daar gebeurt dus wat jij hier onder in deze tekst vetgedrukt hebt gemaakt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 15 maart 2018 @ 14:28:40 #86
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177838133
Ok, en dan is dat zo. En hoe nu verder dan?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177838184
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 14:28 schreef Molo het volgende:
Ok, en dan is dat zo. En hoe nu verder dan?
Van dag tot dag overleven, alleen maar bestaan en overleven, meer is er niet in mijn wereld.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_177838200
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 14:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Blijft mijn vraag staan: waarom je topics?
Want daar gebeurt dus wat jij hier onder in deze tekst vetgedrukt hebt gemaakt.
Misschien zoek ik het ook wel op, omdat het fijn voelt en het zo gewend ben?
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
  donderdag 15 maart 2018 @ 14:35:19 #89
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177838225
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 14:32 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Van dag tot dag overleven, alleen maar bestaan en overleven, meer is er niet in mijn wereld.
Op zich is dat de wereld van iedereen, dat scheelt weer

Tenzij en meer wilt, dan kún je op zich hulp krijgen. Maar als je niet wilt gaat er niks veranderen, ook een keuze, jouw eigen keuze ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_177838254
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 14:35 schreef Molo het volgende:

[..]

Op zich is dat de wereld van iedereen, dat scheelt weer

Tenzij en meer wilt, dan kún je op zich hulp krijgen. Maar als je niet wilt gaat er niks veranderen, ook een keuze, jouw eigen keuze ^O^
Lees het artikel nog eens, dit is 100% mijn situatie. Het heeft geen zin dus. Mensen die dit ook zo hebben meegemaakt maken er op veel vroegere leeftijd al een eind aan. Of ze leiden een compleet teruggetrokken bestaan waar je nooit meer iets van hoort.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_177838355
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 14:37 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Lees het artikel nog eens, dit is 100% mijn situatie. Het heeft geen zin dus. Mensen die dit ook zo hebben meegemaakt maken er op veel vroegere leeftijd al een eind aan. Of ze leiden een compleet teruggetrokken bestaan waar je nooit meer iets van hoort.
Ja, dat jij ervan overtuigd bent dat dit je leven is, dat is helder. Zoek je hier op FOK! bevestiging van anderen dat je afstotelijk bent, nooit een partner kunt krijgen en eigenlijk niet mag bestaan? Heb je dat nodig? Is je eigen overtuiging niet voldoende?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_177838368
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 14:33 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Misschien zoek ik het ook wel op, omdat het fijn voelt en het zo gewend ben?
Ik krijg niet het idee dat je het fijn vindt als mensen het met je oneens zijn en zeggen dat je een normaal uiterlijk hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_177838436
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 14:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ja, dat jij ervan overtuigd bent dat dit je leven is, dat is helder. Zoek je hier op FOK! bevestiging van anderen dat je afstotelijk bent, nooit een partner kunt krijgen en eigenlijk niet mag bestaan? Heb je dat nodig? Is je eigen overtuiging niet voldoende?
Volgens mij lukt het me vrij aardig om bijna geen topics meer te openen hierover. Ik ben daar niet zozeer op uit al voelt het wel buitengewoon goed ja als me word verteld dat ik een mislukking ben.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_177838484
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 14:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik krijg niet het idee dat je het fijn vindt als mensen het met je oneens zijn en zeggen dat je een normaal uiterlijk hebt.
Volgens mij is dat best wel een belediging," jij ziet er normaal uit" volgens mij willen de meeste mensen er leuk en aantrekkelijk uitzien.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_177838591
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 14:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En je vergelijking met nazi Duitsland vind ik erg ongepast.
Dit is hoe ik mij daadwerkelijk voel en dat komt door mijn pestverleden, ik ga mijn gevoel niet ontkennen. Ik heb altijd het gevoel dat mensen (vrouwen in het bijzonder) van mij walgen en van mij af willen.

Daarom vind ik The Pianist of The machinist 2 geweldige films omdat ik me zo erg identificeer met de hoofdrolspelers. Ik put daar zelfs hoop uit. Als zij kunnen overleven dan kan ik dat ook.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_177838664
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 14:52 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Volgens mij is dat best wel een belediging," jij ziet er normaal uit" volgens mij willen de meeste mensen er leuk en aantrekkelijk uitzien.
Nooit een foto van je gezien, zoals jij jezelf beschrijft heb je een neus, mond, twee ogen, twee oren en staan die op de goede plaatsen. Op basis van foto’s die je post van mensen die op je lijken kan ik niet zeggen dat je er leuk of aantrekkelijk uitziet. Dat is een persoonlijke invulling die ik niet kan maken op basis van de info.
Maar alle onderdelen zitten op de goede plek dus ‘normaal’ lijkt mij geen gekke conclusie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_177838706
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 14:57 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Dit is hoe ik mij daadwerkelijk voel en dat komt door mijn pestverleden, ik ga mijn gevoel niet ontkennen. Ik heb altijd het gevoel dat mensen (vrouwen in het bijzonder) van mij walgen en van mij af willen.

Daarom vind ik The Pianist of The machinist 2 geweldige films omdat ik me zo erg identificeer met de hoofdrolspelers. Ik put daar zelfs hoop uit. Als zij kunnen overleven dan kan ik dat ook.
Jouw gevoel vs een regime wat het een wet maakte om mensen uit te roeien op basis van geloof.
Ik vind het geen vergelijking.

Jij duidelijk wel dus lets agree to disagree, want anders gaan we wel erg off-topic.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_177838762
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 15:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nooit een foto van je gezien, zoals jij jezelf beschrijft heb je een neus, mond, twee ogen, twee oren en staan die op de goede plaatsen. Op basis van foto’s die je post van mensen die op je lijken kan ik niet zeggen dat je er leuk of aantrekkelijk uitziet. Dat is een persoonlijke invulling die ik niet kan maken op basis van de info.
Maar alle onderdelen zitten op de goede plek dus ‘normaal’ lijkt mij geen gekke conclusie.
Ik heb een lang smal gezicht ter breedte van een wattenstaafje en de lengte van 2 wattenstaafjes. Ik ben bleek vanwege mijn ginger genen, ik heb een scheefgegroeide neus dat er erger uitziet in bepaalde lichtvallen en bij sommige lichtvallen zie je het helemaal niet. Ik heb een scheefgegroeide kaak en lippen. Ik heb een teruggetrokken haarlijn. En ik heb de uitstraling van een darter.
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
pi_177838804
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 15:06 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik heb een lang smal gezicht ter breedte van een wattenstaafje en de lengte van 2 wattenstaafjes. Ik ben bleek vanwege mijn ginger genen, ik heb een scheefgegroeide neus dat er erger uitziet in bepaalde lichtvallen en bij sommige lichtvallen zie je het helemaal niet. Ik heb een scheefgegroeide kaak en lippen. Ik heb een teruggetrokken haarlijn. En ik heb de uitstraling van een darter.
Een foto zegt 6433478 keer meer dan een (jouw) beschrijving.
En nee, dit is geen fotoverzoek. Als je die niet wil posten snap ik dat. Maar tot die tijd blijf ik je uiterlijk normaal noemen. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_177838827
quote:
1s.gif Op donderdag 15 maart 2018 15:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jouw gevoel vs een regime wat het een wet maakte om mensen uit te roeien op basis van geloof.
Ik vind het geen vergelijking.

Jij duidelijk wel dus lets agree to disagree, want anders gaan we wel erg off-topic.
Nee, mijn gevoel is gebaseerd op "ongewenst voelen".

Het regime waar jij het over hebt vernietigde vooral inferieure rassen, homoseksuelen en gehandicapte mensen.

[ Bericht 15% gewijzigd door -Deluzion- op 15-03-2018 15:26:38 ]
Ik ben zo snel als een windhond, zo taai als leer en zo hard als staal
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')