Wel het begin van het seizoen en het is vieskoud...normaal gesproken moet dit selectief genoeg zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:06 schreef Felagund het volgende:
RVV is natuurlijk ook 50 kilometer of zo langer, dat maakt ook uit.
Ik moest bijna glimlachenquote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:07 schreef kaasplankje het volgende:
Er schijnt een mogelijke nieuwe sponsor te zijn voor Astana. De voedselbank heeft interesse.
Moet jij de Drome Classic niet kijken, NarvaezGOD zit nog altijd in het peloton (van een man of 25) in de laatste 15 kilometer.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 15:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Showtimer heeft echt een veel te groot archief.
Hallmark heeft ook serieuze interesse.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:07 schreef kaasplankje het volgende:
Er schijnt een mogelijke nieuwe sponsor te zijn voor Astana. De voedselbank heeft interesse.
Ik zie wel een samenvatting verschijnen. Ik zit al met de koptelefoon op naar de Omloop te kijken.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:07 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Moet jij de Drome Classic niet kijken, NarvaezGOD zit nog altijd in het peloton (van een man of 25) in de laatste 15 kilometer.
Dat lijkt mij niet onverstandig van Sunweb.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:08 schreef TheArt het volgende:
Ik heb steeds meer het idee dat Kragh de kopman is bij Sunweb. Matthews zit ook de hele tijd met zijn kop in de wind te rijden.
Kragh is een godquote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:08 schreef TheArt het volgende:
Ik heb steeds meer het idee dat Kragh de kopman is bij Sunweb. Matthews zit ook de hele tijd met zijn kop in de wind te rijden.
Hij heeft ook de 1 achter zijn startnummer.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:08 schreef TheArt het volgende:
Ik kijk eigenlijk al een kilometer of 20quote:
Gaat op achternaam.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 16:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij heeft ook de 1 achter zijn startnummer.
We nijpen even een oogje dichtquote:
Weet je het zeker lieverd?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 15:58 schreef Columbiafan het volgende:
Bardet is te vroeg gegaan denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |