abonnement Unibet Coolblue
pi_177400008
Vanaf vandaag te zien op Netflix:
de heerlijke nieuwe food serie van chef David Chang, getiteld Ugly Delicious. In deze 8-delige serie gaat de chef op zoek naar ‘s werelds lekkerste eten. En dat ziet er misschien niet altijd even fraai uit…
Ugly Delicious

Geen Instagram-waardige gekunstelde bordjes in dure restaurants dus: David Chang (die je kent van zijn Momofuku-restaurants) duikt de loopgraven in om zo het lekkerste eten ter wereld te ontdekken. Van Japanse (!) pizza tot aan taco’s, fried chicken, Koreaanse barbecue en Chinese gebakken rijst. Het is vooral comfort food waar de chef naar op zoek is.

Dat is niet altijd het mooiste eten, maar daar draait het nu juist om in Ugly Delicious. Volgens David is eten hét middel om verhalen mee te vertellen en culturen te ontdekken.

Ook leuk: je ziet naast bekende Hollywood-sterren heel wat bekende sterrenchefs terug in de culinaire Netflix-serie, waaronder Massimo Bottura, April Bloomfield, Mark Bittman en Wolfgang Puck.

En heel bijzonder: in de serie zien we David Chang Thanksgiving vieren bij Noma-chef René Redzepi en zijn vrouw Nadine Levy Redzepi (die onlangs een eigen kookboek uitbracht).

Trailer:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_177402745
Eerste aflevering ging helemaal over pizza. Erg leuk.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_177403388
Leuk vooral omdat David Chang geen cul-snob is en lekker tegendraads durft te zijn tegen 'hoe het heurt'.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_177408887
Eerste 2 afleveringen nu gezien, leuk! Begin nu aan 3.
pi_177927319
Het was een leuke serie moet ik zeggen, hoop dat er snel een vervolg van komt :)
  maandag 19 maart 2018 @ 12:52:11 #6
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_177929569
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 11:00 schreef Molleman het volgende:
Het was een leuke serie moet ik zeggen, hoop dat er snel een vervolg van komt :)
Ja, hoop ik ook.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')