abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7491221
Beetje lang verhaal maar ik probeer het redelijk kort te houden.
ok, here goes:

Tijdje terug nieuw werk aangenomen.
Leuk werk blabla, daar gaat het niet om, hele leuke meid die daar stage loopt.
Eerste keer dat ik haar zag zat ik het het "rokershol" een gaullie te roken. Ik zag en voelde het meteen,
this is the one.
Heel vaag, in zo'n gevoel van liefde op het eerste gezicht en voorbestemt voor elkaar etc heb ik nooit geloofd noch gevoeld. Maar bij haar heb ik absoluut wel dat gevoel.

We raken een beetje aan de klets, zegt ze (heel overtuigd): Ik ken jou ergens van. Ik vond het nogal cliché om te vertellen dat zij me ook verdomd bekend voor kwam dus dat heb ik maar niet gedaan. Ik ben slecht in namen onthouden, heel slecht, maar des te beter in gezichten onthouden.
En ik weet zeker dat ik haar nooit gezien heb, en toch ken ik haar, echt heel vaag. Ik heb ook het gevoel dat we elkaar echt al jaren kennen als we zitten te ouwehoeren. Probleem is, zij heeft al jaren een relatie hoorde ik van een wederzijdse vriendin. Die kerel van haar is al een keer of 2/3 vreemd geweest en tussentijds is het ook al vaker uit geweest en weer aan zeg maar.
Hoe ik het zie hebben die 2 dus geen superrelatie met elkaar, maargoed.

Feit is dat ik absoluut tegen steuken in een relatie ben (principe kwestie, is mezelf ooit gebeurd dat mn vriendin me besodemieterde etc.)
dus dat zou ik zelf nooit doen.

Maar juist vanwege het gevoel dat ik krijg als ze naar me kijkt en lacht, begin ik daar toch aan te twijfelen. Het gevoel dat ik op zo'n moment krijg is onbeschrijfelijk.
Zal ik mijn principes aan de kant schuiven en er voor de volle 100% voor gaan, of laat ik gewoon het hele gebeuren aan mn neus voorbij gaan en doe ik niks

Sorry, beetje vaag verhaal, tis een stuk ingewikkelder en ik ben op het moment alles behalve nuchter

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_7491327
Ik zou nooit een relatie met iemand aan gaan die al een relatie heeft, maar zou wachten tot de anderen de relatie hebben verbroken.

Ik zou zeggen ... begin over de relatie tussen hun twee en wat zij ervan vind. Geeft ze aan dat ze de relatie wil beëindigen kan je verder gaan.

"Jij draait niet om de wereld, de wereld draait om jou"
pi_7491418
quote:
Op maandag 23 december 2002 00:25 schreef ChimeraOffline het volgende:
Ik zou nooit een relatie met iemand aan gaan die al een relatie heeft, maar zou wachten tot de anderen de relatie hebben verbroken.

Ik zou zeggen ... begin over de relatie tussen hun twee en wat zij ervan vind. Geeft ze aan dat ze de relatie wil beëindigen kan je verder gaan.
En dat zou ik dus eik ook niet doen, maar ik denk niet dat ze die relatie zomaar gaat verbreken als ik er geen tijd en energie in steek om haar duidelijk te laten merken dat.....etc. etc.
ppffff.......... gezeik ook altijd met die vrouwtjes
vosss is de naam,
  maandag 23 december 2002 @ 00:34:16 #4
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_7491536
quote:
Op maandag 23 december 2002 00:21 schreef vosss het volgende:
Doe eens beter je best.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_7491553
Je zou kunnen beginnen door een vriendschap te kunnnen beginnen en langzaam aan dan laten doorschemeren dat je haar leuk vind.
"Jij draait niet om de wereld, de wereld draait om jou"
  maandag 23 december 2002 @ 00:35:36 #6
14187 Amos
Sweet child in me, heaaaaal
pi_7491582
Als zij iemand zou verlaten voor jou, heb je een grote kans dat ze jou weer verlaat voor een ander. Dus wacht inderdaad netjes af zou ik zeggen. Ik persoonlijk zou nooit een goed gevoel hebben als een relatie op die manier zou moeten beginnen.
Happiness is a warm gun
pi_7491657
quote:
Op maandag 23 december 2002 00:35 schreef Amos het volgende:
Als zij iemand zou verlaten voor jou, heb je een grote kans dat ze jou weer verlaat voor een ander. Dus wacht inderdaad netjes af zou ik zeggen. Ik persoonlijk zou nooit een goed gevoel hebben als een relatie op die manier zou moeten beginnen.
En dat is juist de pest, ik ook niet
vosss is de naam,
pi_7491669
quote:
Op maandag 23 december 2002 00:34 schreef static het volgende:

[..]

Doe eens beter je best.

Die Static toch, ik had niet anders van je verwacht
vosss is de naam,
pi_7491741
Tja, volgens mij kan je niet meer doen dan laten merken dat je haar meer dan leuk vindt en eventueel laten doorschemeren dat je ook een relatie zou willen. Dan is het uiteindelijk aan haar om een volgende stap te zetten (als zij dat ook wil).
Tis wel lastig hoor, bezette vrouwen. .
pi_7491831
quote:
Op maandag 23 december 2002 00:25 schreef ChimeraOffline het volgende:
Maybe ben je dan nog 3 jaar aant wachten das ook zoiets zinloos..
[ Why do woman fake orgasms? Because they think men care.. ]
pi_7491975
quote:
Op maandag 23 december 2002 00:43 schreef matthijn99 het volgende:
Tja, volgens mij kan je niet meer doen dan laten merken dat je haar meer dan leuk vindt en eventueel laten doorschemeren dat je ook een relatie zou willen. Dan is het uiteindelijk aan haar om een volgende stap te zetten (als zij dat ook wil).
Tis wel lastig hoor, bezette vrouwen. .
So true, maar ik wil haar absoluut, maarja aan de andere kant ben ik ook absoluut niet bereidt em daar 86 jaar op te wachten ofzo.
vosss is de naam,
pi_7492049
quote:
Op maandag 23 december 2002 00:54 schreef vosss het volgende:

[..]

So true, maar ik wil haar absoluut, maarja aan de andere kant ben ik ook absoluut niet bereid em daar 86 jaar op te wachten ofzo.

Ga er dan voor. Waarom niet?
Misschien heeft ze net dat extra duwtje nodig om uit deze relatie te stappen (want het klinkt inderdaad niet optimaal). Gewoon doen. Aandacht aan haar besteden, beetje opbouwen. Komt helemaal goed. Doen!
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_7492154
quote:
Op maandag 23 december 2002 00:57 schreef Fling het volgende:

[..]

Ga er dan voor. Waarom niet?
Misschien heeft ze net dat extra duwtje nodig om uit deze relatie te stappen (want het klinkt inderdaad niet optimaal). Gewoon doen. Aandacht aan haar besteden, beetje opbouwen. Komt helemaal goed. Doen!

Dat doen denk ik ook voor 90% ofzo, maartoch, ik zie het een beetje als een relatie kapotmaken, als je(jullie) begrijp(en) wat ik bedoel.
Ik zit eik op het moment te wachten op een mailtje van haar. Ik zie haar op het werk pas weer over 3 weken, vakantie enzo, maar ze zei afgelopen vrijdag tegen me van ik zie je binnenkort nog wel bij die en die. Ik zeg das goed laat maar wat van je horen. Zal ik zekers doen, ik bel je wel stuur een smsje of een maitlej komt goed.

Ben benieuwd iig

vosss is de naam,
pi_7495259
quote:
Op maandag 23 december 2002 01:03 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat doen denk ik ook voor 90% ofzo, maartoch, ik zie het een beetje als een relatie kapotmaken, als je(jullie) begrijp(en) wat ik bedoel.
Ik zit eik op het moment te wachten op een mailtje van haar. Ik zie haar op het werk pas weer over 3 weken, vakantie enzo, maar ze zei afgelopen vrijdag tegen me van ik zie je binnenkort nog wel bij die en die. Ik zeg das goed laat maar wat van je horen. Zal ik zekers doen, ik bel je wel stuur een smsje of een maitlej komt goed.

Ben benieuwd iig

Ik zou niet gaan stoken, maar wel op het juiste moment aan haar bekennen dat je wat voor haar voelt. Als haar relatie echt zo slecht is als jij denkt en als ze wat in jou ziet, dna kapt ze met die ander. En zo niet: dan vindt ze haar vriend toch leuker dan jij. Je hebt dan in zoverre respect opgebracht voor haar relatie dat je haar de keuze laat en niet gaat zitten flikflooien achter andermans rug om.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 23 december 2002 @ 10:35:21 #15
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_7495289
gewoon voor gaan!! niet stoken, maar wat velen al zeggen gewoon laten zien dat je intresse hebt en al die vriend van haar nu toch niet veel voorsteld dan zal ze hem misschien wel dumpen voor jou.
Misschien blijft ze alleen maar bij hem, omdat ze niet alleen wilt zijn... dus laat haar maar zien wie de beste van de 2 is

good luck

Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_7495500
gewoon er voor gaan..
pi_7495532
quote:
ok, here goes:

Eerste keer dat ik haar zag zat ik het het "rokershol" een gaullie te roken. Ik zag en voelde het meteen,
this is the one.
Heel vaag, in zo'n gevoel van liefde op het eerste gezicht en voorbestemt voor elkaar etc heb ik nooit geloofd noch gevoeld. Maar bij haar heb ik absoluut wel dat gevoel.

We raken een beetje aan de klets, zegt ze (heel overtuigd): Ik ken jou ergens van. Ik vond het nogal cliché om te vertellen dat zij me ook verdomd bekend voor kwam dus dat heb ik maar niet gedaan. Ik ben slecht in namen onthouden, heel slecht, maar des te beter in gezichten onthouden.
En ik weet zeker dat ik haar nooit gezien heb, en toch ken ik haar, echt heel vaag. Ik heb ook het gevoel dat we elkaar echt al jaren kennen als we zitten te ouwehoeren. Probleem is, zij heeft al jaren een relatie hoorde ik van een wederzijdse vriendin. Die kerel van haar is al een keer of 2/3 vreemd geweest en tussentijds is het ook al vaker uit geweest en weer aan zeg maar.

Feit is dat ik absoluut tegen steuken in een relatie ben (principe kwestie, is mezelf ooit gebeurd dat mn vriendin me besodemieterde etc.)

Maar juist vanwege het gevoel dat ik krijg als ze naar me kijkt en lacht, begin ik daar toch aan te twijfelen. Het gevoel dat ik op zo'n moment krijg is onbeschrijfelijk.
Zal ik mijn principes aan de kant schuiven en er voor de volle 100% voor gaan, of laat ik gewoon het hele gebeuren aan mn neus voorbij gaan en doe ik niks

Sorry, beetje vaag verhaal, tis een stuk ingewikkelder en ik ben op het moment alles behalve nuchter

2 woorden: niet doen! Lijkt me zo'n typje dat moedwillig voor klootzakken gaat (moeten er ook zijn he, kijk maar naar Knorretje)...

Dat is mijn mening...

pi_7496757
quote:
Op maandag 23 december 2002 00:28 schreef vosss het volgende:

[..]

En dat zou ik dus eik ook niet doen, maar ik denk niet dat ze die relatie zomaar gaat verbreken als ik er geen tijd en energie in steek om haar duidelijk te laten merken dat.....etc. etc.
ppffff.......... gezeik ook altijd met die vrouwtjes

dude ik zit op hetzelfde te wachten.. meid met een relatie, weet niet of ze het met de ander beeindigd.. Verschil is wel dat ik haar al wel gezoend heb... *ik weet slecht* maar het ging gewoon automatisch.. Altijd leuk deze dilema's...
I chose not to choose life, I choose something else. And the reasons? There are no reasons, who needs reasons when you've got heroin?
pi_7496784
quote:
Op maandag 23 december 2002 12:28 schreef neverendingpain het volgende:

[..]

dude ik zit op hetzelfde te wachten.. meid met een relatie, weet niet of ze het met de ander beeindigd.. Verschil is wel dat ik haar al wel gezoend heb... *ik weet slecht* maar het ging gewoon automatisch.. Altijd leuk deze dilema's...

Dat zoenen ben ik nog niet aan toe gekomen, en zal ik ook zeker niet doen voordat ze vrijgezel is
Maargoed, tis idd wel 'leuk' ja zo'n dilemma
vosss is de naam,
  Redactie Games maandag 23 december 2002 @ 12:34:47 #20
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_7496830
Als je iemand leuk vind en je hebt het gevoel dat het wederzijds is, dan zie ik geen reden waarom je er niet voor zou moeten gaan.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_7498641
quote:
ok, here goes:

this is the one.

Go for it boy, als die vrouw volgens jouw de liefde van jouw leven is en hun relatie nogal bagger is op moment zou het stom zijn om jouw geluk in de weg te laten staan door zo'n bagger relatie met een ontrouwe man .. zei verdiend toch wel beter dan dat ... ik weet dat jij allang hebt besloten er toch voor te gaan... maar ik wil alleen ff bevestigen dat het de juiste keuze is
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_7498663
quote:
Op maandag 23 december 2002 12:28 schreef neverendingpain het volgende:

[..]

check mijn 10 tallen topics hierover .. ik zit weekelijks in zo'n situatie ... en geloof me, het gebeurd maar zelden dat ze haar vriend voor je wil dumpen hoor. Of je moet haar al langer kennen en dat ze toch al een tijd iets voor je voeld maar jij nisk deed en ze dus die vriend heeft genomen.
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
  maandag 23 december 2002 @ 15:18:39 #23
42870 cup-a-soup
Jules Winfield
pi_7499579
quote:
Op maandag 23 december 2002 01:03 schreef vosss het volgende:

[..]

Ben benieuwd iig

Ey!! Jij zei toch zelf dat je het idee had dat hun relatie niet echt goed was! Dus dan is die relatie wel een beetje kapot aan het gaan. Alleen ziet zij dat niet. Die partner is al vaker vreemd gegaan dus zoveel geeft hij niet om haar. En als jij denkt dat je haar gelukkiger kan maken dan moet je dat doen! Als ik jouw was zou ik gewoon een lijntje uitgooien en proberen dat visje binnen te halen.
zet 'm vosss
Say "what" again! Say "what" again ! I dare ya! I double dare you, motherfucker! Say "what" one more goddamn time!
pi_7499873
quote:
Op maandag 23 december 2002 14:17 schreef GWD het volgende:

[..]

Go for it boy, als die vrouw volgens jouw de liefde van jouw leven is en hun relatie nogal bagger is op moment zou het stom zijn om jouw geluk in de weg te laten staan door zo'n bagger relatie met een ontrouwe man .. zei verdiend toch wel beter dan dat ... ik weet dat jij allang hebt besloten er toch voor te gaan... maar ik wil alleen ff bevestigen dat het de juiste keuze is

Kennen wij mekaar?
quote:
Op maandag 23 december 2002 15:18 schreef cup-a-soup het volgende:

[..]

Ey!! Jij zei toch zelf dat je het idee had dat hun relatie niet echt goed was! Dus dan is die relatie wel een beetje kapot aan het gaan. Alleen ziet zij dat niet. Die partner is al vaker vreemd gegaan dus zoveel geeft hij niet om haar. En als jij denkt dat je haar gelukkiger kan maken dan moet je dat doen! Als ik jouw was zou ik gewoon een lijntje uitgooien en proberen dat visje binnen te halen.
zet 'm vosss

Ik denk dat ik idd maar eens een lul hengeltje ga uitwerpen ja
vosss is de naam,
  maandag 23 december 2002 @ 16:14:05 #25
42870 cup-a-soup
Jules Winfield
pi_7500571
mooi zo!*)
Say "what" again! Say "what" again ! I dare ya! I double dare you, motherfucker! Say "what" one more goddamn time!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')