abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 23 februari 2018 @ 16:11:35 #126
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_177395336
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:11 schreef krabje het volgende:
zet de streams aan wat hoor ik? zijn ze nu rienk en madi aan het koppelen? 8)7 8)7
Ja echt en beide hebben al aangeeven dat ze niks willen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_177395347
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
Maar later veel respect voor die gozer.
Wat een kul.

Madie gaat buiten slapen. Hahaha die is binnen een kwartier weer binnen
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_177395372
Billie haar zorg is dat Rienk verliefd word, wat is dat met dat gedoe
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_177395378
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:11 schreef Soury het volgende:

[..]

Wat een kul.

Madie gaat buiten slapen. Hahaha die is binnen een kwartier weer binnen
Ik post alleen wat Cemal zei.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_177395390
quote:
4s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:11 schreef chufi het volgende:

[..]

Ja echt en beide hebben al aangeeven dat ze niks willen
hebben die 2 ling en bil nu echt niks anders te doen?????? rene en jose ook al willen koppelen hahahah wat een stel idioten.
pi_177395394
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:13 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Ik post alleen wat Cemal zei.
Ja kul dus, niet jouw post :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_177395455
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:13 schreef krabje het volgende:

[..]

hebben die 2 ling en bil nu echt niks anders te doen?????? rene en jose ook al willen koppelen hahahah wat een stel idioten.
Het lijkt wel dat utopia om sex en relaties gaat. Waar bemoeien ze zich mee? Laat lekker. Vriendschap van José en Rene is al op zeep geholpen door dat gezeik. Nu is Madi aan de beurt
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_177395456
Ik dacht dat Bats minder op de voorgrond wilde zijn, maar met al die gesprekjes die ze voert lukt dat niet echt. Ze stopt d'r neus weer overal in.
pi_177395486
Billie is echt veranderd door Rienk, dat hij op mij stemde was iets waar ze van moest nadenken, het is zo'n schat 8)7
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_177395495
billy kan de S niet goed meer uitspreken met die opgespoten lippen
pi_177395503
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:18 schreef Soury het volgende:
Billie is echt veranderd door Rienk, dat hij op mij stemde was iets waar ze van moest nadenken, het is zo'n schat 8)7
ze zegt er vast niet bij op welke manier dan
pi_177395510
Billy zwets niet zo aub
pi_177395519
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:19 schreef Ranah het volgende:

[..]

ze zegt er vast niet bij op welke manier dan
Nee raar
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 23 februari 2018 @ 16:20:35 #139
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_177395537
Zag zojuist de promo Stelletje Pottenbakkers.
Linda is in goed gezelschap, Roy, Paay e.v.a.
pi_177395585
Billie heeft niet gevraagd aan Madie wat ze van Rienk vind. Het lag er te dik bovenop -O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 23 februari 2018 @ 16:23:34 #141
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_177395603
pi_177395618
Er zijn veel vrouwen die kicken op de ver van mijn bed show. Billie spiegelt weer lekker
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_177395620
Waarom moeten ze zich toch constant met andermans liefdes leven bemoeien. En waarom is het zo moeilijk te begrijpen dat mannen en vrouwen met elkaar om kunnen gaan zonder bijbedoelingen.
pi_177395627
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:16 schreef Soury het volgende:

[..]

Het lijkt wel dat utopia om sex en relaties gaat. Waar bemoeien ze zich mee? Laat lekker. Vriendschap van José en Rene is al op zeep geholpen door dat gezeik. Nu is Madi aan de beurt
ja het slaat werkelijk nergens meer op,als je geen relatie daar hebt dan tel je niet mee lijkt wel.
pi_177395639
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:24 schreef Soulraven het volgende:
Waarom moeten ze zich toch constant met andermans liefdes leven bemoeien. En waarom is het zo moeilijk te begrijpen dat mannen en vrouwen met elkaar om kunnen gaan zonder bijbedoelingen.
Ja dat, en ze maken vriendschappen kapot
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_177395654
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:25 schreef krabje het volgende:

[..]

ja het slaat werkelijk nergens meer op,als je geen relatie daar hebt dan tel je niet mee lijkt wel.
Billie ziet alleen maar sex tussen man en vrouw. Nogal ongezond
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_177395657
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:24 schreef Soulraven het volgende:
Waarom moeten ze zich toch constant met andermans liefdes leven bemoeien. En waarom is het zo moeilijk te begrijpen dat mannen en vrouwen met elkaar om kunnen gaan zonder bijbedoelingen.
Dat kan niet in Utopia, kleuterklas niveau......
pi_177395658
Bats : de zere vinger ergens op leggen. #Dom peerd
pi_177395661
Bill...Rienk kan heel goed de zere vinger op de plek te leggen.
pi_177395675
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:25 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja dat, en ze maken vriendschappen kapot
Precies, het feit dat Jose en Rene het er nu al over moesten hebben bewijst al genoeg. Vind het echt ziekelijk gewoon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')