abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 23 februari 2018 @ 10:07:08 #1
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_177386098
Aan de ene kant schreeuwen, huilen, eisen dat vrouwen meer moeten en minder beoordeeld moeten worden op uiterlijk e.d.
Het hele #metoo en alle aanverwanten er bij, vrouwen zijn slachtoffer, echt hoor...

Aan de andere kant gewoon zelf wel lekker hypocriet gaan vleeskeuren.
https://grazia.nl/showbiz(...)schaatser-kjeld-nuis

https://www.dvhn.nl/sport(...)d-Nuis-22936710.html

Wijven :r
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 23 februari 2018 @ 10:08:01 #2
186611 Haags
pi_177386110
En toch hebben wij ze keihard nodig.
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 23 februari 2018 @ 10:08:59 #3
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_177386124
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En toch hebben wij ze keihard nodig.
Geen vaatwasser hebben. :').
And so is the past
pi_177386126
Kijk, Haags snapt het. Maar als je in een strak pakje gaat paraderen, vraag je er om gekeurd te worden. Derhalve onterechte klacht.
  Moderator vrijdag 23 februari 2018 @ 10:11:11 #5
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177386157
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:09 schreef Myrr het volgende:
Kijk, Haags snapt het. Maar als je in een strak pakje gaat paraderen, vraag je er om gekeurd te worden. Derhalve onterechte klacht.
Dus als vrouwen in een of andere niets verhullende outfit gaan stappen en door die outfit veel aandacht krijgen, waaronder ook ongewenste aandacht, dan vragen ze er ook om?
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 23 februari 2018 @ 10:17:57 #6
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_177386325
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:09 schreef Myrr het volgende:
Kijk, Haags snapt het.
Haha :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:11 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus als vrouwen in een of andere niets verhullende outfit gaan stappen en door die outfit veel aandacht krijgen, waaronder ook ongewenste aandacht, dan vragen ze er ook om?
Nee, dan niet... alleen andersom ;) vandaar dit topic.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_177386363
Terechte klacht, veel vrouwen zijn echt dikke stront :r
pi_177386425
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:11 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus als vrouwen in een of andere niets verhullende outfit gaan stappen en door die outfit veel aandacht krijgen, waaronder ook ongewenste aandacht, dan vragen ze er ook om?
Kijk, je moet je handen thuis houden, maar als jij in een minijurkje en lieslaarzen, push up van hier tot tokio en een hals diep tot je navel een feest als Vunzige Deuntjes bezoekt, kijk ik er niet raar van op dat je de hele tijd een zwerm geile negers om je heen hebt hangen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2018 10:22:51 ]
pi_177386498
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:22 schreef Myrr het volgende:

[..]

Kijk, je moet je handen thuis houden, maar als jij in een minijurkje en lieslaarzen, push up van hier tot tokio en een hals diep tot je navel een feest als Vunzige Deuntjes bezoekt, kijk ik er niet raar van op dat je de hele tijd een zwerm geile negers om je heen hebt hangen.
Lekker racistisch weer. :N

OT: Terechte klacht.
  Moderator vrijdag 23 februari 2018 @ 10:27:50 #10
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177386520
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:22 schreef Myrr het volgende:

[..]

Kijk, je moet je handen thuis houden, maar als jij in een minijurkje en lieslaarzen, push up van hier tot tokio en een hals diep tot je navel rond een feest als Vunzige Deuntjes bezoekt, kijk ik er niet raar van op dat je de hele tijd een zwerm geile negers om je heen hebt hangen.
Nou, je specificeert het nu nogal, maar als je als vrouw gewoon kleding aandoet die je lichaam accentueert, dan moet je niet raar opkijken als dat reacties oproept, en aangezien je het soort reactie niet kunt uitzoeken krijg je dus alle soorten reacties.

Dan moet je niet raar opkijken als je ook 'negatieve' aandacht krijgt. Dat iedereen zijn handen thuis moet houden staat buiten kijf en in een perfecte wereld is dat ook hoe het werkt, maar we leven niet in een perfecte wereld. Vaak heb je dan vrouwen die dan komen met de dooddoener van 'moet ik dan in een burka over straat'. Nou, acties hebben consequenties, beslissingen hebben gevolgen, dus ik vind dat je daar dan niet over mag mekkeren

Let wel: aangerand/verkracht/ongewenst betast/etc is altijd en overal, onder om het even welke omstandigheden een grote no-go, dus ik zeg niet dat je er om vraagt om verkracht te worden, want dat is natuurlijk bullshit
, maar als jij in een rokje en een topje over straat gaat dan kun je niet zeggen dat die bouwvakker niet naar je mag fluiten omdat je die reactie niet leuk vindt. Je hebt de reacties die je krijgt op je eigen keuze om die kleding aan te doen niet voor het uitkiezen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_177386525
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Lekker racistisch weer. :N

OT: Terechte klacht.
Dont worry, als het een kinderfeest was geweest had ik negers vervangen met Nederlandse getrouwde mannen van 50.
pi_177386539
quote:
13s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
Aan de ene kant schreeuwen, huilen, eisen dat vrouwen meer moeten en minder beoordeeld moeten worden op uiterlijk e.d.
Het hele #metoo en alle aanverwanten er bij, vrouwen zijn slachtoffer, echt hoor...

Aan de andere kant gewoon zelf wel lekker hypocriet gaan vleeskeuren.
https://grazia.nl/showbiz(...)schaatser-kjeld-nuis

https://www.dvhn.nl/sport(...)d-Nuis-22936710.html

Wijven :r
Eindelijk een Nederlandse man die ik wel zou doen zonder voorwaarden! :9~
pi_177386612
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:28 schreef Myrr het volgende:

[..]

Dont worry, als het een kinderfeest was geweest had ik negers vervangen met Nederlandse getrouwde mannen van 50.
Oooh dan is het goed. Ik heb niks gezegd.
pi_177386621
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Oooh dan is het goed. Ik heb niks gezegd.
^O^ *;
pi_177386637
TS leest de Grazia :')
  vrijdag 23 februari 2018 @ 10:35:36 #16
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_177386651
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:28 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Eindelijk een Nederlandse man die ik wel zou doen zonder voorwaarden! :9~
Hij jou niet.

quote:
10s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:34 schreef Chai het volgende:
TS leest de Grazia :')
Nee, TS leest het dagblad en heeft dit als bron gepakt samen met een 2e bron voor mensen die het onderwerp negeren en gaan zeiken over randzaken, hey chai. ;)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_177386680
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:35 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Hij jou niet.

Niet voor hem denken, he.
pi_177386683
quote:
13s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
Aan de ene kant schreeuwen, huilen, eisen dat vrouwen meer moeten en minder beoordeeld moeten worden op uiterlijk e.d.
Het hele #metoo en alle aanverwanten er bij, vrouwen zijn slachtoffer, echt hoor...

Aan de andere kant gewoon zelf wel lekker hypocriet gaan vleeskeuren.
https://grazia.nl/showbiz(...)schaatser-kjeld-nuis

https://www.dvhn.nl/sport(...)d-Nuis-22936710.html

Wijven :r
Vrouwen zijn soms net mensen. Gek, hé?

*O*
pi_177386702
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Geen vaatwasser hebben. :').
Heb ik ook niet. ;)
  vrijdag 23 februari 2018 @ 10:39:15 #20
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_177386706
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:38 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Niet voor hem denken, he.
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:38 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Vrouwen zijn soms net mensen. Gek, hé?

*O*
Maar wat vinden jullie nou van die hypocrisie?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_177386775
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, je specificeert het nu nogal, maar als je als vrouw gewoon kleding aandoet die je lichaam accentueert, dan moet je niet raar opkijken als dat reacties oproept, en aangezien je het soort reactie niet kunt uitzoeken krijg je dus alle soorten reacties.

Dan moet je niet raar opkijken als je ook 'negatieve' aandacht krijgt. Dat iedereen zijn handen thuis moet houden staat buiten kijf en in een perfecte wereld is dat ook hoe het werkt, maar we leven niet in een perfecte wereld. Vaak heb je dan vrouwen die dan komen met de dooddoener van 'moet ik dan in een burka over straat'. Nou, acties hebben consequenties, beslissingen hebben gevolgen, dus ik vind dat je daar dan niet over mag mekkeren

Let wel: aangerand/verkracht/ongewenst betast/etc is altijd en overal, onder om het even welke omstandigheden een grote no-go, dus ik zeg niet dat je er om vraagt om verkracht te worden, want dat is natuurlijk bullshit
, maar als jij in een rokje en een topje over straat gaat dan kun je niet zeggen dat die bouwvakker niet naar je mag fluiten omdat je die reactie niet leuk vindt. Je hebt de reacties die je krijgt op je eigen keuze om die kleding aan te doen niet voor het uitkiezen.
Juist. Net als de man die trots is op zijn gloednieuwe auto en er even de blits mee wil maken. Dat wil dus niet zeggen dat die man toestemming geeft dat Jan en Alleman even lekker gaat scheuren met die nieuwe auto.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 10:42:50 #22
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_177386785
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:42 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Juist. Net als de man die trots is op zijn gloednieuwe auto en er even de blits mee wil maken. Dat wil dus niet zeggen dat die man toestemming geeft dat Jan en Alleman even lekker gaat scheuren met die nieuwe auto.
Maar de kans dat hij opmerkingen over zijn auto krijgt zijn wel groot.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_177386798
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:39 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

[..]

Maar wat vinden jullie nou van die hypocrisie?
Welke hypocrisie? Ik vind het best als mannen me verlekkerd bekijken, hoor. Knipoogjes beantwoord ik met een glimlach. Je verzorgt jezelf en maakt je mooi niet alleen voor jezelf en je man, maar als je elk oog ermee kan strelen is het alleen maar prachtig :P
Anders is het, wanneer ze aan je komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2018 10:44:27 ]
pi_177386874
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:42 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Maar de kans dat hij opmerkingen over zijn auto krijgt zijn wel groot.
Hangt van de auto af.
Mijn punt is dus, dat meiden die uitdagend gekleed gaan, niet gediend zijn van agressieve handtastelijkheden. Geen enkele vrouw die aandacht besteed aan haar uiterlijk vindt het leuk als een of andere droplul haar kapsel in de war maakt.
En zo vind jij het ook niet leuk als een of andere droplul er vandoor gaat met jouw nieuwe autootje en dit vervolgens in de prak rijdt.
Of wel dan?
  vrijdag 23 februari 2018 @ 10:48:18 #25
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_177386876
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:43 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Welke hypocrisie? Ik vind het best als mannen me verlekkerd bekijken, hoor. Knipoogjes beantwoord ik met een glimlach. Je verzorgt jezelf en maakt je mooi niet alleen voor jezelf en je man, maar als je elk oog ermee kan strelen is het alleen maar prachtig :P
Anders is het, wanneer ze aan je komen.
Wow een vrouw die nuance toepast en verschil ziet tussen aanranden en jezelf mooi kleden waardoor je blikken kan ontvangen _O_

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:48 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Hangt van de auto af.
Mijn punt is dus, dat meiden die uitdagend gekleed gaan, niet gediend zijn van agressieve handtastelijkheden. Geen enkele vrouw die aandacht besteed aan haar uiterlijk vindt het leuk als een of andere droplul haar kapsel in de war maakt.
En zo vind jij het ook niet leuk als een of andere droplul er vandoor gaat met jouw nieuwe autootje en dit vervolgens in de prak rijdt.
Of wel dan?
Als dit als vergelijking moet doorgaan dan ben je niet heel best bezig :D
Handtastelijk zijn heeft niets met dit topic te maken verder.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_177386937
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:48 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Wow een vrouw die nuance toepast en verschil ziet tussen aanranden en jezelf mooi kleden waardoor je blikken kan ontvangen _O_

[..]

Als dit als vergelijking moet doorgaan dan ben je niet heel best bezig :D
Handtastelijk zijn heeft niets met dit topic te maken verder.
Mag je vinden hoor. Maar het is wel zo. Wat mannen voelen als ze met hun nieuwe auto pronken, voelen vrouwen als ze pronken met hun uiterlijk.
Kom je bij een man aan zijn auto, dan kom je aan hem. Uitzonderingen daargelaten.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 10:51:57 #27
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_177386947
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:51 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Mag je vinden hoor. Maar het is wel zo. Wat mannen voelen als ze met hun nieuwe auto pronken, voelen vrouwen als ze pronken met hun uiterlijk.
Kom je bij een man aan zijn auto, dan kom je aan hem. Uitzonderingen daargelaten.
:')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_177387003
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:48 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Wow een vrouw die nuance toepast en verschil ziet tussen aanranden en jezelf mooi kleden waardoor je blikken kan ontvangen _O_

[..]

Als dit als vergelijking moet doorgaan dan ben je niet heel best bezig :D
Handtastelijk zijn heeft niets met dit topic te maken verder.
Nee? Waar heeft het dan wel mee te maken?
Oh wacht. Vrouwen mogen mannen niet beoordelen op hun uiterlijk. Aha. Hoe moeten we mannen dan wel beoordelen volgens jou?
Op hun karakter?
  vrijdag 23 februari 2018 @ 10:57:45 #29
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_177387033
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:55 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Nee? Waar heeft het dan wel mee te maken?
Oh wacht. Vrouwen mogen mannen niet beoordelen op hun uiterlijk. Aha. Hoe moeten we mannen dan wel beoordelen volgens jou?
Op hun karakter?
Doe nou even rustig popje en lees alles even goed zodat je het misschien dan begrijpt dan kan je daar op acteren en gewoon een post maken die hier mee te maken heeft.

Voor jou, kort en krachtig:
De hypocrisie van vrouwen over dat mannen vrouwen beoordelen op uiterlijk en vooral als ze zich 'goed' kleden. Maar andersom word er bij de vleet beoordeeld door vrouwen over mannen en daar is niets mis mee en moeten mannen maar normaal vinden (wat ze in het algemeen ook vinden en misschien zelfs wel leuk, i.t.t. vrouwen die dan gaan huilen).

Dus ooehhh lekker lichaam heeft die vent, ohhhh wat een bambi ogen, hmmmm wat een kontje van vrouwen naar mannen is prima enzo maar andersom is de wereld te klein en is de man een viezerik. Snap je het nu?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_177387131
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:57 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Doe nou even rustig popje en lees alles even goed zodat je het misschien dan begrijpt dan kan je daar op acteren en gewoon een post maken die hier mee te maken heeft.

Voor jou, kort en krachtig:
De hypocrisie van vrouwen over dat mannen vrouwen beoordelen op uiterlijk en vooral als ze zich 'goed' kleden. Maar andersom word er bij de vleet beoordeeld door vrouwen over mannen en daar is niets mis mee en moeten mannen maar normaal vinden (wat ze in het algemeen ook vinden en misschien zelfs wel leuk, i.t.t. vrouwen die dan gaan huilen).

Dus ooehhh lekker lichaam heeft die vent, ohhhh wat een bambi ogen, hmmmm wat een kontje van vrouwen naar mannen is prima enzo maar andersom is de wereld te klein en is de man een viezerik. Snap je het nu?
Ik ben rustig. En ik ben geen popje. Kan jij lezen? Ja? Mooi. Lees dan even mijn reactie terug van 10.38.
Bovendien heb ik de indruk dat dit gaat over meisjes in de puberleeftijd en, geloof het of niet, meisjes in de puberleeftijd hebben net zo veel last van de hormonen als jongetjes in de puberleeftijd.
Toen ik die leeftijd had, dacht ik ook alleen maar met mijn eierstokken.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 11:03:50 #31
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_177387146
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:03 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ik ben rustig. En ik ben geen popje. Kan jij lezen? Ja? Mooi. Lees dan even mijn reactie terug van 10.38.
Bovendien heb ik de indruk dat dit gaat over meisjes in de puberleeftijd en, geloof het of niet, meisjes in de puberleeftijd hebben net zo veel last van de hormonen als jongetjes in de puberleeftijd.
Toen ik die leeftijd had, dacht ik ook alleen maar met mijn eierstokken.
Nou nee, de twitter quotes in de bron zijn zelfs van vrouwen en geen pubermeisjes ^O^ :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_177387177
Ik snap de koppeling niet die je maakt. Iedereen keurt in een bepaalde mate het uiterlijk.. ja knappe kerel maar ook knappe vrouw. Mensen uiten dat op internet als onbekende derde. Is toch echt anders dan het #metoo gebeuren, dat iemand je ongewenst betast en seksueel misbruikt (en ja soms maken vrouwen ook misbruik van de situatie, lopen met iemand mee de hotelkamer in middernacht en zijn dan helemaal in shock dat hij actie onderneemt... dan kan en mag de gemiddelde mens weten dat je bepaalde signalen uitzendt en ben je als vrouw niet bepaald onschuldig). Goed, kleine nuance.
pi_177387183
De titel is een pleonasme. :{
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_177387202
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:03 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nou nee, de twitter quotes in de bron zijn zelfs van vrouwen en geen pubermeisjes ^O^ :')
En dat weet jij omdat die vrouwen persoonlijk aan jou hun leeftijd en andere relevante zaken hebben doorgemaild?
Voor de goede orde: ik heb geen twitter.
pi_177387211
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:05 schreef Jordy-B het volgende:
De titel is een pleonasme. :{
Leg uit.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 11:07:58 #36
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_177387244
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:05 schreef TheInnocent het volgende:
Ik snap de koppeling niet die je maakt. Iedereen keurt in een bepaalde mate het uiterlijk.. ja knappe kerel maar ook knappe vrouw. Mensen uiten dat op internet als onbekende derde. Is toch echt anders dan het #metoo gebeuren, dat iemand je ongewenst betast en seksueel misbruikt (en ja soms maken vrouwen ook misbruik van de situatie, lopen met iemand mee de hotelkamer in middernacht en zijn dan helemaal in shock dat hij actie onderneemt... dan kan en mag de gemiddelde mens weten dat je bepaalde signalen uitzendt en ben je als vrouw niet bepaald onschuldig). Goed, kleine nuance.
Sterker nog IEDEREEN keurt op uiterlijk.
Vrouwen en mannen. Als mannen dit openlijk doen zijn ze vies en oversekst etc. etc.
Vrouwen mogen het wel ongegeneerd doen en krijgen zelfs een plekje met hun quote in nieuwsberichten :) dubbel moraal.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:06 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

En dat weet jij omdat die vrouwen persoonlijk aan jou hun leeftijd en andere relevante zaken hebben doorgemaild?
Voor de goede orde: ik heb geen twitter.
Nee ik heb de bron en tweets even bekeken :') :D maar jij dus niet :W
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_177387285
Snap werkelijk waar niet dat je je hier zo druk over kan maken.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 11:10:12 #38
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_177387302
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:09 schreef LurkJeRot het volgende:
Snap werkelijk waar niet dat je je hier zo druk over kan maken.
Een post op een forum maken staat gelijk aan druk maken? oké.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_177387304
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:07 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Sterker nog IEDEREEN keurt op uiterlijk.
Vrouwen en mannen. Als mannen dit openlijk doen zijn ze vies en oversekst etc. etc.
Vrouwen mogen het wel ongegeneerd doen en krijgen zelfs een plekje met hun quote in nieuwsberichten :) dubbel moraal.

[..]

Nee ik heb de bron en tweets even bekeken :') :D maar jij dus niet :W
Okee hypocrisie dus. Mannen die veel vrouwen neuken zijn mannetjesputters en verdienen respect en bewondering.
Vrouwen die veel neuken zijn hoeren en verdienen minachting en kotsneigingen.
Open daar dan ook een topic over. Als je durft.
pi_177387327
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:35 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Hij jou niet.

[..]

Nee, TS leest het dagblad en heeft dit als bron gepakt samen met een 2e bron voor mensen die het onderwerp negeren en gaan zeiken over randzaken, hey chai. ;)
Die dagbladlink moet ik me voor registreren.
pi_177387341
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:06 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Leg uit.
Het groene gras, de witte sneeuw, de hypocriete vrouwen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 11:12:10 #42
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_177387369
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:10 schreef Chai het volgende:

[..]

Die dagbladlink moet ik me voor registreren.
Vaag, ik niet :@

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:10 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Okee hypocrisie dus. Mannen die veel vrouwen neuken zijn mannetjesputters en verdienen respect en bewondering.
Vrouwen die veel neuken zijn hoeren en verdienen minachting en kotsneigingen.
Open daar dan ook een topic over. Als je durft.
Ik zie alleen maar gekke antwoorden en wegwuiven van alles maar nog niet echt een inhoudelijke reactie op mijn gegeven. Wanneer komt die?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_177387468
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:10 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Een post op een forum maken staat gelijk aan druk maken? oké.
Eén post niet nee, maar dit topic lijkt wel een fucking Poolse zoutmijn man :')
Maargoed. Carry on zou ik zeggen.
pi_177387496
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:07 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Sterker nog IEDEREEN keurt op uiterlijk.
Vrouwen en mannen. Als mannen dit openlijk doen zijn ze vies en oversekst etc. etc.
Vrouwen mogen het wel ongegeneerd doen en krijgen zelfs een plekje met hun quote in nieuwsberichten :) dubbel moraal.

[..]

Nee ik heb de bron en tweets even bekeken :') :D maar jij dus niet :W
Ik zeg ook dat iedereen keurt he, maar in verschillende mate: X kan Tjerk knap vinden, X kan uitspreken dat X Tjerk knap vindt, X kan denken dat X hem zou doen, X kan uitspreken dat X hem zou doen.

(even buiten de realiteit dat ik echt niet met mezelf zou kunnen leven een getrouwde vent vreemd te laten gaan met mij en zijn gezin te verpesten, vind het ook erg lelijk dat vrouwen dat zo openlijk uiten terwijl ze weten dat hij bezet is en zelfs een kind heeft - maargoed veel vrouwen hebben heel andere morele gedachten dan ik)

Edit: met Tjerk bedoel ik Kjeld, ben slecht met namen :p

[ Bericht 1% gewijzigd door TheInnocent op 23-02-2018 16:50:18 ]
pi_177387497
Popje ook echt, gast :')
  vrijdag 23 februari 2018 @ 11:17:15 #46
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177387519
waarom word er zoveel over vrouwen gezeikt de laatste tijd? :')
Maar niet heus.....Daaaag.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 11:18:15 #47
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_177387551
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:16 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik zeg ook dat iedereen keurt he, maar in verschillende mate: X kan Tjerk knap vinden, X kan uitspreken dat X Tjerk knap vindt, X kan denken dat X hem zou doen, X kan uitspreken dat X hem zou doen.

(even buiten de realiteit dat ik echt niet met mezelf zou kunnen leven een getrouwde vent vreemd te laten gaan met mij en zijn gezin te verpesten, vind het ook erg lelijk dat vrouwen dat zo openlijk uiten terwijl ze weten dat hij bezet is en zelfs een kind heeft - maargoed veel vrouwen hebben heel andere morele gedachten dan ik)
En dat is ook mijn enige punt. De vrouwen die aan de ene kant de man die zoiets doet of post op internet veroordelen maar zelf wel lekker gewoon ongenuanceerd een man een lekkertje noemen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:15 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Eén post niet nee, maar dit topic lijkt wel een fucking Poolse zoutmijn man :')
Maargoed. Carry on zou ik zeggen.
Bedankt dat ik van jou de vrijheid krijg om te posten waar ik zin in heb. Dat siert je.

quote:
10s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:16 schreef LurkJeRot het volgende:
Popje ook echt, gast :')
Ik hoop dat ze je dm't omdat je voor haar in de bres springt. Ik duim voor je.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_177387576
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:11 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Het groene gras, de witte sneeuw, de hypocriete vrouwen.
Gras is groen, sneeuw is wit. Ja?
Vrouwen zijn hypocriet?
Nee. Zijn mannen laf? Volgens jou wel dus. Want je geeft geen antwoord op mijn vraag, maar ontwijkt het.
pi_177387578
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:18 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

En dat is ook mijn enige punt. De vrouwen die aan de ene kant de man die zoiets doet of post op internet veroordelen maar zelf wel lekker gewoon ongenuanceerd een man een lekkertje noemen.

[..]

Bedankt dat ik van jou de vrijheid krijg om te posten waar ik zin in heb. Dat siert je.

[..]

Ik hoop dat ze je dm't omdat je voor haar in de bres springt. Ik duim voor je.
Hahaha, zo salty _O-
  vrijdag 23 februari 2018 @ 11:19:28 #50
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_177387587
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:17 schreef Samuel24 het volgende:
waarom word er zoveel over vrouwen gezeikt de laatste tijd? :')
Waarom niet? overigens is dat van alle tijden, net zoals dat het andersom gebeurd.

Waarom wordt er zoveel over mannen gezeikt (gezeken?) eigenlijk?

quote:
10s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:19 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Hahaha, zo salty _O-
'salty' :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_177387638
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:19 schreef 2NutZ het volgende:

'salty' :')
Ja _O-

Ik voorspel nu een: nou JIJ ANDERS OOK WANT JIJ POST HIER :9
pi_177387666
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:17 schreef Samuel24 het volgende:
waarom word er zoveel over vrouwen gezeikt de laatste tijd? :')
Is koeltoer.
Vrouwen hebben het altijd gedaan.

:(
  vrijdag 23 februari 2018 @ 11:21:42 #53
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_177387667
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:21 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ja _O-

Ik voorspel nu een: nou JIJ ANDERS OOK WANT JIJ POST HIER :9
Nee hoor ga lekker je gang, dat woord 'salty' is gewoon wat millenial debieltjes bezigen.... vind ik grappig.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_177387690
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:21 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nee hoor ga lekker je gang, dat woord 'salty' is gewoon wat millenial debieltjes bezigen.... vind ik grappig.
Ja, ik zie het aan je PI inderdaad _O_
  vrijdag 23 februari 2018 @ 11:23:20 #55
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_177387722
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:22 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ja, ik zie het aan je PI inderdaad _O_
Mooi dat het duidelijk is :7

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:19 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Gras is groen, sneeuw is wit. Ja?
Vrouwen zijn hypocriet?
Nee. Zijn mannen laf? Volgens jou wel dus. Want je geeft geen antwoord op mijn vraag, maar ontwijkt het.
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:21 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Is koeltoer.
Vrouwen hebben het altijd gedaan.

:(
RAISE YOUR FIST!!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_177387753
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:23 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Mooi dat het duidelijk is :7

_O- _O_
pi_177387879
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:19 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Gras is groen, sneeuw is wit. Ja?
Vrouwen zijn hypocriet?
Nee. Zijn mannen laf? Volgens jou wel dus. Want je geeft geen antwoord op mijn vraag, maar ontwijkt het.
Ik reageerde alleen op de titel en jouw verzoek om uitleg. Ik ging er vanuit dat je niet weet wat een pleonasme is, dus heb ik dat uitgelegd.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 11:28:49 #58
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_177387904
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:28 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik reageerde alleen op de titel en jouw verzoek om uitleg. Ik ging er vanuit dat je niet weet wat een pleonasme is, dus heb ik dat uitgelegd.
En toen werd ze nog bozer dan ze chronisch al is :o
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_177387930
TS, leg mij eens uit wat de huidige 'mannelijkheid' nog voor moet stellen.
Per slot van rekening zijn het toch mannen geweest die ons gebracht hebben tot dit niveau.
Mannen hoeven niet meer hun speren te slijpen om een of andere hagedis te doden zodat vrouw en kinders te eten hebben.
Nee, mannen kunnen vandaag de dag gewoon naar de plaatselijke buurtsuper voor het eten voor het gezin.
Vrouwen kunnen vandaag ook de ruimte in als astronaut. Ze kunnen oorlog voeren. Ze kunnen computeren. Ze kunnen zelfs hun eigen geld verdienen!!!!!!!!!!!
Dus waar is de man uit jouw fantasie nog voor nodig?
Lijkt het jou dan niet beter dat de 'moderne' man zich ook eens aanpast aan de 21ste eeuw?
pi_177387959
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:28 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik reageerde alleen op de titel en jouw verzoek om uitleg. Ik ging er vanuit dat je niet weet wat een pleonasme is, dus heb ik dat uitgelegd.
Ik weet wat een pleonasme is. Vrouwen zijn dus niet per defintie hypocriet. Mannen zijn dat wel.
Gezien dit topic.

:'(
  vrijdag 23 februari 2018 @ 11:30:45 #61
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177387961
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:19 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Waarom wordt er zoveel over mannen gezeikt (gezeken?) eigenlijk?
omdat mannen gewoon kut zijn. soms vind het ik gewoon bijna jammer dat ik zelf ook een man ben. bah! :r ik schaam me voor jullie.


quote:
10s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:19 schreef 2NutZ het volgende:

'salty' :')
ik heb volgens mij al wel vaker gezegd dat ik niet goed ben in engels. wil je het even vertalen voor mij aub.
per slot van rekening zijn we nu in nederland en niet in engeland. :')

[ Bericht 10% gewijzigd door Samuel24 op 23-02-2018 11:36:11 ]
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_177388036
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:28 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

En toen werd ze nog bozer dan ze chronisch al is :o
Ik ben niet boos. Ik lach me gek om jouw onnozelheid. En kortzichtigheid.
Werd jij niet boos om die rare wijfjes die mannetjes beoordelen om hun uiterlijk? Waarom eigenlijk? Ben je zo lelijk?
  vrijdag 23 februari 2018 @ 11:33:50 #63
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_177388054
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:30 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

omdat mannen gewoon kut zijn. soms vind het ik gewoon bijna jammer dat ik zelf ook een man ben. bah! :r ik schaam me voor jullie.

[..]

ik heb volgens mij al wel vaker gezegd dat ik niet goed ben in engels. wil je het even vertalen voor mij aub.
per slot van rekening zijn voor nu in nederland en niet in engeland. :')
Bouw je lekker om dan, die vrijheid en mogelijkheid heb je ook tegenwoordig... lekker meehuilen en zeiken met de vrouwtjes :7

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:30 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ik weet wat een pleonasme is. Vrouwen zijn dus niet per defintie hypocriet. Mannen zijn dat wel.
Gezien dit topic.

:'(
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:29 schreef Hiddendoe het volgende:
TS, leg mij eens uit wat de huidige 'mannelijkheid' nog voor moet stellen.
Per slot van rekening zijn het toch mannen geweest die ons gebracht hebben tot dit niveau.
Mannen hoeven niet meer hun speren te slijpen om een of andere hagedis te doden zodat vrouw en kinders te eten hebben.
Nee, mannen kunnen vandaag de dag gewoon naar de plaatselijke buurtsuper voor het eten voor het gezin.
Vrouwen kunnen vandaag ook de ruimte in als astronaut. Ze kunnen oorlog voeren. Ze kunnen computeren. Ze kunnen zelfs hun eigen geld verdienen!!!!!!!!!!!
Dus waar is de man uit jouw fantasie nog voor nodig?
Lijkt het jou dan niet beter dat de 'moderne' man zich ook eens aanpast aan de 21ste eeuw?
Ja, alles ligt aan de man. Compleet verzuurd deze.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:33 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ik ben niet boos. Ik lach me gek om jouw onnozelheid.
En nog steeds zie je de hypocrisie niet?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 11:34:31 #64
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177388079
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:21 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Is koeltoer.
Vrouwen hebben het altijd gedaan.

:(
ja wat oneerlijk potverdikkie!! :(
maar dat er zoveel geweld is in de wereld is uiteindelijk nog altijd de schuld van de mannen. alle oorlogen zijn ontstaan door de mannen met hun grote ego.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_177388194
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:30 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ik weet wat een pleonasme is. Vrouwen zijn dus niet per defintie hypocriet. Mannen zijn dat wel.
Gezien dit topic.

:'(
hypocrisie wil (oa) zeggen dat je de normen en waarden die je uitdraagt, en waarop je anderen bekritiseert, zelf niet in de praktijk brengt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 11:38:01 #66
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177388207
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:33 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Bouw je lekker om dan, die vrijheid en mogelijkheid heb je ook tegenwoordig... lekker meehuilen en zeiken met de vrouwtjes :7

nee dat wil ik niet. :'( want dat kost me geld en de operatie''s doen zeer. bovendien is het zonde van mijn tijd. en het eindresultaat mag er niet wezen want een echte vrouw word je toch nooit.
een dikke No Go dus voor mij. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_177388218
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:33 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Bouw je lekker om dan, die vrijheid en mogelijkheid heb je ook tegenwoordig... lekker meehuilen en zeiken met de vrouwtjes :7

[..]

[..]

Ja, alles ligt aan de man. Compleet verzuurd deze.

[..]

En nog steeds zie je de hypocrisie niet?

Waar zeg ik dat alles aan de man ligt? Dat jij je niet kunt aanpassen aan de moderne tijden, is dat mijn probleem of het jouwe?
Jij lijkt me een echte jankerd. Alles is de schuld van vrouwen. Mannen zijn de onschuldige slachtoffers.
Boehoe.

Man, ga aub bij je mammie onder haar rokken janken ipv ons lastig vallen met je jeugdtrauma.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 11:39:06 #68
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177388248
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:38 schreef Hiddendoe het volgende:

Man, ga aub bij je mammie onder haar rokken janken ipv ons lastig vallen met je jeugdtrauma.
_O- !!!!
Maar niet heus.....Daaaag.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 11:40:09 #69
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177388279
hey 2Nutz hoor je dat!? ga maar ff lekker uitjanken onder je mama''s rokje!!!!!. _O-

HAAAAAAAA!
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_177388296
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:37 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

hypocrisie wil (oa) zeggen dat je de normen en waarden die je uitdraagt, en waarop je anderen bekritiseert, zelf niet in de praktijk brengt.
Dat geldt dus voor mannen.
Neuken, neuken, neuken.
Ja dan ben je de MAN.

Mijn normen en waarden deugen. Wat je ook van mij vind.
Kijk eens kritisch naar jezelf.
pi_177388458
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:40 schreef Samuel24 het volgende:
hey 2Nutz hoor je dat!? ga maar ff lekker uitjanken onder je mama''s rokje!!!!!. _O-

HAAAAAAAA!
Nondeju waar is jouw humor heen vertrokken? :'(
  vrijdag 23 februari 2018 @ 11:49:45 #72
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177388555
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:46 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Nondeju waar is jouw humor heen vertrokken? :'(
maar ik wil op dit moment helemaal niet grappig zijn hoor. :')
en ik vind iedere keer al die commentaar steeds op de vrouwen gewoon onterecht.
ik heb dan ook het vermoeden dat er gewoon een aantal gefrustreerde mannen zijn op FOK! die een beetje een hekel hebben gekregen aan vrouwen ofzo....
en waarom ze dat hebben? ik zou het echt niet weten hoor. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_177388562
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:40 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Dat geldt dus voor mannen.
Neuken, neuken, neuken.
Ja dan ben je de MAN.

Mijn normen en waarden deugen. Wat je ook van mij vind.
Kijk eens kritisch naar jezelf.
Het is geen persoonlijke aanval, ik leg alleen even uit wat hypocrisie betekent.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_177388574
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:50 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Het is geen persoonlijke aanval, ik leg alleen even uit wat hypocrisie betekent.
Ik ook. Hypocrisie is mannen ook niet vreemd.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 11:51:20 #75
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177388594
edit foutje
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_177388614
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:50 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ik ook. Hypocrisie is mannen ook niet vreemd.
Nee, want we gaan best wel veel met vrouwen om.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_177388667
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:52 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Nee, want we gaan best wel veel met vrouwen om.
Onbegrijpelijk.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 11:54:56 #78
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_177388694
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:38 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat alles aan de man ligt? Dat jij je niet kunt aanpassen aan de moderne tijden, is dat mijn probleem of het jouwe?
Jij lijkt me een echte jankerd. Alles is de schuld van vrouwen. Mannen zijn de onschuldige slachtoffers.
Boehoe.

Man, ga aub bij je mammie onder haar rokken janken ipv ons lastig vallen met je jeugdtrauma.
Rustig aan popje loop niet rood aan :*
Nog steeds geen directe reactie op mijn stelling uit de OP gehad, nog steeds alleen verwijten, wegwuiven en eigenlijk de schuld overal en nergens leerleggen... oh en offtopic gaan aldoor met persoonlijke aanvallen :D maar dan anderen ook nog onterecht beschuldigen van persoonlijke aanvallen... weer de hypocrisie die je zelf niet opmerkt :D
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 12:08:04 #79
430653 Shittieboy
Allround mafketel
pi_177389046
Zelf van mening dat de uitingen die het meest gelezen en gehoord worden (oftewel de schreeuwers die eigenlijk geen mogelijkheid daartoe zouden moeten hebben) vaak te ver gaan. Gelijkheid voor iedereen, helemaal mee eens. Mannen en vrouwen horen voor dezelfde baan en functie hetzelfde te verdienen wanneer deze even goed uitgevoerd wordt om maar een voorbeeld te noemen. Velen mee eens, gebeurd niet. Dat vrouwen er dan voor opkomen dat dat gelijk getrokken moet worden mee eens, de mannen die hierbij steunen groot gelijk.
Maar waar ik vind dat het te ver gaat is waar uitingen gedaan worden over dat alles en iedereen gelijk moet zijn en dat vanalles en niks wel of niet kan. We hebben wetten die aangeven wat wel en niet mag. Daarboven op zou men het respect moeten hebben elkaar netjes te behandelen. Maar wanneer dit een keertje niet gebeurd is het hek van de dam en is alles verkeerd.

Als iedereen zou stoppen met zeuren over alles wat wel of niet zou mogen scheelt dat al heel erg veel. Als iedereen daarnaast ook nog zou zorgen dat men behandelt wordt op basis van zijn of haar keuzes/beslissingen en kwaliteiten zou dat ook een heleboel problemen de gesprekken en gebeurtenissen uit helpen.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 12:14:16 #80
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_177389289
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 12:08 schreef Shittieboy het volgende:
Zelf van mening dat de uitingen die het meest gelezen en gehoord worden (oftewel de schreeuwers die eigenlijk geen mogelijkheid daartoe zouden moeten hebben) vaak te ver gaan. Gelijkheid voor iedereen, helemaal mee eens. Mannen en vrouwen horen voor dezelfde baan en functie hetzelfde te verdienen wanneer deze even goed uitgevoerd wordt om maar een voorbeeld te noemen. Velen mee eens, gebeurd niet. Dat vrouwen er dan voor opkomen dat dat gelijk getrokken moet worden mee eens, de mannen die hierbij steunen groot gelijk.
Maar waar ik vind dat het te ver gaat is waar uitingen gedaan worden over dat alles en iedereen gelijk moet zijn en dat vanalles en niks wel of niet kan. We hebben wetten die aangeven wat wel en niet mag. Daarboven op zou men het respect moeten hebben elkaar netjes te behandelen. Maar wanneer dit een keertje niet gebeurd is het hek van de dam en is alles verkeerd.

Als iedereen zou stoppen met zeuren over alles wat wel of niet zou mogen scheelt dat al heel erg veel. Als iedereen daarnaast ook nog zou zorgen dat men behandelt wordt op basis van zijn of haar keuzes/beslissingen en kwaliteiten zou dat ook een heleboel problemen de gesprekken en gebeurtenissen uit helpen.
De wage gap is een heel ander verhaal en is al lang debunked. In het algemeen krijgen mannen en vrouwen voor hetzelfde werk en dezelfde uren evenveel betaalt.
Vaak onderhandelen vrouwen minder goed voor hetzelfde werk.

De rest van je post wel mee eens.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_177389361
Pleonasme in de topic titel :o
  vrijdag 23 februari 2018 @ 12:18:50 #82
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_177389489
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Geen vaatwasser hebben. :') .
Gvd _O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 12:08 schreef Shittieboy het volgende:
Als iedereen daarnaast ook nog zou zorgen dat men behandelt wordt op basis van zijn of haar keuzes/beslissingen en kwaliteiten zou dat ook een heleboel problemen de gesprekken en gebeurtenissen uit helpen.
Dit inderdaad. Gelukkig zie ik dit steeds meer gebeuren.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_177389669
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:54 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Rustig aan popje loop niet rood aan :*
Nog steeds geen directe reactie op mijn stelling uit de OP gehad, nog steeds alleen verwijten, wegwuiven en eigenlijk de schuld overal en nergens leerleggen... oh en offtopic gaan aldoor met persoonlijke aanvallen :D maar dan anderen ook nog onterecht beschuldigen van persoonlijke aanvallen... weer de hypocrisie die je zelf niet opmerkt :D
Gebruik je hersens eens om te denken. En besef dan dat dat ding tussen je benen niet kan denken.
pi_177389708
Ik denk dat 2nutz het voornamelijk heeft over die social justice warriors/feministen.
pi_177389765
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 12:23 schreef FL_Freak het volgende:
Ik denk dat 2nutz het voornamelijk heeft over die social justice warriors/feministen.
Ik denk dat 2nutz voornamelijk moeite heeft met vrouwen die hun eigen gang gaan.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 12:26:25 #86
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_177389803
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 12:25 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ik denk dat 2nutz voornamelijk moeite heeft met vrouwen die hun eigen gang gaan.
Ik denk dat jij nu beter van de kast kan komen.
And so is the past
pi_177389817
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 12:26 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Ik denk dat jij nu beter van de kast kan komen.
Hoezo?
pi_177389854
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 12:26 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Ik denk dat jij nu beter van de kast kan komen.
Probeer je in 2nutz z'n broekje te komen?
  Moderator vrijdag 23 februari 2018 @ 12:33:36 #89
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177390037
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 12:25 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ik denk dat 2nutz voornamelijk moeite heeft met vrouwen die hun eigen gang gaan.
Waarop baseer je dat?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_177390207
Vrouwen willen niet op uiterlijk beoordeeld worden??

Waarom spenderen ze dan veel meer tijd en geld aan kleding, nagellak, lippenstift, mascara, kappers. Ze lakken zelfs hun tenen omdat ze weten dat mannen naar voeten kijken.

Ze weten heel goed dat ze voornamelijk beoordeeld worden op gezondheid en vruchtbaarheid. Daarom zijn vrijwel alle producten voor vrouwen gericht op het verbloemen of het beter tot zijn recht laten komen van deze facetten van het uiterlijk van de vrouw. En dan willen ze er vaak ook nog geil uitzien. Letterlijk. Als je geil bent gaat er namelijk meer bloed naar je wangen en lippen. Vandaar de rode lippenstift en de aangebrachte blush op het gezicht.

Nog een partij 'smokey eyes' erbij en je ziet eruit alsof je net kneiterhard genomen bent en nu alweer klaar bent voor de volgende.

Maar nee, je mag ze natuurlijk niet beoordelen op hun uiterlijk. Dat is seksistisch.

Waarom altijd vechten tegen de natuur?
  vrijdag 23 februari 2018 @ 12:39:20 #91
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_177390220
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 12:22 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Gebruik je hersens eens om te denken. En besef dan dat dat ding tussen je benen niet kan denken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 12:25 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ik denk dat 2nutz voornamelijk moeite heeft met vrouwen die hun eigen gang gaan.
Hahaha so easy.

quote:
14s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 12:23 schreef FL_Freak het volgende:
Ik denk dat 2nutz het voornamelijk heeft over die social justice warriors/feministen.
Die sowieso, ja.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 12:41:01 #92
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_177390268
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 12:38 schreef matigeuser het volgende:
Vrouwen willen niet op uiterlijk beoordeeld worden??

Waarom spenderen ze dan veel meer tijd en geld aan kleding, nagellak, lippenstift, mascara, kappers. Ze lakken zelfs hun tenen omdat ze weten dat mannen naar voeten kijken.

Ze weten heel goed dat ze voornamelijk beoordeeld worden op gezondheid en vruchtbaarheid. Daarom zijn vrijwel alle producten voor vrouwen gericht op het verbloemen of het beter tot zijn recht laten komen van deze facetten van het uiterlijk van de vrouw. En dan willen ze er vaak ook nog geil uitzien. Letterlijk. Als je geil bent gaat er namelijk meer bloed naar je wangen en lippen. Vandaar de rode lippenstift en de aangebrachte blush op het gezicht.

Nog een partij 'smokey eyes' erbij en je ziet eruit alsof je net kneiterhard genomen bent en nu alweer klaar bent voor de volgende.

Maar nee, je mag ze natuurlijk niet beoordelen op hun uiterlijk. Dat is seksistisch.

Waarom altijd vechten tegen de natuur?
Zelfde als moslimvrouwen.... moeten vroom zijn, bedekt worden etc. etc. maar dan wel in een strakke spijkerbroek lopen waarbij je alle vormen ziet en onder de hoofddoek een dikke laag make up.. maar beoordelen op uiterlijk is echt not done hoor doen ze echt helemaal en alleen voor zichzelf en zeker niet voor aandacht enzo :D
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_177390314
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 12:41 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Zelfde als moslimvrouwen.... moeten vroom zijn, bedekt worden etc. etc. maar dan wel in een strakke spijkerbroek lopen waarbij je alle vormen ziet en onder de hoofddoek een dikke laag make up.. maar beoordelen op uiterlijk is echt not done hoor doen ze echt helemaal en alleen voor zichzelf en zeker niet voor aandacht enzo :D
True.

Oh ja en dat argument dat ze het alleen voor zichzelf doen. Altijd weer.

Tuurlijk, als je op een onbewoond eiland zou wonen waar je al 20 jaar zit en nooit iemand hebt gezien. Zou je dan nog steeds zoveel moeite doen voor je uiterlijk voordat je op zoek gaat naar eten?
  vrijdag 23 februari 2018 @ 12:46:23 #94
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_177390391
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 12:43 schreef matigeuser het volgende:

[..]

True.

Oh ja en dat argument dat ze het alleen voor zichzelf doen. Altijd weer.

Tuurlijk, als je op een onbewoond eiland zou wonen waar je al 20 jaar zit en nooit iemand hebt gezien. Zou je dan nog steeds zoveel moeite doen voor je uiterlijk voordat je op zoek gaat naar eten?
Daar weten wij beide wel het antwoord op, denk ik.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_177395712
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 12:38 schreef matigeuser het volgende:
Vrouwen willen niet op uiterlijk beoordeeld worden??

Waarom spenderen ze dan veel meer tijd en geld aan kleding, nagellak, lippenstift, mascara, kappers. Ze lakken zelfs hun tenen omdat ze weten dat mannen naar voeten kijken.

Ze weten heel goed dat ze voornamelijk beoordeeld worden op gezondheid en vruchtbaarheid. Daarom zijn vrijwel alle producten voor vrouwen gericht op het verbloemen of het beter tot zijn recht laten komen van deze facetten van het uiterlijk van de vrouw. En dan willen ze er vaak ook nog geil uitzien. Letterlijk. Als je geil bent gaat er namelijk meer bloed naar je wangen en lippen. Vandaar de rode lippenstift en de aangebrachte blush op het gezicht.

Nog een partij 'smokey eyes' erbij en je ziet eruit alsof je net kneiterhard genomen bent en nu alweer klaar bent voor de volgende.

Maar nee, je mag ze natuurlijk niet beoordelen op hun uiterlijk. Dat is seksistisch.

Waarom altijd vechten tegen de natuur?
Omdat vrouwen er goed uit willen zien. En niet elke vrouw loopt er als een Patries Paay bij.
Voor hetzelfde geld zou je je af kunnen vragen waarom veel mannen zich nog als een echte macho gedragen, terwijl dat vandaag de dag ook nergens meer nodig voor is.
pi_177395741
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 12:43 schreef matigeuser het volgende:

[..]

True.

Oh ja en dat argument dat ze het alleen voor zichzelf doen. Altijd weer.

Tuurlijk, als je op een onbewoond eiland zou wonen waar je al 20 jaar zit en nooit iemand hebt gezien. Zou je dan nog steeds zoveel moeite doen voor je uiterlijk voordat je op zoek gaat naar eten?
Ik besteed ook veel zorg aan mijn uiterlijk. Ja, voor mezelf. Ik hou ervan om er verzorgd uit te zien.
Mag dat? Ja, dat mag.
pi_177395753
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 12:46 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Daar weten wij beide wel het antwoord op, denk ik.
Dus, als ik het goed begrijp, besteden jij en matigeuser nul komma nul aan je uiterlijk.
Jullie gaan ongewassen, ongeschoren met vieze en stinkende kleren de straat op?
  Moderator vrijdag 23 februari 2018 @ 16:33:38 #98
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177395779
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:28 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Omdat vrouwen er goed uit willen zien. En niet elke vrouw loopt er als een Patries Paay bij.
Voor hetzelfde geld zou je je af kunnen vragen waarom veel mannen zich nog als een echte macho gedragen, terwijl dat vandaag de dag ook nergens meer nodig voor is.
Ik denk dat de strekking van die opmerking is dat de opvatting is dat een vrouw (in tegenstelling tot een man) graag roept dat ze het 'voor zichzelf doet' terwijl de realiteit is dat ze het doet voor anderen.

Want er goed uit willen zien...voor wie? Dit in tegenstelling tot de man die gewoon wel zegt dat ie het voor de pussy doet.

Volgens mij is dat een beetje de strekking van die opmerking.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 23 februari 2018 @ 16:34:30 #99
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_177395789
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik denk dat de strekking van die opmerking is dat de opvatting is dat een vrouw (in tegenstelling tot een man) graag roept dat ze het 'voor zichzelf doet' terwijl de realiteit is dat ze het doen voor anderen.

Want er goed uit willen zien...voor wie?

Volgens mij is dat een beetje de strekking van die opmerking.
Hiddendoe heeft een spiegel op haar schouder zitten, die kijkt constant naar zichzelf.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_177395791
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik denk dat de strekking van die opmerking is dat de opvatting is dat een vrouw (in tegenstelling tot een man) graag roept dat ze het 'voor zichzelf doet' terwijl de realiteit is dat ze het doen voor anderen.

Want er goed uit willen zien...voor wie?

Volgens mij is dat een beetje de strekking van die opmerking.
Waarom besteden mannen dan aandacht aan hun uiterlijk? Voor andere mannen?
pi_177395802
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:34 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Hiddendoe heeft een spiegel op haar schouder zitten, die kijkt constant naar zichzelf.
Die spiegel kijkt constant naar zichzelf? _O-
  Moderator vrijdag 23 februari 2018 @ 16:35:37 #102
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177395805
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:34 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Waarom besteden mannen dan aandacht aan hun uiterlijk? Voor andere mannen?
Lees even de aanvulling, ik had mijn post geedit. De man geeft dat gewoon toe, de vrouw roept dat niet (want slet!) en roept dus maar dat ze het voor zichzelf doet.

Ik maakte de opmerking niet he, ik denk gewoon dat dat het idee is achter de post die die user deed.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 23 februari 2018 @ 16:35:56 #103
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_177395810
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:35 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Die spiegel kijkt constant naar zichzelf? _O-
Haha ik doe net alsof ik de zin niet snap.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_177395845
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:35 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Lees even de aanvulling, ik had mijn post geedit. De man geeft dat gewoon toe, de vrouw roept dat niet (want slet!) en roept dus maar dat ze het voor zichzelf doet.

Ik maakte de opmerking niet he, ik denk gewoon dat dat het idee is achter de post die die user deed.
Reden maakt niet uit, TS vindt vrouwen hypocriet, ik had al eerder geschreven dat het waarschijnlijk ging over pubermeisjes, die last hebben van hormonen.
Niks mis mee. Wel treurig dat TS dat op zo'n achterhaalde manier denkt te moeten becommetariëren.
pi_177395853
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:35 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Haha ik doe net alsof ik de zin niet snap.
Nee, je doet net alsof je verstand hebt.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 16:39:07 #106
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_177395861
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:38 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Nee, je doet net alsof je verstand hebt.
Ja sorry ik zag niks meer want de mascara die ik voor mijzelf draag is uitgelopen
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  vrijdag 23 februari 2018 @ 16:40:29 #107
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_177395883
ik denk dat 2BalleN er een beetje naast zit geloof ik. :')
Maar niet heus.....Daaaag.
  Moderator vrijdag 23 februari 2018 @ 16:40:45 #108
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177395887
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:38 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Reden maakt niet uit, TS vindt vrouwen hypocriet, ik had al eerder geschreven dat het waarschijnlijk ging over pubermeisjes, die last hebben van hormonen.
Niks mis mee. Wel treurig dat TS dat op zo'n achterhaalde manier denkt te moeten becommetariëren.
Jawel, de reden maakt nu net wél uit. Dat is 't 'm nou net. Een man zegt 'ik doe het voor de pussy' en een vrouw houdt bij hoog en bij laag vol dat ze het voor zichzelf doet. Dat is niet waar, want ze doet het voor de aandacht die ze daarmee genereert. Dat is echt niet anders dan waarom de man het doet, alleen die man komt daar voor uit, en die vrouw niet.

Dus, als je het voor de aandacht doet, maar je beklaagt je vervolgens wel over die aandacht, omdat niet alle aandacht het soort aandacht is dat je wil, en dus zijn mannen zwijnen en weet ik veel wat, terwijl (en dat is dan wat TS roept) vrouwen dat omgekeerd ook doen, dergelijke aandacht geven aan mannen, en dat is dan schijnbaar wél prima.

Nu gaan mannen daar anders mee om, omdat hun mindset anders is, maar als je iets zelf vervelend vindt, moet je het omgekeerd niet wel zelf doen als dat zo uitkomt (in het algemeen he, ik bedoel niet JOU, ongeacht of het onderwerp van die aandacht dat wel of niet vervelend vindt. Als je het vervelend vind als het jou overkomt maar je doet het vervolgens omgekeerd zelf wel, dan is dat hypocriet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_177395965
Hij heeft zijn zoon dus vernoemd naar Sons of Anarchy :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En toch hebben wij ze keihard nodig.
Nee hoor
pi_177395968
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:40 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jawel, de reden maakt nu net wél uit. Dat is 't 'm nou net. Een man zegt 'ik doe het voor de pussy' en een vrouw houdt bij hoog en bij laag vol dat ze het voor zichzelf doet. Dat is niet waar, want ze doet het voor de aandacht die ze daarmee genereert. Dat is echt niet anders dan waarom de man het doet, alleen die man komt daar voor uit, en die vrouw niet.

Dus, als je het voor de aandacht doet, maar je beklaagt je vervolgens wel over die aandacht, omdat niet alle aandacht het soort aandacht is dat je wil, en dus zijn mannen zwijnen en weet ik veel wat, terwijl (en dat is dan wat TS roept) vrouwen dat omgekeerd ook doen, dergelijke aandacht geven aan mannen, en dat is dan schijnbaar wél prima.

Nu gaan mannen daar anders mee om, omdat hun mindset anders is, maar als je iets zelf vervelend vindt, moet je het omgekeerd niet wel zelf doen als dat zo uitkomt (in het algemeen he, ik bedoel niet JOU, ongeacht of het onderwerp van die aandacht dat wel of niet vervelend vindt. Als je het vervelend vind als het jou overkomt maar je doet het vervolgens omgekeerd zelf wel, dan is dat hypocriet.
En daar zit dan de crux. Slecht verzorgde vrouwen, vrouwen met een 'kort pittig kapsel', krijgen ook ongevraagd een hoop commentaar over zich heen. Dus het maakt eigenlijk niks uit, een vrouw is een vrouw en dus vinden sommige mannen dat ze daar rustig kritiek op mogen leveren.
O wee als vrouwen hetzelfde doen. Dan breekt de pleuris uit. Wie is er hier nu hypocriet?
pi_177395989
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:46 schreef JimmyDean het volgende:
Hij heeft zijn zoon dus vernoemd naar Sons of Anarchy :')

[..]

Nee hoor
Dus jij bent afgeleverd door de ooievaar? Of kwam je uit een bloemkool gekropen?

_O-
pi_177395991
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:18 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

En dat is ook mijn enige punt. De vrouwen die aan de ene kant de man die zoiets doet of post op internet veroordelen maar zelf wel lekker gewoon ongenuanceerd een man een lekkertje noemen.

[..]

Bedankt dat ik van jou de vrijheid krijg om te posten waar ik zin in heb. Dat siert je.

[..]

Ik hoop dat ze je dm't omdat je voor haar in de bres springt. Ik duim voor je.
Ik snap wat je bedoelt en je hebt een punt, maar je formuleert het nogal ongelukkig waardoor dit topic uit de hand is gelopen en qua niveau ook is gezakt.
pi_177395995
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:40 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jawel, de reden maakt nu net wél uit. Dat is 't 'm nou net. Een man zegt 'ik doe het voor de pussy' en een vrouw houdt bij hoog en bij laag vol dat ze het voor zichzelf doet. Dat is niet waar, want ze doet het voor de aandacht die ze daarmee genereert. Dat is echt niet anders dan waarom de man het doet, alleen die man komt daar voor uit, en die vrouw niet.

Dus, als je het voor de aandacht doet, maar je beklaagt je vervolgens wel over die aandacht, omdat niet alle aandacht het soort aandacht is dat je wil, en dus zijn mannen zwijnen en weet ik veel wat, terwijl (en dat is dan wat TS roept) vrouwen dat omgekeerd ook doen, dergelijke aandacht geven aan mannen, en dat is dan schijnbaar wél prima.

Nu gaan mannen daar anders mee om, omdat hun mindset anders is, maar als je iets zelf vervelend vindt, moet je het omgekeerd niet wel zelf doen als dat zo uitkomt (in het algemeen he, ik bedoel niet JOU, ongeacht of het onderwerp van die aandacht dat wel of niet vervelend vindt. Als je het vervelend vind als het jou overkomt maar je doet het vervolgens omgekeerd zelf wel, dan is dat hypocriet.
Nou, voor de aandacht is wel wat overdreven. Het is gewoon dat je er goed wil uitzien wanneer mensen naar je kijken.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 16:47:36 #114
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_177395998
Beetje hetzelfde als bepaalde Tinder-profielen. Dat ze niet op zoek zijn naar seks etc. Tenzij je Kjeld heet (lol)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_177396008
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:47 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Dus jij bent afgeleverd door de ooievaar? Of kwam je uit een bloemkool gekropen?

_O-
Nee, maar ik zou het wel prima vinden als de mensheid uitsterft.
pi_177396023
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:48 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Nee, maar ik zou het wel prima vinden als de mensheid uitsterft.
Geef het goede voorbeeld dan maar. :Y
pi_177396032
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:49 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Geef het goede voorbeeld dan maar. :Y
Uitsterven is geen zelfmoord plegen hè, irritant treurkutje.
pi_177396046
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:49 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Uitsterven is geen zelfmoord plegen hè, irritant treurkutje.
Het is een begin, flapdrol.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 16:50:53 #119
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_177396050
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:48 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Nee, maar ik zou het wel prima vinden als de mensheid uitsterft.
Eerst wilde je nog 13 arische kindertjes
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_177396059
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:50 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Het is een begin, flapdrol.
Eerder het einde, als je uitgestorven bent pleeg je in de regel geen zelfmoord mee.
pi_177396063
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:50 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Eerst wilde je nog 13 arische kindertjes
Shhht, ik probeer mensen op de kast te jagen.
  Moderator vrijdag 23 februari 2018 @ 17:01:47 #122
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177396221
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:46 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

En daar zit dan de crux. Slecht verzorgde vrouwen, vrouwen met een 'kort pittig kapsel', krijgen ook ongevraagd een hoop commentaar over zich heen. Dus het maakt eigenlijk niks uit, een vrouw is een vrouw en dus vinden sommige mannen dat ze daar rustig kritiek op mogen leveren.
O wee als vrouwen hetzelfde doen. Dan breekt de pleuris uit. Wie is er hier nu hypocriet?
Nee, de crux zit hem in het feit dat vrouwen aangeven (een deel van) die aandacht als onprettig en onwenselijk te ervaren want immers, je bent geen stuk vlees blablabla. Maar als er dan een fatsoenlijk uitziende vent voorbij komt, dan mag dergelijke aandacht vanuit de vrouw naar de man ineens wél.

Het gaat er niet om welke categorieën vrouwen wel of niet aandacht krijgen, het gaat er om dat het hypocriet is dat 'de vrouw' roept dat ze dat vervelend vindt, maar het omgekeerd als het zo uitkomt zelf ook doet. Dat is hypocriet.

Dát is de crux.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator vrijdag 23 februari 2018 @ 17:02:58 #123
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177396231
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:47 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Nou, voor de aandacht is wel wat overdreven. Het is gewoon dat je er goed wil uitzien wanneer mensen naar je kijken.
Dat ís aandacht ;) Dat kan rangen van geen blik waardig keuren tot je proberen te versieren, en je hebt liever dat laatste dan dat eerste, want bij dat laatste heb je in ieder geval positieve bevestiging dat je er goed uit ziet/de moeite waard bent, en daar doe je het voor.

En dat is ergens ook logisch, want als jij aan het stappen bent en iemand komt op je af stappen om je te versieren/aandacht te geven, dan ís dat gebaseerd op uiterlijk, als hij/zij je niet al kent. Immers het uiterlijk van de ander is het enige wat iemand ziet en als dat door de keuring komt stapt hij/zij er misschien op af. Dus het is volkomen logisch dat dat gebeurd. De manier waarop is 2, maar dát het gebeurd is logisch vind ik.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 23 februari 2018 @ 17:06:19 #124
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_177396299
Dus ergens in de krochten van het internet kan je een handjevol vrouwen vinden die gaan schuimbekken als een man ze waarderend/verlekkert nakijkt en dus ben ik hypocriet als ik verlekkert naar een man kijk als vrouw zijnde.

Owkee...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_177396349
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 17:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat ís aandacht ;) Dat kan rangen van geen blik waardig keuren tot je proberen te versieren, en je hebt liever dat laatste dan dat eerste, want bij dat laatste heb je in ieder geval positieve bevestiging dat je er goed uit ziet, en daar doe je het voor.
Toch vind ik niet dat het dat is. Wanneer je wil gaan winkelen en op straat loopt denk je niet 'zien ze mij?' Want dat associeer ik met voor de aandacht doen.
Ik denk dan meer aan 'Als iemand naar me kijkt zie ik er in elk geval niet onverzorgd uit'.

Ik heb je edit gemist. Even lezen

Okay. Wat je edit betreft:
Het is een tijdje geleden voor het laatst dat ik me mooi maak om versierd te worden. Sinds mijn 20ste eigenlijk :D
Dus, nee. Wat je zegt geldt niet voor mij.
Maar natuurlijk kan dat wel voor de singles gelden.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2018 17:14:04 ]
  vrijdag 23 februari 2018 @ 17:11:55 #126
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_177396396
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 17:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, de crux zit hem in het feit dat vrouwen aangeven (een deel van) die aandacht als onprettig en onwenselijk te ervaren want immers, je bent geen stuk vlees blablabla. Maar als er dan een fatsoenlijk uitziende vent voorbij komt, dan mag dergelijke aandacht vanuit de vrouw naar de man ineens wél.

Het gaat er niet om welke categorieën vrouwen wel of niet aandacht krijgen, het gaat er om dat het hypocriet is dat 'de vrouw' roept dat ze dat vervelend vindt, maar het omgekeerd als het zo uitkomt zelf ook doet. Dat is hypocriet.

Dát is de crux.
Het deel van die aandacht die het gros van vrouwen onprettig/onwenselijk vinden wordt ook niet als ok gezien als een vrouwtje dat bij een man doet. Maar dat gaat niet over een plaatje zien van een lekker iemand en daar jummy over zeggen. Of even een kontje checken in het voorbij gaan.

Enkel de uitzondering gaat daarvan overstuur. Heel misschien he, gewoon zomaar een idee, is de ene vrouw de andere niet. En kan je dus niet zeggen dat vrouw X hypocriet is hierom als je niet weet hoe zij erover denkt. Dat wat vrouw Y denkt niets zegt over wat vrouw X denkt. Je weet wel, net zoals bij mannen...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Moderator vrijdag 23 februari 2018 @ 17:22:14 #127
441859 crew  Lenny77
pi_177396562
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Lekker racistisch weer. :N

OT: Terechte klacht.
Wacht... Wel racistisch? Niet seksistisch!?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_177396933
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 16:34 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Waarom besteden mannen dan aandacht aan hun uiterlijk? Voor andere mannen?
Nee, voor de vrouwen. Mannen geven dat alleen wel gewoon toe. Vrouwen zeggen dat ze het 'voor zichzelf' doen.

Nogmaals, zou jij je ook mooi opmaken, haar föhnen, hakjes aan, eyeliner etc als je al 20 jaar op een onbewoond eiland zit zonder teken van andere mensen?
pi_177396975
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 17:46 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Nee, voor de vrouwen. Mannen geven dat alleen wel gewoon toe. Vrouwen zeggen dat ze het 'voor zichzelf' doen.

Nogmaals, zou jij je ook mooi opmaken, haar föhnen, hakjes aan, eyeliner etc als je al 20 jaar op een onbewoond eiland zit zonder teken van andere mensen?
Ik zou mezelf wel verzorgen voor zover dat mogelijk zou zijn.
pi_177397651
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 17:46 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Nee, voor de vrouwen. Mannen geven dat alleen wel gewoon toe. Vrouwen zeggen dat ze het 'voor zichzelf' doen.

Nogmaals, zou jij je ook mooi opmaken, haar föhnen, hakjes aan, eyeliner etc als je al 20 jaar op een onbewoond eiland zit zonder teken van andere mensen?
Vrouwen doen het ook voor andere vrouwen.. sommige van ons willen de mooiste zijn net zoals sommige mannen ook wel de sterkste willen zijn. Op een eiland zonder mannen en met alleen vrouwen, zouden sommige van ons het ook gewoon doen. Soort rangwerking denk ik...
  Moderator vrijdag 23 februari 2018 @ 18:40:41 #131
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177397735
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 17:48 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ik zou mezelf wel verzorgen voor zover dat mogelijk zou zijn.
Dus stel dat er op dat eiland niemand was maar wel alles qua make up, dan zou jij vol in de schmink kokosnoten gaan zoeken? Want jezelf verzorgen zoals wassen etc is wat anders dan je opdoffen.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator vrijdag 23 februari 2018 @ 18:59:21 #132
441859 crew  Lenny77
pi_177398008
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:40 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus stel dat er op dat eiland niemand was maar wel alles qua make up, dan zou jij vol in de schmink kokosnoten gaan zoeken? Want jezelf verzorgen zoals wassen etc is wat anders dan je opdoffen.
Nuja je moet toch iets doen met je vrije tijd op zo een eiland :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_177398116
en de foef, wordt de foef ook nog geschoren?
zijn geen mensen op dat eiland, maar wel paarden en gorilla's
pi_177398268
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:40 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus stel dat er op dat eiland niemand was maar wel alles qua make up, dan zou jij vol in de schmink kokosnoten gaan zoeken? Want jezelf verzorgen zoals wassen etc is wat anders dan je opdoffen.
Ja.
pi_177402058
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:14 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ja.
Really?
pi_177409507
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En toch hebben wij ze keihard nodig.
Andersom ook.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  Grootste baggeraar 2022 zaterdag 24 februari 2018 @ 13:45:58 #137
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_177414510
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En toch hebben wij ze keihard nodig.
Achter elke succesvolle man staat een sterke vrouw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 13:55:39 #138
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_177414793
Ach, niemand hoeft zich halfbloot te kleden om sexy te zijn. Heb je een prachtig figuur, mag je dat best laten zien, maar er is genoeg kleding die je lichaam mooi accentueert en niet te bloot is. Daarmee wordt zo’n meisje/vrouw ook meteen wat serieuzer genomen.

Je kunt de maatschappij niet veranderen, maar er wel verstandig mee omgaan.
With love :*
  zaterdag 24 februari 2018 @ 14:10:05 #139
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_177415244
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, je specificeert het nu nogal, maar als je als vrouw gewoon kleding aandoet die je lichaam accentueert, dan moet je niet raar opkijken als dat reacties oproept, en aangezien je het soort reactie niet kunt uitzoeken krijg je dus alle soorten reacties.

Dan moet je niet raar opkijken als je ook 'negatieve' aandacht krijgt. Dat iedereen zijn handen thuis moet houden staat buiten kijf en in een perfecte wereld is dat ook hoe het werkt, maar we leven niet in een perfecte wereld. Vaak heb je dan vrouwen die dan komen met de dooddoener van 'moet ik dan in een burka over straat'. Nou, acties hebben consequenties, beslissingen hebben gevolgen, dus ik vind dat je daar dan niet over mag mekkeren

Let wel: aangerand/verkracht/ongewenst betast/etc is altijd en overal, onder om het even welke omstandigheden een grote no-go, dus ik zeg niet dat je er om vraagt om verkracht te worden, want dat is natuurlijk bullshit
, maar als jij in een rokje en een topje over straat gaat dan kun je niet zeggen dat die bouwvakker niet naar je mag fluiten omdat je die reactie niet leuk vindt. Je hebt de reacties die je krijgt op je eigen keuze om die kleding aan te doen niet voor het uitkiezen.
Dit. Ik moet er vaak ook best stilletjes om lachen als ze daar dan zo heftig op reageren. :P

Ergens is het ook wel een beetje zielig voor ze om zo onzeker te zijn. Gelukkig zijn ze niet allemaal zo.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 14:51:00 #140
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_177416033
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:29 schreef Hiddendoe het volgende:
TS, leg mij eens uit wat de huidige 'mannelijkheid' nog voor moet stellen.
Per slot van rekening zijn het toch mannen geweest die ons gebracht hebben tot dit niveau.
Mannen hoeven niet meer hun speren te slijpen om een of andere hagedis te doden zodat vrouw en kinders te eten hebben.
Nee, mannen kunnen vandaag de dag gewoon naar de plaatselijke buurtsuper voor het eten voor het gezin.
Vrouwen kunnen vandaag ook de ruimte in als astronaut. Ze kunnen oorlog voeren. Ze kunnen computeren. Ze kunnen zelfs hun eigen geld verdienen!!!!!!!!!!!
Dus waar is de man uit jouw fantasie nog voor nodig?
Lijkt het jou dan niet beter dat de 'moderne' man zich ook eens aanpast aan de 21ste eeuw?
Nu ben je gewoon aan het beledigen. Jammer.
'kunnen' en 'net zo goed doen' zijn 2 verschillende dingen. Of wil je zeggen dat jij sneller een muur kan stuken dan mij? Ik durf te wedden van niet. Dit soort dingen zijn niet erg want dat mannen en vrouwen verschillen is gewoon een feit. Mannen doen A over het algemeen beter en vrouwen algemeen beter in X. Ik snap het probleem niet. :')
  zaterdag 24 februari 2018 @ 15:06:49 #141
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_177416261
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 14:51 schreef YoungDriller het volgende:

[..]

Nu ben je gewoon aan het beledigen. Jammer.
'kunnen' en 'net zo goed doen' zijn 2 verschillende dingen. Of wil je zeggen dat jij sneller een muur kan stuken dan mij? Ik durf te wedden van niet. Dit soort dingen zijn niet erg want dat mannen en vrouwen verschillen is gewoon een feit. Mannen doen A over het algemeen beter en vrouwen algemeen beter in X. Ik snap het probleem niet. :')
Het probleem is dat "vrouwen en mannen zijn gelijkwaardig" verwisselt wordt voor "vrouwen en mannen zijn gelijk".
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_177416364
Pleonasme in titel
  zaterdag 24 februari 2018 @ 15:38:25 #143
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_177416900
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 15:06 schreef daNpy het volgende:

[..]

Het probleem is dat "vrouwen en mannen zijn gelijkwaardig" verwisselt wordt voor "vrouwen en mannen zijn gelijk".
Juist. Bedankt!
  maandag 26 februari 2018 @ 08:56:09 #144
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_177454043
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:40 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus stel dat er op dat eiland niemand was maar wel alles qua make up, dan zou jij vol in de schmink kokosnoten gaan zoeken? Want jezelf verzorgen zoals wassen etc is wat anders dan je opdoffen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:14 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ja.
:') _O-

Coolguy _O_
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_177454651
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:40 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus stel dat er op dat eiland niemand was maar wel alles qua make up, dan zou jij vol in de schmink kokosnoten gaan zoeken? Want jezelf verzorgen zoals wassen etc is wat anders dan je opdoffen.
Dat niet, wel als er andere vrouwen zouden zijn. Dus we doen het niet per se voor mannen, maar meer om in de groep “de mooiste” te zijn. De blik van anderen, dat ze je verwonderd aankijken, dat meer. Dus je doet het voor jezelf (goedkeurende blikken geven je een goed gevoel, dat gevoel is fijn), maar door anderen (bron van de goedkeurende blik).
  maandag 26 februari 2018 @ 09:54:32 #146
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_177454842
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 09:42 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dat niet, wel als er andere vrouwen zouden zijn. Dus we doen het niet per se voor mannen, maar meer om in de groep “de mooiste” te zijn. De blik van anderen, dat ze je verwonderd aankijken, dat meer. Dus je doet het voor jezelf (goedkeurende blikken geven je een goed gevoel, dat gevoel is fijn), maar door anderen (bron van de goedkeurende blik).
Ik zou zelfs op een onbewoond eiland regelmatig wat make up op doen en wat leuks aantrekken. Dat doe ik ook als ik alleen thuis ben en niet van plan meer ben om naar buiten te gaan.

Dat doe ik omdat ik me goed voel als ik er verzorgt uitzie. Als ik me bv wat minder voel ga ik me douchen, even scrubben, haarmaskertje in, daarna maskertje op gezicht, wat leuks aantrekken, wat make up op mijn snoet en ik voel me alweer wat beter. Die aandacht aan mezelf besteden helpt.
En dat heeft dus niets met anderen te maken, lang niet altijd iig.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_177455024
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 09:54 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik zou zelfs op een onbewoond eiland regelmatig wat make up op doen en wat leuks aantrekken. Dat doe ik ook als ik alleen thuis ben en niet van plan meer ben om naar buiten te gaan.

Dat doe ik omdat ik me goed voel als ik er verzorgt uitzie. Als ik me bv wat minder voel ga ik me douchen, even scrubben, haarmaskertje in, daarna maskertje op gezicht, wat leuks aantrekken, wat make up op mijn snoet en ik voel me alweer wat beter. Die aandacht aan mezelf besteden helpt.
En dat heeft dus niets met anderen te maken, lang niet altijd iig.
Hmm ja dat is waar, sommige vrouwen zijn inderdaad zo. True.

Als make up gezond zou zijn voor mijn huid zou ik het ongetwijfeld ook doen, maar zo op een onbewoond eiland zou ik zo gezond (=verzorgd en schoon) mogelijk willen leven.
  Moderator maandag 26 februari 2018 @ 10:07:15 #148
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_177455093
quote:
14s.gif Op maandag 26 februari 2018 08:56 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

[..]

:') _O-

Coolguy _O_
:D

Lol. 2NutZ 8-)
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')