abonnement Unibet Coolblue
pi_177598861
Arja eindelijk wat fijn! L staat ondertussen meer los dan vast, en doet af en toe wel een poging tot loslopen maar aan mama's vinger is ook wel veilig nog.

Vanochtend lekker gezwommen, hij was niet uit het zwembad te krijgen.
pi_177600619
Mies. :*

Wat tof zo op die slee Quoi!

Wij gebruiken de kinderwagen nauwelijks meer nu L. zo goed loopt. Ze wil alles zelf doen en als ze moe is slinger ik haar op m'n rug. Heel soms is de wagen wel handig, maar ik ben zo blij dat dat ding bijna tot het verleden hoort. *O*

Ik heb me gisteren doodgelachen om L. We waren in de speeltuin en ik zette haar in het speelhuisje + glijbaan. Die eerste tree (meer een platform eigenlijk) kan ze net niet zelf op, maar de rest is laag genoeg. Ze keek eerst wat raar, maar klim toen zo haar zus achterna en gooide zich in een keer van de vrij hoge glijbaan af. Ik stond er natuurlijk bij en ondersteunde haar, maar toen ik een keer te laat was kwam ik erachter dat ze het ook prima zelf kan. Ze is wel twintig keer geweest, en bóós als ik haar niet weer snel genoeg op die eerste tree zette. _O-


^ Filmpje dus.
pi_177606734
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 21:15 schreef Madivi het volgende:
Aww Arja zo groot al, lief! Prima qua lengte ook die wutsch!

Gewoonmezelf, dat klinkt als een heel pittige tijd. Heb je ook nog hulp om eea te verwerken? Wat is James toch guitig!

Quoi, mooi die oma verhalen. Hier helaas al dikke 10 jaar zonder mijn opa en oma. Ik hoop vooral dat mijn ouders nog lang genoeg leven zodat de jongens ze later ook echt zullen herinneren ( :{ ).

Mies-poes, wat een pech voor jullie! Wel heel goed dat jullie er werk van maken, sterkte! :* Hoe gaat het met je meisje?
Als het nodig is trek ik aan de bel, Op het moment is het meer een soort van rouwgevoel om mijn huwelijk wat mislukt is,had het graag anders gezien maar t gaat niet meer!.

Quoi gaaf met die slee O+ ik heb nog 1 opa en oma, toevallig waren we daar vanmorgen even,blijft bijzonder dat ze er nog zijn.

Wb mijn werk.. Ik vind het heerlijk om aan het werk te zijn, maar worstel soms nog wel met schuldgevoel naar de kids, zeker als James hysterisch bij de achterdeur ligt te gillen om mama... ;( :')

mies poes, sterkte met alles! Mocht je behoefte hebben erover te praten dan mag je altijd pm-en.

selv O+

kinderwagen is hier trouwens ook evil volgens James
S. 2014
J. 2016
  zondag 4 maart 2018 @ 20:14:16 #204
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177608305
Zo Selvaria, die durft! :D

Volgens mij zaten er bijdehandjes in de curry die we aten vanavond, want Max was vanavond zo lollig. Het leken Geer en Goor wel in één persoon, inclusief de manier van lachen. En hij kan zelf gaan staan en doet dat dan ook tot in den treure, met een bulderend lachsalvo daarbij :')
pi_177608498
Hier wordt de laatste paar dagen steeds vaker en langer los gestaan.

Vandaag stond hij ineens los met zijn houten loopwagen bijna tot aan zijn gezicht opgetild. Wtf krachtpatsertje. Daarna ineens alles optillen en loopt ie ineens 4 stappen los met een plastic opbergbox in zn handen. :')

Verder is hij de hele middag bezig geweest met opberbakken leeg halen en alles weer in te laden terwijl ik op de bank thee dronk. Lekker dagje.


Selv jouwe is wel een snelle zeg!

Ik wil de buggy nooit meer weg doen. Heeerlijk een wagen om vol te hangen met tassen in de stad. Mensen gaan ook sneller aan de kant voor je en echt vervelende mensen rijdt je gewoon tegen hun schenen.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 4 maart 2018 @ 22:20:16 #206
269689 crew  Viv
pi_177611152
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 20:24 schreef ReginaFalange het volgende:
Ik wil de buggy nooit meer weg doen. Heeerlijk een wagen om vol te hangen met tassen in de stad. Mensen gaan ook sneller aan de kant voor je en echt vervelende mensen rijdt je gewoon tegen hun schenen.
:D
pi_177611365
Selv wat knap

Rf herkenbaar Emmy tilt ook van alles op onder luid gekreun alsof het iets heel zwaars is, ook als dat niet zo is.

Q wat vreselijk lijkt me dat als je kind hetzelfde lacht als Geer en Goor samen. Ik vind ze onverdraaglijk :D
pi_177619553
Selv wat knap en dat tongetje bij het glijden :D
Ik heb zn zin in het voorjaar. Lekker de hele dag buiten zijn.

RF wat schrikken van dat hij de pan bijna te pakken had. Logische reactie hoor.

Quoi wat een toffe foto!
Knappe Maxi en mama mag er zeker ook zijn

Nazil heerlijk een dag voor jezelf. Wat is er mis met een dag netflixen? Heerlijk! Waar kan ik tekenen?
Maar shoppen is ook een goede dagbesteding ^O^

Arja _O-
Ik was me aan het bedenken hoe een combi van Geer en Goor zou klinken maar ik kan (of wil) me er niks van voorstellen
pi_177620810
Hoi allemaal, ik kom voor de vorm toch nog even afscheid nemen hier! Was de laatste tijd véél te druk met twee kleintjes & nieuwe baan om mee te posten, maar toch altijd met veel plezier meegelezen met alle dreumesverhalen.

Tas is vandaag twee jaar, en een gezellige, grappige en temperamentvolle peuter. Wij schuiven een topic op. Tot snel :W !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2018 14:30:16 ]
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 5 maart 2018 @ 16:45:08 #210
269689 crew  Viv
pi_177623489
Doei RazzmetTas :) (wel jammer van het niet meeschrijven hoor, jij kan dat zo leuk!)
  maandag 5 maart 2018 @ 19:56:17 #211
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177627216
Ikke, hoe gaat het met jou en je kerels?

Het lijkt hier wel of met zijn anderhalf jaar bij Max het knopje 'peuter' is aangezet. Hij heeft ineens van die dwarse buien, waarin hij vooral gewoon niet wil wat wij willen. En dan gillen en heeeeeel boos worden :') Daar sta je dan, als ouders, wéér wat nieuws. En hoe aan te pakken? Ik vind het wel bijna de allerleukste dingen aan ouderschap, dat we samen met ons handen in ons haar weer moeten zoeken naar een nieuwe aanpak. Vooralsnog maar negeren van de gilpartijen en doorgaan waar we mee bezig zijn.

En drúk! Gisteravond dus tot middernacht bezig geweest met een stuiterballetje dat alleen maar wou voordoen dat hij kon gaan staan. En dan die glunderende kop erbij: "staannnnnnn!"

quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:30 schreef Razztwizzle het volgende:
Hoi allemaal, ik kom voor de vorm toch nog even afscheid nemen hier! Was de laatste tijd véél te druk met twee kleintjes & nieuwe baan om mee te posten, maar toch altijd met veel plezier meegelezen met alle dreumesverhalen.

Tas is vandaag twee jaar, en een gezellige, grappige en temperamentvolle peuter. Wij schuiven een topic op. Tot snel :W !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaaah Tas is twee! O+ Van harte en tot over een tijdje!
pi_177629901
Gefeliciteerd met tas. 2 jaar alweer. Ook weer zn leuke maar ook soms ook een pittige leeftijd O+

En Max laat je daar alvast kennis mee maken Quoi :D

Hier gaat het heel goed. Ik heb eigenlijk niks te melden behalve dat Stijn een heerlijk manneke is.
En op dit moment gaat hij zijn hele bed rond en roept de naam van zijn vader :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door ikke_84 op 06-03-2018 17:49:27 ]
pi_177630885
Feli razz met je leukerd!

Ikke wat een snoetje O+

Q herkenbaar, maar die buien zijn hier echt met periodes. Het is niet dat ze zo blijft tot ze 3 is gelukkig. De laatste tijd is ze juist weer heerlijk vrolijk en anders snel afgeleid, omgekocht, genegeerd.

Hier helpt het goed als ik haar voorbereid en alles aankondig wat er wanneer gaat gebeuren en haar soms juist wel keuzes geef, maar soms ook juist niet. En dat nee nee is en moet blijven.
Mimiek en intonatie werkt ook al. Ik zeg dan kijk eens naar mijn oogjes en dan kijk ik boos
  dinsdag 6 maart 2018 @ 06:44:48 #214
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_177634941
Ikke wat een mooi mannetje heb je O+

En ging het laatst over soep eten? Zo word er door I soep gegeten :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 09:17:04 #215
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177636070
Ik vind het de meest efficiënte methode, dus slimpie bij jou Snoenk ^O^

Ikke, wat een kereltje! En ook al zo'n mond vol met tanden. Dat maakt ze ook zo groot, vind ik.

Arja, ja, gelukkig maar dat het in fases verloopt. Ik moet ook zeggen dat het tot nu toe altijd was als hij moe begon te worden. We gaan ook maar weer wat strakker met de bedtijden om.
pi_177645251
Snoenk ^O^ Waarom moeilijk doen.

Wij hebben de zandbak net opgezet en zand er in gedaan. Ik ben bang dat ik 'm niet meer naar bed krijg vanavond. Alleen zand in z'n handen is heel erg "bah" dus alles gebeurt met een schepje :{w
  dinsdag 6 maart 2018 @ 19:51:13 #217
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177647257
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 18:02 schreef Nazil het volgende:
Snoenk ^O^ Waarom moeilijk doen.

Wij hebben de zandbak net opgezet en zand er in gedaan. Ik ben bang dat ik 'm niet meer naar bed krijg vanavond. Alleen zand in z'n handen is heel erg "bah" dus alles gebeurt met een schepje :{w
In de winter? Jij durft :D

Wel leuk, langzaam aan leren kliederen _O_
(Ik ben erg pro kliederen :7 )
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 6 maart 2018 @ 19:54:20 #218
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177647307
Koos is het beetje beter, maar Larf en ik hebben de griep.
Bij haar weinig van te merken qua vrolijkheid, dus ik voel me een enorm mietje nu maar ok :')

Koos had haar net vlak voor het douchen even op het potje gezet voor de grap, ging ze ineens trots zitten plassen, WTF _O-


Briljant wel _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 6 maart 2018 @ 20:43:11 #219
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_177648249
Beterschap aan huize Larf. En potje, jeuses, relaxed Larf, je gaat te hard!

En wow, de zandbak. Hier moet ik balkon altijd eerst ontdoen van de totale verwaarlozing van een paar maanden. Het buitenseizoen is dus nog niet geopend hier. Had je vandaag je dagje voor jezelf, Nazil? Was het lekker?

Ik heb trouwens erg toffe filmpjes ontdekt, die we nu gebruiken als ritueel tijdens het wassen 's avonds. Hij gaat nu alle dieren uit het filmpje welterusten wensen en dan gaat "Mats ook slapen" :'( O+ Ik smelt nog eens. Dit zijn ze trouwens:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen CB! Moesten die van jullies ook blokjes stapelen enzo? Ben wel benieuwd naar de stats eigenlijk. Ik vrees dat hij qua gewicht wel een tikkeltje begint door te schieten, met zijn spekjes.
pi_177648414
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 19:51 schreef Molo het volgende:

[..]

In de winter? Jij durft :D

Wel leuk, langzaam aan leren kliederen _O_
(Ik ben erg pro kliederen :7 )
Niks winter, het is lente. Vind ik. Het was zo'n lekker weer vandaag! De zandbak heeft ook een deksel, dus hij houdt wel wat regen tegen.

Quoi morgen heb ik mijn vrije middag. Vandaag had ik ook een vrije dag maar zat ik vanmiddag te ontspannen zonder man en kind in de stoel van de tandarts om een wortelkanaalbehandeling af te laten maken. Qua cb: hier kwamen ze langs met 1,5 jaar. Hoefde hij niks te laten zien, ze heeft hem alleen geobserveerd hoe hij thuis speelde. Knap trouwens hoe hij al zulke zinnen kan maken en echt z'n eigen naam zegt! Hier is het heel veel 'da da da da da da da da' inclusief wijzen naar iets. En als het al zinnen zijn : mama auto humm humm(doet auto na). Dan ziet hij dus weer een auto. Die dingen zijn zijn leven.
  dinsdag 6 maart 2018 @ 20:49:51 #221
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177648475
Die stills zien er leuk uit, binnenkort eens naar kijken ^O^
Dat smelten herken ik, dammit wat is het tof wonderbaarlijk leuk O+

Hier ook blokjes stapelen met 1,5
Geloof niet dat je er met zijn skills zorgen om hoeft te maken :+

Potje zal wel een toevalstreffer zijn hoor, maar gaat hard idd!
Larf beet haar spenen de laatste tijd steeds stuk dus nu slaapt ze al drie dagen zonder. Gaat inmiddels ook goed. Wow _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 6 maart 2018 @ 21:07:15 #222
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_177648972
Hier slaan ze de 1,5 controle over en weet ik dus pas weer met 2jaar hoe goed ze groeit, maar ze staat al een eeuwigheid stil en ik zie de spekjes rap minder worden. Ze had er genoeg dus maak me geen zorgen.

Potje voor Larf, wow, snel! Emma moet er niets van weten.

En wat fijn van de speen af. Hier is dat nog niet aan de orde, ze doet een moord voor dat ding ;(

Mats ook flink aan de klets. Emma is ook woorden aan het “plakken”.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  dinsdag 6 maart 2018 @ 21:07:35 #223
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_177648982
Geniet van je vrije middag morgen Nazil!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  dinsdag 6 maart 2018 @ 21:12:45 #224
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177649149
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 21:07 schreef Nouk84 het volgende:
Geniet van je vrije middag morgen Nazil!
Yes, lekker van genieten! Eens mens heeft dat nodig soms ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 6 maart 2018 @ 21:14:53 #225
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_177649213
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 21:07 schreef Nouk84 het volgende:
Hier slaan ze de 1,5 controle over en weet ik dus pas weer met 2jaar hoe goed ze groeit, maar ze staat al een eeuwigheid stil en ik zie de spekjes rap minder worden. Ze had er genoeg dus maak me geen zorgen.

Potje voor Larf, wow, snel! Emma moet er niets van weten.

En wat fijn van de speen af. Hier is dat nog niet aan de orde, ze doet een moord voor dat ding ;(

Mats ook flink aan de klets. Emma is ook woorden aan het “plakken”.
Als ze er nog zo aan gehecht is, och, ze zijn nog zo klein, ik vind dat voor tuktijden geen probleem hoor.

Misschien als je kleintje straks er is dat Emma zich groter voelt en dan haar speen af wil geven? Bij sommige consultatiebureaus hebben ze om die reden een spenenboom, waar ze ze dan trots in mogen hangen. Vind dat ook wel mooi bedacht :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')