abonnement Unibet Coolblue
pi_177361681
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 08:31 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Er is geen BLM in Nederland, ook geen grote probleem net politie geweld jegens zwarten. In de VS is dat een ander verhaal. Er worden letterlijk honderden onschuldige zwarten per jaar vermoord daar. Er zijn letterlijk veel bewijs voor dat sommige delen van de politie daar gecorrumpeerd zijn door white supremacy.
52% van de moorden wordt dan ook gepleegd door de 13% zwarte bevolking.
Natuurlijk zijn er veel problemen met slecht opgeleide en angstige politie, maar dat is niet zonder reden.
https://www.nationalrevie(...)t-data-actually-say/

Misschien ook even inlezen in de statistieken ;)
pi_177361710
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 08:39 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nee, want ik ben geen ramptoerist.
Ik zeg niet dat dit nooit gebeurd is. Ik zeg dat een groep als blm de boel opzettelijk overdrijft, liegt, bedriegt, misbruik maakt van de situatie voor persoonlijk en groepsgewin. Achterlijke tribale cultuur die voet aan de grond krijgt in de VS door verschillende verkeerde redenen.
Ondersteund door BAMN, een hele enge cult.
  donderdag 22 februari 2018 @ 08:49:27 #28
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177361887
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 08:41 schreef Murdera het volgende:

[..]

52% van de moorden wordt dan ook gepleegd door de 13% zwarte bevolking.
Natuurlijk zijn er veel problemen met slecht opgeleide en angstige politie, maar dat is niet zonder reden.
https://www.nationalrevie(...)t-data-actually-say/

Misschien ook even inlezen in de statistieken ;)
Heb ik gedaan hoor. Die bron die je geeft is geen betrouwbare bron.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_177362034
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 08:49 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Heb ik gedaan hoor. Die bron die je geeft is geen betrouwbare bron.
https://nypost.com/2017/0(...)ing-black-homicides/
Deze dan? NY post lijkt me redelijk?

In 2016, the police fatally shot 233 blacks, the vast majority armed and dangerous, according to the Washington Post. The paper categorized only 16 black male victims of police shootings as "unarmed." That classification masks assaults against officers and violent resistance to arrest.

Nearly 900 additional blacks were killed in 2016 compared with 2015, bringing the black homicide victim total to 7,881. Those 7,881 "black bodies," in the parlance of Ta-Nehisi Coates, are 1,305 more than the number of white victims (which in this case includes most Hispanics) for the same period, though blacks are only 13 percent of the nation's population.

The increase in black homicides last year comes on top of a previous 900-victim increase between 2014 and 2015.

Who is killing these black victims? Not whites, and not the police, but other blacks.

In 2015, a police officer was 18.5 times more likely to be killed by a black male than an unarmed black male was to be killed by a police officer.
  donderdag 22 februari 2018 @ 08:59:49 #30
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_177362124
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 08:56 schreef Murdera het volgende:

[..]

https://nypost.com/2017/0(...)ing-black-homicides/
Deze dan? NY post lijkt me redelijk?

Nee de enige bron die TS gaat accepteren is een die zijn "mening" onderschrijft.

TS is dus helemaal geen spat veranderd.
And so is the past
pi_177362144
quote:
14s.gif Op donderdag 22 februari 2018 08:59 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Nee de enige bron die TS gaat accepteren is een die zijn "mening" onderschrijft.

TS is dus helemaal geen spat veranderd.
Dan blijft het helaas een regressief SJW'tje.
  donderdag 22 februari 2018 @ 09:05:24 #32
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177362241
quote:
14s.gif Op donderdag 22 februari 2018 08:59 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Nee de enige bron die TS gaat accepteren is een die zijn "mening" onderschrijft.

TS is dus helemaal geen spat veranderd.
https://en.m.wikipedia.or(...)in_the_United_States

Ik weet hoe het zit daar. Ik weet dat de zwarten daar vaker crimineel zijn enzo. Maar er is ook een lange geschiedenis van onderdrukking, institutionele racisme en uitbuiting daar.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_177362305
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 09:05 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

https://en.m.wikipedia.or(...)in_the_United_States

Ik weet hoe het zit daar. Ik weet dat de zwarten daar vaker crimineel zijn enzo. Maar er is ook een lange geschiedenis van onderdrukking, institutionele racisme en uitbuiting daar.
Black males have made up 42 percent of all cop-killers over the last decade, though they are only 6 percent of the population.

Iets vaker crimineel.
  donderdag 22 februari 2018 @ 09:08:08 #34
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_177362307
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 08:42 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ondersteund door BAMN, een hele enge cult.
Ben bekend met ze, ja.
Walgelijk clubje.

Soros :r
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 22 februari 2018 @ 09:09:16 #35
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177362327
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 08:56 schreef Murdera het volgende:

[..]

https://nypost.com/2017/0(...)ing-black-homicides/
Deze dan? NY post lijkt me redelijk?

In 2016, the police fatally shot 233 blacks, the vast majority armed and dangerous, according to the Washington Post. The paper categorized only 16 black male victims of police shootings as "unarmed." That classification masks assaults against officers and violent resistance to arrest.

Nearly 900 additional blacks were killed in 2016 compared with 2015, bringing the black homicide victim total to 7,881. Those 7,881 "black bodies," in the parlance of Ta-Nehisi Coates, are 1,305 more than the number of white victims (which in this case includes most Hispanics) for the same period, though blacks are only 13 percent of the nation's population.

The increase in black homicides last year comes on top of a previous 900-victim increase between 2014 and 2015.

Who is killing these black victims? Not whites, and not the police, but other blacks.

In 2015, a police officer was 18.5 times more likely to be killed by a black male than an unarmed black male was to be killed by a police officer.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/New_York_Post
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 22 februari 2018 @ 09:10:24 #36
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177362358
quote:
10s.gif Op donderdag 22 februari 2018 09:08 schreef Murdera het volgende:

[..]

Black males have made up 42 percent of all cop-killers over the last decade, though they are only 6 percent of the population.

Iets vaker crimineel.
Ja, heb ik nooit ontkent. Heeft te maken met armoede en een lange geschiedenis van onderdrukking.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 22 februari 2018 @ 09:22:10 #37
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_177362607
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 07:55 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik kan je een foto van mijn lul sturen?
Ik twijfel dat je telefoon die zoom-capaciteit heeft om daar tot een bevredigend resultaat te komen
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  donderdag 22 februari 2018 @ 09:23:41 #38
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_177362631
TS: Ik moet even wat relaxter doen qua mensen voor racist uitmaken en me niet zo focussen op dat hele huidskleur gedoe....

Ook de TS: BLM, BITCHES!!!! BLANKE MENSEN MOETEN HUN BEK HOUDEN ALS MISHANDELDE ZWARTE LICHAMEN AAN HET WOORD ZIJN. WE HAVE NOTHING TO LOSE BUT OUR CHAINS
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  donderdag 22 februari 2018 @ 09:24:12 #39
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_177362644
Ik denk dat er in Nederland vrij weinig racisme is. Alsof iemand niet word aangenomen omdat hij zwart of geel is :')

Allochtonen zijn nou eenmaal over vertegenwoordigd in het criminele circuit (vooral in Maastricht).

Mensen die dit niet willen inzien zijn mede verantwoordelijk voor de ondergang van Nederland. Maarja wordt deze specifieke groep benoemd (Marokanen en Albanezen) dan ben je een vuige racist.

Succes met die puinzooi, ik bekijk het vanaf een afstandje en orienteer mij op een nieuw land om in te wonen :9

Om dan nog maar te zwijgen over niet verkozen figuren in de EU die landen monddood maakt en haar eigen wil doordrukt.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_177362667
quote:
7s.gif Op donderdag 22 februari 2018 09:23 schreef SpecialK het volgende:
TS: Ik moet even wat relaxter doen qua mensen voor racist uitmaken en me niet zo focussen op dat hele huidskleur gedoe....

Ook de TS: BLM, BITCHES!!!! BLANKE MENSEN MOETEN HUN BEK HOUDEN ALS MISHANDELDE ZWARTE LICHAMEN AAN HET WOORD ZIJN. WE HAVE NOTHING TO LOSE BUT OUR CHAINS
Hardop gelachen. _O_
pi_177362793
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 09:24 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die dit niet willen inzien zijn mede verantwoordelijk voor de ondergang van Nederland. Maarja wordt deze specifieke groep benoemd (Marokanen en Albanezen) dan ben je een vuige racist.
2009 belde.

Dat soort dingen kan je gewoon zeggen hoor, maar het is natuurlijk een open deur. Dus de vraag is vooral waarom je die intrapt en wat het werkelijke punt is dat je wilt maken.
  donderdag 22 februari 2018 @ 09:38:09 #42
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_177362848
quote:
10s.gif Op donderdag 22 februari 2018 09:34 schreef Chai het volgende:

[..]

2009 belde.

Dat soort dingen kan je gewoon zeggen hoor, maar het is natuurlijk een open deur. Dus de vraag is vooral waarom je die intrapt en wat het werkelijke punt is dat je wilt maken.
Het punt is dat tegenwoordig niks meer benoemd mag worden/woorden worden geschrapt.

Zoals allochtoon wordt niet meer in de kamer benoemd (want negatieve lading).

Of in opsporingsberichten express niet aangeven wat de huidskleur (of eventueel accent) van de dader was. "De dader droeg een zwarte jas". Goh :') die gaan we zeker vinden.

Of het schrappen van "blank". Welke Nederlander neemt daar nou aanstoot aan of voelt zich beledigt
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_177362853
quote:
10s.gif Op donderdag 22 februari 2018 09:34 schreef Chai het volgende:

[..]

2009 belde.

Dat soort dingen kan je gewoon zeggen hoor, maar het is natuurlijk een open deur. Dus de vraag is vooral waarom je die intrapt en wat het werkelijke punt is dat je wilt maken.
TIJD VOOR EEN BLANKE ETHNOSTATE!
pi_177362943
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 09:38 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Het punt is dat tegenwoordig niks meer benoemd mag worden/woorden worden geschrapt.
Wat een cliché weer en wat een onzin weer. We worden al jaren doodgegooid met die uitspraken (incl. de toevoeging 'maar dat mag je niet zeggen _O- '), maar het zou een zwaar taboe zijn en niet mogen? Ja hoor. :')

quote:
Zoals allochtoon wordt niet meer in de kamer benoemd (want negatieve lading).

Of in opsporingsberichten express niet aangeven wat de huidskleur (of eventueel accent) van de dader was. "De dader droeg een zwarte jas". Goh :') die gaan we zeker vinden
Symboolpolitiek is echt niet representatief voor wat wel/niet kan. Voor politici zijn zulke uitspraken wel tricky, omdat op basis van die informatie dingen aanpakken (als je er niks mee wilt is het benoemen niet relevant namelijk) neigt naar discriminatie en dan zit je weer met de grondwet en zo.

Maar ja je politici als uitgangspunt neemt dan zou met meel in de mond spreken de norm zijn, maar dat is voor de gewone mens echt niet het geval hoor.
pi_177363042
quote:
13s.gif Op donderdag 22 februari 2018 09:45 schreef Chai het volgende:
met meel in de mond spreken
Mooie uitdrukking. die kende ik niet.
  donderdag 22 februari 2018 @ 10:08:10 #47
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_177363324
Wat ik zeg afdoen als flauwekul mag je vinden.

Het in grote getalen stemmen op partijen die meer rechts zijn heeft toch ook alles te maken dat we racisten zijn? Of omdat de burger in Nederland/Europa weinig trek meer heeft in de huidige politiek.

Ik sprak eergister een meisje uit Zweden. Zij gaf aan dat er de afgelopen jaren een sterke stijging van het aantal verkrachtingen was. Maar of dit te linken is door de stijging van vluchtelingen/allochtonen durfde ze niet te benoemen. Ze was daarom voor meer voorlichting mbt tot verkrachting en dat meisjes NEE moesten zeggen wanneer iemand hun ongewenst aanraakte. Er moesten vooral MEER mensen opgenomen moeten worden. Ze vond Angela Merkel een heldin....

Mijn slippers vielen uit. Vooral na het zien van deze docu. Gelukkig zag ze er goed uit om te compenseren voor haar mening :r

[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_177363830
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:08 schreef Maikuuul het volgende:
Wat ik zeg afdoen als flauwekul mag je vinden.

Het in grote getalen stemmen op partijen die meer rechts zijn heeft toch ook alles te maken dat we racisten zijn? Of omdat de burger in Nederland/Europa weinig trek meer heeft in de huidige politiek.

Ik sprak eergister een meisje uit Zweden. Zij gaf aan dat er de afgelopen jaren een sterke stijging van het aantal verkrachtingen was. Maar of dit te linken is door de stijging van vluchtelingen/allochtonen durfde ze niet te benoemen. Ze was daarom voor meer voorlichting mbt tot verkrachting en dat meisjes NEE moesten zeggen wanneer iemand hun ongewenst aanraakte. Er moesten vooral MEER mensen opgenomen moeten worden. Ze vond Angela Merkel een heldin....

Mijn slippers vielen uit. Vooral na het zien van deze docu. Gelukkig zag ze er goed uit om te compenseren voor haar mening :r

Zweden is wel een stuk erger dan Nederland hoor, die vergelijking gaat niet op.
  donderdag 22 februari 2018 @ 10:37:39 #49
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_177364011
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:28 schreef Murdera het volgende:

[..]

Zweden is wel een stuk erger dan Nederland hoor, die vergelijking gaat niet op.
Dat is slechts een kwestie van tijd.

Men zwaait met IS vlaggen openlijk op tv in de schilderswijk. Maar de politie weet zogenaamd niet wie het zijn?

Tuig van de richel en dat is nog maar het begin. Ik zie de toekomst van Europa in ieder geval somber in.

Men veroorzaakt rellen om de dood van een Arubaan omdat de politie te hardhandig te werk ging. Al gouw wordt de racismekaart getrokken. Het aantal arrestaties bij deze rellen blijft erg laag. Waarom?

[ Bericht 7% gewijzigd door Maikuuul op 22-02-2018 11:00:37 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 22 februari 2018 @ 13:44:48 #50
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_177368120
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:37 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Dat is slechts een kwestie van tijd.

Men zwaait met IS vlaggen openlijk op tv in de schilderswijk. Maar de politie weet zogenaamd niet wie het zijn?

Tuig van de richel en dat is nog maar het begin. Ik zie de toekomst van Europa in ieder geval somber in.

Men veroorzaakt rellen om de dood van een Arubaan omdat de politie te hardhandig te werk ging. Al gouw wordt de racismekaart getrokken. Het aantal arrestaties bij deze rellen blijft erg laag. Waarom?
Ik denk dat Europa voorlopig goed blijft hoor.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')