SnowOokami | woensdag 21 februari 2018 @ 15:43 | |
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras vel vehicula nunc, ut eleifend massa. Proin augue tortor, feugiat id nulla ut, gravida lobortis urna. Aliquam convallis molestie urna at lobortis. Suspendisse hendrerit interdum mauris. Integer aliquam interdum metus laoreet tristique. Sed non enim lectus. Mauris ornare leo id sem vehicula, ac dignissim dolor lobortis. Etiam dignissim augue nec augue auctor, sed ultrices tortor vestibulum. Suspendisse et pulvinar nunc. Pellentesque consectetur elementum risus a commodo. In at nibh enim. Suspendisse quis aliquam orci, tincidunt tincidunt ligula. Fusce ullamcorper consectetur metus sed pretium. Integer auctor arcu dui. Suspendisse potenti. Quisque scelerisque mi risus. In euismod, arcu eget imperdiet efficitur, nisi massa dictum metus, vitae fermentum odio eros eget nisi. Nam pellentesque ligula sit amet posuere commodo. Maecenas est ex, tincidunt in nunc sed, vehicula dictum lacus. Morbi pulvinar, mi nec semper dignissim, metus orci tempus mi, at faucibus dui leo quis risus. Morbi at nulla quis nisi pharetra vehicula. Nullam dapibus velit tempor neque rhoncus volutpat. Aenean interdum eros et efficitur semper. Mercedes AMG Petronas F1 Team #44 Lewis Hamilton en #77 Valtteri Bottas Mercedes AMG W09 Red Bull Racing #3 Daniel Ricciardo en #33 Max Verstappen Aston Martin Red Bull Tag Heuer 14 Scuderia Ferrari #5 Sebastian Vettel en #7 Kimi Raikkonen Scuderia Ferrari SF71H Sahara Force India F1 Team #11 Sergio Perez en #31 Esteban Ocon Williams Martini Racing #18 Lance Stroll en Sergey Sirotkin Williams Mercedes FW41 McLaren Honda Formula 1 Team #14 Fernando Alonso en #2 Stoffel Vandoorne Scuderia Toro Rosso #10 Pierre Gasley en #28 Brandon Hartley Haas F1 Team #8 Romain Grosjean en #20 Kevin Magnussen Haas VF-18 Renault Sport Formula One Team #27 Nico Hulkenberg en #55 Carlos Sainz Renault R.S. 18 Alfa Romeo Sauber F1 Team Marcus Ericsson en Charles Leclerc Alfa Romeo Sauber C37 [ Bericht 1% gewijzigd door SnowOokami op 22-02-2018 22:36:29 ] | ||
DKUp | woensdag 21 februari 2018 @ 15:44 | |
Daar doen we het voor! | ||
Tarado | woensdag 21 februari 2018 @ 17:34 | |
| ||
Tarado | woensdag 21 februari 2018 @ 18:04 | |
het indekken is al begonnen
| ||
Tinos85 | woensdag 21 februari 2018 @ 18:34 | |
De eerste met een vleugeltje op de halo volgens mij. | ||
Meike26 | woensdag 21 februari 2018 @ 18:37 | |
Nee hoor, kijk maar goed naar de Sauber ! En RB zou uiteindelijk in Australië ook wel met een aero-slipper op de proppen komen | ||
sasquatsch | woensdag 21 februari 2018 @ 18:51 | |
Elk team zal wel met updates in Melbourne komen. | ||
SnowOokami | woensdag 21 februari 2018 @ 19:07 | |
Ja daarom is het vreemd dat ze het nu al roeptoeteren. Misschien is dit niet de final livery? | ||
Tinos85 | woensdag 21 februari 2018 @ 19:18 | |
Zo die zie ik nu pas, goedemorgen.. | ||
Geralt | woensdag 21 februari 2018 @ 19:22 | |
Reply op die TR tweet:
| ||
Kleffe_Dop | woensdag 21 februari 2018 @ 21:22 | |
Je kan maar beter op tijd beginnen hè. | ||
SnowOokami | donderdag 22 februari 2018 @ 08:14 | |
Gerucht gaat dat Honda een motor "klaar" heeft met 700kw (952pk) | ||
nils7 | donderdag 22 februari 2018 @ 08:34 | |
Hoe laat zijn de presentaties vandaag?Nou dan weten we dat Renault minimaal 953 heeft. Zelf zegt Renault meer dan 950 En RBR heeft zelf gezegd dat de Honda nog niet op niveau van de Renault is. | ||
Tarado | donderdag 22 februari 2018 @ 08:37 | |
nu nog 4: 33 bij Mercedes ervan uitgaande dat ze wel punctueel zijn https://www.mercedesamgf1(...)1-w09-eq-power-plus/ | ||
sasquatsch | donderdag 22 februari 2018 @ 08:52 | |
13:10 uur Mercedes 15:00 uur Ferrari | ||
SnowOokami | donderdag 22 februari 2018 @ 09:52 | |
Ja tis niet helemaal duidelijk of de Honda motor dat vermogen volgende maand al beschikbaar heeft, of pas mid-season. | ||
flipsen | donderdag 22 februari 2018 @ 10:29 | |
Voor Duitsers hebben ze toch een verdomd goed gevoel voor humor | ||
#ANONIEM | donderdag 22 februari 2018 @ 10:32 | |
Ik mis hem denk ik. | ||
Bensel | donderdag 22 februari 2018 @ 10:33 | |
races beginnen 10 minuten later, dus nu de onthulling ook | ||
#ANONIEM | donderdag 22 februari 2018 @ 10:35 | |
Ohja. | ||
Tarado | donderdag 22 februari 2018 @ 10:48 | |
je bent ook van duitschen bloed | ||
ondeugend | donderdag 22 februari 2018 @ 12:06 | |
Preview | ||
Nattekat | donderdag 22 februari 2018 @ 12:08 | |
Ja, ik vind het echt afschuwelijk lelijk dat ding. | ||
#ANONIEM | donderdag 22 februari 2018 @ 12:11 | |
Saai apparaat om te zien. | ||
THEFXR | donderdag 22 februari 2018 @ 12:35 | |
erg lange wielbasis zo lijkt het | ||
ShaoliN | donderdag 22 februari 2018 @ 12:40 | |
Rest hoeft toch alleen maar tegen de achterkant aan te kijken | ||
ondeugend | donderdag 22 februari 2018 @ 12:48 | |
Nu werken | ||
#ANONIEM | donderdag 22 februari 2018 @ 13:05 | |
Waarschijnlijk wel. | ||
Tarado | donderdag 22 februari 2018 @ 13:06 | |
ik vrees het ook | ||
Weltschmerz | donderdag 22 februari 2018 @ 13:11 | |
Het zal wel weer van Vettel moeten komen. Als Ferrari een iets groter stapje maakt dan Mercedes kan het leuk worden. Het Mercedesvoordeel van de sjoemeldiesel zal een stukje kleiner zijn in de kwalificaties. | ||
tja77 | donderdag 22 februari 2018 @ 13:17 | |
Ik heb het al gezien, Mercedes Wereldkampioen | ||
Tarado | donderdag 22 februari 2018 @ 13:19 | |
ik hoop het, gaat heel moeilijk worden | ||
sasquatsch | donderdag 22 februari 2018 @ 13:21 | |
DKUp | donderdag 22 februari 2018 @ 13:32 | |
Lekker hoor | ||
Donderkonijn | donderdag 22 februari 2018 @ 13:57 | |
Saaie bak die Mercedes, gewoon weer hetzelfde als voorgaande jaren :lange wielbases, krahctigste motor, een raket op het rechte stuk, slecht in de aero van een ander. Maakt niet uit want ze rijden toch weer vooraan. Halo is nadrukkelijk extra lelijk in deze kleurstelling. | ||
opreis | donderdag 22 februari 2018 @ 14:17 | |
En waarom zou het niet van de RB’s kunnen komen? | ||
Tarado | donderdag 22 februari 2018 @ 14:42 | |
noem het maar saai en wat had je verwacht dan dat ze hun winnende concept even weg zouden gooien? | ||
Meike26 | donderdag 22 februari 2018 @ 14:49 | |
Ik weet het niet zeker, maar de auto lijkt iets meer rake te hebben dan voorgaande jaren? Heeft iemand een fotootje ter vergelijking? Ik zit mobiel #kutsmoes | ||
Weltschmerz | donderdag 22 februari 2018 @ 14:58 | |
Dat kan heel goed, ik acht het alleen minder waarschijnlijk. Ik hoor namelijk een beetje dezelfde geluidjes als vorig jaar, maar dan wat voorzichtiger. Ook vraag ik me af of RBR al wel een echt topteam is. Ze hebben toch in zekere zin een klantenmotor in een tijd dat integratie tussen chassis en motor meer lijkt te tellen dan ooit, ze hebben de absolute topontwerper maar voor vorig seizoen had die maar een half commitment gemaakt. Veel vuile was die buiten hangt, veel achterstand in moeten halen met updates gedurende het seizoen. De organisatie maakt gewoon niet zo'n hele strakke indruk sinds de succesjaren. | ||
Tarado | donderdag 22 februari 2018 @ 15:06 | |
ik verwacht ook meer van Ferrari maar dat heeft meer met Renault te maken, qua chassis zal RBR het deze keer beter op orde hebben dan vorig jaar | ||
Tarado | donderdag 22 februari 2018 @ 15:07 | |
http://2018carlaunch.ferrari.com/en/ | ||
THEFXR | donderdag 22 februari 2018 @ 15:10 | |
THEFXR | donderdag 22 februari 2018 @ 15:12 | |
ziet er gaaf uit | ||
tja77 | donderdag 22 februari 2018 @ 15:21 | |
Klopt meer rake, en meer vermogen door nieuwe krachtbron. Mercedes zit nu ruim boven de 1000 pk. Al is ruim een ruim begrijp natuurlijk. | ||
Fir3fly | donderdag 22 februari 2018 @ 15:30 | |
In kwalificatiemodus voor één rondje en alleen op het rechte stuk . | ||
tja77 | donderdag 22 februari 2018 @ 15:36 | |
Jij weet de exacte specificaties van de nieuwe krachtbron? | ||
Fir3fly | donderdag 22 februari 2018 @ 15:37 | |
Niet exact, maar je zou toch wel moeten weten hoe de PU van een F1 auto werkt tegenwoordig. | ||
Weltschmerz | donderdag 22 februari 2018 @ 15:40 | |
Ja, was Newey weer full time beschikbaar? Het heeft niet alleen met Renault te maken maar ook met de wijze waarop Renault erin zit. Het lijkt me dat een topteam nauw moet samenwerken met een motorenfabrikant en die ook het presteren van dat team als hoogste prioriteit heeft. Dat de samenwerking tussen McLaren en Honda mislukt is neemt niet weg dat dat meer potentie had dan zoals Renault het doet. | ||
Ferry_76 | donderdag 22 februari 2018 @ 15:43 | |
tja77 | donderdag 22 februari 2018 @ 15:43 | |
Als je de werking weet, dan kun je toch niet met zekerheid zeggen hoeveel vermogen het levert. Misschien hebben ze bij Mercedes nog wat extra pk's gevonden. En geeft de motor in racemodus nu 1040-1050 en in Q modus 1080 ofzo. | ||
sasquatsch | donderdag 22 februari 2018 @ 15:50 | |
Fir3fly | donderdag 22 februari 2018 @ 15:54 | |
Het is niet mogelijk om in racemodus zoveel vermogen te genereren. Exacte cijfers zijn niet te krijgen, maar het hybride systeem is veel te klein en er wordt veel te weinig energie gegenereerd (en toegestaan) om in racemodus constant op volle boost te rijden. Met alle cijfers die bekend zijn (fuel flow, MGU recovery en deployment) kun je een prima schatting van het vermogen maken. De V6 zal iets van 700 tot 800 (misschien) kunnen maken, tel daarbij op de 200 van de MGUs op volle boost en je komt net over de 1000. Dat is een vrij ruime schattig. Maar het punt is dat dat dus alleen kan voor één ronde, daarna is de batterij leeg. Verder rijden ze het grootste gedeelte van de race in brandstofspaarmodus. | ||
#ANONIEM | donderdag 22 februari 2018 @ 16:06 | |
Erg mooi, veel 'rake' ook trouwens. | ||
Fir3fly | donderdag 22 februari 2018 @ 16:10 | |
Mooie kleuren, maar de domme neus en de belachelijke achterkant blijven een doorn in het oog. | ||
Donderkonijn | donderdag 22 februari 2018 @ 16:11 | |
Nee, maar dat grijs is gewoon saai. | ||
lord_bono | donderdag 22 februari 2018 @ 16:23 | |
Ferrari wel met afstand de mooiste Halo | ||
Fir3fly | donderdag 22 februari 2018 @ 16:25 | |
Het logo er op is nog wel een aardige touch. | ||
Tarado | donderdag 22 februari 2018 @ 16:33 | |
ja ze weten ook niet echt wat ze willen, langer maken omdat Mercedes en meer rake omdat RBR, hopelijk gaat het werken | ||
#ANONIEM | donderdag 22 februari 2018 @ 16:43 | |
Hoop het stiekem niet. | ||
Lidl | donderdag 22 februari 2018 @ 17:10 | |
Iemand een overzichtje van alle wagens? | ||
Tarado | donderdag 22 februari 2018 @ 17:21 | |
als Mercedes maar uitgedaagd wordt en het lijkt me voorlopig dat Ferrari het dichtste bij zit, mocht het Red Bull zijn dan is de afstand tussen 1 en 2 groter geworden (denk ik) | ||
Tinos85 | donderdag 22 februari 2018 @ 17:32 | |
Ferrari heeft hun concept in vergelijking met vorig jaar behoorlijk op de schop gegooid lijkt het. Langere wielbasis en meer rake. Afwachten hoe het uitpakt voor ze. | ||
Weltschmerz | donderdag 22 februari 2018 @ 17:38 | |
Ik ben juist heel optimistisch gestemd omdat de Ferrari er uitziet als ze het beste weten wat ze willen. Niet een beetje meer rake zoals Mercedes, nee gewoon heel veel rake. Bij de sidepods ook een duidelijk idee, geen gerommel. Dan ook nog de spiegels en halo als aerodynamische oppervlakken, dat spoilertje zit er echt niet om de halo nog meer op een WC-bril te laten lijken. Allemaal wishful thinking natuurlijk, maar als ik een auto moet kiezen die niet lafjes voortborduurt op het bestaande concept maar waar een sterk aerodynamisch idee uit spreekt dan is dat de Ferrari. | ||
Tarado | donderdag 22 februari 2018 @ 17:45 | |
wat ik al zei ik hoop het, mijn eerste indruk is dat Mercedes (weer) een grotere stap heeft gemaakt dan de rest | ||
BadderHaring | donderdag 22 februari 2018 @ 17:56 | |
Lelijke bak. Verschrikkelijke kleur. | ||
Weltschmerz | donderdag 22 februari 2018 @ 17:59 | |
Dat zou dan in tegenstelling tot vorig jaar zijn, Ik weet niet hoe het met de motor zit en de renstal zit natuurlijk heel goed in elkaar, maar dat diva-gedoe speelt nog steeds en geeft aan dat ze met aerodynamische raadsels zitten, terwijl de veranderingen er nou ook niet bepaald op wijzen dat ze precies weten welke kant de ontwikkeling uit moet. | ||
aesop | donderdag 22 februari 2018 @ 18:25 | |
Ik lees hier alweer heel wat berusting mbt de dominantie van Mercedes. Ik ga daar niet in mee. Ferrari zat vorig jaar al erg dichtbij en dat zal dit jaar niet anders zijn. RBR heeft het gat eind vorig seizoen ook gedicht en Renault lijkt de boel ook op orde te hebben. Ik voorzie een geweldig seizoen. OK, wishful thinking maar de kans op Mercedesdominantie is minder groot. | ||
Monolith | donderdag 22 februari 2018 @ 18:43 | |
Een echte driestrijd zou erg mooi zijn, maar ik moet het nog zien. | ||
ShaoliN | donderdag 22 februari 2018 @ 20:02 | |
En eigenlijk is er nog geen zinnig woord over te zeggen vanachter de computer. | ||
ForzaMilan | donderdag 22 februari 2018 @ 20:08 | |
Die Ferrari ziet er wel echt dik uit dit jaar. | ||
Nattekat | donderdag 22 februari 2018 @ 20:15 | |
sasquatsch | donderdag 22 februari 2018 @ 20:16 | |
Morgen om 8.00 uur de presentatie van de McLaren. | ||
SnowOokami | donderdag 22 februari 2018 @ 20:16 | |
9:00 dus | ||
Peterselieman | donderdag 22 februari 2018 @ 20:35 | |
moet ie nu al op dieet? | ||
SnowOokami | donderdag 22 februari 2018 @ 20:43 | |
> Jolyon Palmer joins BBC radio team for F1 analyst role https://www.motorsport.co(...)nalyst-role-1007904/ Paul Di Resta 2 | ||
nils7 | donderdag 22 februari 2018 @ 21:06 | |
Ik moet echt 26x door die halo om nou te kijken welk helmpje erin zit. Beetje jammer | ||
Tinos85 | donderdag 22 februari 2018 @ 21:26 | |
Nee 8:00 volgens de Twitter van McLaren. 7:00 GMT. https://twitter.com/mclarenf1/status/966754071460925440 | ||
SnowOokami | donderdag 22 februari 2018 @ 21:28 | |
| ||
Zorro | donderdag 22 februari 2018 @ 21:43 | |
Die Ferrari zakt achter toch ook nog wel een stuk in als die steun eronder weg is? O wacht dat is de spiegeling van het andere achterwiel Ik ga weer slapen, maak me maar wakker als de eerste race begint | ||
SnowOokami | donderdag 22 februari 2018 @ 21:47 | |
as. maandag | ||
SnowOokami | donderdag 22 februari 2018 @ 22:10 | |
Heb de OP een beetje geüpdatet. Als er nog aanvullingen/updates zijn hoor ik het wel | ||
mikieu | donderdag 22 februari 2018 @ 22:14 | |
En je wilt de helm zien omdat? | ||
nils7 | donderdag 22 februari 2018 @ 22:23 | |
Zodat ik kan zien wie het is. | ||
ChatGirl | donderdag 22 februari 2018 @ 23:06 | |
POV vanuit de Mercedes. | ||
Mansjester | donderdag 22 februari 2018 @ 23:11 | |
Bij POV moet ik altijd aan iets anders denken | ||
mikieu | donderdag 22 februari 2018 @ 23:11 | |
Genoeg kenmerken die dit laten zien. | ||
Geralt | donderdag 22 februari 2018 @ 23:27 | |
T cam is voldoende | ||
Gezicht | donderdag 22 februari 2018 @ 23:37 | |
Ik vind de Ferrari maar kaal uitzien. En is Kvyat daar nu gewoon reservedriver of hoe zit dat? Voor het geval dat Kimi/Seb ziek zijn oid? | ||
flipsen | donderdag 22 februari 2018 @ 23:40 | |
Euh, ik niet natuurlijk, geen idee waar je het over hebt eigenlijk | ||
sasquatsch | donderdag 22 februari 2018 @ 23:42 | |
Geen reserve. Dat is Leclerc. Kvyat is development/testrijder. | ||
SnowOokami | donderdag 22 februari 2018 @ 23:44 | |
Pornhub... | ||
Gezicht | donderdag 22 februari 2018 @ 23:46 | |
Kleine kans dat we hem op korte termijn nog daadwerkelijk in de F1 gaan zien dus. | ||
Justevo | donderdag 22 februari 2018 @ 23:46 | |
Wat een gedrocht. Benieuwd hoe de halo het in Eau Rouge gaat doen.. | ||
SnowOokami | donderdag 22 februari 2018 @ 23:55 | |
tering wat een halo [ Bericht 1% gewijzigd door SnowOokami op 23-02-2018 00:00:19 ] | ||
SnowOokami | vrijdag 23 februari 2018 @ 00:01 | |
Overigens... dan denk je dat het geluid is beter is geworden totdat je dit hoort: | ||
Evenstar | vrijdag 23 februari 2018 @ 00:04 | |
Fuck, moest gewoon niet klikken ook ... Mijn eerste reactie was ook "hey die Mercedes klinkt niet heel gek" en dan klik je op dit filmpje en moet je spontaan janken. | ||
Fir3fly | vrijdag 23 februari 2018 @ 00:12 | |
Het is toch wel erg jammer, het kan zoveel beter. Maar ja, alles is geoorloofd om innovatie in de kiem te smoren dus moet iedereen met exact hetzelfde opgepropte uitlaatsysteem rijden. Een turbo V6 kan heel wat lawaai maken, zeker op de hoge toeren waar dit dingetje op draait. Maar ja, het wordt allemaal weggemoffeld. Helaas. | ||
SnowOokami | vrijdag 23 februari 2018 @ 00:20 | |
Zelfs m'n 4 cyl turbo (Z20LEH) klinkt naar verhouding beter dan de V6T uit de F1. Het meeste geluid wordt meen ik door de MGU-H gedempt, maar het is bizar hoe "stil" de V6T's zijn vergeleken met de V6T's uit 198X... terwijl je met 12k rpm best een leuk geluidje kan produceren. | ||
Fir3fly | vrijdag 23 februari 2018 @ 00:28 | |
Niet helemaal waar, die dempt uiteraard een beetje maar het grootste dempvermogen zit simpelweg in het uitlaatsysteem. Volgens de regels moet alles afgevoerd worden naar een enkele uitlaat op een specifieke plek. De enige reden daarvoor is dat daarmee een geblazen diffuser onmogelijk wordt. Als men gewoon zelf een uitlaatsysteem mocht maken zou er ongetwijfeld een boel meer lawaai zijn, alleen al dankzij de wastegate die dan vast en zeker opener zou zijn. Goede vergelijking is de Porsche 919, die heeft (had ) ook een piepkleine motor met MGU-H, (2 liter V4) maar maakt een boel meer lawaai op veel lagere toeren (opschakelen bij ongeveer 8000). [ Bericht 4% gewijzigd door Fir3fly op 23-02-2018 00:38:33 ] | ||
Tinos85 | vrijdag 23 februari 2018 @ 07:36 | |
Die halo lijkt me ook in de weg zitten voor de startlampen. Maar daar zullen ze vast aan gedacht hebben. | ||
#ANONIEM | vrijdag 23 februari 2018 @ 08:26 | |
#ANONIEM | vrijdag 23 februari 2018 @ 08:27 | |
Niet mooi.... Houd normaal wel van oranje, maar met blauw..... niet echt. [ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2018 08:33:50 ] | ||
aesop | vrijdag 23 februari 2018 @ 08:51 | |
Beetje kale livery, maar weer eens wat anders. Verde zie ik de minst doorontwikkelde auto tot nu toe. Ik denk dat McLaren niet voor de GP van Spanje enige rol van betekenis gaat spelen. Daar moet nog heel veel gebeuren lijkt het. | ||
BadderHaring | vrijdag 23 februari 2018 @ 09:42 | |
Ik ben geen expert, maar hoe heet dat deel van de wagen achter de cockpit waar het startnummer op staat? Dat is bij de meeste wagens zo foeilelijk. Veel mooier als dat lager is en McClaren camoufleert het aardig door het bovenste deel blauw te maken. Verder vind ik het een mooie kleur oranje. Vooralsnog vooral fan van de Renault. | ||
Themeparktommy | vrijdag 23 februari 2018 @ 09:44 | |
Hebben ze nou nergens het merk McLaren staan? Never mind.. Dat heeft geen enkele auto... Hebben ze geen hoofdsponsor meer ofzo? Er mist zoveel in die auto?... | ||
Nattekat | vrijdag 23 februari 2018 @ 09:47 | |
Teiltje! | ||
Tarado | vrijdag 23 februari 2018 @ 09:47 | |
Ferrari en Mercedes wel | ||
DKUp | vrijdag 23 februari 2018 @ 09:47 | |
Wat een lelijke wagen | ||
Themeparktommy | vrijdag 23 februari 2018 @ 09:53 | |
Ja, maar dat is waarschijnlijk bedoeld als het motor-merk, zoals ook bij Renault. Maar bij Haas staat natuurlijk best groot, HAAS..... Ik vind het maar een lelijke auto, die McLaren... | ||
Tarado | vrijdag 23 februari 2018 @ 09:59 | |
bij hun is het auto en motor maar Williams heeft ook hun logo op de neus | ||
Themeparktommy | vrijdag 23 februari 2018 @ 10:02 | |
hmm.. dan snap ik er helemaal niets van... | ||
Peterselieman | vrijdag 23 februari 2018 @ 10:08 | |
die vleugels aan de zijkant zitten ook duidelijk in het zichtveld van de coureur ... | ||
Tarado | vrijdag 23 februari 2018 @ 10:09 | |
inderdaad ze kunnen ook moeilijk zeggen dat er geen plek meer is op de auto | ||
sasquatsch | vrijdag 23 februari 2018 @ 10:21 | |
McLaren heeft het logo ook op de neus staan | ||
sasquatsch | vrijdag 23 februari 2018 @ 10:22 | |
Haas op de Haas is om hun product (de CNC machines) te promoten. Je zou kunnen zeggen dat Haas hun eigen hoofdsponsor is. McLaren heeft trouwens al jaren geen hoofdsponsor meer. | ||
Tarado | vrijdag 23 februari 2018 @ 12:57 | |
ja ik zie het nu, ze konden geen kleiner stickertje vinden zeker | ||
DKUp | vrijdag 23 februari 2018 @ 13:06 | |
Ja en hoe | ||
Metalfreak | vrijdag 23 februari 2018 @ 13:39 | |
Mwah, op het laatste van het seizoen was de auto zelf volgens mij zo slecht niet. Dat ze flink vermogen tekort kwamen met de Honda motor, dat is een feit wat zeker was, maar het chassis was zo slecht nog niet. Maar ik vond de auto van vorig seizoen wel vele malen mooier. | ||
bedachtzaam | vrijdag 23 februari 2018 @ 14:51 | |
Wat een deceptie na alle commotie. Ze hebben zeker een flink gat in hun budget nu Honda weg is? | ||
Ghost_Nappa | vrijdag 23 februari 2018 @ 15:03 | |
Ik verwacht nog wel wat sponsoraankonigingen hoor nu best wel leeg | ||
Rossdale | vrijdag 23 februari 2018 @ 15:08 | |
Het chassis van de McLaren oogt behoorlijk simpel vergeleken met de competitie. | ||
Meike26 | vrijdag 23 februari 2018 @ 15:46 | |
Zandzakking | ||
DKUp | vrijdag 23 februari 2018 @ 15:51 | |
Ik weet niet wie heeft gekozen voor deze kleur oranje | ||
Tarado | vrijdag 23 februari 2018 @ 15:52 | |
wat ik begreep hadden ze zich enorm op downforce gericht maar met een mindere motor moet je wat meer compromissen sluiten, ik zie ze dan ook niet met Red Bull concurreren | ||
Fopje | vrijdag 23 februari 2018 @ 15:55 | |
Die foto's zo van de McLaren zien er idd nogal lelijk uit. Maar op de foto's in actie vind ik hem toch wel wat hebben | ||
SnowOokami | vrijdag 23 februari 2018 @ 16:08 | |
Had meer blauw op gemoeten en de achterkant is nogal kaal... dacht trouwens dat Renault niet op de wagen kwam te staan maar blijkbaar staat het er toch op. | ||
DKUp | vrijdag 23 februari 2018 @ 16:10 | |
Ziet er wel beter uit inderdaad in het "echt". | ||
Wuwwa | vrijdag 23 februari 2018 @ 16:46 | |
De witte achtergrond/spotlights maakt het oranje van de auto wat feller. In normaal licht is ie doffer en komt het beter tot zijn recht. | ||
Gezicht | vrijdag 23 februari 2018 @ 17:58 | |
Ik vind hem heel vet hoor | ||
SnowOokami | vrijdag 23 februari 2018 @ 19:15 | |
Vind ik ook nog redelijk stil eigenlijk race auto's worden steeds stiller terwijl (hybride) "straat" auto's nog steeds veel lawaai maken. | ||
BadderHaring | zaterdag 24 februari 2018 @ 09:04 | |
Volgens Scalabroni wordt RedBull kampioen. U las het hier het eerst. | ||
#ANONIEM | zaterdag 24 februari 2018 @ 10:36 | |
Bron : https://nl.motorsport.com(...)wereldtitel-1008260/ Ex-F1-ontwerper Scalabroni: "Red Bull heeft grootste probleem van 2018 opgelost"
| ||
truthortruth | zaterdag 24 februari 2018 @ 10:47 | |
Altijd leuk dit soort positieve signalen, dat geeft een mens hoop | ||
#ANONIEM | zaterdag 24 februari 2018 @ 10:54 | |
Meestal valse hoop, wacht wel even de volgende 2 weken af. | ||
sasquatsch | zaterdag 24 februari 2018 @ 11:26 | |
De getoonde Renault is niet de Renault die we volgende week te zien krijgen. Het was een aangepaste 2017 wagen bedoeld om de nieuwe livery te showen. https://www.motorsport.co(...)al-2018-car-1008424/ | ||
VEM2012 | zaterdag 24 februari 2018 @ 11:31 | |
Koffiedik, of glazen bol? Je weet pas na de eerste races waar je staat. | ||
Tarado | zaterdag 24 februari 2018 @ 12:06 | |
inderdaad en dan weten we nog pas de helft | ||
Kleffe_Dop | zaterdag 24 februari 2018 @ 12:06 | |
Raar dat ze daar zo geheimzinnig over denken te moeten doen, de gehele internationale pers kwam al tot die conclusie tijdens de presentatie. | ||
Tarado | zaterdag 24 februari 2018 @ 12:31 | |
| ||
Weltschmerz | zaterdag 24 februari 2018 @ 12:33 | |
Het lijkt me een typisch voorbeeld van iemand die het aspect dat hij wel spot veel belangrijker maakt dan alles wat hij niet ziet of niet kan zien. Het lijkt mij dat de invloed van schone lucht in de airbox maar beperkt invloed heeft op het vermogen, dat de halo maar beperkt invloed heeft op de schone lucht, en de rake maar beperkt invloed heeft op de verstoring door de halo. Hoeveel pk zouden we het over hebben? 2? | ||
KillerBee4ever | zaterdag 24 februari 2018 @ 12:52 | |
Ga jij het die ex-F1 ontwerper anders maar even goed uitleggen, in tegenstelling tot jou begrijpt hij er kennelijk maar bar weinig van... | ||
Monolith | zaterdag 24 februari 2018 @ 13:21 | |
Uiteindelijk kun je prestaties gewoon onmogelijk op het blote oog beoordelen. Aerodynamica is gewoon heel complex. Met simulaties en tests in windtunnels kun je de effecten van een ontwerp theoretisch en experimenteel benaderen, maar uiteindelijk moet de praktijk het uitwijzen. | ||
sasquatsch | zaterdag 24 februari 2018 @ 13:29 | |
Je weet toch wel dat er geen betere expert is dan Weltschmerz? | ||
THEFXR | zaterdag 24 februari 2018 @ 13:39 | |
idd, op het totale pakket maakt het te weinig % uit | ||
KillerBee4ever | zaterdag 24 februari 2018 @ 13:40 | |
Dan zou je toch denken dat hij ergens op deze aardkloot, aan een cocktail zippend, aan een mooi strand ligt, met al het geld wat ie met zijn kennis binnen harkt? Maar nee, FOK is kennelijk dan toch leuker | ||
SnowOokami | zaterdag 24 februari 2018 @ 14:15 | |
FOK > all | ||
Weltschmerz | zaterdag 24 februari 2018 @ 14:38 | |
Ik denk dat ik iets meer begrijp van hoe nieuws werkt en hoe experts die in het nieuws komen werken dan van het ontwerpen van een formule1 auto. Feit is dat hij ook gewoon op de foto's en de reputatie van Newey afgaat. Hij pikt dit eruit, ik vind het een interessante observatie, maar die trekt meer aandacht wanneer je het als doorslaggevend bestempelt. | ||
Tarado | zaterdag 24 februari 2018 @ 14:40 | |
jij bent ook weer helemaal klaar voor een nieuw seizoen zie ik | ||
Weltschmerz | zaterdag 24 februari 2018 @ 14:45 | |
Ik niet als enige. Ik bespeur hier althans alweer iets van een roes van Verstappenoptimisme die geen tegenspraak duldt. Dat laatste ga ik ook dit seizoen weer volledig negeren. | ||
KillerBee4ever | zaterdag 24 februari 2018 @ 14:51 | |
Je hebt zeker nog nooit van zelf-reflectie gehoord? Je doet het namelijk zelf ook, maar dan precies andersom (lees: "iedereen positief over Verstappen is fout, en oh ja, alleen ik heb gelijk" no offence, maar je hebt het zelf niet eens door ). Voor mezelf persoonlijk, kan ik alleen maar zeggen dat ik al het nieuws, zowel positief als negatief (voor welk 'kamp' ook) in het midden leg. We zien het idd wel, zodra ze gaan testen en straks aan het begin van het seizoen. Ik ben iig erg benieuwd! | ||
#ANONIEM | zaterdag 24 februari 2018 @ 15:04 | |
jij bestempeld na 1 foto de Ferrari al als beste van het veld. Over Vetteloptimisme gesproken. En als je goed leest hierboven, zie je dat de meesten nog terughoudend reageren op dit nieuwsbericht. | ||
Weltschmerz | zaterdag 24 februari 2018 @ 15:17 | |
Een paar dagen terug heb ik mezelf in dit topic nog van wensdenken beschuldigd. Toen heb ik ook geschreven waarom ik niet zo heel veel vertrouwen heb in RBR. Daar kan Verstappen niet zoveel aan doen. Ik heb verder geen moeite met je felle reactie maar ik trek er wel conclusies uit. Nee, ik heb goede hoop dat Ferrari een grotere stap heeft gemaakt dan Mercedes om de genoemde reden. Voor een goed seizoen hoeft hij ook helemaal niet de beste auto te zijn want Vettel is natuurlijk beter dan Hamilton. En ik vertel erbij waarom ik terughoudend ben. Maar dat lokt dan weer een felle reactie uit van iemand die kennelijk geen zin heeft in terughoudendheid. | ||
bloodymary1 | zaterdag 24 februari 2018 @ 15:21 | |
Oh nee, krijgen we dit infantiele gedoe weer. | ||
Kleffe_Dop | zaterdag 24 februari 2018 @ 15:57 | |
Dit dus, heerlijk al die analisten, oud ontwerpers en experts aan het woord zo in het pre-seizoen. Maar ze slaan net zo goed volledig de plank mis. Iemand die zich nog de reacties herinnerde op de RB13 vorig jaar? Hij was toch zo clean, sleek en had zoveel natuurlijke mechanische grip dat Red Bull al die vleugeltjes, ingewikkelde bargeboards etc niet nodig zou hebben... En we weten allemaal hoe de RB13 er tegen het einde van het seizoen uiteindelijk uitzag... [ Bericht 0% gewijzigd door Kleffe_Dop op 24-02-2018 16:03:26 ] | ||
Geralt | zaterdag 24 februari 2018 @ 16:07 | |
Ehmz nee hoor. Die wagen was zo clean om een goeie basis neer te zetten en op voorhand was al duidelijk dat al die flapjes en vleugeltjes er vanzelf bij zouden komen. | ||
Geralt | zaterdag 24 februari 2018 @ 16:07 | |
Dat de basis misschien niet zo goed was als achteraf bleek doet daar niets aan af. Hetgeen jij nu schetst was totaal niet aan de orde. | ||
SnowOokami | zaterdag 24 februari 2018 @ 16:59 | |
Newey heeft wel overuren gedraaid afgelopen winter, hij is dit keer wel constant betrokken geweest bij de RB14 en heeft ook nog eens geholpen met de STR13 motor integratie. En we hebben waarschijnlijk nog niet alles gezien na die 100km afgelopen week komen er wel wat updates volgende week. | ||
#ANONIEM | zaterdag 24 februari 2018 @ 17:02 | |
hehe prachtig ja | ||
nils7 | zaterdag 24 februari 2018 @ 19:23 | |
Ben wel benieuwd wat die motoren regels voor effect gaan hebben en of de Mercedes teams nu stappen naar voren zetten. Want denk dat zij behoorlijk nog achterlopen qua motorsettings | ||
Nieuwschierig | zaterdag 24 februari 2018 @ 19:30 | |
Inderdaad. Ze kunnen hun energie beter steken aan een knopje op het stuur waar temp+50pk op staat zoals Mercedes al lang heeft | ||
Asschen_sukar | zaterdag 24 februari 2018 @ 20:23 | |
Ze kunnen best zo'n leuk knopje op het stuur maken, maar zonder dat je iets over de motor te zeggen hebt lijkt me niet dat hij erg veel nut heeft | ||
mikieu | zaterdag 24 februari 2018 @ 20:55 | |
Bijna 100km | ||
BadderHaring | zaterdag 24 februari 2018 @ 20:55 | |
Geeft voor de coureur misschien wel een lekker psychologische sensatie, zo'n knop. | ||
SnowOokami | zaterdag 24 februari 2018 @ 21:44 | |
Werd net ff dood geschopt @ motorsport f1 reacties omdat ik zei dat de halo niet zoveel nut had. Maar blijkbaar zijn er nogal veel "bijna" incidenten geweest door vliegende auto's... volgens mij slaan we een beetje door. Er worden al veiligheidsmaatregelen genomen voordat er daadwerkelijk ongelukken zijn gebeurd, als ze zo graag geen ongelukken willen dan kun je net zo goed stoppen met racen of zie ik dat verkeerd? | ||
Ferry_76 | zaterdag 24 februari 2018 @ 21:48 | |
Tsja, Formule 1 is ondertussen veel veiliger dan sporten als motorracen, wielrennen, snowboarden, skiën enzovoorts... Vandaag mocht de RS18 ook even buiten spelen: | ||
nils7 | zaterdag 24 februari 2018 @ 22:59 | |
De FIA heeft ooit eens gezegd dat als ze het niet zouden gebruiken en er een vreselijk ongeluk zou plaats vinden dat ze dan een rechtzaak konden verwachten met waarom ze een oplossing zoals dit niet hadden geïmplementeerd. Dus het is eigenlijk een soort van indekken. Alhoewel dat ik niet denk dat zo iets Jules had beschermd. | ||
trein2000 | zaterdag 24 februari 2018 @ 23:04 | |
Het enige wat ik me serieus afvraag is of de tijd die nodig is om eruit te komen/ eruit gehaald te worden niet wordt verlengd. Zeker als het ding niet meer op 4 wielen staat. Dat kan icm brand een groot gevaar zijn. In mijn optiek groter dan de kans op een ongeluk die door die halo voorkomen had kunnen worden. | ||
aesop | zondag 25 februari 2018 @ 10:52 | |
Bron:Motorsport.com Ik had op iets meer gehoopt... | ||
Sunri5e | zondag 25 februari 2018 @ 10:53 | |
Toch wel een mooie auto. | ||
hiddit | zondag 25 februari 2018 @ 11:02 | |
weet iemand of de test ook ergens uitgezonden gaan worden ofzo? | ||
SnowOokami | zondag 25 februari 2018 @ 11:11 | |
3 motoren per jaar... wat een grap | ||
Weltschmerz | zondag 25 februari 2018 @ 11:12 | |
Ik denk niet dat dat juridisch hout snijdt. Ik denk dat het gaat om de vreselijke ongelukken en niet zozeer de ernstige. De F1 kan een dodelijk ongeluk best hebben, maar de onthoofding van een coureur live in HD wordt een moeilijker verhaal. Live verbranding zal niet zo snel meer gebeuren, ook niet als een coureur niet goed uit de auto kan komen. | ||
Geralt | zondag 25 februari 2018 @ 11:15 | |
Dat dat iedereen het daar wel over eens is. Die halo had hem direct onthoofd. | ||
SnowOokami | zondag 25 februari 2018 @ 11:21 | |
Volgens mij is er nog nooit iemand onthoofd in de F1. Ze zijn bang voor iets wat nog nooit gebeurt is... links of rechtsom kun je er juridisch altijd wat tegen aan gooien maar het blijft gewoon een risico sport. Maar goed dit is blijkbaar een trend aan het worden, in de branche waar ik werk is het ook totaal doorgeslagen met de veiligheid. Alleen maar om juridisch gedekt te zijn en voor de "welzijn" van een medewerker (zodat hij niet thuis komt te zitten.. kost geld namelijk). dit idd. | ||
flipsen | zondag 25 februari 2018 @ 11:25 | |
Helmut Koinigg? En Tom Pryce zo goed als... | ||
Wertha | zondag 25 februari 2018 @ 11:27 | |
Meer van hetzelfde voor Red Bull. Zul je dadelijk zien dat de reliability desondanks toch niet op orde is. | ||
SnowOokami | zondag 25 februari 2018 @ 11:31 | |
Pryce was een freak ongeluk.. van Helmut wist ik niet. | ||
mikieu | zondag 25 februari 2018 @ 11:31 | |
Ik lees dit echt als: Zo, wij hebben afgelopen maandag de lichten van de werkplaats weer aangedaan na de winterstop en gaan verder waar we waren. Lekker met geknepen billen naar Australië.. | ||
Weltschmerz | zondag 25 februari 2018 @ 11:41 | |
Het is wel eens gebeurd en er zijn een paar narrow escapes geweest. Stewart heeft over zijn teamgenoot Cevert gezegd dat ze hem na diens crash in de auto hadden laten zitten omdat hij zo overduidelijk dood was. Dat wil je niet in deze tijd waarin mensen minder kunnen hebben en alles veel beter in beeld komt. | ||
Geralt | zondag 25 februari 2018 @ 11:43 | |
En voor die marshall had zo een halo ook niets uitgemaakt. | ||
SnowOokami | zondag 25 februari 2018 @ 11:44 | |
We hebben het over ongelukken van ruim 40 jaar geleden je wilt toch niet zeggen dat die halo een goed idee is omdat er 40 jaar geleden een paar bizarre ongelukken zijn gebeurt? Dit bedoel ik dus met doorgeslagen... | ||
Donderkonijn | zondag 25 februari 2018 @ 11:51 | |
He gatver, Plek 3 max dus weer met verdomd veel geluk. Anders plek 5/6 realistisch. | ||
Weltschmerz | zondag 25 februari 2018 @ 11:53 | |
Ik vind de halo geen goed idee. Ik haal alleen het voorbeeld van 40 jaar geleden aan om je even te laten voorstellen hoe het zou zijn als miljoenen mensen ter wereld live zien hoe iemand overduidelijk dood gaat. Dat is heel wat anders dan hoop houden dat hij weer bij bewustzijn komt tot na het champagnespuiten en dan voor het avondeten het nieuws uit het ziekenhuis krijgen dat de coureur het niet heeft gered. Ik denk dat dat voor de Amerikaanse eigenaren van de sport een belangrijkere overweging is dan alleen het risico van de coureur. | ||
SnowOokami | zondag 25 februari 2018 @ 16:44 | |
Analyses van de Mercedes, Ferrari en RBR: https://www.motorsport.co(...)ri-compared-1008637/ Bedenk me dat het nog maar een paar uur is voordat ze gaan testen [ Bericht 14% gewijzigd door SnowOokami op 25-02-2018 16:50:35 ] | ||
JayHovah | zondag 25 februari 2018 @ 17:55 | |
Ik lees nog weinig over het aerodesign van Ferrari’s spiegels. Ze hebben op één of andere manier speciale luchtgeleiding gecreëerd in het hart van de spiegels, om het beter langs de auto sturen (?)... | ||
Ferry_76 | zondag 25 februari 2018 @ 18:03 | |
Heeft Pirelli ook winterbanden mee voor de test?: | ||
SnowOokami | zondag 25 februari 2018 @ 18:04 | |
Hier https://gathering.tweaker(...)ge/54375873#54375873 en hier https://drivetribe.com/ga(...)ngjVTrThu_ffEktqgs_A wordt er iets over gezegd. | ||
SnowOokami | zondag 25 februari 2018 @ 18:45 | |
Maar goed... dat is voor 2019. | ||
Donderkonijn | zondag 25 februari 2018 @ 19:24 | |
Die video zegt eigenlijk helemaal niks wat we niet al wisten..... | ||
nils7 | zondag 25 februari 2018 @ 19:44 | |
De meeste zeggen: testen is testen Maar vorig jaar wisten we na de eerste dag al dat de RB13 prut was... | ||
Monolith | zondag 25 februari 2018 @ 19:45 | |
Goed verhaal, lekker kort. | ||
Adrie072 | zondag 25 februari 2018 @ 20:33 | |
2017 2018 I like it, maar ja gaat ie ook sneller........? | ||
flipsen | zondag 25 februari 2018 @ 20:38 | |
Het klopt historisch gezien natuurlijk wel, dat oranje. Maar voor mij blijft de "klassieke" McLaren toch echt rood/wit. | ||
SnowOokami | zondag 25 februari 2018 @ 20:41 | |
Er gaan wat geruchten dat ze niet precies weten wat de nieuwe auto gaat doen omdat ze nu al veel updates verwachten voor Australië (aka vooraf indekken). De Renault heeft een heel andere layout en ander COG vergeleken met de Honda, dus ja... | ||
Asschen_sukar | zondag 25 februari 2018 @ 21:07 | |
Let's hope so | ||
sasquatsch | zondag 25 februari 2018 @ 23:15 | |
De Amerikaanse eigenaren hebben weinig te zeggen over de Halo. Dat is de (Franse) FIA en vooral Jean Todt die erg met de veiligheid bezig is, ook al vanwege zijn werkzaamheden voor Road Safety bij de VN. En liability is al genoemd als een van de redenen om de halo er voor 2018 door te drukken. | ||
sasquatsch | zondag 25 februari 2018 @ 23:19 | |
Nu FI en Williams met exact dezelfde motoren als Mercedes gaan rijden (en Sauber en Haas met gelijke Ferrari motoren) kan zelfs dat nog lastig worden. | ||
mikieu | zondag 25 februari 2018 @ 23:19 | |
Deze week rijdt renault met licht geknepen motoren, betrouwbaarheid testen. De week erna komt er meer vrij. | ||
Gezicht | zondag 25 februari 2018 @ 23:33 | |
Is dat zo? Hoor ik voor 't eerst. | ||
sasquatsch | zondag 25 februari 2018 @ 23:36 | |
F1 / [F1] F1 nieuwtjes topic deel 204 - Presentatie galore | ||
ondeugend | maandag 26 februari 2018 @ 00:09 | |
JayHovah | maandag 26 februari 2018 @ 03:18 | |
Zoals Shakespeare al schreef: “To Sandbag or Not To Sandbag, That’s the Question” | ||
Asschen_sukar | maandag 26 februari 2018 @ 06:27 | |
Die is toch ook wel erg vet | ||
BadderHaring | maandag 26 februari 2018 @ 07:15 | |
Het is een act. Eerste drie startrijen 'Powered by Renault' straks. | ||
heywoodu | maandag 26 februari 2018 @ 07:22 | |
Vorig jaar vond ik die heel gaaf, nu ben ik er al lang aan gewend en vind ik hem niet bijzonder meer eigenlijk | ||
Asschen_sukar | maandag 26 februari 2018 @ 07:23 | |
https://www.autosport.com(...)f1-test-day-one-2018 Eindelijk wat actie vandaag | ||
DeeBee | maandag 26 februari 2018 @ 07:31 | |
Iets anders verwachten dan dit van die prutsers van Renault is ook teveel, dit lijkt wel het bericht van vorig jaar... Dit wordt weer een seizoen janken vanwege de motor... | ||
tja77 | maandag 26 februari 2018 @ 08:37 | |
Vanaf vandaag gaat het gespeculeer een versnelling omhoog en worden massaal teams afgeschreven. | ||
Tarado | maandag 26 februari 2018 @ 08:42 | |
verwacht jij veel verandering dan? Ik eerlijk gezegd niet, misschien onderin wat | ||
Asschen_sukar | maandag 26 februari 2018 @ 08:47 | |
Niet echt een verbetering t.o.v. vorig jaar. | ||
SnowOokami | maandag 26 februari 2018 @ 08:55 | |
Als ik dit zo lees dan lijkt het idd of Renault pas afgelopen week is begonnen met de 2018 motor https://www.autosport.com(...)ised-for-reliability Lijkt wel of ze afgelopen jaar niks hebben gedaan aan ontwikkeling... "we hebben 70.000km aan motor tests gedaan op de dyno"... nou jeuj. | ||
Tinos85 | maandag 26 februari 2018 @ 09:00 | |
Inderdaad, zo voor de test worden de verwachtingen vast even de grond in getrapt. | ||
BadderHaring | maandag 26 februari 2018 @ 09:00 | |
Sodeknetter wat een lelijke bak stront. | ||
Rossdale | maandag 26 februari 2018 @ 09:01 | |
Met zo'n blok onder de achterwielen hebben ze bijna net zo'n hoge rake als de Red Bull | ||
Tarado | maandag 26 februari 2018 @ 09:02 | |
| ||
#ANONIEM | maandag 26 februari 2018 @ 09:10 | |
Door de halo kunnen ze de monitor ook niet meer kwijt op de auto in de pits. | ||
tja77 | maandag 26 februari 2018 @ 09:13 | |
Ik hoop op veel Mercedes plofjes, maar dat zal niet gebeuren vrees ik. Ik verwacht dat RBR er dichter bij zit dan voor aanvang van vorig seizoen. Ik verwacht dat Mclaren wel een stukje beter is. Maar niks schokkends eigenlijk. Vorig seizoen was het voor aanvang een stuk onvoorspelbaarder en spannender. | ||
SnowOokami | maandag 26 februari 2018 @ 09:16 | |
https://twitter.com/redbullracing/status/968033445434847233 Al die reacties naja... vind er ook geen zak aan. | ||
Tarado | maandag 26 februari 2018 @ 09:18 | |
mijn hoop op een spannend jaar is op Ferrari gevestigd, ik zie dat Red Bull met Renault niet lukken | ||
Tinos85 | maandag 26 februari 2018 @ 09:18 | |
Tsja was te verwachten natuurlijk. Ze hebben al jarenlang zo goed als dezelfde livery. | ||
BadderHaring | maandag 26 februari 2018 @ 09:18 | |
Weinig verheffend inderdaad. | ||
#ANONIEM | maandag 26 februari 2018 @ 09:23 | |
lekker "Snerpje" in de uitlaat. | ||
Sinister-D- | maandag 26 februari 2018 @ 09:29 | |
RBR al aan het sandbaggen? | ||
Tarado | maandag 26 februari 2018 @ 09:36 | |
Mercedes gaat zoals gebruikelijk wel lekker | ||
nils7 | maandag 26 februari 2018 @ 09:37 | |
Mooi daar zitten ze nu al nog 2 tienden vanaf. | ||
Tarado | maandag 26 februari 2018 @ 09:38 | |
en het is nu een stuk kouder denk ik | ||
DKUp | maandag 26 februari 2018 @ 09:38 | |
SnowOokami | maandag 26 februari 2018 @ 09:40 | |
09:39 It's a 1m25.925s from Alonso, who slots between Bottas and Raikkonen into second. McLaren valt door de mand | ||
Rossdale | maandag 26 februari 2018 @ 09:40 | |
Geen vleugeltje op de halo wat je bij enkele andere teams wel ziet. Had bij RB toch ook wel iets ingenieus verwacht | ||
TagForce | maandag 26 februari 2018 @ 09:42 | |
1:31.8 voor RIC... RB kan nu al opgegeven worden | ||
ondeugend | maandag 26 februari 2018 @ 09:43 | |
1.29 al | ||
Tarado | maandag 26 februari 2018 @ 09:44 | |
op supersofts nog wel | ||
TagForce | maandag 26 februari 2018 @ 09:44 | |
Alonso in het grind... Doei McLaren | ||
SnowOokami | maandag 26 februari 2018 @ 09:44 | |
09:42 Ricciardo improves to a 1m29.232s, but he's still five seconds off Alonso in second. RIP seizoen. | ||
ondeugend | maandag 26 februari 2018 @ 09:45 | |
1.27 Ric De bull moet warmlopen | ||
Tarado | maandag 26 februari 2018 @ 09:45 | |
| ||
ondeugend | maandag 26 februari 2018 @ 09:46 | |
Ben vooral benieuwd naar de hoeveelheid ronden. Dat was vorig jaar belabberd bij RB | ||
SnowOokami | maandag 26 februari 2018 @ 09:46 | |
09:46 It looks like the McLaren managed to shed a wheel... wtf? | ||
TagForce | maandag 26 februari 2018 @ 09:47 | |
Wiel er af bij McLaren... Ligt nu dus niet aan de motor | ||
DKUp | maandag 26 februari 2018 @ 09:47 | |
Fantastische start | ||
ondeugend | maandag 26 februari 2018 @ 09:47 | |
| ||
SnowOokami | maandag 26 februari 2018 @ 09:47 | |
Tarado | maandag 26 februari 2018 @ 09:48 | |
gridpenalty? | ||
TagForce | maandag 26 februari 2018 @ 09:48 | |
Die is er inderdaad af, ja. | ||
ondeugend | maandag 26 februari 2018 @ 09:48 | |
Uitsluiten van deelname zeg ik je! Ah misschien mogen wielen ook wel weer vliegen nu er de halo is. | ||
Tarado | maandag 26 februari 2018 @ 09:49 | |
maar hij heeft het wiel eraf gereden | ||
DKUp | maandag 26 februari 2018 @ 09:49 | |
| ||
#ANONIEM | maandag 26 februari 2018 @ 09:51 | |
Oh god, die beginnen al weer lekker. | ||
TagForce | maandag 26 februari 2018 @ 09:51 | |
Of is het er gewoon afgelopen? Er zijn tweets die suggereren dat hij een vangrail heeft geraakt, maar dan vraag ik me af welke dan, er staan er alleen aan de binnenkant, en dan zou hij niet daar uitkomen lijkt mij. Naast het feit dat als je het wiel er af rijdt het wiel aan de kabels moet blijven hangen, en deze lijkt 30 meter verderop te liggen. | ||
Tarado | maandag 26 februari 2018 @ 09:57 | |
in de laatste bocht? Als het los zou zitten had het wiel er wel eerder afgelopen denk ik | ||
ondeugend | maandag 26 februari 2018 @ 09:57 | |
| ||
DKUp | maandag 26 februari 2018 @ 09:59 | |
| ||
Tarado | maandag 26 februari 2018 @ 09:59 | |
| ||
Sinister-D- | maandag 26 februari 2018 @ 10:00 | |
bekend gevoel voor 'm, gehurkt achteraan de wagen kijkend naar kapotte onderdelen | ||
BadderHaring | maandag 26 februari 2018 @ 10:01 | |
Schroefjes gemonteerd losdraaiend in de rijrichting, kan gebeuren. | ||
Nattekat | maandag 26 februari 2018 @ 10:01 | |
In dit geval missende onderdelen. | ||
SnowOokami | maandag 26 februari 2018 @ 10:02 | |
bekend beeld iig | ||
DKUp | maandag 26 februari 2018 @ 10:11 | |
| ||
KingRadler | maandag 26 februari 2018 @ 10:12 | |
monteurs nog niet helemaal wakker | ||
Refragmental | maandag 26 februari 2018 @ 10:12 | |
Mogen de testdagen gestreamd worden? Zo ja, zijn er nog goede streams om deze testdagen te bekijken? | ||
KingRadler | maandag 26 februari 2018 @ 10:13 | |
https://www.periscope.tv/w/1yNxakyqYLNGj https://www.pscp.tv/w/1ynJOAnjwRXKR (legale streams) bron: https://www.f1maximaal.nl(...)testdag-in-barcelona | ||
SnowOokami | maandag 26 februari 2018 @ 10:19 | |
De Honda klinkt nog steeds het beste | ||
sasquatsch | maandag 26 februari 2018 @ 10:19 | |
Ik weet niet of het al gepost is, maar hier is de line-up voor de testen van deze week:
[ Bericht 1% gewijzigd door sasquatsch op 26-02-2018 10:24:56 ] | ||
nils7 | maandag 26 februari 2018 @ 10:20 | |
Hamilton komt vandaag na de lunch in actie. | ||
sasquatsch | maandag 26 februari 2018 @ 10:23 | |
Dat klopt niet. De snelste tijd vorig jaar op de eerste testdag was 1:21.765 van Hamilton op de Soft band.
| ||
mikieu | maandag 26 februari 2018 @ 10:23 | |
Kut rb, ga gewoon rondes rijden | ||
sasquatsch | maandag 26 februari 2018 @ 10:24 | |
Dan klopt mijn bron niet. Maar is intussen aangepast | ||
ondeugend | maandag 26 februari 2018 @ 10:25 | |
Ricciardo is er weer uit | ||
DKUp | maandag 26 februari 2018 @ 10:26 | |
voor AD | ||
Refragmental | maandag 26 februari 2018 @ 10:28 | |
Thanks | ||
KingRadler | maandag 26 februari 2018 @ 10:30 | |
klopt zag hem net wegrijden | ||
WheeledWarrior | maandag 26 februari 2018 @ 10:31 | |
McLaren begint weer lekker | ||
Peterselieman | maandag 26 februari 2018 @ 10:31 | |
Het zit McLaren ook niet mee he | ||
ondeugend | maandag 26 februari 2018 @ 10:34 | |
Ric nu op 1.24.2 op mediums trouwens | ||
Peterselieman | maandag 26 februari 2018 @ 10:34 | |
Wordt ook niks met Kimi dit jaar. Hij is veel te sloom | ||
TagForce | maandag 26 februari 2018 @ 10:34 | |
nevermind | ||
ondeugend | maandag 26 februari 2018 @ 10:36 | |
RB een stuk aktiever dan vorig jaar iig 1.23.2 | ||
Sunri5e | maandag 26 februari 2018 @ 10:39 | |
Kun je ergens de tijden volgen? | ||
ondeugend | maandag 26 februari 2018 @ 10:39 | |
https://www.f1today.net/n(...)de-eerste-wintertest | ||
KingRadler | maandag 26 februari 2018 @ 10:41 | |
Benieuwd na reactie van Ric | ||
mikieu | maandag 26 februari 2018 @ 10:50 | |
Ja we zijn nog maar net begonnen.. maar mercedes maakt gewoon meters, dat lijkt me het beste | ||
Asschen_sukar | maandag 26 februari 2018 @ 10:52 | |
Kan je ook ergens het aantal gereden rondjes makkelijk zien? | ||
#ANONIEM | maandag 26 februari 2018 @ 10:53 | |
https://www.gpupdate.net/(...)ya-26-februari-2018/ | ||
ondeugend | maandag 26 februari 2018 @ 10:54 | |
Ook op de link die ik net gaf | ||
ondeugend | maandag 26 februari 2018 @ 10:55 | |
Sauber faalt vooralsnog om een tijd te zetten | ||
Asschen_sukar | maandag 26 februari 2018 @ 10:55 | |
| ||
mikieu | maandag 26 februari 2018 @ 10:56 | |
Ferrari was vorig jaar behoorlijk fanatiek met meters maken, stroeve start lijkt het. | ||
#ANONIEM | maandag 26 februari 2018 @ 10:58 | |
Mercedes zit al weer op 28 ronden terwijl de rest nog onder de 20 zit. Beetje frustrerend. | ||
ondeugend | maandag 26 februari 2018 @ 10:59 | |
| ||
WheeledWarrior | maandag 26 februari 2018 @ 10:59 | |
Die zijn gewoon weer de topfavoriet. | ||
ondeugend | maandag 26 februari 2018 @ 11:00 | |
Gelukkig kan Bottas niet rijden | ||
mikieu | maandag 26 februari 2018 @ 11:01 | |
Kan natuurlijk andere tactiek zijn, maar snap niet zogoed wat je zo lang in de pit kan houden. | ||
#ANONIEM | maandag 26 februari 2018 @ 11:03 | |
Als je nog aan je auto moet sleutelen ben je mooi te laat. Meer meters is meer data, zowel voor Aero als de motor. De motor telt toch nog niet mee voor het reglement, nu is het moment om dat ding te stresstesten. | ||
Bensel | maandag 26 februari 2018 @ 11:04 | |
interpretatie cijfers, andere afstellingen | ||
Asschen_sukar | maandag 26 februari 2018 @ 11:05 | |
Als je na 10 ronden ziet dat je aero niet klopt, en je kan het gelijk oplossen is het zonde een dag te wachten. | ||
Martinello | maandag 26 februari 2018 @ 11:05 | |
Ik hoop zo dat dit niet wéér een Mercedes-jaar gaat worden. Maar helaas gaat het Bottas voorlopig weer akelig gemakkelijk af. | ||
ondeugend | maandag 26 februari 2018 @ 11:06 | |
Hulkenberg gaat lekker 1.21.7 | ||
Bensel | maandag 26 februari 2018 @ 11:09 | |
Wat je voornamelijk wil leren in tests als deze zijn de basics: wat is de topsnelheid, hoe gedraagt de auto zich in hoge snelheidsbochten. en welk verschil maken de instellingen hierin. Allemaal dingen die je in een lap kunt doen, maar waarvoor de lap zelf niet snel hoeft te zijn | ||
DeeBee | maandag 26 februari 2018 @ 11:11 | |
Misschien haalt er dit jaar wel 5x een ander team pole! | ||
#ANONIEM | maandag 26 februari 2018 @ 11:11 | |
Pit in, vleugel bijstellen en doorrrr..... hele aero pakket kun je beter in de lunchpauze doen. | ||
mikieu | maandag 26 februari 2018 @ 11:12 | |
Cijfers moet je tussendoor maar doen, andere afstelling is minutenkwestie? Renault maakt meters, ben ik blij mee. |