abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 21 februari 2018 @ 19:12:07 #26
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_177351257
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:43 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Maar is dat al het geval als er enkel chat-contact is?

Dat vind ik een beetje de grootste vraag, of je iemand als serieus partner-materiaal kunt zien als je elkaar nog nooit ontmoet hebt
''Als ik denk dat iets serieuze potentie heeft focus ik me daar 100% op, ook al heb ik diegene nog niet in het echt gezien''. Gezien ik die normen en waarden heb zoek (nou ja, zocht) ik enkel mogelijke partners die er net zo in stonden. Als je met elkaar begint te chatten en weet dat je beiden op zoek bent naar een relatie...dan implied dat wel een beetje dat je elkaar interessant vind. Grote kans dat het niks word, maar ik wil het wel de volledige kans geven en van de ander verwacht ik dat ergens ook wel. Niet dat ik dat laat weten, of als eis stel, maar als ik er later achter kom dat hij lag te wippen met iemand anders, terwijl wij al contact hadden zou ik dat niet in dank afnemen. Raar misschien, maar dan ben ik maar raar :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_177351923
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:04 schreef Keep_Walking het volgende:
Natuurlijk moet je met je seksdate afspreken.

Je hebt het andere meisje nog niet eens ontmoet. Het kan vies tegenvallen IRL, of dat meisje wijst je af. Dan heb je niet geneukt, en ook geen serieuze relatie.
Jaaaaaaaaaa pakken wat je pakken kan! Greed is good! Straks mis je een keer seks, omg teh horror!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_177352366
Welkom in de denkwereld van de man
pi_177357205
quote:
7s.gif Op woensdag 21 februari 2018 19:12 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

''Als ik denk dat iets serieuze potentie heeft focus ik me daar 100% op, ook al heb ik diegene nog niet in het echt gezien''. Gezien ik die normen en waarden heb zoek (nou ja, zocht) ik enkel mogelijke partners die er net zo in stonden. Als je met elkaar begint te chatten en weet dat je beiden op zoek bent naar een relatie...dan implied dat wel een beetje dat je elkaar interessant vind. Grote kans dat het niks word, maar ik wil het wel de volledige kans geven en van de ander verwacht ik dat ergens ook wel. Niet dat ik dat laat weten, of als eis stel, maar als ik er later achter kom dat hij lag te wippen met iemand anders, terwijl wij al contact hadden zou ik dat niet in dank afnemen. Raar misschien, maar dan ben ik maar raar :D
Helemaal mee eens!
Als je tijdens je verliefdheids-fase al kan vogelen met een ander, wat ga je dan later doen als jullie in een sleur zitten?
Zo zou ik toch over je denken mocht ik het te weten komen.
De tip is hier al gegeven: zou je het zelf erg vinden mocht zij het doen? Dan zelf ook niet doen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_177363625
quote:
7s.gif Op woensdag 21 februari 2018 19:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
''Als ik denk dat iets serieuze potentie heeft focus ik me daar 100% op, ook al heb ik diegene nog niet in het echt gezien''.
nuja, dat kan natuurlijk je keuze zijn...

maar maakt het je dan eigenlijk niet ook weinig uit hoe of wat voor persoon die ander waar je die gevoelens voor ervaart werkelijk is?
Als je je zo al opstelt voordat je iemand echt kent of in het echt gezien en ervaren hebt?

Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je een persoon met wie je hooguit chat en wat geselecteerde foto's gezien hebt werkelijk ként. En je op zijn/haar persoon kunt besluiten of die dusdanig bijzonder is, of hij/zij het waard is dat je er zo voor gaat...

Dan is imho die keuze 'voor iemand te gaan' eerder weinig romantisch en omdat de ander bijzonder is, maar vooral een persoonlijke houding die je voor jezelf doet en zonder dat die ander daar veel mee te maken heeft.

Aangezien de TS kennelijk dat 'gevoel' niet helemaal duidelijk heeft en hij een erg dubbel gevoel heeft bij het idee ook een sexdate met een ander te hebben denk ik dat hij best ook tot de conclusie dat iig 'nu' die speciale gevoelens bij hem (nog) niet bestaan....

Wél denk ik dat zoiets ok een invloed moet hebben he je je opstelt in het (chat-)contact met die ander, als je in de chat-contacten wl gaat doen alsof die ander zoo speciaal voor je is, en ook de suggestie gaat wekken 'dat je al een relatie hebt' ... Maar dat gevoel verdwijnt snel als je de chat-applicatie eventjes afsluit, zou ik dat wél huichelachtig vinden

quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:07 schreef DanieI het volgende:
Welkom in de denkwereld van de man
imho is het totale onzin te roepen dat dat een verschil zou zijn tussen mannen envrouwen, iig niet in hun werkeljke handelen...
hooguit dat soms er een 'sociaal' verschil is in he ze er zelf tegenover anderen over spreken, maar mijn ervaring is dat er in daden weinig substantieel verschil is in omgang (overwegen of doen) met vreemdgaan tussen mannen en vrouwen; ze kiezen er wel vaak andere woorden of verklaringen voor.

[ Bericht 10% gewijzigd door RM-rf op 22-02-2018 10:25:37 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 22 februari 2018 @ 12:00:11 #31
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_177365425
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 10:18 schreef RM-rf het volgende:

[..]

nuja, dat kan natuurlijk je keuze zijn...

maar maakt het je dan eigenlijk niet ook weinig uit hoe of wat voor persoon die ander waar je die gevoelens voor ervaart werkelijk is?
Als je je zo al opstelt voordat je iemand echt kent of in het echt gezien en ervaren hebt?

Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je een persoon met wie je hooguit chat en wat geselecteerde foto's gezien hebt werkelijk ként. En je op zijn/haar persoon kunt besluiten of die dusdanig bijzonder is, of hij/zij het waard is dat je er zo voor gaat...

Dan is imho die keuze 'voor iemand te gaan' eerder weinig romantisch en omdat de ander bijzonder is, maar vooral een persoonlijke houding die je voor jezelf doet en zonder dat die ander daar veel mee te maken heeft.

Aangezien de TS kennelijk dat 'gevoel' niet helemaal duidelijk heeft en hij een erg dubbel gevoel heeft bij het idee ook een sexdate met een ander te hebben denk ik dat hij best ook tot de conclusie dat iig 'nu' die speciale gevoelens bij hem (nog) niet bestaan....

Wél denk ik dat zoiets ok een invloed moet hebben he je je opstelt in het (chat-)contact met die ander, als je in de chat-contacten wl gaat doen alsof die ander zoo speciaal voor je is, en ook de suggestie gaat wekken 'dat je al een relatie hebt' ... Maar dat gevoel verdwijnt snel als je de chat-applicatie eventjes afsluit, zou ik dat wél huichelachtig vinden

Het spreekt voor zich dat je elkaar na een paar chat sessies nog niet goed kent. Dat is zelfs na een paar dates nog het geval. Het is dan ook echt niet zo dat ik na één berichtje meteen het gevoel heb dat diegene de ware gaat zijn. Of dat diegene zo speciaal is. Uiteindelijk wil ik iets niet mislopen en alles 100% de kans geven. Als er wat chat berichten zijn uitgewisseld en er al gesproken wordt over een afspraak vind ik het gewoon netjes om me daar op te richten. Niet omdat ik dan al weet dat hij de ware gaat zijn, maar omdat ik het voor mezelf gewoon fijner vind zo. En waar sommige mensen vallen op mensen die bv zeer grappig zijn val ik onder andere op mensen die er net zo instaan. Dat ik me niet hoef af te vragen of ik nummer vier ben van de week. Maar dat kan voor TS heel anders werken ja :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_177377233
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 03:06 schreef richolio het volgende:
Je hebt die andere meid nog niet eens in het echt gezien, dus ik zou morgen lekker gaan neuken als ik jou was.

En dan natuurlijk wel vol voor die ene meid gaan verder
Wat richolio zegt, je kent die ene dame niet eens.
Je hebt een beeld gevormd of gaat een ongezond beeld vormen van de tinder dame in die 3 weken tijd.

3 weken wachten en alleen chat contact is echt erg lang als je elkaar nog niet tussendoor eens gezien hebt. Voor mij zou een week al lang zijn eerlijk gezegd...

Ik zou lekker even ontspannen bij je scharrel en dan verder zoeken naar een andere date die je niet 3 weken laat wachten. :)
pi_177382166
Ik zeg maar zo:
Beter 1 vogel in de hand dan 10 in de lucht.

Beter een goede buur dan een verre vriend.

Je moet het ijzer smeden als het heet is.
pi_177384137
Gewoon doen ^O^
Of inmiddels is de afspraak misschien wel geweest.

En ?

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2018 08:14:25 ]
  vrijdag 23 februari 2018 @ 08:26:16 #35
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_177384270
Het kan in principe twee kanten opgaan met je Tinderdate waar je verliefd op bent. Laten we wel realistisch zijn, ook al voel jij al vlinders, je hebt haar nog niet in het echt gezien - Ook gaat dit nog een paar weken duren. Of zij 'de ware' is? Dat weet je echt nog niet.

Optie 1: Ze is de ware
Stel dat je gelijk hebt over je Tindermeid. Je krijgt er een toprelatie mee. Ze is de dame van je dromen. Is het dan zo erg dat je vantevoren met een scharrel hebt afgesproken? In die tijd had je je Tindermeid immers nog geeneens in het echt ontmoet. Geen probleem lijkt me. Het tegendeel is waar lijkt me. Als je de rest van je leven een relatie met haar zult hebben, mag je best nu nog afspreken met een ander. Fact: Je hebt nog geeneens een eerste date met haar gehad. Echter voel je je waarschijnlijk niet goed bij deze optie. dus dan moet je het natuurlijk niet forceren.

Optie 2a: Het blijkt toch niets te zijn
Hoe leuk je de Tindermeid ook vindt, uiteindelijk blijkt het toch niets te zijn. Het duurt te lang voordat jullie afspreken, het momentum is weg. Of er was geen echte klik face2face, de verwachtingen lagen bij beide te hoog. Kan gebeuren, no biggie. In dit geval kan jij jezelf wel voor je hoofd slaan dat je niet met die ex hebt afgesproken! Afhankelijk hoe je het 'offer hebt gedeclined' van de ex, de kans bestaat dat ze hierna geen interesse meer heeft.

Optie 2b: Gentlemen's Gesture
Een derde optie is dat je de sexdate netjes afzegt, met als eerlijke reden dat je met een andere meid in je hoofd zit. Het lijkt je niet eerlijk tegenover haar. Ten eerste is dit een zeer nette afhandeling, daarnaast wordt menig vrouw vochtig in haar broekje van dit soort opmerkingen. Wordt het uiteindelijk niets met de Tindermeid? Dan kan je die ex een bericht sturen dat het helaas niets is geworden. Grote kans dat jullie die avond nog samen in bed liggen.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_177397367
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 08:26 schreef Kaizen_ het volgende:
Het kan in principe twee kanten opgaan met je Tinderdate waar je verliefd op bent. Laten we wel realistisch zijn, ook al voel jij al vlinders, je hebt haar nog niet in het echt gezien - Ook gaat dit nog een paar weken duren. Of zij 'de ware' is? Dat weet je echt nog niet.

Optie 2b: Gentlemen's Gesture
Een derde optie is dat je de sexdate netjes afzegt, met als eerlijke reden dat je met een andere meid in je hoofd zit. Het lijkt je niet eerlijk tegenover haar. Ten eerste is dit een zeer nette afhandeling, daarnaast wordt menig vrouw vochtig in haar broekje van dit soort opmerkingen. Wordt het uiteindelijk niets met de Tindermeid? Dan kan je die ex een bericht sturen dat het helaas niets is geworden. Grote kans dat jullie die avond nog samen in bed liggen.
True... maar drie weken is wel heel lang, zeker als je de dame in kwestie alleen maar heb gezien op een foto of via tekst berichtjes. In tussen heb je al zo’n onbedoelde beeldvervormingen dat alles tegenvalt.

Wanneer je haar al hebt gezien zou ik zeker voor optie 2b gaan. Gevoel neemt het dan toch over van verstand.

Achja, zij zit in die weken tijd ook niet stil hoor... ;)
pi_177409568
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 03:27 schreef TheGKing het volgende:
Dankje voor jou antwoord. Ik beslis morgen gewoon. Wat ik morgen als eerste denk al ik wakker word, dat ga ik doen ;-)
En, wat is het geworden? Het is inmiddels zaterdag.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 12:09:43 #38
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_177411728
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:13 schreef DanieI het volgende:
Als je iemand nog niet in real life hebt gezien weet je toch niks? Kan echt twee kanten opgaan dan. Dus zou gewoon met je sexdate afspreken.
Dit dus. Ik zou er niet eens over nadenken of me er slecht over voelen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  User die je het meest gemist hebt 2022 zaterdag 24 februari 2018 @ 12:33:17 #39
78918 SeLang
Black swans matter
pi_177412413
Zolang je geen officiële relatie hebt is er niets aan de hand en mag je sexen met wie je wilt. Nu bestaat er natuurlijk een grijs gebied wat betreft wel of niet een "officiele" relatie hebben, maar met iemand die je nog nooit irl hebt gezien en die pas over 2-3 weken tijd voor je heeft lijkt me niet dat daar discussie over kan zijn.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')