abonnement Unibet Coolblue
pi_177335901
quote:
Een 88-jarige Britse oorlogsveteraan heeft in Londen een jonge vrouw gered van een groep van vijf overvallers.
Volgens de Evening Standard greep weduwnaar John Nixon in toen hij zag dat de overvallers de vrouw probeerden te beroven.

Hoewel Nixon op late leeftijd is, deinsde hij niet terug. Hij is in de jaren veertig getraind als commando en heeft onder meer gevochten in de Korea-oorlog. Hij was onderdeel van elitetroepen en heeft later ook inlichtingenwerk gedaan in onder meer het Midden-Oosten. Die ervaringen kwamen goed van pas.

"Mijn eerste doel was om hun aandacht af te leiden van het meisje dat hard gilde. Ik riep dat ze haar met rust moesten laten", aldus Nixon maandag tegen de Evening Standard.

Half knock-out
"Vervolgens keerden ze zich tegen mij en wilden ze mijn geld. 'Dat gaat niet gebeuren', reageerde ik. Dat hadden ze niet verwacht", deed de 88-jarige Brit zijn verhaal. "Mijn training kwam weer terug en ik sloeg er een half knock-out met een karateklap in zijn nek. Toen kwam een ander met een mes, dus ook daar moest ik mee afrekenen. Hij was duidelijk niet getraind, alleen wist hij me wel enkele keren te steken terwijl ik het mes af wilde pakken", stelde de oud-militair.

"Maar angst komt in mijn woordenboek niet voor. Ik ben al eens in mijn been geschoten en ook eens door een slang gebeten. Ik ben al zo vaak bijna dood geweest dat ik me hier gewoon geen zorgen om maak."

Uitzonderlijke moedigheid
Nixon liep verwondingen aan zijn hoofd en hand op en moest naar het ziekenhuis. De overvallers sloegen op de vlucht. De vrouw kon wegrennen. Niemand werd gearresteerd.

De veteraan wordt door de politie geprezen voor zijn "uitzonderlijke moedigheid". "Een burger zag wat er gebeurde met de vrouw en greep in. Hij heeft kleine verwondingen opgelopen", aldus de Londense politie.
Wat een baas _O_

Bron
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 21 februari 2018 @ 02:29:49 #2
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177336036
Baas _O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177336092
Ouwe baaaas! ^O^
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_177337031
Tja een professionele moordenaar.
pi_177337205
In de stad met de meeste camera's ter wereld moeten hier toch wel beelden van zijn :D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 21 februari 2018 @ 07:51:00 #6
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_177337348
Deze man heeft vandaag Fok! gewonnen _O_
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  Spellchecker woensdag 21 februari 2018 @ 08:00:43 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  woensdag 21 februari 2018 @ 08:04:53 #8
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_177337466
Jammer dat er niemand is opgepakt. Geef die veteraan er nog maar een lintje bij, vast wel een civiele decoratie voor dit soort dingen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_177340054


In Nederland zou de man worden verhoord en gehoord over het excessief geweld naar de kwetsbaren van de samenleving.

Vermoed ik.

http://www.telegraph.co.u(...)ot-dictionary-saves/
pi_177342522
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:32 schreef DrMabuse het volgende:
[ afbeelding ]

In Nederland zou de man worden verhoord en gehoord over het excessief geweld naar de kwetsbaren van de samenleving.
Dat denken alleen idioten die te lang achter hun pc zitten en nooit buiten komen. De rest weet wel beter.
pi_177343139
Net als deze Baas:



Bijna 90!
pi_177378742
Love this
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')