abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177335743
Je hebt al een paar jaar een paar buxussen op het land staan waarvoor je nog geen klant hebt, dus je probeert eens wat. Hovenier Lucas Kuiper (19) uit Borne pakte vrijdag de heggenschaar een modelleerde de struiken in de vorm van twee ferme penissen, inclusief scrotum. :D



Daarna adverteerde de creatieve hovenier namens zijn werkgever onder de weinig aan de fantasie overlatende kop ‘buxuslullen’ op Marktplaats. Niet erg verfijnd misschien, maar de advertentie miste zijn uitwerking niet. Tot gisteren reageerde er 5.000 mensen via de Facebook-pagina van het platform VK Mag. Maar de buxussen zijn nog niet verkocht. “Er is nu 100 euro geboden, daar mag nog wel wat bij”, vindt Lucas Kuiper. “Want in deze vorm worden ze niet gekweekt natuurlijk...”

Aangegroeid
Overigens is de vormgeving niet zijn idee, geeft Kuiper toe. “Een jaar of acht terug had een collega van mij ze bij wijze van grap al een keer in deze vorm gekweekt. Maar dat was allemaal weer aangegroeid. Ik heb ze afgelopen vrijdag weer netjes in model gebracht, zogezegd.” Nee, de naam van zijn werkgever hoeft er niet bij. “Ik weet niet of die het ook nog grappig vindt.”

Onderbroekenlol
Ook de reacties op Facebook kunnen ook onder de noemer onderbroekenlol worden gerangschikt. Ze variëren van de aansporing ‘moet je kopen Louis. Dan kun je eindelijk zeggen dat je een grote hebt’ tot de uitgesproken vrees ‘dan zit Ilse de hele dag in de tuin, ben ik bang’.

https://www.tubantia.nl/b(...)een-kopers~ae34eb65/

Hier op Fok! zijn toch wel kopers te vinden :?
pi_177335811
:') :')
pi_177335902
Ik denk dat FOK!ers op zoek zijn naar iets accuraters, alleen weet ik niet of er zulke hoge struiken bestaan.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_177352928
Nee, zo werkt dat niet, je kunt een buxus niet zomaar even op maat knippen en verwachten dat de buitenwand helemaal vol blaadjes zit, hier zit heel wat meer tijd in.
Racist
pi_177353358
Ik raad hem aan om naar de dokter te gaan want zo ziet mijn lul er niet uit, in welke staat dan ook...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')