abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 23 februari 2018 @ 18:38:43 #276
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177397708
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 02:58 schreef Peunage het volgende:

[..]

Aan de explosies te zien zal het geen rijst of meel zijn geweest.
Nee, brandstof.
https://twitter.com/syria_hezb_iran/status/967006044240203781

https://twitter.com/syria_hezb_iran/status/967007137867104256

Laat die hypocriete kebabverkoper Cavusoglu dan ook gewoon stil zijn over Ghouta. Turkije heeft net zo hard bijgedragen aan ellende in Syrië.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 19:06:10 #277
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_177398137
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 18:38 schreef Szura het volgende:

[..]

Nee, brandstof.
https://twitter.com/syria_hezb_iran/status/967006044240203781

https://twitter.com/syria_hezb_iran/status/967007137867104256

Laat die hypocriete kebabverkoper Cavusoglu dan ook gewoon stil zijn over Ghouta. Turkije heeft net zo hard bijgedragen aan ellende in Syrië.
Misschien nog wel het meest van alle landen.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 19:13:47 #278
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177398258
Overigens lijkt het in de Veiligheidsraad toch op een of andere manier richting een bestand van 30 dagen voor Ghouta te gaan. Maar afwachten wat de precieze condities worden.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 20:28:15 #279
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_177399906
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:13 schreef Szura het volgende:
Overigens lijkt het in de Veiligheidsraad toch op een of andere manier richting een bestand van 30 dagen voor Ghouta te gaan. Maar afwachten wat de precieze condities worden.
Zolang terreurorganisaties als al nusra uitgesloten worden van het bestand lijkt me dat prima. De bevrijding van ghouta kan gewoon doorgaan.
pi_177400978
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 19:13 schreef Szura het volgende:
Overigens lijkt het in de Veiligheidsraad toch op een of andere manier richting een bestand van 30 dagen voor Ghouta te gaan. Maar afwachten wat de precieze condities worden.
Achja Rusland zal misschien wel instemmen met een bestand en dan zal er een dag later iets gebeuren en zullen de Russen zeggen, tja wij wilden wel een bestand, maar die terroristen willen Kennelijk geen bestand en dan zullen ze weer verder gaan met die shit en kunnen de Russen doen alsof ze hebben geluisterd naar de internationale gemeenschap en hun best hebben gedaan om zich in te zetten voor het bestand. Bekende scenario's die we nu al jaren keer op keer hebben zien langskomen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_177401285
“You wouldn’t believe the amount of money that has gone out of IS’ territory,” says a former weapons-dealer involved in transferring the jihadists’ cash. An Iraqi legislator estimates that IS smuggled $400m out of Iraq and Syria during its retreat.

The jihadists, though, appear to have anticipated their loss of land. Last March the group mandated the use of its own currency in eastern Syria, an order it later extended to currency dealers and money-transfer shops. This allowed IS to hoover up Syrian pounds and American dollars. In Iraq it has bankrolled hundreds of exchange houses. Dozens of these even took part in the Iraqi central bank’s currency auctions in 2014 and 2015, allowing the group to convert Iraqi dinars into dollars, before the government at last cracked down on them.

Currency dealers in Turkish cities that border Syria say IS has been moving large sums of money out of its caliphate since early last year. The money flows through the hawala system, an informal web of money-transfer offices that is cheap, fast and almost impossible to regulate. The network of hawala shops in Syria and Turkey has expanded since the start of the Syrian war, allowing refugees, weapons-dealers, oil-smugglers and rebel groups to move cash in and out of the country.

Much of the cash has ended up in Turkey, where intelligence officials believe it is being stored by individuals for future operations, invested in gold and used to keep IS sleeper-cells active. “You only need $500 a month to feed and house a cell of two or three people,” says Ahmet Yayla, the former head of counter-terrorism for the Turkish police. Investigations into the deadly attack on a nightclub in Istanbul on January 1st 2017 revealed that IS had established about 100 safe-houses in the city, where police found more than $500,000.

IS has also laundered its cash reserves by investing in legitimate businesses around the region. In Iraq it has used middlemen to buy farms, car-dealerships, hotels and hospitals. Most of the intermediaries are driven by profit rather than ideology, says Renad Mansour of Chatham House, a British think-tank. Many are tribal leaders or businessmen who have worked with the jihadists before, smuggling oil, weapons, goods and people.
https://www.economist.com(...)-are-saving-up-fight
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  vrijdag 23 februari 2018 @ 21:50:01 #282
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_177401484
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 21:22 schreef Slayage het volgende:

[..]

Achja Rusland zal misschien wel instemmen met een bestand en dan zal er een dag later iets gebeuren en zullen de Russen zeggen, tja wij wilden wel een bestand, maar die terroristen willen Kennelijk geen bestand en dan zullen ze weer verder gaan met die shit en kunnen de Russen doen alsof ze hebben geluisterd naar de internationale gemeenschap en hun best hebben gedaan om zich in te zetten voor het bestand. Bekende scenario's die we nu al jaren keer op keer hebben zien langskomen.
Wat doet je denken dat het niet zo gaat? Denk je dat Al Qaeda geïnteresseerd is in vrede en met gitaren rond het kampvuur gaat zitten en de vredespijp rookt? Of het door Saudi-Arabië gesponsorde JaI?

Maar nee, de Russen hebben het weer gedaan. Jouw "leider" heeft Syrië het meest van alle landen buiten Syrië verziekt.

IS gesteund, Al Qaeda zelfs openlijk gesteund en door hun grensgebied gelaten, illegaal binnen gevallen en territorium geannexeerd, fabrieken in Aleppo leeggeroofd, duizenden radicalen onderdak geboden en het land weer in gestuurd, wapenleveranties gedaan en Amerika wapenleveranties via de grens laten doen. Noem het maar op.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 21:59:03 #283
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_177401642
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 21:50 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Wat doet je denken dat het niet zo gaat? Denk je dat Al Qaeda geïnteresseerd is in vrede en met gitaren rond het kampvuur gaat zitten en de vredespijp rookt? Of het door Saudi-Arabië gesponsorde JaI?

Maar nee, de Russen hebben het weer gedaan. Jouw "leider" heeft Syrië het meest van alle landen buiten Syrië verziekt.

IS gesteund, Al Qaeda zelfs openlijk gesteund en door hun grensgebied gelaten, illegaal binnen gevallen en territorium geannexeerd, fabrieken in Aleppo leeggeroofd, duizenden radicalen onderdak geboden en het land weer in gestuurd, wapenleveranties gedaan en Amerika wapenleveranties via de grens laten doen. Noem het maar op.
Juist, het beste is dat er helemaal geen bestand komt. Laat de tijgers de klus maar afmaken. Dan is het vrede als de terroristen eindelijk zijn opgeruimd en hoeft er niet meer over een bestand gesproken te worden.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 22:02:56 #284
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_177401720
Goede zaak, de resolutie voor een staakt het vuren is niet aangenomen.
pi_177408432
https://www.theguardian.c(...)outa-ceasefire-syria

Terecht geblokkeerd deze resolutie ter bescherming van de terroristen. De heel redelijke Russische amendementen worden stevast tegengehouden en dit laat zien dat oa de Amerikanen totaal niet geinteresseerd zijn in het welzijn van de burgerbevolking. Het beste is nu dat de Syriers en Russen doorpakken totdat de laatste terroristen in Ghouta zijn uitgeroeid. Dat lijkt de snelste weg naar hulp voor de bevolking.
pi_177408526


Inmiddels ook gearriveerd in Syrie, de su57. Waarschijnlijk onderdeel van het operationeel testprogramma.

https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US
  zaterdag 24 februari 2018 @ 09:41:43 #287
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_177408934
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 21:59 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Juist, het beste is dat er helemaal geen bestand komt. Laat de tijgers de klus maar afmaken. Dan is het vrede als de terroristen eindelijk zijn opgeruimd en hoeft er niet meer over een bestand gesproken te worden.
En wat iedereen al wist:

https://mobile.almasdarne(...)it-russian-military/

Lees je mee Slayage? Of is dit ook propaganda? Overigens vraag ik me echt af hoe je na de recente uitspraken van DENK nog achter je stem op deze Turkse PVV kan staan. Ik ben benieuwd naar je standpunt in deze.
pi_177412571
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 09:02 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
https://www.theguardian.c(...)outa-ceasefire-syria

Terecht geblokkeerd deze resolutie ter bescherming van de terroristen. De heel redelijke Russische amendementen worden stevast tegengehouden en dit laat zien dat oa de Amerikanen totaal niet geinteresseerd zijn in het welzijn van de burgerbevolking. Het beste is nu dat de Syriers en Russen doorpakken totdat de laatste terroristen in Ghouta zijn uitgeroeid. Dat lijkt de snelste weg naar hulp voor de bevolking.
what else is new?

amerika doet er alles aan om een land als israel koste wat kost te beschermen bij de VN en rusland doet er alles aan om de assadisten te beschermen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_177412644
quote:
echt prachtig die russen hoe ze altijd doen alsof ze ook maar ene fuck geven om mensenlevens, geloofwaardig als hell :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 24 februari 2018 @ 12:55:12 #290
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177413084
Grappig dat je de rest van de post eraf knipt :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_177413150
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:55 schreef Szura het volgende:
Grappig dat je de rest van de post eraf knipt :')
daar is die edit knop voor lieverd O+
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 24 februari 2018 @ 15:15:44 #293
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_177416392
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 12:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

echt prachtig die russen hoe ze altijd doen alsof ze ook maar ene fuck geven om mensenlevens, geloofwaardig als hell :')
De Russen doen aan diplomatie ja. Onderhandelingen die altijd vastlopen omdat AQ weigert te onderhandelen. Wat heeft Turkije bijgedragen aan de vrede in Syrië? Ze zijn een nieuwe, eigen oorlog gestart.

Wat vind je overigens van het appel van Kuzu om "te kiezen aan wiens kant men staat"? En dat de Nederlandse erkenners van de genocide zijn betiteld als verraders in Turkije?
pi_177425388
De resolutie is nu aangenomen. Het is wachten dat de terroristen deze schenden , waarna een reactie volgt. Daarna volgt weer het vingerwijzen... ik had liever gezien dat er zonder resolutie direct doorgepakt zou worden. Dit is weer uitstel van executie. Ghouta zal straks toch bevrijd worden en de terroristen zullen worden vernietigd.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 21:51:30 #295
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_177425475
Wordt sowieso niks, aangezien Al Qaeda is uitgezonderd dus zullen de bombardementen zonder pardon doorgaan.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 24 februari 2018 @ 22:57:41 #296
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_177427266
Voor de Islamitische (Nederlandse, Marokkaanse, Turkse, Bosnische etc etc etc) fokkers onder ons.

Bidden 1453 (Ottomanen) en 2018 in Afrin (Turkse en Vrije Syrische leger) , MaasaAllah.

Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_177427636
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 15:15 schreef Richestorags het volgende:

Wat vind je overigens van het appel van Kuzu om "te kiezen aan wiens kant men staat"? En dat de Nederlandse erkenners van de genocide zijn betiteld als verraders in Turkije?
Ik ken dat stuk van kuzu niet. Zihni Özdil en Saadet karabulut zijn sowieso landverraders, daar veranderd hun stemgedrag niks aan. Die andere gasten ken ik niet. Daar kan ik niks over zeggen. Politieke theater wat we hebben gezien , ik begrijp dat alleen de gasten van denk tegen dat stuk hebben gestemd. Laatst was die lagendijk bij een radio programma, hem werd gevraagd hoe de Turken zouden reageren als de motie werd aangenomen en hij maakte een analogie en vroeg, wat zouden wij ervan vinden als het Turkse parlement een motie zou aannemen om onze wandaden in Indië te veroordelen? Dan zouden wij toch denken, waar bemoeien jullie eigenlijk mee?
Politici die een juridische standpunt innemen over iets wat meer dan een eeuw geleden gebeurt is meer dan 3000 kilometer hier vandaan. Wat een garp.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_177427834
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 21:47 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
De resolutie is nu aangenomen. Het is wachten dat de terroristen deze schenden , waarna een reactie volgt. Daarna volgt weer het vingerwijzen... ik had liever gezien dat er zonder resolutie direct doorgepakt zou worden. Dit is weer uitstel van executie. Ghouta zal straks toch bevrijd worden en de terroristen zullen worden vernietigd.
Ik lees dat de ghouta nog steeds wordt gebombardeerd en dat de Turken in afrin ook bezig zijn.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_177428154
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 23:20 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik lees dat de ghouta nog steeds wordt gebombardeerd en dat de Turken in afrin ook bezig zijn.
Prima. Staakt het vuren geldt vooral voor de terroristen die raketten op damascus schieten, de terroristen in ghouta mogen natuurlijk nog steeds legitiem een kopje kleiner gemaakt worden, het is kortom een schertsvertoning. Waarom al dit gezeur met een zogenaamd staakt het vuren. Voor iedereen die het goed voor heeft met de mensen daar, is het beter als de terroristen in ghouta opgeruimd worden en de Syrische regering de boel daar stabiliseert.
pi_177428299
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 23:42 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Prima. Staakt het vuren geldt vooral voor de terroristen die raketten op damascus schieten, de terroristen in ghouta mogen natuurlijk nog steeds legitiem een kopje kleiner gemaakt worden, het is kortom een schertsvertoning. Waarom al dit gezeur met een zogenaamd staakt het vuren. Voor iedereen die het goed voor heeft met de mensen daar, is het beter als de terroristen in ghouta opgeruimd worden en de Syrische regering de boel daar stabiliseert.
Of die mensen nu of over een maand dood gaan maakt ook weinig uit.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')