abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 21 februari 2018 @ 16:52:28 #26
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_177348904
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Die wetgeving heeft in de VS geleid tot een toename van 33% van het aantal dodelijke aanvallen op politieagenten.
zit wat in
pi_177349514
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Die wetgeving heeft in de VS geleid tot een toename van 33% van het aantal dodelijke aanvallen op politieagenten.
Lijkt me aannemelijk, iemand die op het punt staat zijn derde strike te krijgen, heeft op zo'n moment eigenlijk niks meer te verliezen en is dan tot alles in staat.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_177350075
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

Die wetgeving heeft in de VS geleid tot een toename van 33% van het aantal dodelijke aanvallen op politieagenten.
Is natuurlijk niet te vergelijken met hier ivm het vuurwapenbezit aldaar.

Maar het is uiteraard wel weer cherry picking wat je doet.
  woensdag 21 februari 2018 @ 18:03:27 #29
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_177350090
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 18:01 schreef AchJa het volgende:

[..]

Is natuurlijk niet te vergelijken met hier ivm het vuurwapenbezit aldaar.
Het feit dat geweld eerder escaleert lijkt me los te staan van vuurwapenbezit.
quote:
Maar het is uiteraard wel weer cherry picking wat je doet.
Want?
pi_177350247
Begin twintig met al een strafblad van een aantal pagina's, en dan voorwaardelijk krijgen.. moet je dan lachen of huilen? :')

Paar jaartjes stenen laten splijten en hun eigen toilet laten graven in een Siberisch werkkamp zou ze goed doen.
en daarna niet meer de grens over laten
pi_177350265
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 18:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Het feit dat geweld eerder escaleert lijkt me los te staan van vuurwapenbezit.
Niet als het geweld resulteert in doden... Als het hier in Nederland escaleert zal er 99 van de 100 keer geen vuurwapen bij betrokken zijn en is de kans op (ernstige/ fatale) verwondingen veel kleiner.

quote:
Want?
De andere kant van de medaille is dat dit soort kansenparels al preventief opgesloten waren en we geen topic hoefden te openen. Daarbij zijn er ook genoeg onderzoeken te vinden dat de criminaliteit wel degelijk daalt en de recidivie vele malen minder is.
pi_177350938
En zoals hen zijn er velen, ze blijven slachtoffers maken, strike 3 is al twee keer te veel.
Hoe moet het dan: Ik weet wel een oplossing maar dan trap ik op de lange gevoelige tenen van de links gütmensch.
Dit soort criminelen lachen die ongelovigen (domme Nederlanders) uit en dat komt door ons softe rechtssysteem en uiteraard de opvoeding van deze pareltjes.
pi_177351075
Gras is groen. Toepasbaar op meerdere delen van het nieuwsbericht.

:X
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  woensdag 21 februari 2018 @ 19:04:12 #34
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_177351097
Goh, wat straft men in NL toch streng
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')