abonnement Unibet Coolblue
pi_177346862
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Op een bepaalde manier eten kan echt een religie zijn voor mensen :{w
Maar als nou een ander die religie niet aanhangt hoef je die nog niet de grond in te boren.
We have far more in common than that which devides us..
pi_177346939
Ik zit in een FB groep voor vriendschappen in Noord Nederland. En de oprichtster daarvan is een beetje....apart. Héél dwingend en controlerend. Stuurde ze me een berichtje dat ze dacht dat we wel bij elkaar pasten en een vriendschapverzoek. Maar ja, ik zit niet de hele dag met mijn neus in mijn telefoon op FB. Dus ik reageerde niet binnen 2 uur. Direct een berichtje er achter aan: oh, ik zie dat je geen belangstelling hebt. Nou, dan trek ik het verzoek weer in.

...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 21 februari 2018 @ 15:07:35 #53
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_177346960
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik ga even van mezelf uit, ik zou het geld echt niet terugvragen. Zeker niet bij ziekte (en als de gesponsorde er mee weg zou lopen valt er niets terug te vragen)
Terugvragen? Je betaalt toch pas achteraf? Eerst zien hoeveel km hij maakt.
Of nou ja, weet ik veel.
pi_177346989
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee, want daar lees ik geen teksten. Als me een recept leuk lijkt sla ik 'm op maar meer ook niet. Wat een haat en nijd. Maar ik heb ook ooit eens in een groep "koken zonder pakjes en zakjes" gezeten, bleek van ene Monique te zijn. Je kunt nog beter Jehova's aan de deur hebben. Wat een takkewijf En de rest is niet veel beter. Zat ook een oud collega bij, geen idee wat er met haar is voorgevallen de afgelopen jaren, ze was altijd heel bedeesd, vriendelijk. Maar nu het om gezonde voeding ging werd ze haast agressief als iemand durfde te zeggen dat ze suiker in huis had.
Geen suiker in huis hebben is not done :{w
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_177347014
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:07 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Terugvragen? Je betaalt toch pas achteraf? Eerst zien hoeveel km hij maakt.
Of nou ja, weet ik veel.
Ik heb 'm vorig jaar gesponsord voor een bepaald bedrag, en het maakte mij niet uit of hij het zou halen. Het ging om de hele tocht niet om hoeveel rondjes. Je sponsort (volgens mij) de mens en niet het aantal km's.
We have far more in common than that which devides us..
pi_177347058
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:09 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Geen suiker in huis hebben is not done :{w
Ik gebruik zoveel suiker, maar wel suiker gekocht om de baklava te maken. Nu heb ik geloof ik 2 kg suiker in huis want ik had nog een pak staan. Nog nooit zoveel daarvan in huis gehad. :D
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 21 februari 2018 @ 15:25:38 #57
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_177347348
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb 'm vorig jaar gesponsord voor een bepaald bedrag, en het maakte mij niet uit of hij het zou halen. Het ging om de hele tocht niet om hoeveel rondjes. Je sponsort (volgens mij) de mens en niet het aantal km's.
Oh, okay.
pi_177347356
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit in een FB groep voor vriendschappen in Noord Nederland. En de oprichtster daarvan is een beetje....apart. Héél dwingend en controlerend. Stuurde ze me een berichtje dat ze dacht dat we wel bij elkaar pasten en een vriendschapverzoek. Maar ja, ik zit niet de hele dag met mijn neus in mijn telefoon op FB. Dus ik reageerde niet binnen 2 uur. Direct een berichtje er achter aan: oh, ik zie dat je geen belangstelling hebt. Nou, dan trek ik het verzoek weer in.

...
Sjezus. Wel fijn dat je dat niet hoeft af te slaan verder ;)
Spoilers!
  woensdag 21 februari 2018 @ 15:30:03 #59
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_177347444
FB-Loos leven O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_177347592
*O* Vaarverbod op deel Friese waterwegen

https://www.telegraaf.nl/(...)odat-ijs-kan-groeien
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_177347678
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:37 schreef fietsie het volgende:
*O* Vaarverbod op deel Friese waterwegen

https://www.telegraaf.nl/(...)odat-ijs-kan-groeien
Nu nog al die kutkinderen ervan weerhouden stenen door het ijs te gooien om te kijken hoe dik het ijs is en wie weet kan er ooit geschaatst worden dit jaar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_177347786
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nu nog al die kutkinderen ervan weerhouden stenen door het ijs te gooien om te kijken hoe dik het ijs is en wie weet kan er ooit geschaatst worden dit jaar.
Sjah...

Hier heb ik dat afgelopen keren niet zien gebeuren, wel op buik liggend op steigers proberen of het lukt erop te leunen....

Wat ik persoonlijk vooral lekker vind is dat dit weer droog is, geen regen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 21 februari 2018 @ 15:54:31 #63
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_177347986
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

Sjah...

Hier heb ik dat afgelopen keren niet zien gebeuren, wel op buik liggend op steigers proberen of het lukt erop te leunen....

Wat ik persoonlijk vooral lekker vind is dat dit weer droog is, geen regen.
Absoluut :). Dit weer is heerlijk om buiten te zijn.
pi_177348067
Thuis. Eindelijk.

Ik ging wat huis-dingen kopen. Ik heb verf voor het toilet, verf voor het grootste deel van de kozijnen (gewoon wit) en ik vond bij de praxis 10 liter Histor fancy muurverf voor.....24 euro. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_177348314
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:54 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Absoluut :). Dit weer is heerlijk om buiten te zijn.
:Y De komende dagen eens kijken waar ik kan gaan fotograferen van het weekend O+ Weer de Amsterdamse Waterleiding Duinen is misschien wat teveel van het goeie :´)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_177348454
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:16 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:Y De komende dagen eens kijken waar ik kan gaan fotograferen van het weekend O+ Weer de Amsterdamse Waterleiding Duinen is misschien wat teveel van het goeie :´)
Voor je gaat de film “wild” gaan kijken. Dan ga je vast naar de Veluwe.
We have far more in common than that which devides us..
pi_177348577
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Voor je gaat de film “wild” gaan kijken. Dan ga je vast naar de Veluwe.
Er zijn teveel plekken waar ik naar toe wil :P Maar misschien is de veluwe wel een idee. Die is nog redelijk groen volgens mij :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_177348612
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:34 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Er zijn teveel plekken waar ik naar toe wil :P Maar misschien is de veluwe wel een idee. Die is nog redelijk groen volgens mij :)
Een vriendin van mij maakte de prachtigste foto’s met haal mobiel volgens mij bij kootwijkerbroek volgens mij. Dus met jouw spul en oog
We have far more in common than that which devides us..
pi_177348662
Rondom Kootwijk is het dan ook vrijwel overal mooi....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_177348686
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Een vriendin van mij maakte de prachtigste foto’s met haal mobiel volgens mij bij kootwijkerbroek volgens mij. Dus met jouw spul en oog
Ehm heeft ze deze ook op de foto gezet?
Horrorclown in Kootwijkerbroek!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 21 februari 2018 @ 16:48:42 #71
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_177348840
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:02 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Volgens mij was het doel niet om van het goede leven te genieten maar om geld te verdienen voor Kika. Nu is er niks verdiend en wel van alles uitgegeven. En van genieten lijkt me ook geen sprake als je door griep geveld bent.
Hoho, alle sponsorgeld gaat er wel heen. De rest is op onze kosten, daar gaat niks voor Kika vanaf, laat dat aub duidelijk zijn!

En ja, het is op zich best zonde maar ziek zijn kan iedereen gebeuren.. Zelf heb ik het wel naar mijn zin gehad :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_177348937
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:40 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ehm heeft ze deze ook op de foto gezet?
Horrorclown in Kootwijkerbroek!
:D
Ze woont er helaas niet meer
We have far more in common than that which devides us..
pi_177348958
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Een vriendin van mij maakte de prachtigste foto’s met haal mobiel volgens mij bij kootwijkerbroek volgens mij. Dus met jouw spul en oog
Nog niet eens zo´n heel gek idee :D Daar wilde ik toch al eens naar toe :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 21 februari 2018 @ 17:10:28 #74
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_177349287
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 16:40 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ehm heeft ze deze ook op de foto gezet?
Horrorclown in Kootwijkerbroek!
Kinderen kunnen soms geen verschil maken tussen fantasie en werkelijkheid. 35 jaar geleden beklaagden kinderen zich over een man met een wolvenmasker in mijn woonplaats. Na uitgebreid onderzoek bleek het te gaan om een groepje kleine kinderen die elkaar bang hadden gemaakt met verhalen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_177349449
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 14:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee, want daar lees ik geen teksten. Als me een recept leuk lijkt sla ik 'm op maar meer ook niet. Wat een haat en nijd. Maar ik heb ook ooit eens in een groep "koken zonder pakjes en zakjes" gezeten, bleek van ene Monique te zijn. Je kunt nog beter Jehova's aan de deur hebben. Wat een takkewijf!
:D _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')