abonnement Unibet Coolblue
pi_177336044
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 02:28 schreef Faxie het volgende:

[..]

Fieldhead is wel tof hoor :Y

Deze was ik ook bij:


Maar die speelt de 24e ook in Dordt met wat andere artiesten, en daar was ik ook van plan naartoe te gaan.

Meer het dansen in het algemeen dat me niet zo meer trekt. Ging tussen 20-25 wel regelmatig naar meestal kleinere hardtechnofeesten. Maar het gemiddeld publiek dat daar op afkomt en de algemene sfeer trek ik ook niet zo meer. Als het een liveset is kan ik het ergens nog wel waarderen, maar DJ's boeien me niets, tenzij een Shadow of Kid Koala :P
DJ Shadow is denk ik zo een beetje het laatste dansbare waar ik heen ben geweest. Ben naar wat grotere feestjes geweest vroeger, maar allerleukste waren een illegaal goatrancefeestje en WGT
pi_177336051
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 02:31 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

DJ Shadow is denk ik zo een beetje het laatste dansbare waar ik heen ben geweest. Ben naar wat grotere feestjes geweest vroeger, maar allerleukste waren een illegaal goatrancefeestje en WGT
Ik kan me het laatste dansbare waar ik bewust naartoe ben geweest niet meer herinneren :P

Af en toe is er wel iets op een festival wat dansbaar blijkt maar vraag me niet naar namen :P
pi_177336054
quote:
2e video spreekt me meer aan :)
pi_177336058
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 02:33 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik kan me het laatste dansbare waar ik bewust naartoe ben geweest niet meer herinneren :P

Af en toe is er wel iets op een festival wat dansbaar blijkt maar vraag me niet naar namen :P
Snap ik haha :P
pi_177336060
Als ik zin heb in vage zooi kan ik nog naar Den Haag eventueel :P

pi_177336061
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 02:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[url=]https://imgur.com/gallery/qAhur9e[/url]
Staaaahp O+
pi_177336065
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 02:37 schreef Faxie het volgende:
Als ik zin heb in vage zooi kan ik nog naar Den Haag eventueel :P

En daar betaal je dan ook echt geld voor enzo? :P
pi_177336069
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 02:38 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

En daar betaal je dan ook echt geld voor enzo? :P
Dat soort dingen zijn meestal niet zo duur :P

Wel veel van dat soort optredens rond Den Haag te vinden, omdat daar Institute of Sonology is. Heel veel electroakoestische improvisaties en experimenten.
pi_177336076
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 02:40 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat soort dingen zijn meestal niet zo duur :P

Wel veel van dat soort optredens rond Den Haag te vinden, omdat daar Institute of Sonology is. Heel veel electroakoestische improvisaties en experimenten.
Niet zo duur misschien, maar ze mogen bij sommige dingen wel geld en/of drugs toe geven. Sorry :P Institute of Sonology wist ik niet, geinig. Misschien moet ik ook eens een keer uit als ik in Den Haag ben. Zelfs nog niet eens in het Paard geweest :@
pi_177336082
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 02:42 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Niet zo duur misschien, maar ze mogen bij sommige dingen wel geld en/of drugs toe geven. Sorry :P Institute of Sonology wist ik niet, geinig. Misschien moet ik ook eens een keer uit als ik in Den Haag ben. Zelfs nog niet eens in het Paard geweest :@
Daar was vorige week Grauzone dacht ik. Wel wat voor jou misschien... postpunk en aanverwanten.
pi_177336084
Daar die vage zooi moet je leren luisteren...Is natuurlijk veel anders dan waar je je hele leven al mee geprogrammeerd bent...
pi_177336090
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 02:44 schreef Faxie het volgende:

[..]

Daar was vorige week Grauzone dacht ik. Wel wat voor jou misschien... postpunk en aanverwanten.
Heb ik weleens over gelezen ja, eens beter opletten.

Ja en nee, heb het ook met van die ingewikkelde jazz enzo. Ik denk dat ik voor bepaalde dingen gewoon niet geschikt ben :P
pi_177336098
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 02:49 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Heb ik weleens over gelezen ja, eens beter opletten.

Ja en nee, heb het ook met van die ingewikkelde jazz enzo. Ik denk dat ik voor bepaalde dingen gewoon niet geschikt ben :P
Als je het al niet ergens fascinerend vindt, dan ga je er ook nooit aan wennen. Dat is met heel veel dingen natuurlijk zo :P

Je bedoelt dit soort spul? :P

pi_177336110
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 02:51 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als je het al niet ergens fascinerend vindt, dan ga je er ook nooit aan wennen. Dat is met heel veel dingen natuurlijk zo :P

Je bedoelt dit soort spul? :P

Ik vind moordwapens ook fascinerend, maar daar ga ik ook niet mee op pad :P Nee, dit vind ik even geinig, maar dan houdt het doorgaans op. Ook met die van oude witte mannenjazz die heel ingewikkeld erbij staan te kijken enzo. Van dat muzikale geleuter. Nee, daar kan ik niet tegenop drinken :P
pi_177336140
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 02:56 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik vind moordwapens ook fascinerend, maar daar ga ik ook niet mee op pad :P Nee, dit vind ik even geinig, maar dan houdt het doorgaans op. Ook met die van oude witte mannenjazz die heel ingewikkeld erbij staan te kijken enzo. Van dat muzikale geleuter. Nee, daar kan ik niet tegenop drinken :P
Geloof het of niet, maar je gaat op een gegeven moment onderscheid maken tussen al die vage zooi, net als met andere genres :P (Kodian Trio ben ik ook niet zo'n fan van, maar ik ben bekend met de naam omdat ik de gitarist als FB vriend heb) En je gaat er ook op een andere manier naar gangbare muziek van luisteren.

Van die gladde jazz vind ik ook niks. Maar Zorn oid O+

Maar ieder z'n ding... ik heb dan weer niks met wijn oid. 't Is allemaal paardenzeik wat mij betreft.
pi_177336160
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2018 03:04 schreef Faxie het volgende:

[..]

Geloof het of niet, maar je gaat op een gegeven moment onderscheid maken tussen al die vage zooi, net als met andere genres :P (Kodian Trio ben ik ook niet zo'n fan van, maar ik ben bekend met de naam omdat ik de gitarist als FB vriend heb) En je gaat er ook op een andere manier naar gangbare muziek van luisteren.

Van die gladde jazz vind ik ook niks. Maar Zorn oid O+

Maar ieder z'n ding... ik heb dan weer niks met wijn oid. 't Is allemaal paardenzeik wat mij betreft.
Oh ik hoor wel enig onderscheid hoor :P Vroeger ook wel noise geluisterd, maar het doet me niet zoveel (meer). Van die gezellige ouderwetse jazz ja, dat smoothe dig ik wel. Zorn had mijn (jazz)muzikale heropvoeder het nog over, vooralsnog niet aan toegekomen :P
pi_177336188
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 03:09 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Oh ik hoor wel enig onderscheid hoor :P Vroeger ook wel noise geluisterd, maar het doet me niet zoveel (meer). Van die gezellige ouderwetse jazz ja, dat smoothe dig ik wel. Zorn had mijn (jazz)muzikale heropvoeder het nog over, vooralsnog niet aan toegekomen :P
Voor veel mensen is het allemaal dezelfde bagger. Maar dat heb ik dan weer met pop... hoor telkens dezelfde ritmes, akkoordenprogressies, productietechnieken en thema's langskomen, boooooring.

M'n echt vage periode heb ik ook wel gehad. Maakte teveel kilometers voor te kleine optredens. Dat probeer ik wel wat te vermijden tegenwoordig, en dan doe ik de vage zooi meepakken op festivals.

Zorn heeft wel een behoorlijke waslijst gemaakt tot nu toe. Ook eigen label, Tzadik. Veel impro en stemexperimenten.

Je doelt op Bosbeetle of Gehenna ofzo? Dacht dat minstens 1 van hun behoorlijk liefhebber was.
pi_177336212
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 03:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Voor veel mensen is het allemaal dezelfde bagger. Maar dat heb ik dan weer met pop... hoor telkens dezelfde ritmes, akkoordenprogressies, productietechnieken en thema's langskomen, boooooring.

M'n echt vage periode heb ik ook wel gehad. Maakte teveel kilometers voor te kleine optredens. Dat probeer ik wel wat te vermijden tegenwoordig, en dan doe ik de vage zooi meepakken op festivals.

Zorn heeft wel een behoorlijke waslijst gemaakt tot nu toe. Ook eigen label, Tzadik. Veel impro en stemexperimenten.

Je doelt op Bosbeetle of Gehenna ofzo? Dacht dat minstens 1 van hun behoorlijk liefhebber was.
Nee, ik heb geen Fokker! thuis. Tenminste voor zover ik weet, nooit foto (of überhaupt veel posts) van Gehenna gezien volgens mij en Bosbeetle is het in ieder geval niet. Maar misschien post hij onder een andere naam achter mijn rug om. Zou een goede bak zijn _O-
pi_177336230
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 03:18 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Nee, ik heb geen Fokker! thuis. Tenminste voor zover ik weet, nooit foto (of überhaupt veel posts) van Gehenna gezien volgens mij en Bosbeetle is het in ieder geval niet. Maar misschien post hij onder een andere naam achter mijn rug om. Zou een goede bak zijn _O-
Ow _O-
pi_177336240
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 03:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Voor veel mensen is het allemaal dezelfde bagger. Maar dat heb ik dan weer met pop... hoor telkens dezelfde ritmes, akkoordenprogressies, productietechnieken en thema's langskomen, boooooring.
Niet meteen bagger, maar ik moet er gevoelsmatig wel wat mee kunnen. Dan kan het allemaal best superknap gemaakt en supergoed gespeeld zijn, maar als ik er niet iets bij voel (afkeer even daargelaten :P ) dan houdt het een beetje op voor me. Te weinig tijd en geduld I know, maar ook gewoon een niet enorm muzikale onderlegdheid en enige voorliefde voor cheesy middelmatigheid :P
pi_177336243
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 03:23 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Niet meteen bagger, maar ik moet er gevoelsmatig wel wat mee kunnen. Dan kan het allemaal best superknap gemaakt en supergoed gespeeld zijn, maar als ik er niet iets bij voel (afkeer even daargelaten :P ) dan houdt het een beetje op voor me. Te weinig tijd en geduld I know, maar ook gewoon een niet enorm muzikale onderlegdheid en enige voorliefde voor cheesy middelmatigheid :P
Mwa volgens mij ben jij wel enigszins bovengemiddeld muzikaal onderlegd hoor :D

Maar ik ga eens verder. Ik hoor m'n bedje roepen :Z
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')