Ik weet niet of we ooit volledige onsterfelijkheid zullen bereiken en ik heb sterke twijfels bij die datum.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:10 schreef Tyr80 het volgende:
Vaker gehoord, iedere zelfbenoemde futoroloog heeft z’n eigen datum in gedachten.
Maar er komt hoe dan ook een cut-off point van mensen die net te vroeg sterven. Da’s een contrast. Dood vs. onsterfelijkheid.
quote:Ray Kurzweil’s Most Exciting Predictions About the Future of Humanity
Ray Kurzweil is a formidable figure in futuristic thinking, as he is estimated to have an 86 percent accuracy rate for his predictions about the future. The future he envisions is one marked by decentralization of both the physical and mental.
een stop op geboortes.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Al kon het, wie zou dat nu echt willen?
Op een gegeven moment ben je er toch wel klaar mee lijkt me.
Buiten dat het natuurlijk niet te handhaven valt zo'n enorme wereldbevolking.
De cyborgs zullen tegen die tijd vermoedelijk niet meer alleen de aarde bevolken.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Al kon het, wie zou dat nu echt willen?
Op een gegeven moment ben je er toch wel klaar mee lijkt me.
Buiten dat het natuurlijk niet te handhaven valt zo'n enorme wereldbevolking.
De wereldbevolking zal 2050 tussen de 9 en 10 miljard bedragen volgens de huidige prognoses. Mochten TPU en vergelijkbare hardware wereldwijd niet onder de wapenwet gaan vallen komende jaren zal de kans groot zijn dat de wereldbevolking bijna volledig verdwijnt.quote:
quote:Google's custom TPU machine learning accelerators are now available in beta
Google's Tensor Processing Units (TPUs), the company's custom chips for running machine learning workloads written for its TensorFlow framework, are now available to developers.
The promise of these Google-designed chips is that they can run specific machine learning workflows significantly faster than the standard GPUs that most developers use today. For Google, one of the advantages of these TPUs is that they also use less power, something developers probably don't care quite as much about, but that allows Google to offer this service at a lower cost.
Dat heeft ook te maken met etnische reglement van dat je zelf gaat kopiëren in een robotlichaam. In dit geval spreek ik het van een kloon van je zelf, dat is wettelijk niet altijd toegestaan.quote:Op woensdag 21 februari 2018 00:19 schreef ToT het volgende:
Ja leuk als een kopie van jou voortleeft in een robotlichaam. Wat heb je er zelf aan?
Horen we ook al 70 jaar. 'over 3 jaar wo3 hoor, echt!'quote:Op woensdag 21 februari 2018 00:18 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Niet weten dat in 2020 WWIII uitbreekt en iedereen sterft aan de gevolgen van nucleare fallout![]()
![]()
Voor sommigen is dat top.quote:Op woensdag 21 februari 2018 00:35 schreef vigen98 het volgende:
Weet niet of ik dit nou wel zo mooi vind. Ik denk niet dat het eeuwig leven wel mooi is zonder je ouders en naasten die wel dood zijn gegaan
Dood moet je, dood!!!quote:
Aan de andere kant, als het gepaard gaat met ontwikkelingen in de ruimtevaart, kan het juist een voordeel zijn. Reizen en onderzoek in de ruimte zal enorm veel tijd kosten.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 21:38 schreef Hathor het volgende:
Stel dat dit echt waar zou zijn, dan zou dat de zelfdestructie van het menselijk ras inluiden, met de voortplantingsdrift van sommige volkeren op deze planeet zouden we binnen de kortste keren allemaal van de honger omkomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |