Oh ja dat is ook waarquote:Op maandag 12 maart 2018 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zou Alexander nu hoger moeten staan als het alleen daarom ging, die won.
Ze hebben echt een gunfactor van NUL he, door dat hele teamquote:Op dinsdag 13 maart 2018 11:46 schreef Nexum het volgende:
Bulgarije moet echt helemaal omlaag naar 20-30 positie.
Die verdient het niet eens om ergens dichtbij de top 10 te komen.
Noorwegen niet echt mee eens, verder op zich wel...quote:Op dinsdag 13 maart 2018 14:32 schreef yorrick69 het volgende:
Als ik naar de top 10 van dit moment kijk bij de bookmakers heb ik de indruk dat alleen Israël, Nederland en Noorwegen er toe gaan doen voor de winst. Maar dat komt ook omdat ik dit de enige memorabele liedjes vind voor winst (sorry). En ten aanzien van Nederland lukt het me nooit om daar echt objectief naar te kijken, maar gezien de reacties gaat Waylon het in ieder geval beter doen dan Douwe en O'g3ne. De meningen op dit forum zijn natuurlijk zoals altijd erg verdeeld, maar wat wil je terugzien in dit rijtje?
Euphoria
Teardrops (ook niet zo memorabel)
Phoenix
Heroes (ook niet zo memorabel)
1944
Amar pelos dois
en dan.. Lie to me? La Forza? Dance you off?(die laatste zou ik een blamage vinden hoewel ik het nog zou snappen als die wint). Bulgarije zal met een hele goede staging moeten komen om er voor te zorgen dat Bones gaat winnen en ik zie dat niet gebeuren. Te nep. Australië is een degelijke veilige keus voor de wat conservatievere televoter en jury, maar de urgentie om hier op te stemmen ontbreekt wat mij betreft, en de staging van Australië vind ik de jaren dat ze nu mee doen ook niet heel bijzonder. Er is natuurlijk nog ergens een dark horse, Spanje wellicht of Italië, dat er volgens mij wel in is geslaagd om geloofwaardig een maatschappelijk betrokken liedje te maken.
Het kan natuurlijk allemaal nog veranderen, en na de repetities en semi's weten we meer, maar dat zegt mijn gevoel op dit moment, dat ik enigszins probeer te objectiveren.
Wat ik wil terugzien in dat rijtje? Een beter nummer dan die laatste vijf, graag. Euphoria was de laatste echt goede ESF-winnaar. Dit jaar zijn er genoeg kandidaten, maar ik vrees dat de jury's en het stemvee weer gaan voor het beste politieke statement ofzo.quote:Op dinsdag 13 maart 2018 14:32 schreef yorrick69 het volgende:
wat wil je terugzien in dit rijtje?
Euphoria
Teardrops (ook niet zo memorabel)
Phoenix
Heroes (ook niet zo memorabel)
1944
Amar pelos dois
Waylon levert steeds iets in. Als het zo doorgaat valt hij buiten de top 10 bij de bookies. Verandert vast wel weer tijdens de repetities. Sennek is daarentegen flink gestegen naar de 4de plek inmiddels!quote:
Oh ja ik zag het, gezakt naar plaats nr 9.quote:Op zondag 18 maart 2018 10:26 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Waylon levert steeds iets in. Als het zo doorgaat valt hij buiten de top 10 bij de bookies. Verandert vast wel weer tijdens de repetities. Sennek is daarentegen flink gestegen naar de 4de plek inmiddels!
Ik denk dat het ook een beetje komt omdat de sterkste Griekse inzending in een paar jaar lijkt te zijn, en Griekenland scoort dan over het algemeen toch vrij hoog.quote:Op zondag 18 maart 2018 10:45 schreef lashatumbai het volgende:
Griekenland is ook flink gestegen. Geen idee waarom eigenlijk... zie dat toch echt niet winnen!
Er is ook nog weinig publiciteit rondom Waylon. Niet zo gek dus. Komt vanzelf. Niks om druk over te maken nog.quote:Op zondag 18 maart 2018 10:26 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Waylon levert steeds iets in. Als het zo doorgaat valt hij buiten de top 10 bij de bookies. Verandert vast wel weer tijdens de repetities. Sennek is daarentegen flink gestegen naar de 4de plek inmiddels!
Elke week een plaatsje erbij en dan komt het wel goedquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:16 schreef ato het volgende:
Het is stuivertje wisselen voor Noorwegen en Nederland. NL nu op 8)
Ze wilden Zweden 2015 niet helemaal kopiëren dus dachten dat dit vast een hitech genuanceerd alternatief is. Ik heb hardop gelachen.quote:
Na de rehearsals gaat er veel veranderen.quote:Op zondag 25 maart 2018 22:52 schreef iBenny het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre dat tijdens het festival zal zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |