abonnement Unibet Coolblue
pi_177325372
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 14:46 schreef Dibble het volgende:

[..]

Dus laten we de buren hun werk maar neerleggen zodat ze voor deze arme man kunnen zorgen?
Participatiemaatschappij volgens de VVD. Kom op man, niet zo lui doen.
Radio Espantoso
pi_177325401
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nou, ontzettend veilig.
https://www.nu.nl/229441/(...)gebouw-in-syrie.html
Dit kind leeft, de teller van vandaag staat nu op 98 doden. Zo veilig
Och, er zijn 200 andere landen in de wereld. Gaat ie toch lekker ergens anders heen?
pi_177325415
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:33 schreef denattedweil het volgende:
Neem a.u.b. een enkeltje Syrië als je het hier zo slecht hebt.
Desnoods betaal ik het voor hem, geen probleem.
pi_177325425
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nou, ontzettend veilig.
https://www.nu.nl/229441/(...)gebouw-in-syrie.html
Dit kind leeft, de teller van vandaag staat nu op 98 doden. Zo veilig
Grotendeels ja. De rebellen en Turken richten nog wat bloedbaden aan maar zat veilige gebieden.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_177325601
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 14:23 schreef vigen98 het volgende:
Leven in Syrië was echt goed voor de oorlog. Ja er waren gebieden waar je heel hard moest werken, maar ze kenden niet beter. Wat oorlog met de mens doet :{
Plus dat alleen de allerrijksten hierheen konden komen, de rest kon niet vijf modale jaarsalarissen neerleggen om een mensensmokkelaar te betalen. Ze leefden daar dus al ruim boven de gemiddelde Syriër, dus ze gaan sowieso achteruit. Arbeid is hier heel duur, dus kun je niet zo makkelijk je oude levensstijl terugkrijgen hier.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_177325954
Alle kastracisten verzameluhhhhh
pi_177326100
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 18:09 schreef Brybry het volgende:
Alle Gutmenschen verzameluhhhhh
pi_177326124
Er was mij wel eens wat verteld over dat enorme egoïsme hier, racistisch gedrag en er trots op zijn ook nog.
Ik zou jullie eens willen aanraden (het is nl een syrische vriend van mij overkomen).
Ga op je stoel zitten, denk eens aan 22 familieleden. Je vader, je moeder, de éénjarige tweeling van je broer, een zus, een broer, wat nichten, ooms en tantes. Totdat je bij 22 komt.
En dan haal je terug in je hersenen wat je geleerd hebt op. school over het gas in de gaskamers of zoek je een filmpje op uit april 2017.
En dan moet je je voorstellen dat je nooit meer die 22 familieleden in leven zult zien, want je ziet ze op tv sterven.

En dan zijn er “mensen” zoals jullie. Mijn hemel wat zijn jullie onmenselijk!
We have far more in common than that which devides us..
pi_177326212
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 18:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Er was mij wel eens wat verteld over dat enorme egoïsme hier, racistisch gedrag en er trots op zijn ook nog.
Ik zou jullie eens willen aanraden (het is nl een syrische vriend van mij overkomen).
Ga op je stoel zitten, denk eens aan 22 familieleden. Je vader, je moeder, de éénjarige tweeling van je broer, een zus, een broer, wat nichten, ooms en tantes. Totdat je bij 22 komt.
En dan haal je terug in je hersenen wat je geleerd hebt op. school over het gas in de gaskamers of zoek je een filmpje op uit april 2017.
En dan moet je je voorstellen dat je nooit meer die 22 familieleden in leven zult zien, want je ziet ze op tv sterven.

En dan zijn er “mensen” zoals jullie. Mijn hemel wat zijn jullie onmenselijk!
Neem jij ze toch in huis ...en de rest van Afrika ^O^
Ik zwaai naar dieren.
pi_177326289
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 18:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Er was mij wel eens wat verteld over dat enorme egoïsme hier, racistisch gedrag en er trots op zijn ook nog.
Ik zou jullie eens willen aanraden (het is nl een syrische vriend van mij overkomen).
Ga op je stoel zitten, denk eens aan 22 familieleden. Je vader, je moeder, de éénjarige tweeling van je broer, een zus, een broer, wat nichten, ooms en tantes. Totdat je bij 22 komt.
En dan haal je terug in je hersenen wat je geleerd hebt op. school over het gas in de gaskamers of zoek je een filmpje op uit april 2017.
En dan moet je je voorstellen dat je nooit meer die 22 familieleden in leven zult zien, want je ziet ze op tv sterven.

En dan zijn er “mensen” zoals jullie. Mijn hemel wat zijn jullie onmenselijk!
jawohl
pi_177326444
Ik snap je wel en het is ook erg wat er gebeurt, maar ik zie niet in waarom wij ze hier heen moeten halen of laten komen en alles gratis geven. Er komen ook veel mee die alleen voor het geld komen.
pi_177326548
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 18:26 schreef Geerd het volgende:

[..]

Neem jij ze toch in huis ...en de rest van Afrika ^O^
Domme lul.
Is dat zo?
pi_177326570
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 18:47 schreef Smallish het volgende:

[..]

Domme lul.
Herstel.

Je gedraagt je als een domme lul.
Is dat zo?
pi_177326641
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 18:47 schreef Smallish het volgende:

[..]

Domme lul.
Dat wilde ik eigenlijk zeggen :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 20 februari 2018 @ 18:54:21 #65
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_177326669
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 18:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Er was mij wel eens wat verteld over dat enorme egoïsme hier, racistisch gedrag en er trots op zijn ook nog.
Ik zou jullie eens willen aanraden (het is nl een syrische vriend van mij overkomen).
Ga op je stoel zitten, denk eens aan 22 familieleden. Je vader, je moeder, de éénjarige tweeling van je broer, een zus, een broer, wat nichten, ooms en tantes. Totdat je bij 22 komt.
En dan haal je terug in je hersenen wat je geleerd hebt op. school over het gas in de gaskamers of zoek je een filmpje op uit april 2017.
En dan moet je je voorstellen dat je nooit meer die 22 familieleden in leven zult zien, want je ziet ze op tv sterven.

En dan zijn er “mensen” zoals jullie. Mijn hemel wat zijn jullie onmenselijk!
Daar was t een en al ellende en dan kom je hier. In een land dat echt niet op je komst zat te wachten maar je evengoed van alles geeft en klaagt dat je niet genoeg krijgt ? Klagen dat je nog veel méér wilt is idd zeer menselijk :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_177326672
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 18:26 schreef Geerd het volgende:

[..]

Neem jij ze toch in huis ...en de rest van Afrika ^O^
Kaatje betekent inderdaad erg veel voor vluchtelingen. Echt supertrots op haar, veel bewondering voor haar hoe zij helpt bij het integreren van deze mensen in onze maatschappij.
Ik doe het haar niet na in ieder geval :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_177326706
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 18:40 schreef rareman1 het volgende:
Ik snap je wel en het is ook erg wat er gebeurt, maar ik zie niet in waarom wij ze hier heen moeten halen of laten komen en alles gratis geven. Er komen ook veel mee die alleen voor het geld komen.
Tuurlijk, net zoals tig jaar geleden turken en marokkanen. Alleen verkeerden die niet ook in levensgevaar,

Ik ken er veel en daarvan wil de helft als het weer te doen is, terug. Want het is hun land, het is het land van hun familie het zit in hun hart.
Degenen die hier willen blijven zijn degenen met of een hogere opleiding die zich nu heel erg inspannen om op hun eigen niveau te kunnen werken of die momenteel met een hbo opleiding zijn begonnen. Waarvan deels een studie is gekozen om straks met de opbouw te helpen. En anderen kiezen een studie waar ze in ieder geval werk in kunnen vinden om maar zo snel mogelijk van een uitkering af te zijn. Want da’s wel mooi, maar geld krijgen en er niets voor doen, is in hun ogen (uitzonderingen daargelaten) not done, dat hoort niet.
We have far more in common than that which devides us..
pi_177326733
Ohnee, vluchtelingen met een mening.

:')
pi_177326926
Jullie stonden in Apeldoorn zeker vooraan :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_177326938
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 18:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Er was mij wel eens wat verteld over dat enorme egoïsme hier, racistisch gedrag en er trots op zijn ook nog.
Ik zou jullie eens willen aanraden (het is nl een syrische vriend van mij overkomen).
Ga op je stoel zitten, denk eens aan 22 familieleden. Je vader, je moeder, de éénjarige tweeling van je broer, een zus, een broer, wat nichten, ooms en tantes. Totdat je bij 22 komt.
En dan haal je terug in je hersenen wat je geleerd hebt op. school over het gas in de gaskamers of zoek je een filmpje op uit april 2017.
En dan moet je je voorstellen dat je nooit meer die 22 familieleden in leven zult zien, want je ziet ze op tv sterven.

En dan zijn er “mensen” zoals jullie. Mijn hemel wat zijn jullie onmenselijk!
Ze krijgen in principe alles wat ze nodig hebben om een veilig onderkomen te hebben zolang de crisis in thuisland voortduurt.

Het is geen racisme om, als autochtoon, wat te zeggen als een vluchteling of bijv., allochtoon, zich beklaagd over van alles en nog wat en (half) eist dat wij het maar moeten oplossen.

Echte vluchtelingen zijn altijd welkom, tijdelijk, als in weer naar huis zodra het veilig is.

Vergeet ook niet dat een hoop "intolerantie" voortkomt uit bepaald gedrag van bepaalde volkeren die geen vluchteling zijn, wel hier binnen komen, niet werken, alleen maar klagen en van alles eisen.. als ze niet te druk bezig zijn de boel half leeg te roven, moorden en verkrachten.
De cijfers, incl. de cijfers uit de duizenden dossiers achter gehouden door justitie en politie jarenlang (zo bleek volgens mij alweer meer dan 6 maanden geleden), liegen er niet bepaald om.

Maw, ik zou niet te hard zinspelen op hoe zielig het allemaal wel niet is, verschrikkelijke dingen gebeuren overal in de wereld, wij doen al behoorlijk wat in mijn mening en geven hulp als dat kan, maar kunnen niet half Afrika opvangen.
pi_177326989
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 18:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Tuurlijk, net zoals tig jaar geleden turken en marokkanen. Alleen verkeerden die niet ook in levensgevaar,

Ik ken er veel en daarvan wil de helft als het weer te doen is, terug. Want het is hun land, het is het land van hun familie het zit in hun hart.
Degenen die hier willen blijven zijn degenen met of een hogere opleiding die zich nu heel erg inspannen om op hun eigen niveau te kunnen werken of die momenteel met een hbo opleiding zijn begonnen. Waarvan deels een studie is gekozen om straks met de opbouw te helpen. En anderen kiezen een studie waar ze in ieder geval werk in kunnen vinden om maar zo snel mogelijk van een uitkering af te zijn. Want da’s wel mooi, maar geld krijgen en er niets voor doen, is in hun ogen (uitzonderingen daargelaten) not done, dat hoort niet.
De andere kant van het verhaal. Ik begrijp dat je je ook inspant voor deze mensen, daar heb ik ook wel weer respect voor.
pi_177327108
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 18:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Tuurlijk, net zoals tig jaar geleden turken en marokkanen. Alleen verkeerden die niet ook in levensgevaar,

Ik ken er veel en daarvan wil de helft als het weer te doen is, terug. Want het is hun land, het is het land van hun familie het zit in hun hart.
Degenen die hier willen blijven zijn degenen met of een hogere opleiding die zich nu heel erg inspannen om op hun eigen niveau te kunnen werken of die momenteel met een hbo opleiding zijn begonnen. Waarvan deels een studie is gekozen om straks met de opbouw te helpen. En anderen kiezen een studie waar ze in ieder geval werk in kunnen vinden om maar zo snel mogelijk van een uitkering af te zijn. Want da’s wel mooi, maar geld krijgen en er niets voor doen, is in hun ogen (uitzonderingen daargelaten) not done, dat hoort niet.
Lijkt mij niet te kloppen, gezien het aandeel van Turken en Marokkanen (samen) wat betreft bijstand en kijkend naar nationaliteit.

Vormen bijna de helft.
pi_177327311
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nou, ontzettend veilig.
https://www.nu.nl/229441/(...)gebouw-in-syrie.html
Dit kind leeft, de teller van vandaag staat nu op 98 doden. Zo veilig
Ghouta is momenteel ook een strijdtoneel. Aleppo is veilig.

En anders moet die vent niet zo klagen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 19:33:23 #74
474664 FlatEarther
De aarde is plat
pi_177327365
Los van zijn achtergrond vind ik wel dat hij een punt heeft. Je kan een invalide persoon die niet eens zelfstandig naar de wc kan toch niet zo aan zijn lot overlaten?

Gaan we ook zo om met onze eigen invaliden?
Een TV is geen TV. Een Mobiel is geen Mobiel. Een Laptop is geen Laptop. Met Meltdown en Spectre zit je naar pixels te kijken. Of eigenlijk elektriciteit. Voel je je al dom?
  dinsdag 20 februari 2018 @ 19:37:00 #75
474664 FlatEarther
De aarde is plat
pi_177327416
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 15:23 schreef Nobu het volgende:

[..]

Volgens Shafee is een drempel voor de wc erger dan gifgas en bommen. Hij heeft ze in tegenstelling tot de gemiddelde Nederlander beide meegemaakt en is tot die conclusie gekomen. Wie zijn wij dan om dat niet te geloven?
Er is een verschil tussen makkelijkheid en veiligheid.

Tegen een boom aanrijden is makkelijk maar absoluut niet veilig.
Een TV is geen TV. Een Mobiel is geen Mobiel. Een Laptop is geen Laptop. Met Meltdown en Spectre zit je naar pixels te kijken. Of eigenlijk elektriciteit. Voel je je al dom?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')