abonnement Unibet Coolblue
pi_177339988
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 07:50 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

:O
Ja, je weet het : kritiek op dit soort ranzige shit en uitwassen staat bij sommige gelijk aan islam en moslims haten.

En de fobiekaart is dan al in het handje voordat de grijze cellen nog iets kunnen betekenen.
pi_177341289
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 08:59 schreef Logic91 het volgende:
Ik dacht dat polygamie verboden was in Duitsland? Waarom maken ze dan een uitzondering voor deze man? Die dubbele maat is waar veel mensen zich terecht aan irriteren. :r

[..]

Deze man weet donders goed hoeveel hij iedere maand krijgt overgeschreven van de staat. Iedereen dient immers op de hoogte te zijn van de inkomsten en uitgaven om een basale (financiėle) huishouding in stand te houden.

Ik ben heus niet anti-immigratie maar een systeem zoals men in de VS hanteert (uitgezonderd de vrije kansloze visa loterij) pleit ik wel voor. Als je deze zaak objectief bekijkt dan is het lastig om te bedenken hoe de samenleving erop vooruitgaat als mensen als Ahmad representatief zouden zijn voor de gemiddelde immigrant.
Er wordt in geval van de islam of een associatie daarmee steeds meer een uitzondering gemaakt in de handhaving. Dat is de islamisering.

Een rechtsstaat staat of valt niet alleen bij de de wetten op papier, maar nog meer bij de handhaving. En dat laatste is zeer discriminerend. Polygamie is streng verboden, tenzij je moslim bent. En zo kan je meer praktijkvoorbeelden aanhalen.
  woensdag 21 februari 2018 @ 11:40:25 #53
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_177341472
Korten op zijn uitkering. Laat deze schooier zelf maar opdraaien voor de kosten van zijn harem.
pi_177341646
Beetje in de trend van dit bericht, hier een filmpje van een VPRO docu van een tijd terug:

https://www.dumpert.nl/em(...)/zweden_van_pot.html

Het meest 8)7 -moment van het jaar
pi_177341904
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:47 schreef Opkloter het volgende:
Beetje in de trend van dit bericht, hier een filmpje van een VPRO docu van een tijd terug:

https://www.dumpert.nl/em(...)/zweden_van_pot.html

Het meest 8)7 -moment van het jaar
Ik hield het uit tot de Zweedse mevrouw met bril ging zeggen dat je respect moet hebben voor alle culturen en dat in elke cultuur iets is dat beter is dan in je eigen cultuur.

En dat lacherige sfeertje eromheen. Zo van : moet toch lekker kunnen.

Tering.

De grenzeloze en ranzige debiliteit.
pi_177342546
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:29 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Ja, je weet het : kritiek op dit soort ranzige shit en uitwassen staat bij sommige gelijk aan islam en moslims haten.

En de fobiekaart is dan al in het handje voordat de grijze cellen nog iets kunnen betekenen.
Het is een zielige stuiptrekking, meer niet. Mensen van alles verwijten zolang de dialoog maar niet hoeven aan te gaan of ze ook maar inhoudelijk op het argument moeten reageren. De standaard tactiek van die linkse kliek.
  woensdag 21 februari 2018 @ 12:27:00 #57
455560 Logic91
Always stay rational
pi_177342716
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:47 schreef Opkloter het volgende:
Beetje in de trend van dit bericht, hier een filmpje van een VPRO docu van een tijd terug:

https://www.dumpert.nl/em(...)/zweden_van_pot.html

Het meest 8)7 -moment van het jaar
The fuck?
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  woensdag 21 februari 2018 @ 12:29:14 #58
455560 Logic91
Always stay rational
pi_177342793
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:57 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Ik hield het uit tot de Zweedse mevrouw met bril ging zeggen dat je respect moet hebben voor alle culturen en dat in elke cultuur iets is dat beter is dan in je eigen cultuur.

En dat lacherige sfeertje eromheen. Zo van : moet toch lekker kunnen.

Tering.

De grenzeloze en ranzige debiliteit.
Aangaande de positie van de vrouw is het in elk geval een flinke stap terug als je ziet hoe de vrouw in casu geen enkele zeggenschap heeft wanneer de man een derde vrouw wilt huwen. Serieus, wtf is er met Europa gebeurd? Waar zijn mijn mede liberalen die zich destijds (in de jaren 60) hevig verzetten tegen de gevestigde orde en het christendom?
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  woensdag 21 februari 2018 @ 12:38:49 #59
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_177343147
Inderdaad, daar hebben al die vrouwen dus hard voor gevochten voor gelijke rechten, om langzaam genaaid te worden door je eigen regering, door dit soort onzin toe te laten en langzaam te transformeren naar een cultuur waar de vrouw minder waarde heeft dan geiten :r
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  woensdag 21 februari 2018 @ 12:40:42 #60
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_177343202
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:57 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Ik hield het uit tot de Zweedse mevrouw met bril ging zeggen dat je respect moet hebben voor alle culturen en dat in elke cultuur iets is dat beter is dan in je eigen cultuur.

En dat lacherige sfeertje eromheen. Zo van : moet toch lekker kunnen.

Tering.

De grenzeloze en ranzige debiliteit.
Iets leuks uit een andere cultuur is bijvoorbeeld de lokale keuken, of een bepaald soort muziek.

Niet teruggaan naar de Middeleeuwen en veelwijverij, pedofilie en andere paupergebruiken overnemen.
pi_177343857
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 11:57 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Ik hield het uit tot de Zweedse mevrouw met bril ging zeggen dat je respect moet hebben voor alle culturen en dat in elke cultuur iets is dat beter is dan in je eigen cultuur.

En dat lacherige sfeertje eromheen. Zo van : moet toch lekker kunnen.

Tering.

De grenzeloze en ranzige debiliteit.
Ja, en die dame is ook nog een beetje het type 'Progressieve (feminist-achtig)".

Zou mij niets verbazen als zij er ook nog stiekem over fantaseert om door die kerel een keer flink genomen te worden. Zo'n lekkere temperament-volle zuiderling.
pi_177352533
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:29 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Aangaande de positie van de vrouw is het in elk geval een flinke stap terug als je ziet hoe de vrouw in casu geen enkele zeggenschap heeft wanneer de man een derde vrouw wilt huwen. Serieus, wtf is er met Europa gebeurd? Waar zijn mijn mede liberalen die zich destijds (in de jaren 60) hevig verzetten tegen de gevestigde orde en het christendom?
Vrouwen besnijden gebeurt ook nog steeds, ze kunnen zogenaamd niet vervolgen, want de kutjes van meisjes onderzoeken bij de schoolarts is een inbreuk op de privacy! Alsof die meisjes het erg zouden vinden dat een arts naar hun geslachtsdeel kijkt, maar er mag wel met stukken glas en scheermessen in gesneden worden!

Ondertussen gaat geeneen jongen meer zonder onderbroek onder de douche na de sport, en zo islamiseert Nederland vrolijk verder.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_177376900
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 12:29 schreef Logic91 het volgende:

[..]

Aangaande de positie van de vrouw is het in elk geval een flinke stap terug als je ziet hoe de vrouw in casu geen enkele zeggenschap heeft wanneer de man een derde vrouw wilt huwen. Serieus, wtf is er met Europa gebeurd? Waar zijn mijn mede liberalen die zich destijds (in de jaren 60) hevig verzetten tegen de gevestigde orde en het christendom?
De islam heeft in razendsnel tempo voor zichzelf, en met hulp van velerlei progressieve, selectief handelende en denkende mensen en groeperingen een aparte plek in het Westen en Europa veroverd.

Waren en zijn deze progressievelingen (terecht) volkomen blind en doof voor de noodkreten van de andere stuiptrekkende religies en sprookjesclubjes, nu zijn ze hartstochtelijke voorvechters en beschermelingen van een veel meer dominante en potentieel gevaarlijke religie en sprookjesclub.

Een religie en sprookjesclub die ook nog eens veelal lijnrecht tegenover hun eigen standpunten en levensopvattingen staat.

Dat blijft opmerkelijk en ranzig.

En gevaarlijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')