abonnement Unibet Coolblue
pi_177386199
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 09:56 schreef Montelly het volgende:

[..]

Well played, wij gaan vandaag met grote groep van werk stappen.
Goed bezig kerel!

Gewoon jezelf blijven, komt helemaal goed :)
pi_177386462
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 09:13 schreef Fripsel het volgende:
Vanavond drankje en een dansje doen met een vriendin. Ze wil dat ik de “have you met” truc van How I met your mother uitprobeer met haar. _O- Heeft iemand dat ooit gedaan hier?

Het is al even geleden dat ik die serie helemaal heb gekeken, maar je bedoelt dat de wing(wo)man iemand op de schouder tikt, je vriend/vriendin introduceert en dan doodleuk wegloopt zodat ze aan elkaar overgeleverd zijn?

In dat geval: ongetwijfeld, het is vooral heel awkward, maar als zij jou vraagt dat te doen bij haar is al een beetje de helft van het punt gemist zo lijkt me.

Tenzij je het echt heel onverwachts doet en met iemand die je zelf uitkiest zonder dat zij daar zelf invloed op heeft natuurlijk :Y)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_177386594
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:24 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Het is al even geleden dat ik die serie helemaal heb gekeken, maar je bedoelt dat de wing(wo)man iemand op de schouder tikt, je vriend/vriendin introduceert en dan doodleuk wegloopt zodat ze aan elkaar overgeleverd zijn?

In dat geval: ongetwijfeld, het is vooral heel awkward, maar als zij jou vraagt dat te doen bij haar is al een beetje de helft van het punt gemist zo lijkt me.

Tenzij je het echt heel onverwachts doet en met iemand die je zelf uitkiest zonder dat zij daar zelf invloed op heeft natuurlijk :Y)
Hoh ging mis even typen.

Maar daar zaten we over te geinen ja, of ik dat durfde. Ik doe dat wel, ga ik buiten wel een sigaret roken.

Ik denk dat ik haar type ook wel in kan schatten, maar dat deel doen we wel in overleg. Ik ben wel benieuwd eigenlijk. :+

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2018 10:33:58 ]
pi_177386733
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:31 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Hoh ging mis even typen.

Maar daar zaten we over te geinen ja, of ik dat durfde. Ik doe dat wel, ga ik buiten wel een sigaret roken.

Ik denk dat ik haar type ook wel in kan schatten, maar dat deel doen we wel in overleg. Ik ben wel benieuwd eigenlijk. :+
De vraag is toch ook niet echt of jij dat durft, wel? That part is easy :P

Maar het kan grappig zijn. Maar dus wel voor het maximum effect doen als zij even 'off guard' is. Kijken of het lukt haar even met een mond vol tanden te laten staan ;)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_177386827
PUA-topic is 2 deuren verder :)
pi_177386904
Godver :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_177386922
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 09:13 schreef Fripsel het volgende:
Vanavond drankje en een dansje doen met een vriendin. Ze wil dat ik de “have you met” truc van How I met your mother uitprobeer met haar. _O- Heeft iemand dat ooit gedaan hier?

Morgen heb ik een vervolg afspraakje met broekenman. Het is wel chill dat hij zo dichtbij woont, makkelijk afspreken. :9
Haha welke stad dan vanavond)l? Dit moet ik zien _O-
-
pi_177386945
Zonder de "Have you met" zin, werd ik wel ineens weggesleept naar een random meisje vorige week.. Zo van.. alsjeblieft!, was vooral awkward en kwam niet heel veel gesprek van... Het mond vol tanden-gedeelte heb je in ieder geval goed ;)
pi_177387149
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:50 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Haha welke stad dan vanavond)l? Dit moet ik zien _O-
In de dorpskroeg. :P
pi_177387215
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:40 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

De vraag is toch ook niet echt of jij dat durft, wel? That part is easy :P

Maar het kan grappig zijn. Maar dus wel voor het maximum effect doen als zij even 'off guard' is. Kijken of het lukt haar even met een mond vol tanden te laten staan ;)
Zodra die twee biertjes op heeft, Nah komt wel goed. Ze stapt alleen zelf nooit op een kerel af. :P
pi_177388043
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:06 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Zodra die twee biertjes op heeft, Nah komt wel goed. Ze stapt alleen zelf nooit op een kerel af. :P
Herkenbaar bij vriendinnen.. willen dat de man op hen afstapt.. pff :N :N
-
pi_177388086
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:33 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Herkenbaar bij vriendinnen.. willen dat de man op hen afstapt.. pff :N :N
Gewoon naar elkaar toe dansen.
pi_177388217
Je moet jezelf ook gewoon alleen in de line of sight dansen en hen dan het idee geven dat zij het initiatief genomen hebben :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 23 februari 2018 @ 11:58:22 #214
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_177388795
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:34 schreef Fripsel het volgende:
Gewoon naar elkaar toe dansen.
Vreselijk ongemakkelijk vond ik dat altijd. Om het nog erger te maken, steeds dichter tegen haar rug aan dansen om vervolgens tegen 'r op te rijden. _O-

Veel comfortabeler / natuurlijker om gewoon naar iemand toe te stappen. Of je moet goed zijn in dansen. Wat ik obviously niet ben.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_177389239
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:03 schreef Fripsel het volgende:

[..]

In de dorpskroeg. :P
:')

Schuurfeesten zijn dan beter heb ik mij laten vertellen. Nooit zelf daar geweest overigens.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_177389447
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 12:12 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')

Schuurfeesten zijn dan beter heb ik mij laten vertellen. Nooit zelf daar geweest overigens.
Ik weet niet hoe een klein dorp je in gedachte hebt maar er zijn hier gewoon meerdere gezellige kroegjes om uit te kiezen. :D In eentje, waar wij heen gaan, word er ook gedanst.

Op een schuurfeest ben ik ook nog nooit geweest. :D
pi_177389512
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 11:58 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Vreselijk ongemakkelijk vond ik dat altijd. Om het nog erger te maken, steeds dichter tegen haar rug aan dansen om vervolgens tegen 'r op te rijden. _O-

Veel comfortabeler / natuurlijker om gewoon naar iemand toe te stappen. Of je moet goed zijn in dansen. Wat ik obviously niet ben.
Oh ik vind dat dansen juist wel leuk. :D Ieder zijn ding merk je wel weer. :P Maar ik vind het ook echt een plus als iemand een beetje leuk kan dansen tijdens een avondje uitgaan, als ik ga moeten de voetjes van de grond. :D
  vrijdag 23 februari 2018 @ 12:20:28 #218
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_177389547
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 12:18 schreef Fripsel het volgende:
Op een schuurfeest ben ik ook nog nooit geweest.
Geweldig, schuurfeesten! Menig biertje gedronken daar op mijn 16e.

Verder valt daar tegen het einde van de avond idd genoeg te scoren. Als je nog kan lopen. :7
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 12:25:18 #219
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_177389763
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 12:19 schreef Fripsel het volgende:
Maar ik vind het ook echt een plus als iemand een beetje leuk kan dansen tijdens een avondje uitgaan, als ik ga moeten de voetjes van de grond.
True! En ook al kan iemand niet goed dansen, als diegene het maar naar z'n zin heeft. Zo'n typetje ben ik dan weer. Volgens mij zien mijn 'dans-manoeuvres' er wat spastisch uit, maar ik heb er plezier mee. :D

Stel dat ik in een situatie beland waarin ik aan het dansen ben en sjans heb, zal ik al snel een 'gentleman's hand' uitsteken - wachten tot ze hem vastpakt - en vervolgens écht samen dansen.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_177390118
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 12:25 schreef Kaizen_ het volgende:


Stel dat ik in een situatie beland waarin ik aan het dansen ben en sjans heb, zal ik al snel een 'gentleman's hand' uitsteken - wachten tot ze hem vastpakt - en vervolgens écht samen dansen.
Zo hoort het ja, kan leuke momenten opleveren :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_177391404
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 12:25 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

True! En ook al kan iemand niet goed dansen, als diegene het maar naar z'n zin heeft. Zo'n typetje ben ik dan weer. Volgens mij zien mijn 'dans-manoeuvres' er wat spastisch uit, maar ik heb er plezier mee. :D

Stel dat ik in een situatie beland waarin ik aan het dansen ben en sjans heb, zal ik al snel een 'gentleman's hand' uitsteken - wachten tot ze hem vastpakt - en vervolgens écht samen dansen.
Juist! _O_ O+
pi_177391710
Ik heb een wanhopige vrouw achter me aan zitten :')
Opzich een leuk en gezellig gesprek mee gehad op de datingsite, maar nu op whatsapp spamt ze me dood en komt ze gelijk als jaloers en controlerend over. Als ik even niks zeg gelijk weer nieuwe berichten enzo. Steeds drammen over wanneer we nou af gaan spreken en wat we gaan doen...

Dit allemaal nog voor een eventuele eerste date (die er obv niet meer gaat komen).
En dan hoor je soms dat kerels zo erg kunnen zijn... :P
pi_177391840
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 13:38 schreef GlenSpey het volgende:
Ik heb een wanhopige vrouw achter me aan zitten :')
Opzich een leuk en gezellig gesprek mee gehad op de datingsite, maar nu op whatsapp spamt ze me dood en komt ze gelijk als jaloers en controlerend over. Als ik even niks zeg gelijk weer nieuwe berichten enzo. Steeds drammen over wanneer we nou af gaan spreken en wat we gaan doen...

Dit allemaal nog voor een eventuele eerste date (die er obv niet meer gaat komen).
En dan hoor je soms dat kerels zo erg kunnen zijn... :P
Geef je dat dan ook aan tegen haar? :P Ik had laatst een dude en die bleef maar “nog andere leuke contacten tegen gekomen”. “Ennuh, heb je nog een leuk gesprek lopen?”.

Heb gewoon gezegd “Dude, zolang wij niet afgesproken hebben, maakt dat allemaal niet uit. En zodra ik afspreek met iemand, wil ik maar met 1 iemand tegelijk afspreken. Daarnaast houd ik niet van jaloerse types”.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 14:26:07 #224
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_177392778
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 13:38 schreef GlenSpey het volgende:
Opzich een leuk en gezellig gesprek mee gehad op de datingsite, maar nu op whatsapp spamt ze me dood en komt ze gelijk als jaloers en controlerend over. Als ik even niks zeg gelijk weer nieuwe berichten enzo. Steeds drammen over wanneer we nou af gaan spreken en wat we gaan doen...
Run....run!

Zo'n type ken ik ook nog wel. Bombardeert je dagelijks met berichten en verre van subtiele hints over afspreken. Kom je bijna niet vanaf. Voor de fun heb ik weleens een maat van me geprobeerd te koppelen aan haar. _O- Vond'ie niet leuk.

quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 13:46 schreef Fripsel het volgende:
Heb gewoon gezegd “Dude, zolang wij niet afgesproken hebben, maakt dat allemaal niet uit. En zodra ik afspreek met iemand, wil ik maar met 1 iemand tegelijk afspreken. Daarnaast houd ik niet van jaloerse types”.
Volgens mij was het snel klaar daarna. :7
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 14:32:39 #225
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_177392934
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 13:38 schreef GlenSpey het volgende:
Ik heb een wanhopige vrouw achter me aan zitten :')
Opzich een leuk en gezellig gesprek mee gehad op de datingsite, maar nu op whatsapp spamt ze me dood en komt ze gelijk als jaloers en controlerend over. Als ik even niks zeg gelijk weer nieuwe berichten enzo. Steeds drammen over wanneer we nou af gaan spreken en wat we gaan doen...

Dit allemaal nog voor een eventuele eerste date (die er obv niet meer gaat komen).
En dan hoor je soms dat kerels zo erg kunnen zijn... :P
Jammer, maar mensen die zo doen hou ik ook niet van. Zijn erg onzeker en is misschien meer aan de hand.
Zou dan ook geen zin meer hebben in een date.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_177393000
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 14:26 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Run....run!

Zo'n type ken ik ook nog wel. Bombardeert je dagelijks met berichten en verre van subtiele hints over afspreken. Kom je bijna niet vanaf. Voor de fun heb ik weleens een maat van me geprobeerd te koppelen aan haar. _O- Vond'ie niet leuk.

[..]

Volgens mij was het snel klaar daarna. :7
We hebben nog wel een tijdje gepraat daarna, maar het is inderdaad niet tot een echte date gekomen. :P
pi_177396986
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 13:46 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Geef je dat dan ook aan tegen haar? :P Ik had laatst een dude en die bleef maar “nog andere leuke contacten tegen gekomen”. “Ennuh, heb je nog een leuk gesprek lopen?”.

Heb gewoon gezegd “Dude, zolang wij niet afgesproken hebben, maakt dat allemaal niet uit. En zodra ik afspreek met iemand, wil ik maar met 1 iemand tegelijk afspreken. Daarnaast houd ik niet van jaloerse types”.
Ik herken dat wel van sommige vrouwen. :')

Zolang er niets is afgesproken voor een date maakt het niet veel uit. Maar wanneer de afspraak er eenmaal staat ga ik geen andere tussendoor daten. Meerdere daten maakt allemaal veel te ingewikkeld uiteindelijk..
pi_177401709
200 Likes, 1 match, en die was achteraf niet zo leuk ;(
pi_177402112
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 22:02 schreef Faxie het volgende:
200 Likes, 1 match, en die was achteraf niet zo leuk ;(
jij woont toch in Nergenshuizen?
pi_177402188
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 22:20 schreef Weissmania het volgende:

[..]

jij woont toch in Nergenshuizen?
Ja maar er is wel een grote stad in de buurt hoor ;(
pi_177402316
Ik weet niet wat ik triester voor je vind, het tellen van likes, het feit dat het er 200 zijn of dat je hiervan maar één match hebt over gehouden. :')
pi_177402320
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 22:24 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja maar er is wel een grote stad in de buurt hoor ;(
Ik zou iig geen conclusies trekken na nog geen 48 uur op Tinder. Soms kan het even duren.

Maar dit advies heb je al 7000x gehoord :)
pi_177402395
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 22:29 schreef Docker_ het volgende:
Ik weet niet wat ik triester voor je vind, het tellen van likes, het feit dat het er 200 zijn of dat je hiervan maar één match hebt over gehouden. :')
Nouja ik ben 2 keer door m'n likes heengeswiped, en je krijgt er 100 volgens mij per keer :')
pi_177402401
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 22:29 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Ik zou iig geen conclusies trekken na nog geen 48 uur op Tinder. Soms kan het even duren.

Maar dit advies heb je al 7000x gehoord :)
Ja ik wacht wel weer 2 jaar. Dan heb ik misschien 5 likes net als de vorige keer :'(
pi_177402634
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 22:34 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja ik wacht wel weer 2 jaar. Dan heb ik misschien 5 likes net als de vorige keer :'(
Over 2 jaar ben je 43 toch? Mooie leeftijd :)
pi_177402650
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 22:33 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nouja ik ben 2 keer door m'n likes heengeswiped, en je krijgt er 100 volgens mij per keer :')
Bedoelde het ook niet om je af te zeiken. Ik zie je wel eens vaker posten en kan mij wel inleven dat het een kut situatie is. :)

Enig idee of het aan je foto’s kan liggen of je tekstje (als je die eventueel hebt)? Misschien een vriend(in) je profiel eens laten beoordelen?
pi_177402735
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 22:47 schreef Docker_ het volgende:

[..]

Bedoelde het ook niet om je af te zeiken. Ik zie je wel eens vaker posten en kan mij wel inleven dat het een kut situatie is. :)

Enig idee of het aan je foto’s kan liggen of je tekstje (als je die eventueel hebt)? Misschien een vriend(in) je profiel eens laten beoordelen?
Komt goed! Ik help faxie wel ;)
-
pi_177402782
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 22:47 schreef Docker_ het volgende:

[..]

Bedoelde het ook niet om je af te zeiken. Ik zie je wel eens vaker posten en kan mij wel inleven dat het een kut situatie is. :)

Enig idee of het aan je foto’s kan liggen of je tekstje (als je die eventueel hebt)? Misschien een vriend(in) je profiel eens laten beoordelen?
4 Onafhankelijke vrouwen hebben al beoordeeld. Ze zeggen allemaal iets anders :'( _O-
pi_177402807
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 22:53 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Komt goed! Ik help faxie wel ;)
Dat die ''lonely-man act'' van hem nog steeds goed werkt bij de dames _O-
pi_177402823
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 22:57 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Dat die ''lonely-man act'' van hem nog steeds goed werkt bij de dames _O-
:')
pi_177402835
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 22:56 schreef Faxie het volgende:

[..]

4 Onafhankelijke vrouwen hebben al beoordeeld. Ze zeggen allemaal iets anders :'( _O-
Dan is het gewoon gaan voor het vaderland vrees Ik. ;)
pi_177402959
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 22:53 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Komt goed! Ik help faxie wel ;)
*;
pi_177403880
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 22:02 schreef Faxie het volgende:
200 Likes, 1 match, en die was achteraf niet zo leuk ;(
Nee maar ik heb dat ook vaak op Tinder. Serieuze datingsites werken veel beter :)
pi_177403962
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:05 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Nee maar ik heb dat ook vaak op Tinder. Serieuze datingsites werken veel beter :)
Daar heb ik echt geen zin meer in...
pi_177404396
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:05 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Nee maar ik heb dat ook vaak op Tinder. Serieuze datingsites werken veel beter :)
Wat zijn serieuze datingsites die wel werken? Aan matches op Tinder geen gebrek, maar de helft zegt niets, en bij de andere helft lopen de gesprekken dood. Maandag een date, maar die heeft ook al dagen niet meer gereageerd. Ik vroeg alleen maar wat haar leuk lijkt om te gaan doen op een date :')
pi_177404539
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:27 schreef Ayreon84 het volgende:

[..]

Wat zijn serieuze datingsites die wel werken? Aan matches op Tinder geen gebrek, maar de helft zegt niets, en bij de andere helft lopen de gesprekken dood. Maandag een date, maar die heeft ook al dagen niet meer gereageerd. Ik vroeg alleen maar wat haar leuk lijkt om te gaan doen op een date :')
Serieuze vraag: ben jij zo gigantisch veel knapper dan Faxie dat jij zat matches hebt en hij vrijwel nul!?
Ik vraag dit voor een vriend voor mezelf, omdat ik hetzelfde probleem heb als Faxie.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_177404829
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:27 schreef Ayreon84 het volgende:

[..]

Wat zijn serieuze datingsites die wel werken? Aan matches op Tinder geen gebrek, maar de helft zegt niets, en bij de andere helft lopen de gesprekken dood. Maandag een date, maar die heeft ook al dagen niet meer gereageerd. Ik vroeg alleen maar wat haar leuk lijkt om te gaan doen op een date :')
Misschien had je zelf iets moeten voorstellen?
Zo moeilijk is het echt niet. :)

Op Tinder had ik ook genoeg matches om uit te kiezen en maar een paar gesprekken die doodliepen. Geen idee hoe ik te vergelijken ben, ik denk ronduit gemiddeld qua uiterlijk. Dus snap niet waarom het zo moeilijk is.. Alleen meerdere gesprekken onderhouden is gewoon niet te doen. :')

Ik stelde meestal trouwens voor iets te doen. Als het in haar stad was en ik die kant op kwam was zij bekender dus mocht zij kiezen. :)
pi_177405031
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:34 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Serieuze vraag: ben jij zo gigantisch veel knapper dan Faxie dat jij zat matches hebt en hij vrijwel nul!?
Ik vraag dit voor een vriend voor mezelf, omdat ik hetzelfde probleem heb als Faxie.
Geen idee, ik zie er gewoon normaal uit, gemiddeld. Wel lang en sportief, en ik vertel in mijn bio kort iets over mijzelf en wat mijn interesses zijn. ;)
pi_177405353
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:52 schreef Docker_ het volgende:

[..]

Misschien had je zelf iets moeten voorstellen?
Zo moeilijk is het echt niet. :)

Op Tinder had ik ook genoeg matches om uit te kiezen en maar een paar gesprekken die doodliepen. Geen idee hoe ik te vergelijken ben, ik denk ronduit gemiddeld qua uiterlijk. Dus snap niet waarom het zo moeilijk is.. Alleen meerdere gesprekken onderhouden is gewoon niet te doen. :')

Ik stelde meestal trouwens voor iets te doen. Als het in haar stad was en ik die kant op kwam was zij bekender dus mocht zij kiezen. :)
Zo moeilijk is het inderdaad ook niet. Ik ben ook niet bang om iemand te vragen om eens wat af te spreken, maar als de respons in gesprekken voor mijn gevoel wat uitblijft dan weet ik het ook niet meer. Tips om een gesprek wel lekker te laten lopen? Ik probeer altijd wat in te haken op foto's of hun bio, en praat gewoon over normale, dagelijkse dingen.
pi_177405689
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 00:27 schreef Ayreon84 het volgende:

[..]

Wat zijn serieuze datingsites die wel werken? Aan matches op Tinder geen gebrek, maar de helft zegt niets, en bij de andere helft lopen de gesprekken dood. Maandag een date, maar die heeft ook al dagen niet meer gereageerd. Ik vroeg alleen maar wat haar leuk lijkt om te gaan doen op een date :')
Ik moest vaak erg veel liken voor ik een match kreeg op Tinder. En als er dan eindelijk een match was dan werd er vaak weinig gesproken. De meeste vrouwen laten voor t gemak al het initiatief maar bij de kerel liggen, kan hun t schelen voor jou kunnen ze toch wel 50 anderen krijgen.

Ik denk dat het voor ons 'gemiddelde' mannen gewoon veel te lastig is op apps zoals tinder. Outclassed and outgunned zeg maar. De echte stereotypes waar vrouwen vaak op vallen zitten er ook op en die trekken veel meer aandacht. Ik heb uiteindelijk wel iets van vier keer een Tinder date gehad (na héél veel liken), maar dat is allemaal stuk voor stuk bij 1 date gebleven en nooit meer geworden dan dat. Terwijl het me bij echte datingsites vaak wel lukt om dates langer vast te houden :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')