abonnement Unibet Coolblue
pi_177301108
Hallo iedereen,

Ik heb onlangs ontslag genomen van mijn werk en heb behoefte om mij een aantal dagen af te sluiten. Hierbij wil ik graag naar een plek waar ik weinig/geen mensen tegen kom en in principe geen internet/wifi nodig heb. Graag wil ik mijn tijd spenderen aan wandelen, fietsen en muziek maken (offline op de computer, stroom is dus wel nodig). Heeft iemand goede suggesties waar ik goedkoop heen kan gaan? Zelf dacht ik aan één van de waddeneilanden, maar Ik woon zelf in Utrecht. Aangezien ik kan besparen in tijd en reiskosten zou ik graag een beroep willen doen op jullie ervaring en creativiteit om tot mooie suggesties te komen.

Ps. Hebben jullie ervaring met een dergelijke reis?

Alvast bedankt voor julllie hulp!
pi_177301116
Veluwe?
  maandag 19 februari 2018 @ 15:30:17 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_177301186
Drenthe,
mooie wandelingen op de hei, hunebedden, veel ruimte, mooie boerderijen.

Er zijn aparte websites voor huisjes in de natuur, die wat afgelegen liggen, zoals natuurhuisje.nl
pi_177301221
Zeeland, daar is geen kip te bekennen in februari.
pi_177301367
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:32 schreef LurkJeRot het volgende:
Zeeland, daar is geen kip te bekennen in februari.
Omdat het daar steenkoud is!
pi_177301651
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:41 schreef paddestoelensoep het volgende:

[..]

Omdat het daar steenkoud is!
Zie geen eisen mbt temperaturen in de op, maar je zal wel gelijk hebben.
pi_177302101
Hoe wil je reizen? OV of auto?
Met het OV zou ik het bij Nederland houden. Met de auto kun je makkelijker iets verder weg: Ardennen bv, of Mullerthal in Luxemburg. Of van daaruit net over de grens Duitsland in. Of noordelijker in Duitsland: Lüneburger Heide.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_177302123
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:41 schreef paddestoelensoep het volgende:

[..]

Omdat het daar steenkoud is!
TS oppert zelf de waddeneilanden. Ik denk niet dat hij tropische temperaturen verwacht.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2018 @ 16:13:06 #9
230491 Zith
pls tip
pi_177302157
Eifel gebied in Duitsland, mooi en niet ver :)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177304223
Vakantiepark in Schoorl. Bos, duinen, strand en zee. Erg rustig deze tijd van het jaar.
  Moderator maandag 19 februari 2018 @ 18:16:50 #11
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_177304480
Wat mag het kosten?
Hoe wil je er komen?
Wanneer wil je vertrekken?
Hoe ver / lang wil je reizen om op de bestemming te komen?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_177304865
Maak een fietstocht door Nederland. Kies een van de langeafstandspaden (lf-routes) en volg de bordjes. Lekker door de natuur, met niemand iets te maken, je hebt je eigen vervoer dus spotgoedkoop, ideaal. Ik heb afgelopen oktober heel Nederland rondgefietst in twee weken en het was een van de allertofste vakanties ever. Nog nooit zo heerlijk tot rust gekomen.

https://www.nederlandfietsland.nl/lf-routes
pi_177305786
Bedankt voor de reacties allemaal! De Veluwe sluit inderdaad aan bij hetgeen wat ik zoek, dit ga ik zeker overwegen. Zeeland is ook een mooie optie, de kou vind ik zeker geen probleem. Het vakantiepark ga ik ook overwegen, het is goed om te weten dat het rustig is in deze tijd van het jaar.

Ik probeer wat vragen samenvattend te beantwoorden:

Omdat ik het met OV reis, blijf ik graag in Nederland. Daarnaast weet ik er mooie (groene) plekken zijn in ons land, waar ik nog niet ben geweest.

Graag ga ik volgende week, of de week daarna. In totaal zullen het 4 dagen zijn. Hier wil ik ongeveer in totaal 250 euro voor uittrekken, inc. eten en reiskosten.
pi_177306959
Google eens op retraite.
pi_177307090
quote:
99s.gif Op maandag 19 februari 2018 18:01 schreef qajariaq het volgende:
Vakantiepark in Schoorl. Bos, duinen, strand en zee. Erg rustig deze tijd van het jaar.
Komende 2 weken is het voorjaarsvakantie. Misschien wel iets om rekening mee te houden.
pi_177386468
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 18:37 schreef Farenji het volgende:
Maak een fietstocht door Nederland. Kies een van de langeafstandspaden (lf-routes) en volg de bordjes. Lekker door de natuur, met niemand iets te maken, je hebt je eigen vervoer dus spotgoedkoop, ideaal. Ik heb afgelopen oktober heel Nederland rondgefietst in twee weken en het was een van de allertofste vakanties ever. Nog nooit zo heerlijk tot rust gekomen.

https://www.nederlandfietsland.nl/lf-routes
Mooie site! Krijg er spontaan zin in...
pi_177390150
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 10:24 schreef Fargo het volgende:

[..]

Mooie site! Krijg er spontaan zin in...
Het zijn ook heel mooie routes, goed aangegeven en dwars door de mooiste natuur van ons land. Ben er Nederland wel veel meer door gaan waarderen.
pi_177396048
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 19:19 schreef amadeus22 het volgende:
Bedankt voor de reacties allemaal! De Veluwe sluit inderdaad aan bij hetgeen wat ik zoek, dit ga ik zeker overwegen.
Vermijd omgeving Posbank en Park de Hoge Veluwe. Omgeving Coldenhove/Woeste Hoeve is bijvoorbeeld erg mooi, maar wat rustiger. Omgeving Vierhouten is ook mogelijk. Daar kan je echt eindeloos wandelen zonder veel mensen tegen te komen. (al is Vierhouten zelf weer een toeristisch knooppunt(je), aangezien dat zo ongeveer de enige plek in de omringende 5 kilometers is.
Somebody that I used to know
pi_177402458
Wel veel Polen/Bulgaren/Ukrainers in vakantieparken.
.
pi_177402770
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 22:37 schreef Fer het volgende:
Wel veel Polen/Bulgaren/Ukrainers in vakantieparken.
Die kan je, net als Nederlanders, Bolivianen, Vietnamezen en Zimbabwanen, negeren en je kan lekker je eigen ding doen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')