abonnement Unibet Coolblue
  maandag 19 februari 2018 @ 12:15:36 #1
475857 Thatcarguy0297
Wat ruikt beter dan benzine?
pi_177295637
Nu ik toch sinds kort actief ben op dit forum ga ik er toch gebruik van maken!

Deze ochtend heb ik na 2 jaar mijn volledige A rijbewijs gehaald en stap ik over van het A2 rijbewijs. Echter heb ik wel aardig wat motoren bereden, een Yamaha R3 uit 2016, een Kawasaki Z800e, een Suzuki DL1000 en een Husqvarna 701 >:)

Echter vond ik de Husqvarna toch echt een type motor wat bij mij past, puur qua rijgedrag en felheid van de 1 cilinder met de grote hoeveelheid koppel.

Alleen ben ik toch vanuit vroeger verknocht aan de kenmerken van een 2-takt motor, dat lijkt mij ook echt leuk om mee te rijden op de weg. Ik weet dat KTM de SX serie heeft, Kawasaki de KX als ik het goed zeg en Yamaha de YZ serie. Echter ben ik benieuwd of mensen ervaringen hebben, of zelfs in het bezit zijn van een 2-takt motor. Ja, ik weet dat crossmotors die aangepast zijn en voorzien zijn van een kenteken alsnog veel onderhoud vergen maar dat vind ik geen probleem, dat maakt het in enige zin zelfs leuk!
Dus ik hoop dat iemand tips heeft qua wat voor motor een leuk idee is of ervaringen met een goede 2-takt motor voor op de weg.
  maandag 19 februari 2018 @ 18:07:41 #2
430653 Shittieboy
Allround mafketel
pi_177304324
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 12:15 schreef Thatcarguy0297 het volgende:
Nu ik toch sinds kort actief ben op dit forum ga ik er toch gebruik van maken!

Deze ochtend heb ik na 2 jaar mijn volledige A rijbewijs gehaald en stap ik over van het A2 rijbewijs. Echter heb ik wel aardig wat motoren bereden, een Yamaha R3 uit 2016, een Kawasaki Z800e, een Suzuki DL1000 en een Husqvarna 701 >:)

Echter vond ik de Husqvarna toch echt een type motor wat bij mij past, puur qua rijgedrag en felheid van de 1 cilinder met de grote hoeveelheid koppel.

Alleen ben ik toch vanuit vroeger verknocht aan de kenmerken van een 2-takt motor, dat lijkt mij ook echt leuk om mee te rijden op de weg. Ik weet dat KTM de SX serie heeft, Kawasaki de KX als ik het goed zeg en Yamaha de YZ serie. Echter ben ik benieuwd of mensen ervaringen hebben, of zelfs in het bezit zijn van een 2-takt motor. Ja, ik weet dat crossmotors die aangepast zijn en voorzien zijn van een kenteken alsnog veel onderhoud vergen maar dat vind ik geen probleem, dat maakt het in enige zin zelfs leuk!
Dus ik hoop dat iemand tips heeft qua wat voor motor een leuk idee is of ervaringen met een goede 2-takt motor voor op de weg.
Misschien vraagje stellen onder video's van die motorvloggers op YouTube? Kunnen je vast wel wat vertellen en sommigen zitten elke week op een andere motor. Misschien dat ze er zelfs een verkopen als je geluk hebt.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 00:27:28 #3
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_177312441
Hoe lang wil je je rijbewijs houden?

Koop een normale motor voor op de weg en word lid van een SM/cross vereniging/club ofzo waar je lekker legaal de beest uit mag- en kan hangen op een dikke Husky.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')