Ditquote:Op zaterdag 24 februari 2018 10:22 schreef Chiappucci het volgende:
Vandaag gaat het seizoen dan echt beginnen
Wat ben je opeens voorzichtig.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 10:42 schreef Koffieplanter het volgende:
We hopen allemaal dat Gaviria het dit voorjaar heel goed gaat doen.
Ik spreek in die post namens ons allemaal, als ik dan over Godenkinderen en dat soort dingen begin gaan bepaalde typetjes hier weer jammeren en dat moeten we niet hebben. Tevens lijkt het mij niet heel snugger om hoge verwachtingen te plakken aan zijn allereerste échte voorjaar. De enige race over de steentjes waar hij moet is Gent-Wevelgem en het zou een zege voor de wielersport zijn als hij die wint.quote:
Mooi ook dat we een soort mini Ronde van Vlaanderen krijgen.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 10:22 schreef Chiappucci het volgende:
Vandaag gaat het seizoen dan echt beginnen
M-m-m-m-mquote:Op zaterdag 24 februari 2018 10:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik spreek in die post namens ons allemaal, als ik dan over Godenkinderen en dat soort dingen begin gaan bepaalde typetjes hier weer jammeren en dat moeten we niet hebben. Tevens lijkt het mij niet heel snugger om hoge verwachtingen te plakken aan zijn allereerste échte voorjaar. De enige race over de steentjes waar hij moet is Gent-Wevelgem en het zou een zege voor de wielersport zijn als hij die wint.
Waarom laat je je oren hangen naar een stelletje onbenullen die de hele dag hijgend op de F5-knop rammen om te zien of jij weer een Colombiaantje plugt? Hijgend voor de televisie of er een Colombiaantje valt of faalt en dan snel hijgend er een post over plaatsen op dit forum. Ik bedoel; waar gáát dit over?quote:Op zaterdag 24 februari 2018 10:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik spreek in die post namens ons allemaal, als ik dan over Godenkinderen en dat soort dingen begin gaan bepaalde typetjes hier weer jammeren en dat moeten we niet hebben. Tevens lijkt het mij niet heel snugger om hoge verwachtingen te plakken aan zijn allereerste échte voorjaar. De enige race over de steentjes waar hij moet is Gent-Wevelgem en het zou een zege voor de wielersport zijn als hij die wint.
Ik merk dat de spanning begint te stijgen. De bravoure maakt plaats voor onzekerheid. Het grote indekken is begonnen.quote:
Ik heb net in 5 minuten 2 croissantjes naar binnen gewerkt.quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2018 11:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik merk dat de spanning begint te stijgen. De bravoure maakt plaats voor onzekerheid. Het grote indekken is begonnen.
Eerst mijn koffie nog opdrinken.quote:
Jawel joh. Gewoon doen.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga niet zo vroeg aan het bier, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |